1. |
String C++ (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
2. |
.rc file forditasa (LCC) (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Karakter ASCII kodja (C++) (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
4. |
flame (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: bitmap rajzolas resource-bol (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: TCP/UDP (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
7. |
Segitseg Int 21h Dos es Win95 alatt (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
8. |
Kerdes: Fajl elhelyezese adattabla mezojeben (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
9. |
PC-Rebusz Linux ala (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
10. |
Rc fileok (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: C++ osztalytagok (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: Win32 textmode konzol (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
13. |
ASM kerdes (mind) |
68 sor |
(cikkei) |
|
+ - | String C++ (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Mert nem dolgozik ez?
char abc[29];
abc="ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVQXWZ";
Es ez?
char abc[29];
char *p;
p=&abc;
*p="ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVQXWZ"
Udv.:Jozsi
|
+ - | .rc file forditasa (LCC) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
LCC Resource Compiler-rel (LRC) szeretnek .rc fajlokat forditani,
de a konstansokat nem hajlando felismerni (pl. DS_MODALFRAME).
Kihagytam volna valamit?
Konstansok nelkul nincs vele semmi problema, siman lefordit egy ilyet:
10 ICON MOVEABLE PURE "valami.ico"
Andras
|
+ - | Re: Karakter ASCII kodja (C++) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Hogyan lehet egy karakter ASCII kodjat visszakerni C++ -ban?
En valahogy igy csinalnam:
unsigned char c = 'A';
printf ("char=%c oct=%o dec=%u hex=%x\n",c,c,c,c);
de ha nagyon ragaszkodsz a C++ -hoz, akkor igy:
int c = 'A';
cout << " char=" << (char)c
<< " oct=" << oct << c
<< " dec=" << dec << c
<< " hex=" << hex << c
<< endl;
Nem tudom miert, a Borland C++ 3.1 a karakterre nem ertelmezi az oct, hex,
dec stb modositokat. Mas forditoknal hogy van ez?
Tamas
|
+ - | flame (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Rövid flame effektet keresek assemblyben. Akinek van legyszives kuldje
mar el a cimemre.
Koszi!
S.Feri
mailto:
|
+ - | Re: bitmap rajzolas resource-bol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
A fo problema az, hogy a resource-ba nem kerul bele paletta informacio!!
En egy megoldast talaltam: kulon bitmap file (illetve ezt is belerakhatod
user defined resource-kent)
es abbol a bmp file strukturat kiolvastam, palettaztam meg egyebek.
Jo volt, ha kell majd kuldhetek hozza forrast.
Egy kis tili-toli dos-os jatekot raktunk volna at win ala, de lassu volt,
meg nem volt
tokeletes az atlatszosag. Ha palettazos volt a kepernyo, akkor nem sikerult
atlatszosagot elernem,
csak akkor, ha true vagy hicolorban hasznaltam....sokat szivtam vele, vegul
feladtam.
Ha van valakinek otlete, szivesen varom az elkepzeleseket.
Udv
Steve
|
+ - | Re: TCP/UDP (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hey,
Kösz a tutét. Úgy néz ki találtam egy microsoft sdkt, ami a
winsock-ról szól, valami inetwork.exe-nek híjják.
Most már csak egy akadály van, maga cliens-server felépítés
implementálása a játékba. :(
üdv,
bernie
|
+ - | Segitseg Int 21h Dos es Win95 alatt (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Assembly-ben kellene nekem egy kis segitseg a subject-ben megadott
problemaval.
A problemat reszletesen maganban.
Nem virusirasra adtam a fejem.
Kovari Krisztian
|
+ - | Kerdes: Fajl elhelyezese adattabla mezojeben (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Nem sikerult rajonnom, hogyan importaljak pl. egy fajlt egy text/ntext vagy
image mezobe. (Lehet-e sp-vel vagy VB 6-tal, stb.)
(Esetleg Accessben?)
Aki tudja, legyszi szoljon!
Koszi
Oliver
|
+ - | PC-Rebusz Linux ala (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Keresek egy olyan embert, aki ert a Pascalhoz is, es irt (at) mar
grafikus programot Linux ala.
A problema: az Uj Alaplapban van egy program (keresztrejtveny), a
PC-Rebusz. Ezt kellene atrakni Linux ala (lehetoleg X ala), mert
szerintem lenne ra igeny. A szerzo megkert, hogy minnel kevesebb
peldanyban fusson szet a forras, mert nem szeretne mashol is viszontlatni
(o tudja, miert). Akit erdekel, annak egyeztetes utan elkuldom a forrast.
Koszi:
--
NGabor
e-mail: #Linux forever! (SuSE 6.0; 2.2.4)
***Jegviragos ablakot mar lattam. Megfagyott pingvint meg nem...***
|
+ - | Rc fileok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi !
> Nem lehet tobb .RC file egy projektben! Pontosabban lehet, de csak egy lehet
< aktiv. A jelek szerint ennek egyetlen oka van, az, hogy a resource-ok konstansait
> jol tudja kovetni a gep. Nehanyszor megprobaltam kikerulni ezt a korlatozast
Bocs nem tudom milyen nyelvre vonatkozik a fenti kitetel.
Delphi3-ban lehet tobb .rc file-t is hasznalni.
A Delphi 3 Mesteri szinten (Kiskapu) konyvben van ra pelda is.
Bocs ha nem errol volt szo.
Udv:
--
Csiszar L.
http://www.stadium.hu/szt/
|
+ - | Re: C++ osztalytagok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
a fenti temaval kapcsoltaban volt nem reg egy thread, amire rosszul
valaszoltam, a kerdes felvetojetol kaptam kiigazitast:
>> Na, hat szerintem ilyen nincs!!!
>>
>> Tehat tipusdefinicioban:
>> 1. nem igazan lehet static kulcsszo (imho)
> A static kulcsszo lehet, ugyanis ezzel kell osztalyszintu
> adattagokat , es tagfugvenyeket deklaralni. Ezek nem konkret peldanyhoz ,
> hanem az osztalyhoz kotodnek. A "normal" static-hoz hasonloan nem
> foglalodik le terulet minden peldanyositasnal.
> Kezdoerteket azonban tenyleg nem lehet az altalam megalmodott modon adni.
Koszonettel:
Tibi.
|
+ - | Re: Win32 textmode konzol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote in message ...
>Sokat segitene,ha valaki osszedobna egy par soros c programot,ami
>win32 alatt textmode konzolra ir.
Mindennemu hibakezeles nelkul:
AllocConsole(); // letrehozza a konzolt
HANDLE h=GetStdHandle(STD_OUTPUT_HANDLE); // megszerzi az irashoz a
handle-t
unsigned long CharsWritten;
WriteConsole(h,"Hello World!",12,&CharsWritten,NULL); // ir a konzolra
getch();
FreeConsole(); // felszabaditja a konzolt
A hasznalt fuggvenyeknek gondolom utana tudsz nezni valamilyen help-ben.
Ami viszont engem erdekelne: hogy lehetne elerni, hogy printf -el, vagy
cout -al lehessen az igy letrehozott konzolra irni?
Udv,
Marton
|
+ - | ASM kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok.
Sugja meg vki, hogy miert nem jo az alabbi interrupt rutin.
start:
jmp kezd
time dw 0
ops dw 0
opo dw 0
timer:
pushf
push ax
push es
push bx
push cs
pop es
mov bx,offset time
inc word ptr es:[bx]
mov ax,word ptr cs:ops
mov es,ax
mov bx,word ptr cs:opo
pushf
call dword ptr es:[bx]
pop bx
pop es
pop ax
popf
iret
start:
mov ah,35h
mov al,1ch
int 21h
push es
pop ax
mov word ptr cs:ops,ax
mov word ptr cs:opo,bx
mov ah,25h
mov al,1ch
push cs
pop ds
mov dx,offset timer
int 21h
ckl:
cmp word ptr time,100
jnc kilep
jmp ckl
kilep:
mov ax,word ptr cs:ops
mov es,ax
mov bx,word ptr cs:opo
mov ah,25h
mov al,1ch
int 21h
mov ax,4c00h
int 21h
Gondolom kiderult, hogy egy sima szamlalorol lenne szo.
Masik erdekes dolog:
ha az interrupt cimenek lekerdezest a fenti modon csinalom, akkor semmi zur, de
ha igy:
mov ax,351ch
int 21h
akkor csontta fagy ?!?!?!?!?
Koszi az otleteket.
--
JimBoo >
|