1. |
[Vga txt mo'd] Hogyan olvasok k a karakterkeszletet? (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
2. |
idozites (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
3. |
EZ SZORNYU (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
4. |
Munkaajanlat (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
5. |
Valaszok: [rnd],[T=a+b/2-1],[haromszog fill],[tlantos] (mind) |
62 sor |
(cikkei) |
|
+ - | [Vga txt mo'd] Hogyan olvasok k a karakterkeszletet? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Valaki, aki kiraly az ASM-ben: Honnet es hogyan lehet kiolvasni es atirni a
vga-kartya szoveges uzemmodjaban hasznalt karakterkeszletet? Minden info johet
a temarol. (Szoveges uzemmod programozasi trukkjei ASM-ben.)
Ha valakinek van egy rakasra valo forrasa, az nyugodtan tomje bele a
postaladamba. (2 Mb alatt a matavosra, 2MB folott adok egy masik cimet.)
Elore is koszi: Ke'tszeri Csaba Igal-Beach
UIN : 3883877
--
Check this out: http://members.tripod.com/~Ketszeri/
Sysop - A guy who likes watching others use his computer.
|
+ - | idozites (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta:
"problemam az, hogy ugy kellene megoldani az idozitest, hogy ez a bizonyos
1 m gepfuggetlenul, es lehetoleg tenylegesen 1 mp legyen. A tures ugy kb.
1-2 mp percenkent. Es persze a leutott billentyurol meg
informaciot is kell kapni."
szerintem igy, ha jol ertettem a problemadat:
program time;
uses dos;
var
ora,perc,sec,msec,x : word;
i : byte;
.
Valahogy igy gondoltam. Ha esetleg valami nem ok akkor irjal.
Szia
Szabolcs
|
+ - | EZ SZORNYU (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hello coderek !!
nemreg irtam egy segitsegkero levelet,
hogy algoritmusokra lenne szuksegem...
aki eddig irt nekem kernem irjon megint,
mert elszallt a gepem. a cimek meg egyszeruen
address book-ban voltak. (La'ng Attila D. ...)
*koszi szepen*
szasztok,
Kotee mailto:
|
+ - | Munkaajanlat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Lenne egy helyunk egy programozo szamara, allando munkara vagyis foal-
lasba, Vac-kornyeki munkahelyre (Bp-tol egy ora, a kozlekedes jo).
Kerlek, csak akkor valaszoljatok, ha az alabb leirtaknak tulnyomoreszt
megfeleltek!
Szakmailag legfontosabb a Win32 es C/C++ ismeret (MS C - sajnos muszaj
:-)), alapos Windows gyakorlat, kulonfele jo es kevesbe jo API-k hasz-
nalni tudasa, egy kis szeperzek dokumentaciok keszitesehez, de nem ar-
tana egy kis ralatas mas nyelvekre is, pl. adatbaziskezelokre, irodai
szoftverekre (meg a Visual Basic is jol jon idonkent), egyebekre...
Folyamatiranyitas-automatizalasi es adatbaziskezelesi feladatok is elo-
fordulhatnak, a munka remelhetoleg nem lesz egysiku.
Nagyon okos, nagyon onallo munkaerore lenne szuksegunk, akivel emberileg
is jol ki lehet jonni.
Van egy kellemetlen feltetel is: tudni kellene nemetul, vagy legalabbis
zaros hataridon belul megszerezni annyi tudast, hogy beszelni es irni is
elfogadhatoan tudjon az illeto.
Szoval a lehetoseg munkaban es penzben is komoly, de a kovetelmenyek is
magasak. A ceg nehany fobol all - lehet domboritani... A kornyezet kel-
lemes. A fonok egyebkent egy nagyon rendes, joindulatu uriember, aki ma-
ga is fejleszto.
A tobbit inkabb kozvetlenul. Ne'mi oneletrajz nem artana - de ha nem
akarjatok kiadni magatokat la'tatlanban, teljesen megertem, marad a te-
lefon.
Elore is koszi:
--
Tibor
|
+ - | Valaszok: [rnd],[T=a+b/2-1],[haromszog fill],[tlantos] (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok CODER-k!
[rnd]
Szoval eloszor is onkritika!
> > A veletlenszam problemara pedig kicsit matematikusabb megoldas, hogy
> > pl a nulla es egy kozotti 'sima' veletlenszamot ha negyzetre emeled,
> > akkor is nulla es egy kozotti lesz, de 'inkabb 1 fele lesz. Magasabb
> > hatvanyokra meg jobban. Aztan ezt az intervallumot lehet tologatni.
> Ez eleg erdekes, erdemes lenne kiprobalni azzal a megjegyzessel, hogy
> a nulla es egy kozotti szam negyzete 0-hoz kozelit, nem pedig 1-hez.
Lanyos zavaromban feledtem a matekot, mar lesult a bor a kepemrol. BOCS!
(bar ha a 'hatvanyozas' helyett 'gyokot' veszel igazam lesz :)))
[T=a+b/2-1]
Az abrat nem ertem!
Ez itt most egy (khmm) negyzetracsos lap, tehat
a pont = a vonalak metszespontja (a papiron),
a pont = a karakterek kozepe (a sematikus abran)!!!
.............. Tehat itt van a poligon.
..X........... Az X-ek jelolik a keruleten levo pontokat
..XBX......... Az B-ek meg azokat, amik benne vannak.
..XBBBX....... Terulet:
..X........... 4+6/2-1=6
..............
Amellett az otlet jo, mert ugyan a teruletet egy masik terulettel
fejezed ki, teljes leszallas alkalmazhato, mert a szamolando pontok
szama csokken, igy egyszer vege lesz a ciklusnak.
Azert a 'MINDEN POLIGON' kifejezes talan tulzas, mert mi van azokkal,
ahol egy kerulet-resz pontjait ketszer szamolod, pl:
..............
......X.......
......X.......
...XXXBXXX....
...XBBBBBX....
...XXXXXXX....
..............
Egy fel ajandek jarna ezert? :)))
[haromszog-fill]
jo otlete volt, de szerintem kihagyhato a
pontok vektorba tevese, es a rendezes is, ami azert jelentosen
felgyorsitana az algot. Ugyanis ha az oldalak vegpontjainak koordinatait
rendezed eloszor (3-3 db szam osszehas=2+2 osszehas), utana (a kivetelek
kezelese utan) a 'legfelso' pontbol TE huzod az oldalvonalakat, ott
egybol megjelennek a vizszintes 'kitolto' vonalak vegpontjai. Multkori
bakimbol kifolyolag ovatos lennek, ne vegyetek keszpenznek ezt sem!
[tlantos]
Tibor, sajnos nem tudok segiteni! Ajanlom viszont, hogy terj at C,C++
-ra. Furcsa, hogy mennyi Pascal-os, Delphi-s kerdes van. En ugyan regen
tanultam Pascalt, de a C-re atteres nagyon jo volt :)
Jo munkat mindenkinek: Fuge
|
|