Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX CODER 1557
Copyright (C) HIX
2002-06-29
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: DirectX-es blending (mind)  18 sor     (cikkei)

+ - Re: DirectX-es blending (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HI,

> Hogy lehet colormaskot hasznalni Direct3D alatt? Koszi elore is.

A texture betolteskor a nemkivant pixelek alpha erteket 0-ra allitsd, a tobbit 
meg a max ertekre

Ezutan:
g_d3d8device->SetRenderState(D3DRS_ALPHATESTENABLE,TRUE);
g_d3d8device->SetRenderState(D3DRS_ALPHAREF,128);
g_d3d8device->SetRenderState(D3DRS_ALPHAFUNC,D3DCMP_GREATER);

Az alpharef ertekevel lehet allitani, hogy mekkora alpha ertek folott latszanak
 a dolgok
Igy az ALPHABLENDENABLE-t nem kell kapcsolgatni

udv:
-marci

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS