Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 1287
Copyright (C) HIX
1999-11-18
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 re: Rollercoaster Tycoon (mind)  35 sor     (cikkei)
2 jedi knight (mind)  10 sor     (cikkei)
3 Panzer 3D tovabbra is (vigyazz hosszu!) (mind)  69 sor     (cikkei)
4 Re: Panzer3d (mind)  13 sor     (cikkei)
5 roller coaster (mind)  24 sor     (cikkei)
6 SimSafari (mind)  7 sor     (cikkei)
7 c64 (mind)  5 sor     (cikkei)
8 Sega rally2 problem (mind)  14 sor     (cikkei)
9 avp gond (mind)  33 sor     (cikkei)
10 videokartya (mind)  12 sor     (cikkei)
11 JA2 help (mind)  4 sor     (cikkei)
12 dinos jatekok (mind)  3 sor     (cikkei)
13 RE: real time strategia elemzes (mind)  106 sor     (cikkei)
14 rts jovoje (mind)  19 sor     (cikkei)
15 re:Cd gond +TR2 (mind)  25 sor     (cikkei)
16 Re: Unreal Tournament Multi-kaki (mind)  23 sor     (cikkei)
17 Re: Picture Perfect Golf (mind)  9 sor     (cikkei)
18 Re: revolt trakk editor problem (mind)  21 sor     (cikkei)
19 Unreal Tournament (mind)  13 sor     (cikkei)
20 GTA2 (mind)  51 sor     (cikkei)
21 GTA2 (mind)  58 sor     (cikkei)
22 Might & Magic VI. (mind)  23 sor     (cikkei)
23 Revenant (mind)  10 sor     (cikkei)

+ - re: Rollercoaster Tycoon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>hogyan kell egy jatekot, korhintat barmit
>megjavitani ami tonkre megy?? Es miert tortenik meg az, hogy egy
>jatekra nem szall fel senki?? Kilometeres sor all a bejaratnal, a jatek

>all illetve el van inditva a kis lampaval de megsem megy, "any load"
>van neki beallitva es megsem megy. De miert?? Kb hany jatekra
>kell egy szerelo???

A szerelok csinaljak a javitasokat. Oda boklaszik, megkalapalja elol egy
kicsit meg hatul egy kicsit es kesz. Ha keves a szerelod, akkor
fordulhat elo, hogy sokaig all egy jatek. Nekem egyszer olyanom volt,
hogy a szerelo nem talalt oda a ride-hoz, pedig rendesen volt hozza ut
meg minden, de olyan nagy volt a park, es mindig olyan szerencsetlenul
valaszott hozza szerelot a gep, hogy nem talalt oda (meg talan az is
bejatszott, hogy hosszu fold alatti ut vezetett a ride-hoz (scenario
default ut volt). Ilyenkor nem jo megoldas, hogy felszedsz egy emberket,
es odadobod, hogy javitsa meg, mert akkor azonnal hozzarendel masikat,
es az amelyiket ledobtad frissen, azonnal atrendeli valahova, mondvan
amelyikhez te dobtad, oda mar van szerelo. Mondjuk lehet vele trukkozni,
hogy akkor meg a kovetkezot kapod fel, de szerintem nem erdemes. A
szerelokon nem erdemes sporolni. Jusson mondjuk a ride-ok 75%-ara szabad
szerelo azonnal. Nem ettol fogsz csodbe menni...
Kesobb egy-egy hullamvasutnal elofordulhat, hogy mikor teszteled es
osszetorik, akkor nem sikerul ujra elocsalni a kocsikat. Persze ilyenkor
sorok sem allnak asszem, mert nem lehet megnyitni... Ilyenkor dupla
kattintast kell nyomni a hullamvasut piros lampajan(!!!) es igy reseteli
a ride-ot. Utana megint lesznek kocsik. Ez szokott a legaltalanosabb
megodlhatatlannak tuno (es nem trivialis megoldasu) problema.
Magyaritasrol nem tudok. Tanuljatok meg angolul:)) Jatszva a
legkonnyebb!:)
Bye!

--
Master, Master, where's the dream that I've been after,
Master, Master, you promised only lies!!!
+ - jedi knight (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Ha valaki meg tudna irni, hogy a jedi knight jatekban a 6-os szintnel hogyan
kell tovabb menni, jo lenne.
Mar mindenkit lelottem.
A control room -ba nem tudok bemenni.

Köszi:HL


+ - Panzer 3D tovabbra is (vigyazz hosszu!) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Erika, Jatekosok!

A program az elodjeivel szemben mar nem az egysegeket helyezi eloterbe,
hanem a parancsnokait. Termeszetesen az egysegek es a parancsnokok
osszetartoznak harc kozben igy ha elveszik az egyseg akkor altalaban de nem
mindig megy vele a parancsnok is. A parancsnokok harc kozben maguktol
fejlodhetnek, illetve uj specialis kepessegeket szerezhetnek (nagyobb
kituntetes a portreja mellett). Ezek azt hiszem csak akkor ervenyesulhetnek
ha a megfelelo fegyvernemet vezeti.

Konkretan a kerdeseidre a valasz:

1, Mielott kikerulsz a terkepre lathatod a satrakat, parancsnokaidat stb.
Bal alul latod hogy hany helyed van a csapataidnak. Itt kell megjegyeznem
hogy a hely foglaltsaga fugg a parancsnokod tapasztalati szintjetol (kis
pontok tehat nem a nagy kituntetesek!). 1-4 1 helyet foglal el 5-nem tudom
meddig 2 helyet foglal el az egyseg. Persze egy 5 pontos parancsnok 5 akciot
kezdemenyezhet 1 koron belul (ez lehet lepes, tamadas, feltoltes stb) mig
egy 2 pontos csak 2-tot. Ehhez jarul hozza minden egyseg lepesi es tamadasi
kepessege. Tegyuk fel hogy van egy Gebirgsjaeger egyseged (mindenki a nemet
oldalon kezdi eloszor nem? :) ), amelyik tud 3-at lepni es 3-at tamadni.
Ebben az esetben egy 3 pontos parancsnok tamadhat 3 szor lepes nelkul de
lephet 3 -at tamadas nelkul. Ellenben egy 6 pontos parancsnok is csak 3 szor
lephet hiszen az egyseg tobbre nem kepes de meg mindig marad 3 pontja
tamadni, feltolteni -persze ha nem all kozvetlenul mellette ellenseges
egyseg- stb. Ezert irtam, hogy a motorizalt, felderito, Luftwaffe
egysegeknek kell a magas szintu parancsnok.
Ha egy egyseged nagyon megserul, akkor feltoltheted oket ha meg abban a
korben nem leptel. Eloszor buntetlenul kesobb azonban vesztenek a maximalis
letszambol.

Visszaterve az eredeti problemara. Kivalasztod az egyseget lekerul alulra,
utana valassz hozza megfelelo parancsnokot es csak ezutan lehet hadra fogni
oket. Itt jegyeznem meg hogy harc kozben is van lehetoseg potlasra felteve,
hogy van felesleges parancsnokod a HQ-n. Ezenfelul az elso korok utan szinte
mindig kapsz plusz 1-2 helyet uj egysegeknek.

2, Onnan latod, hogy amikor megsemmisul az egyseged a kepen akkor egy pecset
jelenik meg a parancsnokod fejen (KIA, MIA). Ha latod a pecsetet, akkor
annak a parancsnoknak -lefo"tt a kave-, azaz tapasztalatostul, mindenestul
elveszett. Ha nem latod a pecsetet akkor terj vissza a HQ-ra es ott fog
varni, azaz rogon ultetheted bele az uj pancelosba. :)

3, A parancsnokod nevezzuk akcio pontjait te is fejlesztheted. A kep jobb
felso sarkaban van egy kisebb sator. A kepre kattintva alul kis piros
zaszlocskak jelennek meg. A parancsnokra kattintva odakerul a zaszlo melle.
Ha mindent elrendeztel akkor kattints megegyszer a kepre a kis satorban es
eloleptetted oket.


Nagyon fontos hogy donto gyozelemre torekedj, ugyanis akkor kapsz bonusz
parancsnokokat es uj fegyvereket a kozponttol. Ezenfelul tobb eloleptetesre
lesz lehetoseged is ami a kesobbiekben nagyon jol jon. Egy utolso tanacskent
szerintem a felderito egyseg nagyon hasznos. Nem eleg hogy messzebre lat,
tehat a vadaszgepeknek kevesebb akciopontjukat kell felderitesre hasznalni
de nagyon jo gyors, szuk elorenyomulasok eseten. Oket nem lehet
meglepetesszeruen tamadni (ambush) azaz felfedezik a tamadast akadalyozo
ellenseget, amibe ha barmilyen eros egyseged gyanutlanul belemegy komoly
vesztessegeket szenved. Ezenfelul kituno befejezo egyseg is, azaz a
legyengult egysegeket eltakaritja az utbol, vagy legalabb kozvetlenul
mellette marad, hogy az a kovetkezo korben ne tudja magat feltolteni.

A vegere egy link ahol meg olvashattok a jatekrol magyarul.

http://www.pcguru.hu/  a vegigjatszas menu alatt.

Udvozlet,

Draxx
+ - Re: Panzer3d (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Salve!


> Hogyan lehet oket fejleszteni?
> Van leirasod ehhez a jatekhoz (magyar vagy angol)?
> Legyszi segits, mert irtora szeretnek tovabb menni, Koszi
> Erika

A PC Guru novemberi szamaban teljes leirast talalsz. Ha ezt nem tudod
megszerezni, akkor a www.pcguru.com (vagy .hu?) tajan nezelodjel! Good hunting!
!

Soltus
+ - roller coaster (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: RollerCoaster Tycoon ( 14 sor )

szia
jo jatek
csinaltatok e mar olyat amire senki nem mert felulni :-))))

>  A masik
>kerdesem pedig az lenne, hogy hogyan kell egy jatekot, korhintat barmit
>megjavitani ami tonkre megy??

kell szerelo pl 3-4 eszkozre kell 1
magatol javit!!!
nem szabad utasitani mert ez kioltja az automatikus funkciot es a szerelok 
nem szerelnek. majd odamegy es megszereli szerintem ez a gond itt alabb is 
az eszkoz le van robbanva

>Es miert tortenik meg az, hogy egy jatekra
>nem szall fel senki?? Kilometeres sor all a bejaratnal, a jatek all
>illetve el van inditva a kis lampaval de megsem megy, "any load" van neki
>beallitva es megsem megy. De miert?? Kb hany jatekra kell egy szerelo???

Udv
Pista
+ - SimSafari (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok!
Kérem, ha valaki
tudna rovid-tomor
strategiat-taktikat
a jatekrol...
Koszonom szepen.
a.
+ - c64 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

C64-re keresek magyar jatekokat , ugymint idoregesz , uj vadnyugat
stb....
Ja es emulatorral hasznalnam oket.

mailto:
+ - Sega rally2 problem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

      Sajnos gondom van a fennt emlitett jatekkal.Inditas utan ezt a
szoveget dobja ki a gep,es megall az elet:

        Failed to initialize.No 3D capability.

     Gondolom,hogy a videokartyammal van valami ciki.Monster Diamond Voodoo
1 van a geppben.

      Ha esetleg van valami otletetek,hogyan tovabb,dobjatok fel egy rovid
levelet legyszives!Elore is koszi!

          Sziasztok:Gabi          
+ - avp gond (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Jatekosok!

Van egy kis gondom az Aliens vs. Predator-ral, ugyanis ket total kulonbozo
(alaplap, videokartya is mas (1.: Cel300A,riva128zx,w98hun, 2.:
p166mmx,virge/dx,w95hunosr2) konfogon sem megy (mar inditasra elszall "a
program szabalytalan muveletet hajtott vegte" uzenettel), viszont egy
3. gepen (Cel300,ati rage,w95hun(osr2?)) csont nelkul fut (ugyanaz a jatek
ugyanarrol a cd.rol telepitve)), ja es a directx6.1 van mindegyik win-re
felrakva... Erre varrjon valaki gombot. Valaszokat maganban (is)
kerem, elore is koszike.

(dx_error.log:

Line 142 of avp\win95\win_proj.cpp:
WM_ACTIVATEAPP msg: bActive = 1

Line 147 of avp\win95\win_proj.cpp:
?&@#! no lpDDSPrimary surface

Line 148 of avp\win95\win_proj.cpp:
?&@#! no lpDDSBack surface

Line 149 of avp\win95\win_proj.cpp:
?&@#! no lpZBuffer surface

Line 151 of avp\win95\win_proj.cpp:
?&@#! no lpDDBackdrop surface
)

By(t)e,
 Jimmy ->                       mailto:

(A)bort (R)etry (K)ill innocent bystanders
+ - videokartya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Surgos tanacsra lenne szuksegem videokartya ugyben. Ket lehetoseget
ajanlottak:
ATI All-in-Wonder TV tuneres    v. ASUS 3400 TV in/out.
Melyiket erdemes?

 Ha lehet maganban legyszi mert surgos.


Koszi: sy

+ - JA2 help (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tudom hogy leragott csont de veletlenul letoroltem
a leveleket amibe a JA2 infot gyujtottem.
Minden info kene ha lehet maganba!
Kosz!
+ - dinos jatekok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

subjbeli jatekok erdekelnenek. listat please kuldj nekem az
 -ra.
Kosz epok
+ - RE: real time strategia elemzes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> elemzesekkel alatamasztva, hogy a vevoket es igy a fejloesztoket is 
> elsosorban foleg a grafika erdekli ( a jatszhatosag stb kevesbe). Az 
(...)
> erosebb. EN 
> szemely szerint inkabb azt remelem, hogy a grafikat nem 
> ragozzak tovabb. 
> Szerintem ez a szinvonal eleg, es inkabb a tobbi elemet 
> hozzak fel erre a 
> szinvonalra.
Csatlakozom. Bar en foleg turn-based strategiakkal jetszom, de ott is az a
gond, hogy a gep csak ugy ellenfel, hogy csal, illetve nagyon egysiku a
strategiaja. No persze, az AI (MI) kerdeset nem oldja meg, ha 32 M helyett
128M van a kartyan.

Bocs, de en csak a 7K2-vel (Seven Kingdoms2) es az AOK-val jatszottam, a
peldaim pedig gyakran szarmaznak turn-based-ekbol.

> lopni is, de attol nem lehet csinalni). Az AOK kutatasi 
> rendszere nagyon 
> reszletes. Rossz huzasnak erzem viszonta warcraftszertu 
> upgradet, azaz 
> kikutatok valamit es akkor a regi egysegek egy csapasra pl 2x 
> erosebbek 
> lesznek. Az egysegek fejlodese szerintem itt a legkevesbe jol 
> megoldott, 
> pillanatok alatt nagy egyenotlensegek allithatok fel. A 
Szinten egyetertek, legalabb annyit kene csinalni, hogy visszazavarom pl. a
Barack-ba es nyomok egy upgrade gombot. Esetleg a masik megoldas, hogy az
egysegek fejlodese soran esetleg kategoriat is ugorhatnak (egy nagyon
veteran Militia-bol [AOK] egyszer csak Man-At-Arms valik es abbol sem
feltetlenul a leggyengebb)-

> epito epithet 1 el magasabbat es az eggyel magasabb epito epithet uj 
> egysegeket. A regi egysegek is epithetok. Ez onmagaban kiegyenlitett 
Nem RTS, de az Age of wonders-ben is igy mukodik, ha upgradelem a varat,
akkor tud magasab  szintu egyseget is termelni. Ettol meg tudok gyengebbet
is csinalni es eldontehetem, sok gyenget, vagy keves eroset csinalok.
Raadasul az egyes szintu egysegek 1 kor alatt keszulnek, a 3-masok pedig 3
kor alatt.
Az Alpha Centauri-ban van meg egy jo otlet, hogy a prototipust (egy adott uj
tipusu egysegbol az elso) tovabb tart letrehozni. Ez pl az AOW-ban ugy van,
hogy miutan upgrade-elted a varat, az uj egysegeket eloszor installalni kell
(ugyanannyiba kerul, mint a kesobbi epites) es csak aztan tudod epiteni.

> fejlodest tesz lehetove. Az egysegek raadasul tapasztalati pontokkal 
> rendelkeznek es kulonbozo veteren statuszokba mennek at. 
> EMiatt az egysegek 
> nem olyan eldobhatok mint az AOKban es a Homeworldben. 
> Bizonyos egysegek 
> sokat ernek hiaba allitottuk elo ugyanannyi penzert mint egy 
> masikat. A 
> legjobban szerintem ez is a SK2-ben van megoldva. Itt minden 
> egyek katona 
> fejlodik egyedileg es nemcsak a harctol (TAK) hanem kepzestol 
> is fejlodhet. 
Nekem is jobban tetszik ez a megoldas, hogy erdemes vigyazni a regi es
tapasztalt katonakra.

> SK1 arra is 
> lehetoseg volt hogy egy harc nelkul nyerjen valaki. csak gazdasagi 
> nyomassal a vegen megvette a tobbi kiralysagot kilora.
Igen, az elejen beallitod, hogy a gyozelemhez hany pont kell a kulonbozo
kategoriakban. Az osszes kategoriat leveszed alacsonyra, kiveve a
gazdasagot, akkor az nyer, aki azt teljesiti, mert a tobbi mindenkienk
osszajon. Annyi volt a gondom, hogy nem sikerult kideritenem, pontosan
hogyan szamolja a gazdasagi pontokat. Szerintem ez a 2-ben is benne van, bar
en csak az open betaval jatszottam.
Melleleg az AOE-ban es gondolom az AOK-ban is van ilyesmi, bar egy kicsit
maskepp. Pontozza azt, hogy kinek mennyi
katonaja/villager-je/technologiaja/felfedezett terulete/megolt
ellensege/aranya stb van. Plusz pontot kapsz azert, ha valamiben te vagy az
elso. Jatszottuk mi ugy haloban az AOE-t, hogy pontra ment a jatek. Nagyon
izgalmas volt, mert nem kellett hozza teljesen legyalulni a masikat, hogy
nyerj. Pl. nagyjabol egyenlo potnok mellett mentel meg egy kicsit egy
lovassaggal a kello idoben es neked lett a legnagyobb felfedezett teruleted.

> AoK: valami van mindkettobol
Nem sok.
> SK2 : nagyon fejlett. Iegn reszletes diplomacia van es 
> tenyleg erdemes 
> csinalni. Mivel van olyan meroszam hogy reputacio ezert 
> barmit disznolkodik 
> az ember az megtorlodik mas szinten. Emiatt pl ha fizetseget 
> kersz akkor 
> nem illik megtamadni utana a fizetot , mert nagyot csokken a 
> reputaciod es 
Tenyleg nagyon jo benne.

> A spionkodas is nagyon reszletes az SK2ben lehet kiralyt 
> olni, rafogni A 
> kiralysagra hogy B kiralysag ellen fenekszik (mikozben mi vagyunk C 
> kiralysag), megvesztegetes, lopas stb is jelen van, meg a civ 
> 2 is elbujhat 
> itt.
A kemkedes is baromi nagy otlet.

> szembe stb miatt szerintem ennek kellene a kovetendo peldanak 
> lenni a jovo 
> RTS-nak kialakitasahoz. Ezt eloszor a Sid MEyer 
> Gettysburgjaban lattam.
> Az AOK szinten erdekes jatek. ELonye a kis gepigeny, meg az 
A kis szerintem csak részben igaz. A minimális felbontás 800*600. Ennél a
felbontásnál 4-5 ház betölti a képernyot. Az én öreg (3 éves) monitorom az
1024*756-ot mar csak interlaced-ben tudja

miklos
+ - rts jovoje (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Tegnap irtam egy jo hosszu cikket es elemzest, de semmi
>  reakcio nem volt ra :-((
> Valami ertelmes velemeny?
> Hogy latjatok az RTS jatekok jovojet?

Sajnos manapsag egyre tobb rts-tnyomnak at 3d-be, ami
nekem szemely szerint nagyon nem tetszik... jo hogy
latvanyos meg jo erzes 3dben szemlelni az esemenyeket,
csak jatszani sokkal nehezebb veluk mint a 2d-sekkel.
Legalabbis eddig ez a tapasztalatom.
Viszont ahogy en latom ez a trend folytatodik :(

amugy pedig abban sem vagyok biztos, hogy pl a Homeworld
sokkal szebb lenne mint mondjuk pl. a Starcraft vagy a
TAK... Kezelese a homeworld-nek..., igaz a gep ellen
meg elboldogultam valahogy, de egy masik ember ellen
szerintem szornyen szar.

Udv, Syg.
+ - re:Cd gond +TR2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

>Csabesz wrote:
>
>< Hetvegen megszereztem a Heroes M&M 3-hoz kiadott
>< kiegeszitot, az Armageddon's Blade-t. Telepites rendben
><.........
>Hali!
>
>Haat ha a jatek nem eredeti(boti) akkor nem is fog elindulni.
>Ha pedig nem akkor meg fogalmam sincs mi a baja.

Milyen OPrendszert hasznalsz? A W98nal jelentkeztek hasonlo problemak (igaz
mas jatekoknal) ott a CDk labelje volt a ludas, mivel a W98 kis es
nagybetuzik. Tehat ez a nem teljesen pontosan irt CDk eseteben merulhet fel.
Ha ez a problema, van ra megoldas: a W95 egy fajljat kell atmasolni. Ennek a
pontos neverol a nagyobb gamerek tudnak felvilagositani. (Talan a
cdfs.vxd???, vagy valami hasonlo. Itt NT van es csak sys: cdfs.sys).

Mas. Igaz nem uj jatek, de most kezdtem el a TombRaider2 vel jatszadozni. Az
Operahaz palyan (ahol lengedezik a la'da) hol lehet megtalalni a kulcsot az
ajtohoz? Ha teljes leirasotok lenne, azt is szivesen fogadnam.

Udv Csukas Zsolt

+ - Re: Unreal Tournament Multi-kaki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> az alábbiakat írta a következő hírüzenetben:
...
> Sziasztok !
>
> Már hetek óta nyomjuk a demo-t, és ígéret szerint november végéig meg lesz
a
> full is ! Ez örömhír ! Van viszont más, amiben szeretnék segítséget kérni
:
> mint elnyomott III.kerületi lakos ( a Matáv Kábel Kft. uralkodik nálunk)
> sajnos csak modemmel tudok netezni, van is egy 56-os :)) Csak épp az a
baj,
> hogy nem találunk a barátaimmal olyan servert, amin normális ping-ekkel
> lehetni játszani ->  azaz mindegyik haldoklik, szaggat, élvezhetetlen :((
> Ha valaki tudna adni egy-két megbízható server IP-t, az nagyon
megköszönném
> !
>
>
> Mosquito (HUNter's from Hungary)
> 
>
>
Próbáld meg gázálarcban ! :)))  ( Major major by HUNter's from Hungary )
+ - Re: Picture Perfect Golf (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Valosznuleg a viedokartyaval van problema

--
Pénzkeresés!!!!!!!!
http://www.sokpenz.net/jelentkezes.cgi?492968

Bye Comzo

****Az erő legyen veletek!****
+ - Re: revolt trakk editor problem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi all

Ha tudja valaki nekem is kene az info.
Kuldjetek mailt

--
Pénzkeresés!!!!!!!!
http://www.sokpenz.net/jelentkezes.cgi?492968

Bye Comzo

****Az erő legyen veletek!****
 írta a következő üzenetben: ...
>Tudja valaki azt, hogy a revolt track editorban megeditalt trackot :)
>exportalas utan hogy lehet jatszani??? Sehol semmi lehetoseg, sehol
>semmi leiras... :((
>
>elore is koszi a valaszt
>
>Zsolt
>
+ - Unreal Tournament (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Gamerek

A U.T.-el jatszom epp, es az elso palya vegen amikor a masodikat toltene, a
progi kiakad, visszater a windowsba es azt irja ki, hogy CRITICAL ERROR
ez mi?

--
Pénzkeresés!!!!!!!!
http://www.sokpenz.net/jelentkezes.cgi?492968

Bye Comzo

****Az erő legyen veletek!****
+ - GTA2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Valaszok  [Hungary])-nak:

(1, A SWAT kommandok utan jutott mar valaki? Tenyleg jon az FBI meg a hadsereg?
 Ezt olvastam ugyanis az elozetesek soran.)

Erre en is kivancsi lennek, bar irtottam a kommandot rendesen, de csak nem akar
t az FBI megerkezni. Persze egy ido utan lenyomtak.

(2, Nincs URL-etek a terkepekhez?)

Itt a kert URL:
http://gtaextreme.niteshade.net/extreme2/index3.html

(3, Fegyverek listaja? (pisztoly, 2 fele UZI, molotov, langszoro, raketa veto m
egvan))

Fegyverek listaja:

Hand Gun 
Dual Hand Guns 
Uzi 
Silenced Uzi 
Shotgun 
Molotov Cocktail 
Grenade 
Electro Gun 
Rocket Launcher 
Flame Thrower 
Water Cannon (On Fire Truck) 
Oil Slick (Vehicle Upgrade) 
Land mines (Vehicle Upgrade) 
Vehicle Mounted Machine Guns (Vehicle Upgrade) 
Car Bomb (Vehicle Upgrade) 


(4, A Yakuza oldalon harcolok a Zaibatsu ellen es annal a kuldetesnel tartok, h
ogy lopjak a fonoknek egy SWAT rohamkocsit bosszubol, mert lefoglaltak a kedven
c autojat. Nem olyan konnyu. A multkor mindent felgyujtottam langszoroval a SWA
T kommandot is de amint be akartam szallni a kocsijukba
egy csomo rendorauto erkezett es kirantottak a kocsibol. Eleg duhito.)


Ezt a kuldetest eppen tegnap sikerult megcsinalni. Nem volt konnyu, de a langsz
oro nekem is bejott. Mivel az autot a varos jobb also sarkaba kell majd vinned,
 probalj ott elkezdeni civileket irtani. Onnan mar nem lesz nehez elmenekulnod.
 Szoval nem olyan veszes.
Viszonyitaskeppen a kovetkezo kuldetes cime: "STOP THE TANK"....

bobafett
+ - GTA2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Valaszok  [Hungary])-nak:

(1, A SWAT kommandok utan jutott mar valaki? Tenyleg jon az 
FBI meg a hadsereg? Ezt olvastam ugyanis az elozetesek 
soran.)

Erre en is kivancsi lennek, bar irtottam a kommandot 
rendesen, de csak nem akart az FBI megerkezni. Persze egy 
ido utan lenyomtak.

(2, Nincs URL-etek a terkepekhez?)

Itt a kert URL:
http://gtaextreme.niteshade.net/extreme2/index3.html

(3, Fegyverek listaja? (pisztoly, 2 fele UZI, molotov, 
langszoro, raketa veto megvan))

Fegyverek listaja:

Hand Gun 
Dual Hand Guns 
Uzi 
Silenced Uzi 
Shotgun 
Molotov Cocktail 
Grenade 
Electro Gun 
Rocket Launcher 
Flame Thrower 
Water Cannon (On Fire Truck) 
Oil Slick (Vehicle Upgrade) 
Land mines (Vehicle Upgrade) 
Vehicle Mounted Machine Guns (Vehicle Upgrade) 
Car Bomb (Vehicle Upgrade) 


(4, A Yakuza oldalon harcolok a Zaibatsu ellen es annal a 
kuldetesnel tartok, hogy lopjak a fonoknek egy SWAT 
rohamkocsit bosszubol, mert lefoglaltak a kedvenc autojat. 
Nem olyan konnyu. A multkor mindent felgyujtottam 
langszoroval a SWAT kommandot is de amint be akartam 
szallni a kocsijukba
egy csomo rendorauto erkezett es kirantottak a kocsibol. 
Eleg duhito.)


Ezt a kuldetest eppen tegnap sikerult megcsinalni. Nem volt 
konnyu, de a langszoro nekem is bejott. Mivel az autot a 
varos jobb also sarkaba kell majd vinned, probalj ott 
elkezdeni civileket irtani. Onnan mar nem lesz nehez 
elmenekulnod. Szoval nem olyan veszes.
Viszonyitaskeppen a kovetkezo kuldetes cime: "STOP THE 
TANK"....

bobafett
+ - Might & Magic VI. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali Gamerek!!!

A fenti jatekhoz lenne egy csomo kerdesem!! :
- Kinek kell odaadni a furulyat?
- Kinek kell odaadni a gongot ?(Temple of Baa-bol szereztem)
- Bootleg Bay-ban talatam egy csomo csontot. Mire jok? Vagy csak _diszek_??
- Hol van a kut, amibol ha iszom, wizard lesz a varazslombol??
- Hol van a kiraly pancelja, amit meg kell szereznem, es visszavinnem Castle
Ironfistbe??
- Hogy jutok el Kriegspire-be??
- Hogyan tudok fiatalodni??? Van leirasom az italokhoz, de csak 1 evet
oregedni tudok. Fiatalodni nem.
- Hol tudok Dark Magic-et tanulni?? (vedekezni ellene???)
- Van vedelem atok ellen?? (protection of curse??)
- Hol van a Hourglass of Time? (Quest item)
- Hogy leszek Crusader a Paladinbol??
- Hogy leszek Battle Mage?

_Roviden_ csak ennyi!! Aki tud kerem segitsen!!!!
Please maganban is!!
THX!!!

Alex
+ - Revenant (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A fenti jatekhoz lenne egy-ket kerdesem.
Jatszotta mar valaki, vagy en vagyok az elso??
Azt szeretnem megtudni, hogyan kell hasznalni a LOCKPICK skillt, a STEALTH-ot e
s
a JUMP-ot.
Nem tudom oket beallitani az options/controll menuben, mivel nincs rajuk
definicio.
A problema az, hogy egy csomo bezart ladaba, ajtoba utkozom minden percben.
Ha valakinek esetleg lenne leirasa, az segitene. Az angol nyelv preferalt.
Koszi.

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS