Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 1872
Copyright (C) HIX
2001-07-03
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Kihallgatas Killer/Morder ugy (mind)  38 sor     (cikkei)
2 PG2 tippek (mind)  81 sor     (cikkei)
3 logikai jatekok (mind)  19 sor     (cikkei)
4 PG2 Thanks (mind)  7 sor     (cikkei)
5 Re: re.: GTA2 (mind)  18 sor     (cikkei)
6 Re: UFO 2 (mind)  20 sor     (cikkei)
7 Re: Unreal model szerkeszto+zene szerkeszto (mind)  30 sor     (cikkei)
8 Re: MicroDVD (mind)  19 sor     (cikkei)
9 Re: Half-Life : Blue Shift (mind)  4 sor     (cikkei)
10 PG2 (mind)  50 sor     (cikkei)
11 Mortyr (mind)  12 sor     (cikkei)
12 Re: emil jatek (mind)  42 sor     (cikkei)

+ - Kihallgatas Killer/Morder ugy (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
650 km-el hatam mogott most ertem haza. Hodmezovasarhelyen nem 91-en, hanem
133-an vagyunk.
Voszonylag normalis volt a kihallgato rendor.
12 db cd-bol 3-at vissza adtak, 9-on pedig 730.000 Ft ertekben volt csocso,
sajnos egy Autodesk 3d studio max-el egyutt. (ami 650.000,-Ft)
Miutan latta, hogy eleg felkeszult vagyok a temaban) :-))) elbeszelgettunk.
Morder/Killer nevu cd-iros baratunkat Gyorbol figyeltek, hogy Interneten
CD-t arul. Ekkor egy hajnalban lakasan lecsaptak ra, de egy ures, wincsi
nelkuli gepen kivul SEMMIT SEM talaltak nala. Baratunkat 3 napra becsuktak,
hogy ne tudjon masokkal beszelni. Akkor a torkosborz rendorok elballagtak a
postara, es ott kikertek egy idore visszamenoleg, hogy baratunk kitol kapott
penzt. Az en nevemre szolo 8 db feladoveveny masolat is az aktak kozott
volt. EZ MAR ELEG BIZONYITEK VOLT AZ EUROPABA KESZULO Mo rendoreinek, hogy
az osszes cimen 2 napon belul hazkutatast tartsanak. Igy lettunk Killer-er
egyutt 133-an. A Piszkos 133. A szakertoi jegyzokonyv elkepeszto vastag,
tobb szaz oldal, rakerdeztem hogy mennyi volt, a rendor szerint 2 millio Ft.
Azt mondta, hogy Killerre nem tudnak (sajnos) raverni semmit, mivel nem
talaltak nala sem irot se semmi mast. Ugy erzem hogy a 133 emberbol aki
ravall, az lesz csak a bizonyitek. Ezert hivtak be bennunket, hogy aki
esetleg megijed (vagy vadalku stb.) az majd ravval. A srac szerint meg az en
9 db cd-m az egyik legkevesebb, volt aki csak jatekleirast vasarolt, volt
aki ures cd-t. En ragaszkodtam a 1,5 evvel ezelotti tanuvallomasomhoz,
emlekeztettem oket az 1999 szept.-e jogszabalyvaltozashoz, valamint arra,
hogy nekem az utolso postai veny-masolatom 1999. tavaszi.
    Velemenyem szerint, mivel a Brigandi Bandin nem tudnak leverni semmit,
aki ravall, azert seggbe rugjak, aki meg vall, arra majd raverik a szerzoi
jogsertest. JO LENNE ENNEK AZ UGYNEK NAGYOBB SZELET CSAPNI!.
    Ket diplomam van, csaladom, viszonylag jo egziszetenciam , egyszeruen
felhaborito, hogy nehany posta feladoveveny masolat alapjan hazkutatnak,
elkoboznak, lefenykepeznek, ujjlenyomatot vesznek, bekerulok a
nyilvantartasba. Az csekely vigasz, hogy esetleg majd torolnek, he nem
emelnek vadat. A rendor szerint allitolag mindenki ellen vadhalasztas lesz
(es majd tenuk leszunk) de majd ha kezembe lesz, akkor elhiszem.
    Kerdesem: elhetek-e valami viszont keresettel akkor, ha ejtik a vadat?
Mennyire perelhetek, es kit????

    Frank99
+ - PG2 tippek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv mindenkinek!

>Felado :  [International]
>Temakor: Panzer General 2 ( 18 sor )

Magam reszerol a kuldetesek 90%-at "brilliant victory" eredmennyel
zartam 100%-os nehezsegen. 
Nalam a takitika a kovetkezo volt.
A palyak elejen az elkoltheto prestige pontokbol erdemes vadaszokat es
taktikai bombazokat venni. Az elso korokben erdemes a takitikai
bombazokat a vadaszok korul tartani. Ha feltunnek az ellenfel vadaszai,
azokat koncentralt tamadassal az elso 2-3 korben likvidalni kell. Ha
nincs tobb ellenseges vadasz, a taktikai bombazok szabadon ereszthetok.
A vadaszokkal le kell szedni az ellenfel bombazoit, majd azokkal is
lehet a szarazfoldi egysegeket tamadni. Legvedelmi egysegeket nem
erdemes annyira eroltetni, mivel a tamado harcmodorral kevesbe
osszeegyeztethetoek (tobbseguk lassu es kis hatotavolsagu). A taktikai
bombazok nagyon jok tankok ellen, de beasott gyalogsag ellen is
megteszik a maguket. Akkor csinaljuk jol, ha a legieronk egy-egy
kuldetes vegere legalabb 10-16 tagot szamlal.
A foldon arra kell figyelni, hogy minden fix pozicion toltott kor alatt
az egysegek novelik a "beasottsagukat". Ha egy ellenseges egyseg fole
viszed az egeret, akkor emlekeim szerint a bal also sarokban jelenik meg
a beasottsag merteke, pl. Ent:8. A 8.as a leginkabb beasott ellenfel.
Ezeknek mar igencsak brutalis a vedekezo modositoja, raadasul ha jol
emlekszem ezekkel szemben mindig a close defense ertek szamit, ami a
tamado eseten mindig gyengebb a normal vedekezesi erteknel.
Mit lehet tenni? Erdemes a beasott egysegeket eloszor megszorni
tuzerseggel, majd levegobol, es csak utana tamadni a
gyalogsaggal-illetve a tankokkal. (minden tamadas eggyel automatikusan
csokkenti a beasottsag merteket) Nem szabad elfelejteni, hogy nem minden
gyalogsag egyforma, mintahogy a tankok sem. Ket kuldetes kozott ezert
erdemes kihasznalni a prestige pontokat, hogy a mindenkori
legbrutalisabb egysegre fejlesszuk fel egysegeinket.
Fontos meg, hogy legyenek recon egységeink, amelyek a felderiteseket
vegzik. Ellenkezo esetben konnyen beleszaladhatunk nehany "suprised
attack"-ba, ami a legbrutalisabb egysegeinket is konnyen veszteseg
listara teheti. Ezek kozott mellesleg akad nehany kifejezetten kellemes
ertekkel biro darab is, amelyekkel mar tamadni is erdemes.
Erdemes figyelni, hogy bizonyos egysegeink tisztet kapnak maguk melle -
meg kell nezni, milyen pluszt ad, es azt mindig erdemes kihasznalni. A
tapasztalat novekedesevel az egysegek 10-es erosseg fole novelhetoek.
Ezt a kuldetesek kozott erdemes eljatszani (overstrenghtening), mivel a
kuldetes kozben mar felesleges idorablas. Ugyanakkor egy 15-os tank, mar
"haburokat" tud megvaltoztatni.
Ha az ellenfelet a hatterbol tuzerseg vedi (reconnal kiszurhato!), akkor
erdemes megprobalni eloszor azt kiiktatni. Ha nem tudjuk megkerulni az
harcvonalat, akkor vessunk be ellenuk bombazokat (ekkor a legvedelemre
kell figyelni, de szerencsere az AI csak elvetve alkalmazza ezeket az
egysegeket).
Mit is meg? Erdemes nehany utasz, illetve tankkiller egyseget is venni.
Ezek a beasott ellenfelek ellen is jobbak az atlagnal. Folyokon
gyorsabban at lehet kelni, ha bridging egyseget allomasoztatunk a
folyon, amig minden egysegunk at nem kell rajta. Ez rengeteg idot
sporol, ami a brillians gyozelmek alapja. Szinten idot sporol, ha a
tuzersegi es gyalogsagi egysegeinknek megvesszuk a legjobb szallito
jarmuvet.
Erdemes minden kuldetest brillians gyozelemmel zarni. Sokkal tobb
prestige jar erte, es a tobb prestige=tobbet kolthetunk a csapatra. Ha
egy-egy kuldetessorozat elejen nem vigyazzunk erre, akkor nagy hatranyba
kerulhetunk kesobb. Emellett brillians gyozelem eseten gyakran kapunk
un. prototipusokat, amik az adott szinten altalaban a legbrutalisabb
egysegek szoktak volt lenni. (egy kivetel van: ha a nemetekkel
nyomulunk, a franciakat nem erdemes brillians gyozelemmel lenyomni.
Ekkor ugyanis azonnal az angliai csata jon, es kimarad az Africa Corps
kuldetessorozata a maga fejlesztesi lehetosegeivel.)
Amit meg erdemes figyelni. Minden osszecsapas utan a harcolo feleknel
ket ertek jelenik meg (a kepernyo felso felen). Az elpusztitott egysegek
szama egyertelmu: ennyivel csokken az egyseg erossege. Erdemes nezni
azonban a Supressed erteket is. Ez azt mutatja, hogy ha az adott korben
az egyseget tovabbi tamadas eri, akkor az egyseg megmaradt reszebol
mennyi keptelen vedekezni. A tuzerseg es a legvedelem is noveli a
supressed egyedek szamat, ezert erdemes lehetoseg szerint a gyalogsagi,
illetve tankok tamadasat ezekkel bevezetni. Egyszersmind erdemesebb
koncentraltan tamadni. Ha egy ellenseges egyseg valamennyi tagja
supressed-de valik egy tamadastol, akkor egy szomszedos mezore hatral.
Ha teljesen korbevettuk, es nincs hova hatralnia, akkor megsemmisul.
No most ennyit. Vegulis vannak meg trukkok, de ezzel mar boven el lehet
indulni. Meg ez se szentiras. Vannak ismeroseim, akik egeszen mas
taktikaval eredmenyesek.
Bimre
+ - logikai jatekok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Üdv!
>Felado :  [Hungary]
>Mindenkinek nagyon koszi a segitseget
>re'm boldog a gyerek.
>Tudtok ajanlani valami legalabb kicsit ertelmes vagy
>fejleszto jatekot 6-7 eves gyereknek?

Itt van mindjart a Shanghai Dinasty. Ez tartalmazza a klasszikus
shanghait (aki nem ismerne, kulonbozo, alapesetben keleti jellegu
abrakkal diszitett kovek vannak kulonbozo formacioju gulakba rendezve -
a cel, hogy ketto-ketto egyforma, szelso helyzetu kovenkent leszedjuk az
egesz gulat). Ez vegulis egy megfigyelo jatek, amit eszrevetelem szerint
a legkulonbozobb korosztalyok, igy a gyerekek is szeretnek. Felnottek
szamara ez a progi tartalmazza a verbeli keleti tarsasjatekot, a
Mahjonggot is (ezt leginkabb a Bridge-hez tudnam hasonlitani).
Szinten logikai jatekok, puzzle-ok gyujtemenye a Pandora's Box. Ehhez
mar a megfigyelokeszsegen tul gondolkodni sem art.

Bimre
+ - PG2 Thanks (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Szeretnem megkoszonni mindazok segitseget, akik 
segitettek elorehaladasomat tanacsukkal a Panzer 
General 2 c. jateknal.

Udv: Andris
+ - Re: re.: GTA2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 

 wrote:

> A templomba bemenve tudsz menteni. Egy-egy varosban mindig ott kezdesz
> ahol a temlom van, de a mentes is penzbe kostal.
> Az egyik temlom a Metro megallo mellet van ott is kezded a palyat.
> A masodik ( lehets hogy a harmadik palya)palyan egy sikator mellett
> kezdesz, oda bemenve van a temlom
> A utolso palyan pedig tenyleg egy temlomban van ( az epulet is az) bar
> ez eleg nehez megtalani.
> A mindig egy JESUS feliratu ponyvat keress az alat van a beugro.

Ja, hozzatennem, nekem nagyon sokat segitett az a furgon, aminek a tetejen
egy kis forgathato radar van, mert az mindig a templom fele "nez", igy egy
ilyet kolcsonveve pick-pack megtalalod a templomot.

Tom.
+ - Re: UFO 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: UFO 2 ( 9 sor )
>Idopont: Fri Jun 29 09:33:06 CEST 2001 JATEK #1869
>Ezekhez a kafa cuccokhoz altalaban (emlekeim szerint) el 
>kell fogni nehany fejest, elve (kell nekik tarolo kontener 
>a bazison). Az O fejukben van az otlet ezekhez a cuccokhoz. 
>Miutan kikutattad oket, megjelenik a fejlesztheto 
>technologiak listajan az adott dolog.

Nos. Emberkozelibb hangzasban:

A foldonkivulit foglyul ejted, majd kifaggatod. Egy ido utan elaruljak sajat
fajuk technologiait - hogy ezt a foldlakok hogy erik el, mindenkinek a
fantaziajara bizom :)

Udv,

	awender
+ - Re: Unreal model szerkeszto+zene szerkeszto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: Unreal Tournament kerdes ( 13 sor )
>Idopont: Sat Jun 30 06:03:06 CEST 2001 JATEK #1870
>Azt szeretnem kerdezni, hogy lehetseges-e
>az UT-be sajatkezuleg modellt szerkeszteni,
>Es meg valami, nem tudja valaki, hogyan lehet
>az UT-be sajat zenet betenni? (ha egyaltalan lehet)

Mindketto lehetseges, de nem alapertelmezett a lehetoseg, kulon le kell
hozza tolteni.

Tippem: www.yahoo.com, ott beirod hogy unreal tournament es kiirja, hogy
melyik az az oldal, ahol cuccost lehet hozza letolteni.

Nekem ilyen eredmenyeket hozott:

http://www.unrealcenter.com
http://www.game-edit.com/tutorials/unreal 
http://www.synchroplay.com
http://donka.unrealcenter.com


Indulasnak ennyi :) Ezeken a helyeken keresd a Links oldalt, ahol tovabbi
nagyszeru oldalakat talalhatsz.

Udv,

	awender
+ - Re: MicroDVD (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: Micro DVD ( 9 sor )
>Idopont: Sun Jul  1 18:13:19 CEST 2001 JATEK #1871
>Tudtok a Micro DVD-hez hasonlo programokat mondani nekem?
>A Micro DVD-vel sok bajom van.
>Ha tudtok irjatok linket is ahonnan letolthetek ilyen lejatszokat.

Melyik verziot probalod es mi a gond?

Mas hasonlo progik itt:

http://www.divx-digest.com
http://dvd.box.sk

Utobbi egy szlovak oldal, de nagyon kircsi.

Udv,

	awender
+ - Re: Half-Life : Blue Shift (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Pedig egyszeru: menj vissza a barlangba!
(a tobbit majd meglatod)

'"G"'
+ - PG2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Panzer General 2 kapcsan, meg hozzaszolnek Franky kommentarjaihoz.
(Nagyreszt teljesen egyetertek)

Tehat:

A nemetekkel jatszva a campaign elso feleben valoban hasznosak a
stukak/repulogepek, azonban ahogy halad az ido, a szovetsegesek egyre
erosebb legvedelemmel/vadaszgeppekkel rendelkeznek, igy ugy tunik,
erdemesebb szep lassan inkabb a szarazfoldi erokre helyezni a hangsulyt. En
magam inkabb legvedelmi egysegeket vettem, azokat nem szedtek szet olyan
hamar...

A Recon-t en hasznosnak talaltam, harcra inkabb hasznaljunk mast, de a
terkep szelen levo varosokat (amit jobbara senki sem vedett), szinte csak
ezzel  lehet elfoglalni...
Az entrench (beasas vagy mi) valoban kellemetlen ha ellenunk van, de
ilyenkor jon jol a pioneer tipusu gyalogsag - ok azok akik ha jol emlekszem
teljesen figyelmen kivul hagyjak az ellenseg ilyen ertekeit. Igy azokkal
erdemes pusztitani...


A campaign-t jatszva nagyon fontos, hogy mar az elso korben oszd szet a
hadsereged, kituzve hogy melyik resz melyik varosra menjen. Sajnos az ido
nagyon szukos, es sokszor annyira messzire tesznek egy-egy elfoglalando
pontot, hogyha a meccs kezdetetol fogva nem arra mesz egy-ket egyseggel,
akkor egyszeruen nem lesz ido hogy odaerj. Hasznos lehet egy ket hidasz
is...

A terep nagyban befolyasolja az egysegek harcerteket - nyilt terepen a
tankok a menok, de erdoben-hegyekben-varosokban a gyalogsag hatalmas
vesztesegeket tud okozni. Igy ott tankkal csak a nagyon legyengult
egysegeket szabad tankokkal tamadni.
Tankoknak van meg egy hasznos tulajdonsaga (remelem nem keverem a People
Generallal :) ): ez az overrunning. Akkor mukodik, ha egy olyan egyseget
tamadsz, amelyikkel szemben tobbszoros tuleroben vagy. Ilyenkor a tank
egyszeruen legazolja az ellent, es utana meg lephet is tovabb (tehat akar
tobbet is tamadhat egy korben).

A tuzerseg valoban nagyon hasznos, mindig jojjon a tamado egysegeid mogott,
csak legyen rendesen loszerrel ellatva. Ugyanigy a legvedelem is tudja
vedenei a korulotte levo egysegeket a legitamadastol...
Hasonlo modon lehet vedeni a bombazokat is, ha kozvetlen melettuk repulnek a
vadaszok.

SzabFer

ui: aki a modernebb kort szereti, javaslom a People Generalt, remek dolog
M1A1-esekkel nyomulni T70-esek ellen, Apache-okkal tamogatva :)
+ - Mortyr (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Mindenkinek!
A cimbeli jatekkal kapcsolatos a kerdesem:eljutottam egy palyahoz (az
gondoltam,hogy ez az utolso),ahol Adolf szonokol s barmilyen
fegyverrel probalkozom,nem lehet ajkara fagyasztani a szot:)) Mi a
megoldas?Megprobaltam visszamenni ezen a palyan,hatha talalok
valamit,ami a segitségemre lenne,de remenytelen.Se ki,se be.Aki ismeri
a jatekot,kerem valaszoljon.Koszonom elore is:


Minden jót,
 oldkacsa                          mailto:
"Kidobtam a frigot,mert a Windows jobban fagyaszt!"
+ - Re: emil jatek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Kezd derengeni. Van ez olyan jo buli, mint az Icewind Dale?

Nem jatszottam vele.

>Mennyi a koltseg vonzata?

A Schonherz-es jatek teljesen ingyen van.

>Tudod, beugrott, hogy hallottam mar rola, bar akkor meg
>talan levelben ment. Asszem a Tulelok Foldje volt a neve.

Errol en csak hallottam, de ez nem az. Schonherz-es sracok csinaltak teljes
mertekben.

>Szoval tenyleg erdekel, hogy mekkora jatek elmeny ez?

Szerintem szuper.
Adott egy terkep (vilag), rajta kb 700 terulettel. Mindenki (10-20 jatekos)
10 terulettel indul. Meg kell termelni az epitkezesekhez, toborzashoz
szukseges anyagokat (etel, abrak, vas, fa es persze penz), ebbol epiteni es
toborozni. Az epuletek nagyobb lakossagot, nagyobb erodot erosebb/tobbfajta
egyseg toborzasat teszik lehetove. A seregeiddel harcolni kell Kaosz
(semleges terulet) es a tobbi hadur ellen. Lehet szovetseget kotni, ekkor
egyutt mozoghatnak a seregek, sot akar harcolhatsz teljesen mas neveben is.
Lehet anyagokat csereberelni, kemkedni.
Az egesznek megis a magva a diplomacia, ami kizarolag emilen zajlik es azt
csinalsz, amit akarsz. Szovetkezel, infokat csereberelsz, elarulod,
hatbatamadod a masikat, vagy eppen segited, ha ugy tetszik. A jatek
semmilyen tettedet nem torolja meg, a tobbiek viszont megjegyzik :-)

Szerintem a listarol tobben is jatsszunk vele. Csuby (most eppen adaz
ellensegek vagyunk :-(), irj te is valamit!

>Kezd kozeliteni a meselos szerepjatekokhoz (ha jol sejtem),
>azt is ki kell probalnom. Tele van az elet ilyen dolgokkal.

Nekem ez kimaradt.

mikellos


HIXEditor 1.15beta6

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS