Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX CODER 793
Copyright (C) HIX
2000-04-16
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Delphi 3 help keszites (mind)  12 sor     (cikkei)
2 Re: CHAT (mind)  7 sor     (cikkei)
3 Re: setjmp & longjmp (mind)  15 sor     (cikkei)
4 Re: D3D Retained Mode (mind)  13 sor     (cikkei)

+ - Delphi 3 help keszites (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello mindenkinek!

El tudna valaki mondani, hogy hogyan tudnek egy jo helpet kesziteni a
Delphi ala? Reszletes beszamolonak orulnek, mert helpet (normalisat) meg
nem csinaltam. Valaki magyarazott mar, hogy hogyan lehet *.rtf-bol helpet
csinalni, de hogy mit, hogyan irjak bele, es fokepp, hogy hogyan lehet ezt
a progiba beletenni, arrol halvany fogalmam sincs. A valaszokat elore is
koszonom.

Udv:
Tamas

+ - Re: CHAT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Fri, Apr 14, 2000 at 02:31:05AM +0000,  wrote:
> >Mondjuk olyat, amiben OP is lehet vki.
> Ez alatt meg mit ertesz?

Szerintem operatorokra gondolt.

:-* :\n_tgz\n-- \nPremature... de ugyis tudjatok. <-- ez egy 0soros .sig
+ - Re: setjmp & longjmp (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Fri, Apr 14, 2000 at 06:58:55AM +0000,  wrote:
> A minap olvasgattam a C szabvanyt, & szembe jott velem ez a macro &
> fuggveny.  Valahogy nagyon nem ertem, hogy mire valok.  El tudna
> valaki meselni erthetoen?  (Esetleg egy peldavel?

Fuggvenyek kozotti goto-zasra jo. A setjmp()-vel tulajdonkeppen
egy labelt definialsz, ami utan kerul a vezerles egy longjmp()
meghivasa utan. Ez hasznos lehet nehanapjan egy signalhandler
irasakor: valahol a fo feldolgozo ciklus elejen meghivod a
setjmp()-ot, csinalod a feldolgozast, bejon egy signal, csinalsz
a handler-ben valamit, aztan longjmp()-vel visszaugrasz a ciklus
elejere veszely nelkul. Csunya es kerulendo megoldasnak szamit
nalam.

:-* :\n_tgz\n-- \nPremature... de ugyis tudjatok. <-- ez egy 0soros .sig
+ - Re: D3D Retained Mode (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasz Accord,

a D3DRM lassu, de viszonylag egyszeru programozni. Gyakorlatilag raul a
D3DIM-ra es biztosit egy kenyelmes feluletet hozza. Viszont, ha
performance problemaid vannak, akkor en azt javaslom, hogy terj at a
D3DIM-re. Light map: Nem tudom pontosan, de a D3DRM limitalt, sok minden
nincs meg benne, ami megvan az 'also haz'-ban. A Microsoft a legujabb
doksikban mar elavultnak tekinti a D3DRM-ot es nem ajanlja a hasznalatat.
Megszunni valoszinuleg nem fog, de nem fogjak fejleszteni az ujabb DirectX
verziokban.

Udv.,
Joe

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS