1. |
Re: Windows 98 full cd (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Commandos (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: AoE Directplay (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Q2 vs regi jatekok (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Quake, Duke (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
6. |
World Cup '98 keys? (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
7. |
Dungeon Keeper (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
8. |
seven kingdoms (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
9. |
re: DP (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: Ismet Hercules HELP! (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
11. |
duke (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: *** HIX JATEK *** #795 (mind) |
71 sor |
(cikkei) |
13. |
mk (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
14. |
SEED (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
15. |
Hirdetes 1.7 vinyo Eladasra (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
16. |
Tomb Raider 3. (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
17. |
uj stuffok (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
18. |
Need 4 Speed II internet????? (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
19. |
RE: A Q vitahoz. (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
20. |
re:q2 vs. regi jatekok (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
21. |
Re: Commandos - Behind enemy lines (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
22. |
CD-k Eladok! (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
23. |
Unreal csemegek (mind) |
38 sor |
(cikkei) |
24. |
Commandos (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
25. |
Re: Programlista kozkivanatra ?! (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
26. |
Megunt jatekok (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
27. |
Zu Dune 2000 (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
28. |
Leirasok (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
29. |
reSEED (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
30. |
CD (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: Windows 98 full cd (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Re: Windows 98 full cd ( 15 sor )
> Bator ember vagy...
> A BSA ugrik mindenre, ami Microsoft (WIN98)
Nem ugrik. Csak nagyobb teteleknel, es hamisitasnal (kva'zi original
doboz, reg. lap stb.)
Udv,
awender
|
+ - | Re: Commandos (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Commandos ( 20 sor )
> >Megjelent a subj-ben emlitett progi? Ha igen, megvan valakinek? Ha megvan,
> >irjon mar egy magan emilt, kellene nekem is, meg 1-2 tipp is jo lenne.......
> Igen, megjelent, legalabbis nekem mar van 1 rip-em, vagy ket hete, de meg
> nem volt idom, hogy kibontsam! :(
En mar ki is csomagoltam, es valoban profi. A RIP egyetlen hatranya,
hogy a Tutorial-okat nem tartalmazza, igy aki szeretne jobban
elmelyedni benne, az vegye meg az eredeti jatekot. Mostanaban ugyis
minden uj jatek 1000 ft koruli aron van :) szerencsere.
Ja igen, a progi valoban csucs. Grafikailag mondjuk egy feltuningolt
Postal. (a labnyomod latszik a hoban, ha mesz, es az or ezt
eszreveszi! )
Udv,
awender
|
+ - | Re: AoE Directplay (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Felado : [Hungary]
> Temakor: DirectPlay ( 11 sor )
> Szeretnek jatszani a baratokkal AoE es TA jatekokkal, de nem jon ossze.
> TCP/IP protokollal probalkoztunk, de sajnos en egy firewall mogott vagyok,
> es gondolom ezert nem jott ossze. Nem tudna segiteni valaki? Milyen
Ez nem a Directplaytol fugg. AoE eseten a szerver visszapingel, ami
ugye nalad nem lehet, mert proxy mogott vagy. A szolgaltatodtol kerj
akar fix, akar DHCP IP cimet. Anelkul nem fog menni. Ez mindenkire
ervenyes, aki proxy mogott van, es nincs olyan IP cime, ami proxy-n
kivulrol is pingelheto.
Udv,
awender
|
+ - | Re: Q2 vs regi jatekok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Q2 vs regi jatekok ( 36 sor )
> lehetoleg ne massz at a falon. Tehat mar egy nagy elonyuk van a regi
> jatekokkal szemben, mert a jo oreg dosnal nem allt a rendelkezesre egy jo
> 3Ds alap amire epithettek volna, hanem nekik kellett megirni. Az UnReal Q2
Ez valo igaz. De a DOS ala irt cuccok kozott azert nem csak ez a
fejlodes.
> motor epiti fel vegul ugyis az egeszet, akarmit is mondanak. Eleg ha
> kidumplojatok a Q2 konyvtarban levo DLLleket, azon belul is csak annyi
> lesz a kulonbseg, hogy az egyik igyekszik kevesbe terhelni a cput ha nem
> talal 3d kartyat mint a masik, plussz nem akar annyi effektet.
Nos, ez nem igy van. Vedd alaposabban szemugyre azokat a DLL-eket.
Elso ranezesre persze hasonloak, de azert az tulzas, hogy cpu
terhelesben van csak kulonbseg. Persze attol fugg, milyen DLL-eket
nezel. Soknak persze hogy az a feladata, hogy CPU terheles helyett a
3D vagy 3DFX kartyakat terhelje. Ha magat a forrast is visszafejted
(amit elvileg tilos), azert talalsz erdekesebb dolgokat is, persze
csak ha megerted :)
Udv,
awender
|
+ - | Re: Quake, Duke (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Felado : [Germany]
> Temakor: Quake, Duke ( 26 sor )
> En eleg ertelmetlennek talalom az olyan megnyilvanulasokat
> amik a kovetkezo szavakat tartalmazzak es valamilyen jatek megiteleserol
> van szo:
> SZAR
> SUXX
> RULEZ
Szerintem a Rules az legyen, a tobbi ne. Elvegre eddig meg soha nem
volt problema, hogy valaki azt mondta: "ez a vilag legjobb jateka".
Mindig abbol volt veszekedes, ha kozben szidta a tobbit, amit nem
ertek, mert minek a tobbit szidni, ha az adott jatek a legjobb.
Udv,
awender
|
+ - | World Cup '98 keys? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello mindenki!
Nos, nemreg megszereztem a fent emlitett jatekot, de a kulonfele speci
mozgasokat nem igazán tudom.
Valaki meg regen volt kedves es felrakta a FIFA 98
billentyukombinacioit, most ezeket probalgattam, nagyjabol mukodnek, de
nemelyik mas, ill. nem megy.
Ha valakinek tehat van valamilyen listaja a mozgasokrol, akkor legyen
mar olyan kedves, hogy felteszi ide, vagy elkuldi e-mailben!
Elore is kosz:
GaBoRkA,
|
+ - | Dungeon Keeper (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nem tudja valaki, hogy lehet a felbontast DirectX alatt 320X200 fole
vinni?
Sandor
|
+ - | seven kingdoms (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok
Tudna valaki kuldeni egy leirast a fenti jatekhoz? Vagy akar egy www cimet?
Elore is koszi.
udv sanya
|
+ - | re: DP (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
re
>Szeretnek jatszani a baratokkal AoE es TA jatekokkal, de nem jon ossze.
>TCP/IP protokollal probalkoztunk, de sajnos en egy firewall mogott vagyok,
>es gondolom ezert nem jott ossze. Nem tudna segiteni valaki? Milyen
>protokollt hasznal a DirectPlay a kapcsolat felallitasahoz? Mit mondjak
>a halozatosoknak, hogyan konfiguraljak a firewall-t? Betorest jelenthet ez?
legjobb lenne ha KALI-val emulalnad az IPX-et, ahho' van proxy szerver es
azt konnyen telepithetne a rendszergazdi...
vagy Linux eseten esetleg meg lehet probalni a kovetkezot:
ipautofw -A -r udp 1000 5000 -h www.xxx.yyy.zzz
ipautofw -A -r tcp 1000 5000 -h www.xxx.yyy.zzz
ipautofw -A -r udp 47624 47624 -h www.xxx.yyy.zzz
ipautofw -A -r udp 47624 47624 -h www.xxx.yyy.zzz
DaP <mailto:> [:out of mind:]
" Látod a szemeim vérben, én meg az időben meg a térben
száguldoztam magamban, amíg magamhoz nem tértem. "
|
+ - | Re: Ismet Hercules HELP! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Korpas Zoltan wrote:
> Sziasztok!
>
> Nem volt reagalas egy sem, igy ujra felvetem a dolgot.
>
> A napokban szereztem meg a Hercules jatekot es mar orulet hataran
> allok, ugyanis nem tudom, hogyan lehet lementeni a jatekot. Load Game
> F3 funkcio van, de visszatolteni nem lehet! Ha peldaul a 4. szinten
> meghalok, akkor is az elso Training nevu palyarol kell kezdenem a jate-
> kot, mert a tobbi palyat nem engedi betolteni(nem is vilagosodnak ki a
> palyanevek) Kurvara bosszanto! |-(
Szedd ossze a kerdojeles kocsogoket, es akkor kapsz jelszavakat, ha megvan
a 4 db kocsog, akkor mas szinnel fogja jelezni a palyakat is, azaz
kivalaszthatod oket!
Egy tanacs:
Ne a kezdo fokozattal jatsz, mert az utolso 2 palyat nem engedi
megcsinalni, csak a medium, es a hercules fokozatban.
--
Ciao:
Fonya
"The software said it required Windows 3.1 or better so I installed
Linux."
Tip. Bit /KulcsJEL Datum Azonositas
pub 1024/F86614E5 1995/12/30 Akos Szabo
Akos Szabo
Akos Szabo
|
+ - | duke (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
sziasztok,
Elakadt az 1ik ismerosom a Duke: The Birth-Babe Land nevezetu
palyajan. Meg van a kek kulcs, eljut oda, ahol kacsakra kell
lovoldozni,bejut lekicsinyitve arra a helyre, ahonnan a kacsak gyunnek
elo, meg ki is jon, de onnan tovabb? Mi a megoldas?
gy.
|
+ - | Re: *** HIX JATEK *** #795 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : [Hungary]
>Temakor: Quake suxx ( 58 sor )
>Idopont: Sat Jul 4 16:50:04 EDT 1998 JATEK #795
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
>>Ejjen Profiler, mi neked drukkolunk!!
>
>En ezt nem mondhatom el.
en se
>>A Quake 2 igazabol 3Dfx-el a legtokeletesebb, tehat nyilvanvalo, hogy
>>valodi 3D-s! Csak probald meg elinditani a Blood-ot, vagy a Sux_Duke-t
>>3Dfx-el... ha-ha hisz ennek nincs is ilyen valtozata ... tehat 2D-s
>>papireffektekkel rendelkezik!! Suxxx!
>Azt azert ne felejtsd el, hogy annak idejen mindket program csucsnak
>szamitott. En szemely szerint hanyingert kapok a hozzad hasonlo emberektol,
>akik a regi programokrol egyszeruen kijelentik hogy sz*r. Fogadni mernek
>hogy nehany evvel ezelott meg te is a DUKE-ot gyurtad a haverokkal.
>Mellesleg pedig ha ezek a regi suxx programok nem lettek volna, akkor most
>nem Quake-eznel az eromuved elott. Szerintem egy DUKEmatch is nagyon
>elvezetes tud lenni, arrol nem is szolva hogy nemsokara jon a DUKE NUKEM
>Forever, ami Unreal engine-t fog hasznalni. Egy szo mint szaz, a QUAKE
>ideje hamarosan lealdozik, de en akkor sem fogom azt mondani hogy sz*r
>jatek volt. (Habar a Quake-el nem jatszottam meg annyit mint a DUKE-al,
>szerintem nem rossz jatek, bar a multiplayer nem nyugozott le. Rohadt
>gyorsan meghaltam, mindenki rohangalt fel s ala a palyan, alig lattam
>valamit, csak elsuhano arnyakat. A fegyverek pedig tul brutalisak. A
>DUKE-al sokat jatszottam multiban, ott jobban lehetoseg nyilik a
>becserkeszesre, es jobb deathmatch palyak vannak, tobb lehetoseg adodik
>valakit kinyirni. Raadsul egy 486-on is elfut.)
na igen en akkor hagytam abba a Doomozast, amikor eloszor gyoztem le a
batyamat Deathmach-ben
>>Megeggy pelda: Jartal mar korul targyakat, ellensegeket a
>>Blood/Duke-ban? Hat ha igen, akkor ezutan probald ki ezt a quake-ben is,
>>az eredmenyt csak a hulye nem latja: Mig a quake-ben szepen, folyamatosan,
>>meg lehet szemlelni az objektumot, addig azokban a szar pixelhegyekbol
>>felepitett jatekban (Duke, Duke Klonok) csak maximum 12 oldalrol
engem szemely szerint nem zavar, ha egy targynak csak 12oldala van
ugyanis kinek van ideje nezelodni, ha ra vadasznak?
ugy latszik neked
>De azert te is jatszottal anno azzal a szar pixelhegyekbol felepitett
>jatekkal, most meg szidod mint a bokrot? Erre csak azt mondhatom finoman
>kifejezve magam, hogy nekem nem vagy szimpatikus figura. Annak ellenere
nekem se
>hogy szeretem a Quake-et, ki nem allhatom az ilyen elborult agyu Quake
>engem szemely szerint nem zavar, ha egy targynak csak 12oldala van
ugyanis kinek van ideje nezelodni, ha ra vadasznak?
[...]
>>sajatos hangulatot nem adott... ellentetben a quake-fele jatekokkal.
>>(Hexen2,Unreal).
ugyan mar
>> Tehat eljen a Quake!
>
>Eljen a Quake, de azert a tobbit se temessuk el.
nehogy, mert ezek csak klonok
>>U.I.: Ha ennyire le akarnak sulyedni, (Redn.,Duke,Blood) akkor inkabb
>>valsztom a Doom-ot, vagy a Wolf"3D" -t!
a wWolf3D volt az elso, aztan jott a Doom 1,2,3,Quake1,Hexen, Duke3D
a francba tovabb nem tudom
>Nehogy lesullyedj mar, mert meg belehalnal a vegen. $#%!%#$
DEHOGYNEM, sulyedj, halj ,szenvedj
> >CRUSADER<
>
>U.I.: Na. most aztan jon majd a sok level az elborult Quake agyu
>emberektol, amiben majd elkuldenek krumplit kapalni, meg kigorni a
>ganejt a disznok alol. Sebaj.
szerintam allits szobrot magadnak
> Tracker
kIRA
--
Kira + +
|
+ - | mk (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hello
Mortal Kombat 1 -hez szeretnek billentyuzet kombinacioikat
a specialis utesek,rugasok nagyresze megvan,de nincsenek kivegzeseim
PC-s verziom van
maganban is valaszolhatsz
kIRA
--
Kira + +
|
+ - | SEED (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Ami a SEED motorjat illeti. Sracok ha jol belegondolunk annak idejen mikor
eloszor lattuk az UnReal enginjet akkor pontosan ez volt a gondunk hogy "
Draga jo istenem mikor ehez olyan gepem amin rendesen fog menni". A
tobbsegnek pedig mire megjelent lett.
Mire a SEED is eljut majd abba a stadiumba hogy mar final release beta 99
fog kikerulni az asztalrol addigra valoszinu hogy nalam is es nalatok is mar
legalabb egy PII-266 fog dolgozni..
Nem igy van??!!!
Udv.:
Laci
E-mail:
Web: http://www.szabinet.hu/~vargal
UIN: 858696
|
+ - | Hirdetes 1.7 vinyo Eladasra (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Csa!
Volna nekem egy 1.7 Gb -os winchesterem fel eves es elado.
Tovabbi jellemzoi:
- UDMA
- Fel ev garancia
- Tx-es alaplapal compatibilis
Tel: 56/444-288 21 ora utan
Bandi Szerves
|
+ - | Tomb Raider 3. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Valahol lattam tegnap, hogy kiadas elott a Tomb Raider 3. Ki tud errol
valamit??? Esetleg mar megvan valakinek :) ?
Frankie
--
"Elj ugy, hogy ha lepereg elotted az eleted filmje, erdemes legyen
vegignezned!"
|
+ - | uj stuffok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Eladok a kovetkezo uj stuffok:
Commando's Behind The Enemy Lines ; 1 CD ; Akcio
Mortal Kombat 4 ; 1 CD ; Verekedos
Deathtrap dungeons ; 1 CD ; Kalad
Mechcommander ; 1 CD ; Robotos C&C
KKND 2 2CD ; 1 CD ; C&C klon
Red Baron 2 ; 1 CD ; Repulos
Hexplore ; 1 CD ; Strategia
Heart of darkness ; 1 CD ; Kaland
Dink smallwood ; 1 CD ; Kaland
Az ar 1200 ft/db, de minden negyedik ingyen van, es igy
csak 900 ft/db.
Udv--> Stalin ( )
|
+ - | Need 4 Speed II internet????? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ha valaki nyomult már a Need 4 Speed-el interneten az Please írja meg,hogy
hogy mahinálta össze.
Elölre is kösz a levéláradatot
Üdv:Tomi
|
+ - | RE: A Q vitahoz. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Danny irta:
> Unreal .... It's unreal
> Quake .... Coooool!
> Blood .... Sometimes... maybe...
> Duke .... Booooaaaaa....
akkor inkabb:
Blood .... Brainless, Bloodless, SmartASS
Duke .... Puke...
...ami nem feltetlenul tukrozi a velemenyemet, hisz a Blood sohasem
tetszett, mig a Duke igen. Talan a szinek miatt, talan a bekopesek miatt,
nem tudom. A Shadow Warrior is tetszett, annyira hogy...de ez egy masik
tortenet, a javi hoskorabol (tenyleg, mi lett vele? Valaki felvilagositana?
Apor, Adam???). Amugy hulyeseg arrol vitatkozni hogy melyik jobb. Bee, az
en apukamnak ketto van....
Na kosz, inkabb nem.
|
+ - | re:q2 vs. regi jatekok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hali !
Ne haragudj, de eleg nagy baromsagokat irtal. Nem vagyok szakerto ezen a
teren, de amit a neten osszeszedtem a dologrol, az alapjan batran
allithatom ezt. Hogy csak 1-2 primitiv bakit emlitsek : Az unreal nem
opengl-es jelenleg, igaz keszul hozza a patch.
A Q2 es unreal engine kozotti kulonbsegek nem merulnek ki a texturak
kozti kulonbsegben, es polygonsza mkozotti kulonbsegben, csak vess rajuk
egy pillantast, es rajossz, hogy van ott azert mas is boven.
Amit ezekrol az API-krol (opengl, glide, d3d, stb.) tudok, az tomoren es
leegyszerusitve
annyi, hogy mint drivert lehet elkepzelni oket, a 3D hardware
kezelesenek nyuget veszik le a fejlesztok vallarol. Szoval a programozok
engine-je vegzi a munka oroszlanreszet, hogy mit, hogy miert, es mivel.
Persze az API-k kozott is vannak elteresek....
Levi
|
+ - | Re: Commandos - Behind enemy lines (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
> Azonban egyvalami nincs itt leirva, megpedig az, hogy lehet egy palya
> kozben kimenteni a jatekallast. Elvileg lenne valamilyen QuickSave
> lehetoseg a jatekban, de meg nem sikerult rajonnom, hogy mivel lehet
> aktivizalni. Ja, a RIP verzioval jatszom.
Nos, kicsit nehezen, de megoldhato a dolog:
- installald fel a Commandos DEMOJAT
- torold le (ne uninstall, csak ugy, manualisan)
- a meglevo konyvtarba rakd fel a RIPPELT verziot
- es mar kesz is
Tudniillik a rippelt verziobol hianyzik a reg file (nem csinalja
meg), a demo viszont igen :)
Ja telleg, el tudna nekem kuldeni valaki ezt a reg filet?
Ujrainstall volt, es elfelejtettem leszedni, a demo pedig mar nincs
meg. De megfelel a demo is :)
Csa:
Ska
|
+ - | CD-k Eladok! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ujdonsag!
Commando's - Behind The Enemy Lines; KKND 2; Mortal Kombat 4;
Heart Of Darkness; Ultimate Soccer Manager 98;
Final Liberation; Army Man
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Castrol Honda Superbike; Descent 2 - Freespace; Industry Giant;
Spec Ops; Quake 2 Mission CD - Juggernaut; Quake 2 Mission CD - Reckoning;
Total Annihilation - The Core Contengency; Addiction Pinball;
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Panzer Commander; Monster Truck Madness 2; Might & Magic VI.; Unreal;
Forsaken; World Cup 98; Motorhead; Redline Racer; Incoming; Starcraft;
Fighting Force; Ultim@te Race Pro; Star Wars - Rebellion; Diablo - Hellfire;
stb....
1000 Ft/db Kerj listat!
Alapanyag: TDK Reflex (uj, ezust)
|
+ - | Unreal csemegek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi all!
Az utobbi idoben jaccom az Unreallal. A gepigenybe nem megyek bele, mert
azt mar szasszor megvitattak. En csak nehany elmenyemet szeretnem kozolni,
foleg olyanokat, amirol meg senki nem beszelt.
Ket dolog volt, ami eddig engem nagyon lenyugozott (mar a megtargyalt
dolgokon kivul). Az egyik az, amikor egy palyan kolbaszoltam viz alatt.
Jottek mindenfele halacskak es ki akartak nyirni. En persze adtam nekik.
Kimasztam a vizbol, erre egy hal utanam veti magat a partra! Ez nem valami
bug a'la Q2, a hal nem a levegoben uszott tovabb, hanem ahogy egy hal
szokott, szepen vergodott a parton es levegoert kapkodott. En vegigneztem,
5 perc 40 masodperc alatt megfulladt a levegon. Na en ilyet meg egy
jatekban sem lattam.
A masik dolog, ami nagyon otletes volt, az az, amikor egy foldi urhajoban
vagyok, amit a Skaarj-ok megtorpedoztak es megszalltak. Az emberi
szemelyzet az utolso lehelleteig kuzdott, de a legcserelo rendszeren az
idegenek barhova eljutottak es megoltek mindenkit. Ezek utan az osszes
ajtot lezartak a tulelok (mar ameddig tuleltek). Tehat ott alltam egy
teremben, es sehogyan sem tudtam tovabbmenni. Az ott levo holomonitor azt
mondta, hogy a zarakat csak emberi DNS-el lehet kinyitni.
Kb. egy oramba tellett, mire rajottem a megoldasra. Ugyanis a szamitogepen
van egy erzekelo, de honnan szerezzek emberi DNS mintat? Volt ott eleg
hulla, de azokat nem lehet felszedni (hajaj, bezzeg a jo oreg System
Shockban). Erre kisutottem, hogy valami robbanekony fegyverrel bele kell
loni a computerbe ugy, hogy kozel allsz hozza es az igy keletkezett
sebesulesedrol a ver raspricceljen a konzolra. Ezt elfogadja, mint DNS
mintat, es lejon egy lift. Na ekkor szaltozott be az agyam.
Aki ezt kitalalta!
Na kb. ennyi.
Akinek meg van hasonlo erdekes tapasztalata, szerintem nyugottan irjon.
Tsa.
"Ez csak egy hologram! Figyeld:
belelovok, es ... a FRANCBA!"
-==/Heechee, the Alien Terror/==-
|
+ - | Commandos (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv az egybegyulteknek!
Nem tudtok veletlenul egy URL-t ahonnan letolthetnem a Commandos
demojat, vagy - ha minden kotel szakad (:-)) - a teljes jatek RIP-elt
verziojat?
DAQ
|
+ - | Re: Programlista kozkivanatra ?! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Valaki nagyon kapja mar be,aki kepes volt 4 oldal programlistat
>elkuldeni,es meg folytatni is kivanja.
Hi!
Vedd úgy, hogy már előre ismertem a TE kifogásaidat, ezért nem is tettem ide
több listát!
Egyébként mind ezt kultúráltabban is előadhatnád, különben a szibériai
vacogós ló, vagy a fogaskerék kapja be!
Bye
Atisoft
|
+ - | Megunt jatekok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Van ket elado CD-m:Unreal es Psygnosis F1 '97.
Ara:(kulon) 1000Ft POTAKOLTSEGGEL!!!
Udv:
OliBLOOD
|
+ - | Zu Dune 2000 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Nagyerdemuek!
Julius kozepe tajara igerik a megjeleneset, es olyan lesz, mint a Dune 2
(/RA), csak a mai grafikahoz szokott szemhez igazitva (65 ezer szin,
ilyesmik). Az elozetes hirek abban ellentmondoak, hogy mennyire koveti huen
az elod jatekmenetet - en nem varok sok ujdonsagot -, mozibetetek
mindenesetre lesznek benne + 2 uj csapatot igernek (mernok/epuletfoglalo es
dobolo/homokfereghivo). Aki megteheti, kukkantson be a 98/7-es PC Guruba,
talal ott 1 erdekes interjut a temarol.
Udv.:
Szete
***********************************************
Posted via MH's First Class UUCP Gateway
***********************************************
|
+ - | Leirasok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Mindenkinek!
Ha leiras kell, menj a http://www.toptown.com/dorms/CONQZONE/files/walk/
cimre, itt szinte minden megvan!
Bye:
Adam
|
+ - | reSEED (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Azert a Humansoftosok vannak annyira profik, hogy jol
>leoptimalizaljak a stuffot. Egyebkent sem helytallo az
>okoskodasod, hiszen ha gyors egy 3d engine,
>akkor ugyanazon a gepen tobb poligont tud kirakni,
>tehat szebb lesz a jatek, mindegy hogy ez a gep egy P200
>vagy egy P2-400. Marpedig egy jobb jatek meg amerika-
>ban is nagyobb sikert jelent...
>
> Spidy
----------------
En nem azt mondtam, hogy nem profik. Sot azt sem, hogy
nem lesz megahiperszuper a jatek. A demo engine-rol volt
szo, amitol meg nemigen volt miert elajulni. Szepnek szep
volt meg minden, de lassu. Csupan errol volt szo, nem mas-
rol. Hat persze, hogy a veglegez verzioig sokat kupalodik
majd? Tutko, hogy en is kifogom probalni ha megjelenik! :-))
By!
KvAzAr ------------------------
|
+ - | CD (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello JATEKosok!
CD iras 800Ft-ert. ha erdekel, irj.
PC, PSX, Amiga, audio
Helyileg Szegeden van.
|
|