1. |
Kerdes! nVIDIA RIVA 128-al kapcs. (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: ubi f1 vs gp2 (vigyazz, flame lesz :) (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: noname 3dfx (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
4. |
Quake (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
Nine/ADF/Ms Flight Simulatot 98 (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: Total Annihilation BAI (mind) |
73 sor |
(cikkei) |
7. |
Kali - plz help (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
8. |
party jatekok (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
9. |
Tycoon (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
10. |
S3 Savage 3D (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
11. |
i740+glquake (mind) |
3 sor |
(cikkei) |
12. |
GameZone (mind) |
89 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Kerdes! nVIDIA RIVA 128-al kapcs. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Kerdesem hozzatok, hogy :
Letoltottem a 2.05-os drivert ASUS AGP 3000-hez.
Gondoltam mukodni fognak az olyan jatekok is, amik
a "glide2x.dll"-t reklamaljak.
Mit kell ehhez tennem, hogy mukodjon?
Vennem kell egy 3DFX-et?
Megolghato kartyavetel nelkul is?
E teren nagyon lammer vagyok.
Nem olvasok minden ehhez vago cikket :-(
AMD
|
+ - | Re: ubi f1 vs gp2 (vigyazz, flame lesz :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> wrote in message ...
>
>Hali,
>
>Hat szep lassan eljutottam odaig, hogy beszereztem az ubi f1-et is.
>Hat nem voltam elragadtatva, mondhatni...khm
>Nem mondom, tenyleg eleg szepen nez ki 3dfx-en (amit o nem
>ismer fel), de miert van az, hogy teljesen random helyeken lilas
>szinu arnyekhatas jelenik meg egyes objektumok (betuk, az auto
>rajza, stb) mellett? Es miert nem lehetett valami kulturalt motorzajt
>alkotni? Ezt meg csak-csak elnezne az ember, de ami a
>jatszhatosagot illeti, ha nalam hatalmas dupla0-at kapott.
>Lehet, hogy csak a Crammond fele csapat kepes manapsag f1
>szimulatort irni?
Sziasztok!
En is kiprobaltam az UBI F1-et. de (elnezest az erintettektol) siralmas.
>Tisztelettel maradok a gp2-nel (hiaba nem 3dfx, meg lassu, mert
>nincs olyan proci forgalomban, ami igazabol eleg lenne neki), mert
>azzal elvezet jatszani, az tenyleg f1.
>Es persze varom a gp3-at, mert nagyon ugy nez ki, hogy az lesz a
>kovetketo jatszhato f1 sim.
AAAAA dehogy!
A GP2-t en full grafikaval SVGA-ban Celeron 266(448) es egy ASUS
AGP 3000-el jatszom. (ET-6x00-val is ugyan ez a helyzet)
Setup-ban a keplejatszas tobbet mutat 25-nel.
Jatek kozben is folyamatos grafika.
AMD
|
+ - | Re: noname 3dfx (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Sziasztok Gamerek!
Sziasztok! (bar mar nem vagyok gyerek) :-)
>Nem tudja valaki hogy lehet -e valahogy tuningolni egy
>mezei noname 3DFX kartyat?
>Milyen procit erdemes mostanaban venni?
>AMD K6 vagy PII Celeron?
En ugy hallottam, hogy a tuningolt Celeronhoz nem igazan passzol
a sima 3DFX.
Allitolag a Celeron tobbre kepes.(inkabb 3DFX II-kellene neki)
AMD
|
+ - | Quake (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv mindenkinek!
Egy kérdéssel fordulok a nagyerdemuhoz: a fent emlitett jatek kozben
rendszeresen kb. 15-20 masodpercenkent leall pihenni a gep 1-2 masodpercre,
ilyenkor a vincsihez fordul, a kep lefagy... Persze ez jatek kozben enyhen
szolva zavaro, feler egy frag vesztessel.
A konfig a kovetkezo: Asus alaplap, Celeron 400-on, 96Mb ram, Herkules
kartya megfejelve Voodoo II 8 MB.
Ha tudtok valami okosat orokke halas leszek...:)
Koszi: Pisti
|
+ - | Nine/ADF/Ms Flight Simulatot 98 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Halihóóó:
Tudna valaki kuldeni nekem Nine kódot(az ajtó kodját még az elején).
ADF: Gépkönyv kéne nekem!! Tudna valaki küldeni?(fénymásolatot kifizetem)
FS98:Ehhez is gépkönyv kéne!!!!
Köszi előe is:
Joe
"Kerüld a másnaposságot, maradj részeg!!!
|
+ - | Re: Total Annihilation BAI (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
wrote:
>Most toltottem le a BAI-t a TA-hoz. Azt irjak a read.me-ben, hogy nem is
>igazan a logikan javitottak, hanem a gepnek olyan banyakat, eromuveket
>adtak, amivel tobbet tud termelni, a gyarak es const.egysegek tobbet
>epitenek, a gyarbol minden iranyban ki lehet parkolni meg meg par
>hasonlo csalas.
Igen, ez igaz.
>Persze ezt csak a BAI hasznalhatja, mi nem.
Kulonben megintcsak nem volna eselye ember ellen :)
>Most akkor okosabb AI-t keszitunk, vagy csalunk ?
A strategiai jatekok AI-jara ez mindig is jellemzo volt.
Jelenleg a mesterseges intelligencia es a PC meg nem all olyan szinten,
hogy egy emberhez merheto kepessegu ellenfel lehessen azonos indulo
feltetelek mellett.
>Azt en is be tudom
>allitani, hogy a gep otvenezer NRG-rol meg metalrol induljon, en meg ezerrol.
Azt nem. min 200, max 10000...
Egyebkent meg lehet verni, csak eleg nehez :)
Nekem eddig ketszer sikerult (hard fokozatban).
Persze nagyon nem mindegy melyik palyan kezd vele az ember. A BAI egyik
vereseget a Seven Islands nevu palyan szenvedte el.
Ezen a palyan nagy tenger van es szigetek, tehat a szarazfold nem
osszefuggo, ezert a szarazfoldi egysegekkel nem lehet kozvetlenul
eljutni az ellenseghez.
Ennek ellenere a BAI nagy hangsulyt fektetett a robotok es tankok
gyartasara.
Ezzel nem sokra ment, mert vagy 100 robot toporzekolt a sziget
bazisomhoz kozelebbi partjan.
Repuloket is csinalt, de azok meg szanaszet kovalyogtak a tenger
folott, eleinte felem se nezett.
Igy nem volt nehez dolgom, mert csak le kellett nukezni.
A masik eset a Lava Highground palyan tortent.
Na ez mar nehezebb volt. Pedig a gepnek 200 energiat es femet, magamnak
10000-et allitottam be.
A fokozat hard volt.
Mivel a BAI-t egyszeruen keptelenseg nyers erovel kiiktatni (kivetel
lehet talan kis palyan a Commander rush), azzal kellett foglalkoznom,
hogy elzarjam az utjat.
A Lava Highgroundon ez nem lehetetlen tekintve, hogy a bazit rejto
foldnyelvre keskeny szoros vezet.
A bezezeto szoros ellenere sem volt konnyu tavol tartani. A Dragon's
Teeth-eket azonnal szetlovi, a beozonlo es a szorosban elpusztult
akadalyozo roncsokat szinten.
Amikor sikerult hat Guardiant egy Annihilatort meg nehany Sentinelt
tenni a bejarathoz, mar nem kellett attol felni, hogy bejon.
Gondot okozott viszont, hogy ekkor repulokkel kezdett tamadni. A
Commander segitsegevel ezt Flakkerekkel sikerul viszonlag kis
vesztesegek aran elharitani, de addigra meg elkeszult a Big Berthaja,
ami atviszi a Lava highground-ot.
Ugyhogy eleg mozgalmas volt :)
Akar jo csatanak is mondhatnam, de elegge egysikuan jatszik...
Akit a BAI es mas AI bovitesek erdekelnek, az nezzen el a
http://www.szikszi.hu/comps/jamina/ta/index.html
cimre, es a menuben valassza az AI pontot.
Most rakok ki hamarosan egy frissitest, amiben szo lesz az AI-krol, es
letoltheto is onnan (4 fele).
Bye !
Szirty
|
+ - | Kali - plz help (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Nagyon de nagyon boldog lennek ha valaki meg tudna dobni egy mukodo Kali
crackkel!
Elore is koszi, nagyon halas lennek erte!
Szathmári Gábor
UIN: 8581116
|
+ - | party jatekok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Tud valaki erdekes/vicces jatekokat bulikra?
Koszi
KiVi
|
+ - | Tycoon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok, szia , (oops a neved elfelejtettem, bocsi:))
Tycoon buszok:
Nem azt mondtam, hogy nem jok, de _kezdesnek_ orultseg.
Nekem kb 10 subsidy-s buszom keresett annyit, mint 1 atlagos vonat.
A masik kedvencem, amikor a buszok a vasuti atjroban robbannak le, es egy ido u
tan jon a vonat es DURR! :)))) Aztan keresgeld a hianyzo lancszemet egy 100 ko
csis rendszerben. Nem en! Nincs az az Isten! :)
(Ezt szoktam jatszani a geppel. Ahol jo sok busza van, oda rakok keresztbe egy
vonatot. Havi 1 "talalat" biztositva van :) )
A hajok csakis ott erik meg (nekem), ahol
1) kozel van a tengeri olajkut es finomito vagy valami mas forras, vagy
2) sok tengerparti varos van, lehetoleg egy obolben. Itt utas es levelaradat va
n egy ido utan. Persze ehhez az kell, hogy a varosok jol ki legyenek epitve a t
engerparton.
Nagyobb varosokban meg lehet oldani a kozlekedest helikopterekkel, ha mar abszo
lut nincs hely semmire. Azzal csak az a baj, hogy neha el kell iranyitani oket
egy-egy repter fele is, kulonen fustolognek :)
Mi is volt meg?Ja, vonatok egy sinen. Ezen en is rohogtem egy jot eloszor, amik
or naivan felallitottam egy rendszert 6 vonat-4 palyan, aztan a kreten vonatok
mentek mindenfele, csak arra nem, amerre en szerettem volna :(
DE! Ha jol meg tudod csinalni a jelzolampakat, akkor nem lesz balhe.
En altalaban dupla sinparon szoktam vinni 4 szerelvenyt, igy kicsi a valoszinus
ege, hogy rossz helyre erne valami. A sinek keresztezese egy sikban nem szerenc
ses (meroleges kanyar :)), a sok hid meg ocsmannya teszi a tajat.
Valahol meg kell talalni az egyensulyt.
En ugynevezett "kiallokat" szoktam csinalni a vonatoknak, ahol elfernek es meg
is tudnak fordulni esetenkent. Ezt csinalja a gep is, csak o mas lampazassal.
Na mara ennyi,
Udv,
Adam(R)
____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer http://egon.gyaloglo.hu
|
+ - | S3 Savage 3D (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A minap vettem egy acorp-os s3 savage 3d-t (AGP, 8MB).
Es minden jateknal egy ido utan kifagy, foleg Quake2 es NFS3,
pedig pont ezert vettem.
Konfiguraciom: Abit BH6 - Celeron 300A - 64MB RAM PC100
Kiprobaltam 300/66 Mhz-en is meg tuningolva is de mindig ugyan
az lefagy. (Disable Speed Error Holding, AGP Bus 2/3, stb. ezekkel
mar probalkoztam) Talan egy uj driver, mert nekem meg juliusit adtak.
Ha valakinek sikerulne megoldani a problemat, annak nagyon orulnek
nekem nem megy.
u.i.: Segitsegeteket elore is koszonom.
--
Tisztelettel: Ka'ra'sz Bala'zs alias Ka'ro'
> -------------------------------------------
e-mail :
GSM/SMS : +36 30/959-3599
> -------------------------------------------
|
+ - | i740+glquake (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nincs valami patch amitől a i740-es kártya kicsit jácchatóbbá teszi a
glquake-et??
|
+ - | GameZone (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozlet minden HIX Jatekosnak !
Brachmann Ferenc vagyok, a GameZone project vezetoje. (bovebb infok
cegunkrol a http://www.webline.hu -n)
Ami eddig tortent: A Gamezone alapotlete iden nyaron merult fel bennunk, de
ekkor meg csak egy quake serverre gondoltunk, valami webes felulettel. Azota
mar itt tartunk (a GameZone oldalrol talalhaszt egy kepet a
http://www.extra.hu/toya/gamezone.jpg cimen):
1. napi friss hirek, erdekessegek
2. Leirasok, tesztek vegigjatszasok minden mennyisegben
3. Bajnoksagokat, multi-party-kat rendezunk
4. Real-time JAVA chatroomok
5. JAVA-s es Shockwave-es multipaly jatekok
6. cheat adatbazis
7. letoltesi oldal: trial verziokkal, kiegeszitokkel, patch-ekkel, stb...
8. es meg rengeteg aprosag!!!
szoval ami szem-szajnak igere. Komoly elhatarozasunk, hogy a messze legjobb
jateksiteot alkossuk meg!
a szabad poziciok:
-Hirszerkeszto(2 fo):
feladat: napi friss hirek szerkesztése. HTML ismeret nem szukseges, mivel a
friss hireket egy form-ba beirva vihetitek majd fel, ami automatikusan
update-eli a cimlapot. Angol nyelv ismeret es napi min. 1 ora szabadido
alapkovetelmeny.
-Hardver rovat szerkeszto(min. 1 fo)
feladat: mindenfele hardverismerteto/osszehasonlitasok megirasa.
Termeszetesen komoly hardver ismeretek szuksegesek.
-cikkirok(n fo)
feladat: leirasok/vegigjatszasok/jatektesztek megirasa. Igen jo fogalmazasi
kesseg alapkovetelmeny! Ha csak 1 jatektipusban vagy jo, az sem problema, de
akkor abban nagyon tajekozottnak kell lenned!
- Cheat-felelos(min. 1 fo)
feladat: a gamezone cheat oldalanak feltoltese/frissitese. Ez talan a
legnyugisabb feladat, ezert nagyon up-to date nek kell lennie ennek az
oldalnak!
-olvasoszerkeszto(n fo)
feladat: a gamezone rendszeres(min. naponta) olvasasa, az olvasokkal valo
kapcsolattartas, es velemenyuk/otleteik/tanacsaik tovabbitasa a keszitok
fele. E mellett minden megjeleno anyag elolvasa/atbongeszese, azok esetleges
szakmai es nyelvi hibainak azonnali jelzese. komoly kritikai erzeku es
vegtelen precizitasu embereket varunk!
-DownZone(a gamezone letoltesi oldala) szerkeszto(min. 1 fo)
feladat: a varhatoan kulon erre a feladatra mukodo server
frissitese/karbantartasa. Az aktualis patch-ek, kiegeszitok, uj palyak minel
hamarabbi beszerzese a fo feladat. Egy egyszeru szerkesztoprogrammal a
downzone fooldalat kell meg frissiteni, de ez nem nagy melo.
-szervezo/altalanos munkatars(n fo)
feladat: a gamezone multiplay bajnoksagainak es egyebb esemenyeinek
megszervezese.
Minden jeloltet megkerek, hogy ezentul a nekunk szant leveleket nekem
) , illetve Toya-nak ) is kuldje el, hogy
ne nekunk kelljen allandoan egymasnak forwardolgatni.
altalanos elvarasaink:
-sok szabadido(napi min. 1-2 orat a gamezone-al kell toltened!)
-igenyesseg(ez mindenre vonatkozik: a fogalmazastol kezdve a helyesirason at
mindenre!!!!)
-a hirszerkesztoi poszt kivetelevel minimalis HTML ismeret szukseges. ez
annyiban merul ki, hogy a cikkeket meg tudjatok irni. az ftp-zessel sem kell
majd bajlodnotok, olyan szerkesztosegi program lesz, ami 1 form-on keresztul
mindent megold!
-komoly hozzaallas. (A jelszo: Work hard, then play even harder!)
ha ugy gondolod, hogy valamelyik posztra alkalmas vagy, akkor irj:
-min. 5 sort irj magadrol. hanyevesvagy/mitdolgozol/miakedvenczened/stb...
-mindenkepp ird meg, ha van valamilyen site-od a net-en, akarmilyen temaban
is.
-ird meg, hogy milyen gyakran, ill. mennyit vagy a net-en (napi min. 1 ora
erosen ajanlott!), milyen elofizetesed van, ilyesmi
-ha elkeszult mar a probacikketek, akkor azt is kuld el, kulon html-file-ba
irjatok, de emilbe gepeljetek be! Ha meg nincs kesz a cikk, akkor is
valaszolj a levelre, majd elkuldod kesobb.
-es persze azt is ird meg, hogy melyik posztra jelentkezel.
Koszi, varom gyors valaszotokat.
Brachmann Ferenc )
Toya )
|
|