1. |
re: Win32 & assembly (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
2. |
[NT] CD birizga (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Vonalkod (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
4. |
Hali ASM2! (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
5. |
MFC CBitmap.Fromhandle(), Constructorban delete this (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
6. |
PROGRESS LEIRAS (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: Win32 & assembly (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
>Az lenne a kerdesem, hogy a Windows(3.1/95/98)
>ala szeretnek irni egy prg.-ot, ami nem DOS modban futna(!),
>ehhez milyen dolgokat kell a prg.-nek teljesiteni,
>[...]
>Van errol valami doksi, konyv ???
Ket URL-t ajanlanek a figyelmedbe bemelegiteskeppen.
http://rs1.szif.hu/~tomcat/win32/ -- Innen elindulva letolthetoek a
szukseges toolok, libraryk, include fajlok valamint peldaprogramok.
http://free.netlap.hu/konyvek/kauler.pdf -- Barry Kauler - Windows
Assembly and Systems programming
Udv,
Szurke Testver
|
+ - | [NT] CD birizga (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Lista!
Egy Excel macro-t szeretnék irni NT alatt. Kellene egy függveny leiras,
amivel a CD-t tudom birizgatni. Fokepp a bent levo lemez hossza es a zenek
szama erdekelne, de a tobbi sem lenne jo.
Excel alatt barmilyen kernel, dll fuggvenyt meg tudok hi'ni, de nincs
leirasom.
Kellene az fv neve, miben van (melyik dll), a bemeno parameterek es a
kimenet.
Tudna segedkezni ebben valaki?
EIK && udv From:, a NT-tlen
Idot, penzt, faradsagot takarit meg, ha idot, penzt, faradsagot takarit
meg...
|
+ - | Re: Vonalkod (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok
A vonalkod ugyeben egy atfogo tanulmany, de sajnos angol:
http://www.howstuffworks.com/upc.htm
Udv: McMacee
|
+ - | Hali ASM2! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho! :)))
Mindenkinek koszonom,
a gyors segitseget.
Azt hiszem tullenduloben vagyok
ezen a holt ponton is. 8)
(Ha Bill is ugy akarja...)
huKepi
|
+ - | MFC CBitmap.Fromhandle(), Constructorban delete this (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali.
VC++, MFC alatt csinaltam egy dialogusablakot, amire kepet
akarok kirakni,
igy nez ki a forras
void CTexturesDlg::OnPaint()
{
CPaintDC dc(this); // device context for painting
HBITMAP Texture;
BITMAP bm;
Texture=VRSystem->Textures.GetBitmap(0);
if (Texture != NULL){
GetObject(Texture, sizeof(bm), &bm);
CDC dcMem;
dcMem.CreateCompatibleDC(NULL);
CBitmap cbmTexture;
//cbmTexture.LoadBitmap(IDB_TEST);
cbmTexture.FromHandle(Texture);
CBitmap* pbmpOld=dcMem.SelectObject(&cbmTexture);
dc.BitBlt(10,10,bm.bmWidth,bm.bmHeight,&dcMem,0,0,SRCCOPY);
dcMem.SelectObject(pbmpOld);
}
}
Az a bajom, hogy vcan egy HBITMAP-om, es azt akarom a
kirajzoltatni, CBitmap osztaly FromHandle metodusa viszont
nem igazan akar mukodni, mit rontottam el?
2. Kerdes
Hogyan tudom elerni azt, hogy a konstruktorban valami nem
stimmel, akkor ne hozza letre az objektumot,
a delete this nem mukodott, elszallt a progi tole.
dAb of PromiseHE
|
+ - | PROGRESS LEIRAS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Progress 7.(3B)x -hez kernek egy kis segitseget.
Barmilyen leiras, dokumentacio fellelhetosegi helye, esetleg konyv(ek) cime
erdekelne.
Lehetoleg magyarul, de ha jol hasznalhato esetleg angolul.
Lehetoleg maganba.
Koszonettel:
|
|