1. |
Log keszites (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
2. |
Hang, hang, hang... (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: pthreads (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
4. |
Regi szep idok... :-) (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
5. |
Foxpro for Windows 2.5b programozasa (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
6. |
RE: font (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
7. |
RE: Bc31 HEEEELP!! (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: ax osszehasonlitas (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
9. |
K: VC++ 4.2 (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
10. |
Tuz paletta (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: Karakterek mozgatasa pontonken (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: UNIX datumformatum (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Log keszites (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Koszi mindenkinek a segitseget!
Most mar muxik!
UDV:
> -------------------------------------------------
Faczan Laszlo >
|
+ - | Hang, hang, hang... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Egy par kerdesem lenne hanglejatszassal kapcsolatban (SB16). Ha egy
jatekban -konkretan kalandjatekban- digitalizalt zenet alkalmaznak,
akkor azt hogyan csinaljak? Gondolom nem CD Audio track, mert az tul sok
helyet foglal es nehezkes vele interaktiv zenet csinalni. Vagy nem? A pl
wav-ban van a zene, akkor milyen minoseget erdemes alkalmazni? Hogyan
lehet nagy hangmintakat lejatszani DMA-n keresztul. Ha van valakinek
DMA-s lejatszoja, ami MUKODIK VEDETT MODBAN, akkor azt nagyon
megkoszonnem. Ha tobb hangot kell osszekeverni, akkor azt hogyan kell?
Atlagolassal? Minden doksit is szivesen fogadok.
Gubi
|
+ - | Re: pthreads (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> ...
> A Unix/Linux-os man page nem jo? (ne sertodj meg! :))
Az a Linuxthreads-rol van, ha jol tudom. Es nem tudom, hogy hol a
kulonbseg :-(
(Amugy, ha mar Linux, akkor inkabb a texinfo doksi.)
Sziasztok
--
May the Source be with you!
ImRe
|
+ - | Regi szep idok... :-) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Az R10 eredetije volt a francia Mitra 15. Megvettek
a licencet.
Az R5-ot a Videoton Fejlesztesi Intezetben csinalta
nehany megszalott, persze jol ismertek az R10-et.
Udv
Andras
|
+ - | Foxpro for Windows 2.5b programozasa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tisztelt Listatagok!
Ha a sub.-ban emli'tett prg.-ban i'rt prg.-na'l
a projektet alkalmazva elke'szi'tek egy menu:t amit
fo"prgogramnak jelo:lo:k ki e's azt akarom, hogy a
command ablak eltu:njo:n mit csina'ljak?
A close all parancs hata'stalan, ugyanu'gy mint a
hide window "command" v.mint a deactivate window
"command", release window "command"!
Ko:szo:no:m az e'pi'to"jellegu" hozza'szo'la'sokat.
Zsizsik
|
+ - | RE: font (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Tudtok valami (gondolom asm) rutint, mellyel szoveges modban a
> karaktereket pontonkent lehet mozgatni?
helo nekem van egy sajat asm source-om amit egy haveromnak csinaltam hogy
okuljon
van benne:
karakteres kepernyo pixel scroll
grafika karakteres kepernyon
lejatszik egy jackson szamot a spekeren
etc....
ha kell valakinek elkuldom
(egyszer mar tenyleg jo lene ha kuldenetek egy ftp cimet ahova tehetem)
amiket edig kozetettem (range(magyar utvonal szamlalo source), virtuald(logikai
drive),font print asm, etc ...) legalab 50 helyre kuldtem
nem a kuldesel van bajom hanem a keresek nem egyszerre jonek valaki csak 1
honapp mulva keri)
Udv: Jan Chika
ui:
persze azert most is elkuldom mindenkinek, sot ha az elozoek kozul valaki ne
mkapta meg amit kert akor irjon ujra
|
+ - | RE: Bc31 HEEEELP!! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Romania]
> A watch ablakba ha beirom a ROOT->key-t peldaul, aszongya
> ROOT->key: Pointer to structure must be on left side of -> or ->*
> Ez PII-n, 64Mb RAM de ez szerintem nem lenyeges, WinNT 4 alatt.
Gyorsan beirtam BC31 ba amit leirtal, (PII 400, 128MB). Nem tudom
elkepzelni mi lehet rossz neked, mert nekem mukodott :
watch mutatta a ROOT->key valtozot helyesen).
Ha erdekel kuld el a forrast (vagy reszet) bele tudok nezni.
Attila Voros, Chief Engineer, ISDgames
|
+ - | Re: ax osszehasonlitas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Figyelem, szornyen bonyolult asm feladvany kovetkezik. Minel
> gyorsabbnak kellene lennie az alabbi muveletnek:
>
> ax regiszter tartalmat ossze kell hasonlitani egy memoriabeli
> szammal, es ha egyenloek, akkor ax legyen 1, egyebkent 0.
>
> Van valami frappans otletetek ?
>
>Mikike
Hali !
Lehet elkéstem a válasszal de most volt idöm olvasgatni.
Ha gyors kod kell meg kell probálni lehetöség szerint ugrás nélkül
elkésziteni a prg-ot, ha lehetséges. Egy példa:
sub ax,[bx]
sub ax,1
mov ax,0
adc ax,0
Nem probáltam ki, de talán müködni fog, és elég gyors is ( 486-on
kb:4-6 orajel )
Zoli
---------------------------- Forwarded with Changes ---------------------------
From: Zoltan Kaldy at SV-Szekesfehervar
Priority: Urgent
Date: 27/1/99 4:24PM
To: at #SMTP
Subject: ax összehasonlitas
-------------------------------------------------------------------------------
|
+ - | K: VC++ 4.2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Remelem nem figyel a BSA... Szuksegem lenne a VC++ 4.2 valtozatara.
Ha valaki tudna adni egy masolatot megkoszonnem es persze kifizetnem
a CD arat :-))) Szigoruan iskolai felhasznalasra lenne. CSAK a 4.2 erdekel,
ujabb valtozat nem.
Koszi elore is,
Levente
|
+ - | Tuz paletta (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Tudtok valami olyan paletta bealitast, amiben a tuz szinei vannak. Nem csak
a piros halvanyodik el, hanem van benne pl.sarga is. Remelem erthetoen irtam
le.
Udv: Jozsi
|
+ - | Re: Karakterek mozgatasa pontonken (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Soft scrollra gondolsz, vagy barmilyen iranyban szeretnel karaktereket
>mozgatni?
>
>Tamas
Soft scrollra!
|
+ - | Re: UNIX datumformatum (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Mire gondoltal pontosan?
- a tm struktura ilyen elemekbol all:
int tm_sec; percet koveto masodpercek 0-61
int tm_min; orat koveto percek 0-59
int tm_hour; ejfeltol eltelt orak szama
int tm_mday; a honap napja 1-31
int tm_mon; a januar ota eltelt honapok 0-11
int tm_year; evszam 1900 ota
int tm_wday; napok vasarnap ota 0-6
int tm_yday; januar 1. ota eltelt napok 0-365
int tm_isdst; oraallitas jelzo
- time_t - long tipusu szam, 1970. januar 1 00:00:00UTC ota eltelt
masodpercek szama
- clock_t - long tipusu szam, CLOCKS_PER_SEC (konstans) a mertekegyseg.
(Nalam 100)
Kapcsolodo fuggvenyek UNIX/Linux alatt:
- struct tm *gmtime(const time_t *tp): ez a lenyeg, a long szamot
kibontja a fenti strukturaba
- time_t mktime(struct tm *tp): ugyanaz visszafele
- clock_t clock(void): A program kezdete ota eltelt ido
CLOCKS_PER_SEC-ben
- time_t time(time_t *tp): aktualis ido lekerdezese
- double difftime(time_t time2, time_t time1): a ket idopont kulonbsege
masodpercekben
Remelem nem tevedtem semmiben sem. Ha Unix/Linux alatt vagy, akkor
gyerekjatek a dolog. Ha DOS alatt, akkor hajra... ;-)
Udv.: Nova
--
-= Navrasics Istvan (Nova) | mailto: =-
-= IRC: _Nova_ | http://hp.elte.hu/~nova | ICQ# 29357624 =-
-= SuSE Linux 5.3 kernel 2.0.35. =-
|