Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX CODER 1184
Copyright (C) HIX
2001-05-23
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re[2]: The dynamic link library xxx.dll could not be fo (mind)  34 sor     (cikkei)
2 Re: Programozo vizsga (mind)  13 sor     (cikkei)
3 Re: Visual Basic - BMP mentese (mind)  19 sor     (cikkei)

+ - Re[2]: The dynamic link library xxx.dll could not be fo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho!

>> > dll nevet? A CreateProcess egyebkent normalisan visszater miutan
>> > elinditja a process-t, es mihelyt a pipe-ba akarok irni valamit,
>>
>> Ez biztos? Win98 alatt 0 val ter vissza, es a FormatMessage(...,
>> GetLastError(), ...); korrekt hibauzenetet ad (a DLL neve nelkul).

> Biztos. En is csodalkoztam eloszor, de vegulis ertheto a dolog. Az NT
> a programokat nem betolti a memoriaba, hanem memory mapped file-kent
> kezeli. A map-peles utan bizonyara megkreal egy processzt, es a dll-
> ek betoltesevel (pontosabban map-pelesevel) mar a processz fog
> foglalkozni, ugyhogy a CreateProcess-nek csak ennyi a dolga. Bar
> ilyen felosztast tudna a win98 is csinalni, de ugy tunik, az mashogy
> mukodik.

SZVSZ a loader feladata a load-time linkelt dllek betoltese,
realignmenttel, fixuppal egyutt. Az uj processz ott kezdodik, ahol a
programozo felelossege: a modul entry pointjan. De nem is ez a lenyeg,
elvarhato lenne, hogy minden win32 implementacio ugyanugy viselkedjen
(kulonosen ha a specifikacio tartalmaz egy erre szolgalo hibaerteket).

Viszont akkor van meg egy otletem: Ha...
> Pontosabban NT eseteben ha a masik processz ERROR_WAIT_NO_CHILDREN-
> nel terminalodik...
 ....hivd meg meg egyszer a CreateProcess()t, DEBUG_PROCESS flaggel.
Lehet, hogy a WaitForDebugEvent()nek atadott utolso
LOAD_DLL_DEBUG_EVENT az xxx.dll lesz, bar ha jol emlekszem, nem mindig
kapod meg a dll nevet. Meg van egy SetDebugErrorLevel() fuggveny, en
meg sose hasznaltam, de lehet, hogy jo erre.

Persze ha er ennyit.. :))

bLn
+ - Re: Programozo vizsga (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Wed, Apr 15, 1964 at 05:55:11AM +0000,  wrote:
> A tizedestort atirasa normalizalt tizenhatodostortre temahoz annyit
> tennek hozza, hogy ha a feladatot 16-os szamrendszerben kell
> megoldani, akkor a normalizalasnal sem lehet 2-es alapot hasznalni,
> csak 16-osat.

Nem feltetlenul. Atkonvertalod 2-esbe, normalod, majd vissza
16-osba. A szam erteke szamrendszer-konverzional nem valtozik,
csak egy kicsit maskent fog kinezni. Es en tenyleg ugy tanultam,
hogy mas-mas gepek masmilyen alappal normalizal, jollehet
mindegyik binarisan abrazolja a szamokat.

_tgz
+ - Re: Visual Basic - BMP mentese (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!

A CODER 1183-ban irta Graff Zoltan >:
>Ugy alakult, hogy ki kellene javitanom egy Visual Basic programot, amit
>persze nem en irtam.
Szegeny!!!

>A program tobbek kozt BMP-t ment ki lemezre. A rajban mindig csak
>2 szin van, de a kimentett file 256 szinu.
>Hogy lehet azt megoldani, hogy csak ket szinnel mentse ki? Meret miatt
>lenne erdekes a dolog. Vagy ha van olyan eljarasa valakinek, ami GIF-be
>ment, az is igen jol jonne.

Jo lenne tudni, hogy milyen utasitast hasznal! Legalabb egy kis
kodreszletet legyszi!

Feri

HIXEditor 1.15beta6

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS