Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 761
Copyright (C) HIX
1998-05-31
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Unreal Tipp (mind)  11 sor     (cikkei)
2 Cd =?ISO-8859-1?Q?bor=EDt=F3k?= (mind)  4 sor     (cikkei)
3 Quake (mind)  21 sor     (cikkei)
4 > Haliho! (mind)  57 sor     (cikkei)
5 Re:Total Annihilation (mind)  38 sor     (cikkei)
6 Re:Sziasztok TA jatekosok! (mind)  34 sor     (cikkei)
7 Frankie-server (mind)  9 sor     (cikkei)
8 UNREAL cheats (mind)  28 sor     (cikkei)
9 TA (mind)  10 sor     (cikkei)
10 Re: Sziasztok TA jatekosok! (mind)  12 sor     (cikkei)
11 Unreal (mind)  10 sor     (cikkei)
12 Re: Attachment kuldese (mind)  31 sor     (cikkei)
13 Re: Sziasztok TA jatekosok... (mind)  16 sor     (cikkei)
14 Hibauzenet (mind)  12 sor     (cikkei)
15 Re : kerdes (mind)  45 sor     (cikkei)
16 Re: Pizza Tycoon Cheat (mind)  28 sor     (cikkei)

+ - Unreal Tipp (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Itt egy tipp a "framerate" meresere.

Indíts egy új játékot (easy). A játékos megmozdítása nélkül menj be a
konzolba (tilde). Pötyögd be azt hogy: stat fps. Nézd meg a számot a
"Render=" felirat után. Ezret ossz el a kapott számmal (1000/szám). Az
eredmény bár nem framerate, de legalább valami értékelheto szám, amit össze
lehet hasonlítani más gépével.


+ - Cd =?ISO-8859-1?Q?bor=EDt=F3k?= (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Létezik olyan oldal ahonnan letölthetők az eredeti játék cd-k scannelt
borítói?
Választ akár ide v. magánba.
Köszi: mailto:
+ - Quake (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Van egy erdekes problemam. Amikor befejeztem a masodik epizodot, eltunt a barik
ad
az elso elol. Mire befejeztem mind a negyet, addigra mar csak a negyedik elott 
volt
barikad, pedig a masik harmat is vegigcsinaltam. Emiatt aztan nem is tudok elju
tni a
fogonoszhoz szabalyosan (csak a konzolbol: map end). Ha csalassal elmegyek az
utolso palyara, akkor meg nem tudom kinyirni Shub-niggurathot, gondolom az elob
bi
hiba miatt (vagy csak en vagyok bena?). Ha valaki latott mar ilyet, vagy van va
lami
otlete az irjon.

Elore is kosz:
            Cyc

ps: Szerintem az eletbe kell egy kis moka-kacagas, mint pl. a "Win98 full jatek
" :-),
      es az ilyesmit nem szabad komolyan venni.
+ - > Haliho! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> 
> Egy kerdes a TA otodik szintjehez (pajajahoz). A teruleten
> mindent sz...rra lottem es a galaktikus kaput is megtalaltam. De
> mit kezdjek vele? Ha szetlovom, vesztettem. A Trinitron tankokkal
> azonban semmit sem tudok vele kezdeni csak szetloni!

A commanderrel el kell foglalnod es nyertel.

> Esetleg gyorsabban kel nyernem?
> 
> Szoval kellene segitseg! Ja az is jo lenne, ha lenne valahol egy
> leiras, hogy mi micsoda. Tehat melyik robot tank vagy barmi mire

Kerdezz konkretan melyikre vagy kivancsi ez jatek kozben is ki fog
derulni. Ha elkezdenem leirogatni az egesz jatekot lefoglalna.

> jo. Peldaul hogyan lehet elerni, hogy a gyartorobotok a szetlott
> tankokat osszeszedje, de ne egyenkent, hanem ha beallitom akkor
> folyamatosan? Azt latom, hogy a javitasokat tudjak folyamatosan
> csinalni!

A Shift nyomvatartasaval egymas utan kijelolod a begyujtendo
roncsokat. De a patrolozassal is meg lehet csinalni.

> Masik kerdes: Hogyan lehet atomcsapast merni? Felepitem a silot
> es a siloban a raketara klikkelek akkor megjelenik mellette egy
> szam a mutato celkereszte valtozik, de nem lovi ki a raketat.

Kell egy kis ido amig legyartja a raketat. Abbol veszed eszre, ha
elkeszult, hogy atkerul a masik oldalra a szam de mutatja is, hogy hol
tart a gyartasban. Ha elkeszult mar kijelolhetsz neki celt es par
masodperc mulva latod ahogy nyilik a silo es kiszall rajt a raketa.

> 
> Szoval tud valaki segiteni!
> 
> 
> Koszi.
> Zsolt.

A kovetendo strategiahoz en is fuznek par szot. Nagyon sok fugg attol,
hogy milyen terkepen jatszotok. Van egy olyan terkep ahol egy folyo 3
reszre vagja a kontinenst. Itt nem erdemes szarazfoldi egysegeket
gyartani hanem legvedelmet es repuloket. Bar meg igy is majdnem
rafizettem amikor az ellenfel atdobott egy Sumot a szallitorepulojevel
az en szigetemre. Tovabba fontos az is, hogy milyen egysegeid vannak.
A regebbi verzioban volt a Corenek egy Hunter nevu Kbotja. A radar
szamara lathatalan volt nem is kerult sokba es messzehordo lezerrel
volt felszerelve. Ezzel mar nem volt nagy kunszt az Armot leverni.
Egyszoval en azt szeretem a totalban, hogy nagyon sokfele strategiat
lehet kovetni es ezekre  az ellenfelnek mindig meg kell talalnia
az ellenszert ami nem olyan egyszeru.


Best regards,
 Gorduin 
mailto:
+ - Re:Total Annihilation (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Azert elkel nemi pontositas szirty levelehez:

>A Red Alertben a C&C-ben levo egysegek mennisegenek tan a fele van meg. (A
>C&C-ben sokkal tobbfele egyseg van)

Azert ez nem egeszen igy van (egyaltalan nem igy van), egyertelmu, hogy a
RA-ben sokkal tobb egyseg van, mint a C&C-ben.

> A RA-ben a kulonbozo egysegek is alig ternek el egymastol.

Na igen, ez mar mas kerdes...

> A C&C-ben nincs mamut tank. RA-ban van ha jol emlekszem :-)

Rosszul emlekszel :), volt a C&C-ben is Mammooth Tank, a GDI oldalon. A C&C
egysegeinek kb. a fele a Dune2-ben is megtalalhato volt, csak kisse
atalakitottak (pl. a Mammut tank, a katyusa, a kisebb tankok, a dzsipek, a
GDI ortorony, a gyalogosok...)

Egyebkent egyetertek veled, az RA csak technikailag volt jobb, mint a C&C (a
C&C-ben elofordulo hibak kikuszobolese, hogy epuletek kozott lehetett egy
negyzetnyi ures terulet, nem kellett kozvetlenul melle epiteni, SVGA mod,
nagyobb terkepek, 4 helyett mar 8 player tamogatas, az AI hibainak
kijavitasa, es teljesitmenyenek novelese (a C&C-ben megalltak a falak,
homokzsakok elott, a RA-ben meg megjelenik 3-4 helikopter aztan ko kovon nem
marad) stb.). A C&C a king, ott rohadtul sokkal jobban ki vannak
egyensulyozva az egysegek, es azok sokfelesege egeszen egyedi jatekokhoz
vezet. Kar, hogy 4 jatekos eseteben ott 10 perc alatt elfogy az osszes
tiberium, aztan a jatek tobbi 3 oraja azzal megy el, hogy mindenki
gyujtogeti a morzsakat, bar egyaltalan nem volt unalmas. Azt egyszer
megcsinaltuk, hogy az osszes arat letortuk, minden a negyedebe kerult. Na
abbol lett az igazi tomegcsata.

Na bye

Kukipapa
+ - Re:Sziasztok TA jatekosok! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
>Egy kerdes a TA otodik szintjehez (pajajahoz). A teruleten
>mindent sz...rra lottem es a galaktikus kaput is megtalaltam. De
>mit kezdjek vele? Ha szetlovom, vesztettem. A Trinitron tankokkal
>azonban semmit sem tudok vele kezdeni csak szetloni!
>
>Esetleg gyorsabban kel nyernem?
Nem, mindossze el kell foglalnod a kaput. Ezt a commander capture 
parancsaval teheted meg.

>Szoval kellene segitseg! Ja az is jo lenne, ha lenne valahol egy
>leiras, hogy mi micsoda. Tehat melyik robot tank vagy barmi mire
>jo. 
Dolgozom a probleman :) 

>Peldaul hogyan lehet elerni, hogy a gyartorobotok a szetlott
>tankokat osszeszedje, de ne egyenkent, hanem ha beallitom akkor
>folyamatosan? Azt latom, hogy a javitasokat tudjak folyamatosan
>csinalni!
Kijelolod neki, hogy jarorozzon az kerdeses terulet felett. Sajnos
ez csak akkor mukodik ha fem/energiahiany van, kulonben csak 
javitja az utjaba kerulo serult egysegeket.

>Masik kerdes: Hogyan lehet atomcsapast merni? Felepitem a silot
>es a siloban a raketara klikkelek akkor megjelenik mellette egy
>szam a mutato celkereszte valtozik, de nem lovi ki a raketat.
Megepited a silot, elkezdesz raketakat gyartani (click a raketa 
ikonra, a + jelzi a gyartando raketakat, a sima szam az elkeszul-
teket). Ha raalsz a silora, akkor alul jobb oldalon latod, hogy 
hogy all a gyartas. Eleg sok energiat fogyaszt amugy a gyartas.
(800?) Ha van kesz raketa akkor attack, celkijeloles es mar megy
is.

Andreas
+ - Frankie-server (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
Mivel barmelyik pillanatban johet nalunk a kis Frankie, nem mindig
garantalom, hogy menni fog a server!!! Kosz a megertest...

		Frankie

-- 
"Elj ugy, hogy ha lepereg elotted az eleted filmje, erdemes legyen
vegignezned!"
+ - UNREAL cheats (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
Itt egy kis UNREAL cheat, hatha kell valakinek...

ALLAMMO - Gives you 999 ammo for all of your guns.
 FLY - Lets you fly around.
 GHOST - Lets you walk through walls.
 WALK - Returns you to walking mode if you are flying or ghosting.
 GOD - Makes you invulnerable to all attacks.
 SUMMON - Lets you add a weapon or an item to the world. For example:

        SUMMON EIGHTBALL
        SUMMON FLAKCANNON
        SUMMON NALI
        SUMMON SKAARJWARRIOR

 PLAYERSONLY - Freezes time. Press again to resume time passage.
 OPEN MAPNAME - Jump to any map, just enter the name like OPEN DIG.
 BEHINDVIEW 1 - Puts you in Tomb Raider style view.
 BEHINDVIEW 0 - Resets this.
 FLUSH - If you start getting weird garbage graphics on wall textures or
         creatures, type this to fix it.

Forras: DLH 9805
			Frankie

-- 
"Elj ugy, hogy ha lepereg elotted az eleted filmje, erdemes legyen
vegignezned!"
+ - TA (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Egy kerdes a TA otodik szintjehez (pajajahoz). A teruleten
>mindent sz...rra lottem es a galaktikus kaput is megtalaltam. De
>mit kezdjek vele? Ha szetlovom, vesztettem. A Trinitron tankokkal
>azonban semmit sem tudok vele kezdeni csak szetloni!
Vidd oda a Commandert es Capture.

A raketat eloszor le kell gyartani, allits be nehanyat, majd ha kesz,
Tuz.

Udv agis
+ - Re: Sziasztok TA jatekosok! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!
> mindent sz...rra lottem es a galaktikus kaput is megtalaltam. De
> mit kezdjek vele? Ha szetlovom, vesztettem. A Trinitron tankokkal
Commanderrel at kell gazolni a nagy vizen, es ahogy a leiars is mondja
Capture-ozni kell a kaput.

> Szoval kellene segitseg! Ja az is jo lenne, ha lenne valahol egy
> leiras, hogy mi micsoda. Tehat melyik robot tank vagy barmi mire
Latogass el a
http://www.totalannihilation.com -ra
Itt talalsz minden letoltheto cuccot, leiraskat is, foleg Excelben.
				bye, mutt.
+ - Unreal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi !
Csak egy kis hozzaszolas Unreal ugyben.
En is eloszor ugy hallottam,hogy bika hardver kell hozza.
De nalam kivaloan fut a kovetkezo konfigon:
i166MMX, 32SDRAM, Genoa 4Mb( S3 VirgeDX)+Elephant Voodoo 4Mb.
Nincs szaggatas, zene OK.
Vajon Voodoo II-vel mi lehet a kulonbseg Voodoo I-hez kepest ?
En nem nagyon ismerem a Quake 2-t de ez latvanyban igen megfogott.
Erdemes kiprobalni.
Erno
+ - Re: Attachment kuldese (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Misi (es masok)!

Az attachmentek kuldese a JATEK-ba azert nem jo otlet, mert az emberek eleg
nagy resze digest modban kapja a JATEK-ot (azaz kb. naponta 1 db e-mail-ben
az aznap osszegyult "hozzaszolasokat" egymas utan) es vannak olyan levelezo
programok (pl. a Pegasus Mail biztosan ilyen), amelyek ha egy e-mail-ben
attachment-et vesznek eszre, akkor az utana kovetkezo reszt mar ignoraljak,
ha az nem tovabbi attachment. Azaz egy ilyen esetben:

1.level		\
2.level		 |
3.level		 |
attachment	 \ ez mind 1 db e-mail-ben jon a HIX-rol
4.level		 /
5.level		 |
6.level		 |
...		 |
200.level	/

csak az elso 3 levelet jelenitik meg, meg jelzik, hogy van egy attachment,
de a tobbi level elvesz! Persze meg lehet nezni, ha nagyon muszaj, de ehhez
faraszto es bonyolult trukkozesre van szukseg, ami nem is veszelytelen (a
kezdok eleg konnyen elrontjak).

Tehat sokkal jobb, ha nem kuld senki attachmentet a JATEK-ba (sot egyalta-
lan semmifele levelezolistara sem).


Udv

ifj. Petri Andras
+ - Re: Sziasztok TA jatekosok... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Zsolt kerdezett par dolgot a TA-val kapcsolatban. Ha campaign modban jatszol
egy strategia-progival, ajanlom mindig olvasd el, hogy mit kell csinalni az
adott palyan. Ez fokozottan ervenyes a Starcraftra, de a TA-ban sem art!
Szoval az emlitett palyan a Commanderrel hasznald a capture funkciot! Amikor
a Tied lesz a Gate, akkor nyersz!
Az epitoegysegeket en sem tudom beallitani, hogy automatan felszedjek a
roncsokat, hasznald a shift gombot! Nuklearis csapast ugy mersz, hogy miutan
felepitetted a silot, raketakat gyartasz. Jol irtad, megnyomod a
raketagombot es megvarod, mig a silo felepiti a raketat(ha kijelolod a
silot, akkor jobbra lent latszik, hogy hol tart). Ha kesz, akkor a szokasos
modon tamadsz vele.

Udv,
    Vitya
+ - Hibauzenet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Nem tudjatok miert van az hogy ha kuldok egy mailt a ,
akkor normalisan berakja, visszajon a reply, de emellett jon egy 
server error hiba is a helyi szervertol, hogy nem tudja elerni a hix.com 
serveret.
???

            vm
--
   -=- V. M.         mailto -=-
   -=-  -=-
+ - Re : kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv !

> Mi tortenik,ha egy megallithatatlan golyo egy athatolhatatlan falnak
> utkozik ?

 Miven a becsapodasi szog nem volt megkotve, felteszem, visszapattan.
 Ha a falra minden iranybol merolegesen erkezik akkor szerintem ez egy
 felold6atlan paradoxon. Legfeljebb az okosok majd felhomalyositanak.
 Csak azt ne ird hogy ez lehetetlen, mert se megallithatatlan golyo se
 athatolhatatlan fal nem letezik...

 Hogy legyen valami vicces is, ami talan nem volt az elozo 3 Mokaban :

 A capa helyettesiti egy napig az aranyhalat. Este talalkoznak:
 - Na, tortent valami?
 - Aha, kifogtak.
 - Es, kivant valamit?
 - Persze.
 - Teljesitetted?
 - Igen. Azt kerte, hogy akkora legyen a farka, hogy a foldig erjen.
 - Es, mit csinaltal?
 - Leharaptam tobol mind a ket labat.

 Harom ovodas ul a bilin, s kozben beszelgetnek:
 - Nezd, az ovoneninek milyen jo laba van!
 - Nezd, az ovoneninek milyen jo melle van!
 - Legyetek mar csondbe, nem fer a f....m a bilibe!

 Feleseg erkezik faradtan haza munkahelyerol, s benyitvan a haloszobaba
 ferjet felre nem ertheto pozban talalja a szomszedasszonnyal.
 Felduhodve kapja elo a szekrenybol a 44-es magnumot, s rarivall
 halalravalt ferjere:
 -Te mocsok, most szetlovom a tokodet!
 -Dragam, adj egy eselyt!!!
 -O.K. Lengetheted.


 Byte,
 Cat

 UIN: 3803302
 mailto:
 http://www.westel.hu/~moody

 -= Minden megtortenhet. Es az ellenkezoje is. =-
+ - Re: Pizza Tycoon Cheat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Fri, 29 May 1998 21:33:30 EST, 

>Felado :  [Hungary]

>Ha valakinek van cheatje vagy barmilyen leirasa, esetleg receptlistaja a
>Pizza Tycoon nevu progihoz, lecci dobjon meg egy maillel, mert 3-4 napon
>belul tonkemegyek.:(

Ezt a jatekot gyorsan el lehet vesziteni, de megnyerni nemigen
lehet 3-4 nap alatt, ugyhogy szerintem inkabb kezdd ujra, es
hamar eljutsz ugyanarra a szintre...

Csak egy Trainer program van hozza, amivel az _elejen_ sok penzzel
tudsz kezdeni (par kB, ha kell elkuldom UU-zva).

Nehany recept megjelent annak idejen a jatek leirasaval egyutt,
de fajlban nekem nincs meg... (kulonben receptek nelkul tenyleg
nehez...).

Ha senkinek nem lesz Pyzza Tycoon-ba valo receptje, akkor
talan bepotyogom, ha kell neked...

Egyebkent hany uzleted van mar ? Az alvilaggal felvetted a 
kapcsolatot (kolcson v. munka miatt) ? Reklamozol a TV-ben ?

Szoval : mi a konkret problema ?

Gyulai Mihaly

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS