Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 931
Copyright (C) HIX
1998-11-24
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Fallout 2 (mind)  14 sor     (cikkei)
2 Harpoon Classic 97 (mind)  5 sor     (cikkei)
3 fifa 99 (mind)  21 sor     (cikkei)
4 Hupikek (mind)  9 sor     (cikkei)
5 Tiberian Sun !!!! (mind)  17 sor     (cikkei)
6 Fallaut 2 (mind)  5 sor     (cikkei)
7 Emergency porblema !! (mind)  11 sor     (cikkei)
8 NT-s DOS (mind)  11 sor     (cikkei)
9 psx (mind)  7 sor     (cikkei)
10 486 16 MB (mind)  8 sor     (cikkei)
11 E: Hardline, Harvester (mind)  3 sor     (cikkei)
12 Ceasar III mechanica - 1. resz (mind)  170 sor     (cikkei)
13 re: RE:Railroad Tycoon 2 (mind)  25 sor     (cikkei)
14 Megjelenesek (mind)  8 sor     (cikkei)
15 Re: Voodoo (mind)  47 sor     (cikkei)
16 Rebellion (mind)  6 sor     (cikkei)
17 Tomb Raider 1 leiras (mind)  8 sor     (cikkei)
18 Commandos (mind)  11 sor     (cikkei)
19 Free Enterprise (mind)  9 sor     (cikkei)
20 Tanacsot kernek kormany ugyben (mind)  31 sor     (cikkei)
21 Re: SIN (mind)  17 sor     (cikkei)
22 cd-s jatekok winchesterrol (mind)  7 sor     (cikkei)
23 NFS3 (mind)  10 sor     (cikkei)
24 forsaken W98 alatt (mind)  18 sor     (cikkei)
25 re: leiras (mind)  23 sor     (cikkei)
26 procihomerseklet, hellfire-diablo-battle.net (mind)  38 sor     (cikkei)
27 Outlaws (mind)  9 sor     (cikkei)

+ - Fallout 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Most jaccottam vegig a fenti jatekot, esmegallapitottam, hogy az Interplay
ismet nagyot alkotott.
Hatalmas jatek.

Vegul is csak annyit akartam irni, hogyha valakinek van valami kerdese
vele kapcsolatban, pl. elakadt, vagy nam tudja, hogy mit kell csinalni,
akkor nyugodtam dobjon meg egy maillal.
Megprobvalok valaszolni ra..

				"Pazarlas a luxus vedelmeben nem bun,
				merseklet a mohosag elterjeszteseben nem ereny"
				(R. Sheckley: Miracles of Dimensions)
			
				Heechee.
+ - Harpoon Classic 97 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Harpoon jatekosokat keresek , levelezes , stb..  celjabol.
Jelentkezzetek !!!!!

Real Admiral Don 
:))))))))
+ - fifa 99 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!

Tegnap olvasgattam a jatek hix-et, es megfogott a fifa 99 -es "izelito".
Nos, igen... en is majdnem bevertem a monitort, amikor a 15.
szabalytalansagat
csak ugy elengedte a biro a gepnek, en meg ha csak hozzaerek maris
jon a  PIROS lap. ( a monitor meguszta, de a billentyuzet.... )
Hiaba COOL az animacio, amikor lapot kapok, de azert ez tulzas, egy ilyen
aprocska hibaval elcseszni egy TUTI jo jatekot!
Szoval varjuk egyutt a Patch-ot, ami korigalja ezt a "poenos" hibat.
(remelem lesz ilyen patch)

Addig is szerintem ez a legjobb foci proggi, es ha jatek elott
bekapsz ket nyugtatot, akkor KIRALY!!!!

Ennyi!
Koszi!
Csao!
Beke veletek!  :-)
                            Sir Air alias Andras
                        (  )
+ - Hupikek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi !

> Felado :  [Hungary]
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>Nekem akkor nem ment, ha a CD nem "D" volt.
Win 95 alatt siman megy Q-rol.
Win 98 alatt pedig NEM.

Ultima
+ - Tiberian Sun !!!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ez a hozza szolas  Temakor: WinAce + Tiberian ( 15
sor ) levelehez kapcsolodik.

>>>C&C3
>> Ez lessz a Tiberian Sun.
>A Tiberian Sun nem C&C2? En ugy tudom, hogy a Red Allert nem >kotodott
szorosan a C&C sztorihoz, es tulkep a TS a C&C 2. resze.

Namost a Red Alert a Westwood szerint a C&C kovetkezmenye, mivel Kane
visszament az idoben. A Tiberian Sun pedig ha nagyon tenyleg a C&C
folytatasa, mivel a Red Alert az elozmenye volt.


FAD
---------------------------------

---------------------------------
+ - Fallaut 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok
A fenti progira kernek en is segitseget. A harcrendszer pontosan hogy 
van, mert eleg hamar levernek.
Valasz johet a  ra is.
Udv Zoli
+ - Emergency porblema !! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Jatek-osok !

Sikerult megszereznem az EMERGENCY nevu jatek magyar nyelvu valtozatat.
Baromian orultem neki.
De hamar elkeseredtem mikor a 4-dik palyan azt sem mondva, hogy fapapucs
eljatszotta a gyozelmi zaszlot es teljessen elszallt.
Talalkozott valaki mar ezzel a porblemaval ?
Ha igen akkor mi a megoldas ??
Please magan emil is !

Elore is THANKS mindenkinek !
+ - NT-s DOS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello

Lenne egy problemam, ha valaki tudna segiteni...
Magyar Windows NT Workstation alatt (SP3) szeretnek egy regi DOS-os
jatekot (Transport Tycoon) futtatni. Odaig a dolog el is jut, hogy a
jatek elindul, de egy ido utan fogja magat es elszall. Mitol lehet ez,
ill. hogy lehetne neki egy konkret DOS uzemmodot beallitani, hogy
mukodjon. (Valoszinuleg kozvetlenul a hardverhez nyul a progi vagy a
videoval vagy az egerrel es ez a baj.)

Yossi
+ - psx (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv

PSX emulatort keresek PC-re.

Mindenkinek erdekelne a velemenye aki mar hasznal ilyet.

Roland
+ - 486 16 MB (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

   Fut az Egypt BC.:1156,és a  Might and Magic 6 486-os gepen
   16 Mb RAMM-mal?

    Segitsen mar valaki, legyszi....

                                             J. Zsolt
+ - E: Hardline, Harvester (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Harvester es Hardline 3900br, original eredeti, elado
varom a valszokat

+ - Ceasar III mechanica - 1. resz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Sziasztok!
> 
> Latom, mostanaban nagyon megy a Ceasar III tema. Szemely szerint
> nagyon orulok ennek, mivel mostani nagy kedvencem eme jatek, es
> rendkivul szorakoztatonak tartom, annak ellenere, hogy dognehez. De
> legalabb nem frocsog a vertol, es nem kell kibelezni senkit...
> 
> Igazsag szerint a prosperity temahoz es a Lugundum (vagy hogy is
> hivjak) palyahoz adnek tippeket. Megkuzdottem vele, de sikerult, es
> nagyon sok segitseget jelentett a tapasztalat a kesobbi palyakhoz.
> 10000-es lakosu varost ugyanis eleg nehez fenntartani, ha az ember nem
> tudja, hogy pontosan mi hogyan is mukodik. Persze en sem magamtol
> jottem ra, az internet az infok tarhaza....
> 
> Ha sokakat untatok vagy ismetelnek valakit, esetleg mar lejart a tema,
> akkor bocs. 
> 
> Akkor lassuk. Eloszor nehany gondolatban megemlekeznek a
> prosperityrol, aztan meg mar ugy is latom, hogy a kapcsolodo temak
> szepen elvezetnek mindenhova...
> 
> Tehat prosperity. Alapvetoen ket tenyezo befolyasolja ezt a pontszamot
> (errol valaki mar irt is). Egyreszrol az, hogy a varos nyereseges vagy
> veszteseges-e, masreszrol pedig a lakossag atlagos gazdagsaga (azaz
> hogy milyen profi hazakban laknak). A magas prosperity titka abban
> rejlik hogy:
> 
> 1. A penzunk ne lefele menjen, hanem alapvetoen felfele (persze
> epitkezni azert szabad). A penz forrasa ketfele lehet:
> 
>  a. adok. Hat, oszinten szolva gyenge penzforras. Alapvetoen keves
> penzt ad, ha felemeljuk akkor meg csak gond van belole. Nem ez a fo
> bevetel... (sokszor el is felejtettem a forumokat lerakni, mert
> kellett a hely a tobbi epuletnek)
> 
>  b. kereskedelem. Penzunk innen jon. Mar a jatek elejen erdemes
> megnezni, hogy mit tudunk eladni a kornyezo varosnak, es abbol rogton
> kezdjuk el termelni (nyissuk meg az utat is, rogton az elejen). Nem
> muszaj egybol ezer gyarat meg banyat csinalni, csak modjaval...
> Szerintem egyebkent erdemes a kesztermekeket eladni, nyersanyagokbol
> csak a marvany az, amivel penzt lehet keresni. Vasat, fat, agyagot es
> kajat csak akkor adjunk el, ha sok feleslegunk van, es minden evben el
> tudjuk adni a maximalis mennyisegu kesz termeket (mivel a nyersanyagok
> eladasaval valo foglalkozas az aruhordozgato emberek kapacitasat
> csokkenti...). Azt, hogy mibol mennyit tudunk maximalisan eladni, a
> kereskedelmi kepernyon nezhetjuk meg. 
> 
> 2. Ha csak lehet, ne keruljunk pirosba, hogy Cezar adjon kolcsont.
> Ebben az esetben ugyanis tapasztalataim szerint mind a prosperity
> megcsappan, mind a Cezar jokedvet jelkepezo Favor is. Ugyhogy ha
> kolcsonveszely van, inkabb sajat penzunkbol adjunk a varosnak...
> 
> 3. A hazak minosege legyen minel jobb, ehhez kell egy jol kialakitott
> market-granary-warehouse rendszer, plusz kellenek kulonfele termekek
> (kaja, pottery, oil, furniture, es egy pici wine). Fontos megjegyezni,
> hogy nem csak az szamit, hogy van-e mondjuk villa fokozatu epuletunk,
> hanem az is, hogy lehetoseg szerint NE legyen sator. Vagy csak
> minimalis... Ugyhogy az atlag szamit. A hazak minoseget az is
> befolyasolja, hogy hozzajutnak-e minden szolgaltatashoz, es a hazak
> desirability-je (kivanatossag?) eleg magas e. Ez utobbit szobrok,
> parkok, terek (plaza) es a governor house/palace noveli nagy
> mertekben, kis mertekben a templomok. Csokkento hatasa van a
> kereskedelmi epuleteknek (granary, market, warehouse), kozelben levo
> iparnak (ez egyertelmu), iskolanak (ordibalo kolykok :) ) ,
> viztarozonak es a nagyobb szorakoztato epuleteknek (amphitheater,
> colosseum, lion house, gladiator training). Ja es ne felejtsuk ki a
> sorbol a katonai epuletek (prefecture, fort) aldasos csokkento hatasat
> sem. Logikus tehat, hogy ami jo hatasu, azt az epuletek kozelebe
> tegyuk, ami meg rosszabb hatasu, azt igyekezzunk ne a kozvetlen
> kozelbe tenni, vagy ellensulyozzuk hatasukat valamivel (pl market
> mindenkeppen kell a kozelbe).
> 
> Elso korben tehat ennyit a prosperityrol. Ami ebbol szamomra nagy
> problemat okozott, az a jo minosegu hazak elerese es megtartasa.
> Hangsulyoznam a megtartas szot - mivel azt viszonylag konnyu elerni,
> hogy egy haz elerje az Insulae vagy villa fokozatot, de hogy az is
> maradjon, az mar kemenyebb dio. Sajnos nalam sokszor megtortent, hogy
> a hazak billegtek tobb fokozat kozott, ez pedig azzal jar, hogy az
> emberek hol elvandorolnak (kidobjak oket a hazbol, ha lefele megy az
> epulet - ilyenkor jelennek meg a zsakot huzo emberek) vagy
> bevandorolnak (amikor felfele megy). A stabilitas hianya sajnos rontja
> a prosperity-t, es a gazdasagnak se jo (hol munkanelkuliseg, hol
> emberhiany). 
> 
> Tehat most arrol irnek, hogy nalam mi valt be a lakasepites teren.
> 
> Az elso, amit fontos volt tudni, hogy nem az a lenyeg, hogy milyen
> nagy teruletet jelolok ki a lakasoknak, hanem az, hogy mennyire tudom
> felfejleszteni a hazakat. A fejletteb hazak ugyanis azonos
> alapteruleten joval tobb lakost tudnak eltartani, mint az
> alacsonyabbak. Egy nagyobb haztombben (5*15 vagy hosszabb...) siman
> elfer 1000-1500 ember. Ha pedig ilyen sokan vannak egy helyen azt
> joval konyebb ellatni. 
> 
> A haztombok kialakitasanal en ugy vettem eszre, hogy celszeru a minel
> kevesebb keresztezodes elvet kovetni. Ez azert jo, mert igy eleg jol
> tudjuk korlatozni a jarkalo emberkek (prefect, szorakoztato emberek,
> marketes holgy) utvonalat, nem fognak szetjarkalni, igy idejuket a
> megfelelo epuletekre toltik el. A legkevesebb keresztezodest szerintem
> a hosszu, viszonylag keskeny haztombok segitsegevel lehet megoldani.
> Figyelni kell arra, hogy minden terulet kapjon vizet szokokutbol (ne
> kutbol, az keves), legyen hely parkoknak is. Ja es persze legyen ut
> is, amit megfelelo ido elteltevel szepen lefedunk plazaval (a
> desirability novelese vegett). Nalam az alabbi struktura mukodott
> hatekonyan:
> 
>  ===================
> |HHHHHHHHHHHHHHHHH|
> |HHHHHHHHHHHHHHHHH|
> |HHX*XXXXXX*XXXXX*XXHH|
> |HHHHHHHHHHHHHHHHH|
> |HHHHHHHHHHHHHHHHH|
> |===================
> 
> jelmagyarazat: 
> = es |   utak (majd kesobb plazava alakitjuk)
> H         lakohelyek
> X         park
> *          fountain (persze valahol kell reservoir-nak is lenni, de ez
> ne legyen a hazak kozeleben az ut kulso szelen !!!)
> 
> Szukseg eseten a nagyobb desirabilty erdekeben a kozepso parksort
> egy-egy sorral meg lehet toldani (asszem ez meg belefer a fountainok
> hatosugaraba). Esetleg egy-egy park helyere mehet szobor....
> 
> Sokan mondhatnak, hogy a 2*2-es hazak nem igazan jok, mert a nagyobbak
> 3*2 (vagy nagyobb) alapteruletet igenyelnek. Nos, ez itt csak
> latszolag problema, mivel a parkoknak van egy olyan tulajdonsaguk,
> hogy a hazak ramaszhatnak, igy ha szukseg van, a park is atalakul
> hazza...A kis szobor ugyanugy noveli a terulet erteket mint a park,
> viszont ez nem alakul at hazza soha (kemeny korlat). 
> 
> A hosszu haztombok elonye az emberek utvonalanak korlatozasan kivul az
> is, hogy lehetoseg van az ellato epuletek (templom, iskola, konyvtar,
> furdo, szinhaz, market) kozeli elhelyezesere is. Meghozza az ut kulso
> oldalan. Amelyik epulet semleges vagy jo hatasu a hazakra, azt
> kozvetlenul rakhatjuk az ut melle (a marketek is legyenek itt,
> altalaban 3 vagy 4 is kell beloluk, egyenletesen elhelyezve a tomb
> korul), a nagyon zavaroakat pedig az elso epuletsor moge (elagazas
> csak a tombok sarkan legyen, a marketokat viszont sose tegyuk
> sarokra...a marketek kozeleben legyen granary es warehouse is, de ne a
> hazak kozeleben). 
> 
> Ami szamomra nem volt egyertelmu, az a jatek azon reszenek mukodese,
> hogy mitol fugg az, hogy egy haznak van elerese (acces) iskolahoz,
> furdohoz, konyvtarhoz stb stb. Talan a Ceasar II-ben tapasztaltak
> miatt gondoltam ugy, hogy elegendo, ha az adott szolgaltato epulet a
> kozelben van, megvan az elegendo munkas, es attol minden megoldodik.
> Nos, ez a Ceasar III-ban nem igaz. Ugyanis az egyes szolgaltatasokat
> nem az epuletek adjak, hanem mino meglepetes (....volt szamomra :) )
> az epuletekbol kijovo emberkek. Ezek  ha elhaladnak a hazak mellett,
> akkor "adjak" az elerest a kulonfele szolgaltatasokhoz. Ezert is
> erdemes nagy hangsulyt helyezni arra, hogy mennyire sok elagazas van a
> varosunkban. Ugyanis az emberkek ossze-vissza jarkalnak, de sajnos a
> maszkalas algoritmusa nem mindig korrekt, nem jarnak be minden
> lehetseges utvonalat (pl zsakutcakba nem szivesen mennek be, nagyobb
> tereken pedig ossze-vissza keringenek). Ez kimondottan a marketos
> holgyeknel szokott zavaro lenni, hiszen rajuk nagy szukseg van.
> Mindenesetre sokat lehet okulni, ha figyelemmel kiserjuk a kulonfele
> szemelyek maszkalasi szokasait (a szukitett terkep mod segitsegevel),
> es ennek ismereteben telepitjuk epuleteinket (pl a marketokat ezert
> nem szoktam sarokra tenni. Ha elagazas van, akkor a holgy alapban 4
> fele indulhat el, es bar ez jonak tunik, de emiatt egy hazra csak
> minden 4. kiruccanas soran kerul sor. Az pedig sok ido...)
> 
Hat elso kozelitesben ennyi lenne. Van meg egy csomo irnivalom, csak hat
ugye a sorlimit. Mindenesetre ha nem tiltanak le, akkor holnap a
"getting goods" modrol irnek par sort.

Udv: SzabFer
+ - re: RE:Railroad Tycoon 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

 wrote:

>>4., Kinek milyen tapasztalata van vele - mennyire jo?
>Teljesen negativ tapasztalataim vannak.

>c, jatek indul, szertnem lerakni az elso allomasomat. Nem engedi. Persze
>mert le kell irtani elobb a felesleges fakat, bokrokat. Most sem engedi.
>Persze mert eppen egy domboldalon szeretnek epitkezni. (A terpviszonyokat
>eleg gyengen lehet latni.) Viszont buldozer ikon sehol. Sebaj, nagy nehezen
>talalok egy gyonyoru sik reszt. Most sem engedi. Na itt meguntam a dolgot
>es letoroltem...

Ha elovastad volna, amit kiir ilyenkor a jatek, akkor rajohettel volna, hogy
eloszor meg kellett volna alapitanod almaid vasuttarsasagat.

Egyetlen bajom van a jatekkal, hogy itt is lehet manipulalni a
reszvenyekkel.



Udv:
JRE - 
Forza Juve !!!
+ - Megjelenesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Ami ujonnan megjelent: Tombraider 3, Settlers 3, Halflife. CD 
iroknal kereshetoek.

Udv,

	awender
+ - Re: Voodoo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ezt a levelet tegnap irtam. Egy elgepeles miatt a GURU-ba ment a JATEK
helyett.
Talan meg nem elavult a gondolat, amit irtam:
Bocs.

KeFe wrote:

> >Egy haverom most vett egy kartyat.Innovision  Cyber 3dx Rush,
> >Vodoo Rush 6Mb version ez van a dobozara karcolva.
>
>
> Eleg nagy marha ha most vett ilyet.
>
>               KeFe
> 
>
KeFe !
Ugy tudom van egy elado Riva TNT kartyad. Ke'ne.
De csak nyolc - tiz kilot tudok ra'sza'nni. Nincs tobb penzem.
Eladod nekem?

Miert nem adod? Keves erte? Nekem csak ennyim van ra.

De jatszani akarok a 3D kartyat megkovetelo jatekaimmal!

Mi a megoldas ?
Ha veszek egy Voodoo Rush, vagy egy noname Voodoo 1-es kartyat
"eleg nagy marha" leszek.
Ha varok addig amig ennyi penzert adjak a Riva TNT-t, Voodoo 3-at,
mar reg elavult lesz es "eleg nagy marha " leszek ha megveszem.

Mi a megoldas, hogy ne legyek "eleg nagy marha" es meg a fenti aron
3D kartya keruljon a gepembe?
Hangsulyozom csak ennyi penzem van, es egy P133-as konfigom. Es kell egy

3D kartya.

Varom a megfejtest, kedves KeFe.

Balogh Zoli

Ui: Nem biztos hogy le kell marhazni valakit, mert nem a legspecibb
cuccost veszi meg.
Nem ismered a dontesenek hatteret, ha't ne itelj meggonolatlanul, foleg
ne egy nyilvanos forumon.

Bocs, de kikivankozott !
+ - Rebellion (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv Jatekosok
Ma kaptem egy jatekot es elegge nehezen boldogulok vele. Bar  nem eppen
konnyi az iranyitasa. A jatek neve Rebellion. Esetleg, ha vaki mar jatszott
vele, es segitene legalabb elindulni, azert halas lennek.
Udv
    Alfy
+ - Tomb Raider 1 leiras (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Mindenkinek!

Mivel senki sem reagalt, megismetlem a keresemet:
Kerem, kuldjon valaki egy Tomb Raider 1 leirast! Fontos lenne. Angol is
johet.

Bye:
        Adam
+ - Commandos (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok !

Egy kis infoert fordulok hozzatok .
Ha jol emlekszem a Commandosrol irtatok
a korabbi listan, hogy valamelyik palya hibas.
Jol emlekszem ???
Ha igen, akkor melyik ez a palya, es hogy lehet ezen
atjutni?

Koszi!
             Udv: VZs.
+ - Free Enterprise (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!!!

Szeretném a fent említett Free Enterprise játéknak a full verzióját
megszerezni.
Ha valaki tud segíteni akkor ide írjon:

E-MAIL: 

WEB: http://theking.netchicken.hu
+ - Tanacsot kernek kormany ugyben (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelt Nagyerdemu!!

Ugy dontottem, hogy fiugyermekemnek feltetlenul szuksege van egy 
kormanyra az autos jatekokhoz (ha nem tetszik neki majd atveszem :-))
Szoval szeretnem ha a boldog kormanytulajdonosok megosztanak 
velem tapasztalataikat az alabbiak szerint:

1. Mely tipust erdemes venni es mik az elonyok hatranyok az egyes 
tipusoknal?
2. Mi az ara ezeknek, hol erdemes venni?

Elore is koszonet a rengeteg felvilagositasert.

MASODIK temam:

Adott 3 szamitogep Win95-tel (szukseg eseten Win98-al) es ethernet 
kartyakkal meg koax kabellel osszekotve. Ezeken remekul tudunk 
IPXes jatekokat jatszani egymas ellen, DE
Lenne egy negyedik tarsunk aki tul messze van ahhoz, hogy a kabelt 
elvigyuk odaig, de szeretne o is belepni.
Lehetseges-e es ha igen mikeppen, hogy belepjen a haloban levo 3 gep 
egyikere modemen at es utana egyenrangu tagja legyen a halonak 
tehat tudjon IPXen vagy szukseg eseten TCP/IP-n jatszani velunk.
Kell-e a belepeshez kulon "gateway" gep vagy azon is lehet jatszani 
amihez o kapcsolodott?
Lehetoleg a penztarcakimelo megoldasok erdekelnenek.....

Udv
Zsolt


+ - Re: SIN (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Most jelenleg azon a palyan vagyok ,amelyiken van egy daru egy nagy
> golyoval es az udvaron levo allvanyt le lehet boritani vele. A racsoknal

No ez erdekelne, hogy masztal bele ?

> van egy bejarat egy sotet raktarba ,ahonan az ut egy tagas terre vezet 
> ,ami egy katlanszeruseg ,amiben van cso meg azon valami csap is rajta. 
> Ha oda lemgyek mar nem tudok vusszaugrani oda ahonnan jottem ,de a vegen
> lathato egy csatorna bejarat ,de oda sem birok beugrani.

Figyelmedbe ajanlom azt a nyikorgo hangot a magasban .... Lojj bele az
athitaloban, leesik, beszakitja a csovet, stb.
Egyebkent megjelent a SIN 1.1, rengeteg idegesito hibat kijavitottak (gyors
toltes, elso inditasi hiba, stb) viszont nem tudja olvasni a mentett
allasokat, es nema' hogy ujra vegigkuzdjem magam a game-n ! Szoval kene
Cheat, palyalepteto, stb hogy eljussak ujra oda, ahol jarok. Otlet ?
Bunny
+ - cd-s jatekok winchesterrol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 - irta, hogy a FAKECD nem megy Win95-nel.
Teved, megy, de picit furan. Be kell tenni az Autoexec.batba es muxik.
Nekem legalabb is mukodott. Baj, csak az volt vele, hogy minden proginal
ujra kell inditani azt ...-t gepet.

Nagykekesi Arpad
06-1-461-0261/06-30-9544-480
+ - NFS3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Sajnos nem müködik az NFS3-ban a következö játékmód:
Two Players - Hot Pursuit - egyik  játékos a rendör, a másik sima.
Nektek müködik?
(I233mmx, voodoo1)
 

Koszonettel : Tuli Gyula
mailto:
+ - forsaken W98 alatt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>A Forsaken full CD-s valtozata nem hajlando win98Hu alatt
>elindulni, ezzel a
>hibaval elszal: Can't load Audio or Data stream!! Mindez
>OSR2 alatt nincs
>meg. Ott tokeletesen megy! Mi lehet a baj???

A megoldas: fel kell tenni a kovetkezo szoftvert 

IndeoR Video Version 5.06 and Indeo Audio Software Version 2.5
Iv5play.exe (820K)

http://developer.intel.com/ial/indeo/video/driver.htm.

Valahol erre van.

                                                Jamez
+ - re: leiras (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: leiras ( 7 sor )
>Idopont: Mon Nov 23 01:15:47 EST 1998 JATEK #930
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

>Kedves Jatekosok!

>Kuldjetek nekem jatekleirasokat, majd azokhoz megszerzem a gamezt.

>Elore koszonom..

>Udv. Sandor


Kedves Leirok.

Kuldjetek nekem gamez-okat, majd azokhoz megszerzem a leirasokat.

Elore is koszonom...

Udv. Pharao

Hat ennyit a szinvonalrol es az ertelemrol !
+ - procihomerseklet, hellfire-diablo-battle.net (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

AhoY!

Eloszor is szeretnem tudni, hogy egy ip200mmx-nek mennyi szerintetek az
uzemi homerseklete? Mert az enyem 53 fok korul megy, 233-on hajtva 55 a
maximuma, de quake kozben neha 56-ig is felmegy. Az alaplapon lehet
allitani, mikor vegye vissza a proci-t. 56-on hagyjam, vagy mehet 60
fokig?
 a regi p100-as max 47 fok volt. nemtudom, hogy mi a jo a procinak,
elvileg 80fok is beallithato az alaplapon.  Jo ez az uzemi homerseklet?
(55fok). Nem akarom hogy baja legyen. Hasznalok CpuIdle-t, ami kikapcsolja
a proci egy reszet hogy ne menjen feleslegesen. Legalabbis ilyesmit irtak
rola.

Nem tudok battle.net-ezni a diabloval. Regebben tudtam, megvan a full cd, 
Hiaba connectalok, kiirja, hogy nem ismeri fel a verzioszamot, nem megy a
battlenet, installjam ujra. Hiaba torlom le, es irtom ki a registry-bol
(rakereseka diablo szora, es minden hasonlot kiszedek), hiaba rakomfel
ujra, nem megy.
1.04-es patch nem akar ramenni, regebben ment. Hibas insatllt ir ki. Az
1.07 felmegy, de azzal se megy a battlenet. A haveromnal is ment regen, es
most nala se megy. Tortent vmi a battlenettel?
Mindketten feltettuk a hellfire-t a gepunkre. Ez az egy a kozos bennunk.
Full hellfire, siman installtuk. Nem lehet, hog ez kavart be?
A hellfire-t mar azota uninstalltam, es a fenti brutalis modszerrel
kiirtottam a registrybol az esetleges maradvanyokat, de igy se megy.
Lehet, hogy a hellfire install irt at vmi verziot vagy hasonlot a
windowsban?Ha masnal megy, akkor csak ugy diablozhatok,ha ujrainstallom a
win95-t? Segitsen, aki tud!

Bye!

  ,******************************************,
,***' GEPY the CyberPirate (Gervan Peter)! `***,
***'   mailto:   `***
***      http://www.extra.hu/damagepy/       ***
***.    IrcNick: DaMaGEPY, Gepy, Yamaha     ,***
'***.   QuakeWorld:  DaMaGepy, Gepyrate    ,***'
  '******************************************'
+ - Outlaws (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Egy öreg játékot próbálok peer-to peer hálón futtatni, de W98 engl. alatt
nem tud összekapcsolódni. Az újabbak (forsaken, quakeII NFSIII) jól mennek A
kártya a hirhedt-olcsó sokat szidott Genius Realtek driverrel. Ha valaki már
megoldotta ezt, irjon légyszi.
Byte:
           Vili
Yesterday it worked
Today it is not working
Windows like that

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS