Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 495
Copyright (C) HIX
1997-09-04
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Quake StarWars, Virge meg a 3d (mind)  40 sor     (cikkei)
2 SWQ (mind)  6 sor     (cikkei)
3 VIRTUAL FIGHTER 1 or 2 or 3 (mind)  9 sor     (cikkei)
4 DarkReign! (mind)  18 sor     (cikkei)
5 settlers2 (mind)  28 sor     (cikkei)
6 re. quake GUS Classic (mind)  11 sor     (cikkei)
7 re war3+virge+... (mind)  15 sor     (cikkei)
8 re Virge 3D ????? (mind)  12 sor     (cikkei)
9 Vizi Szilardnak! (mind)  11 sor     (cikkei)
10 Sega Rally (mind)  15 sor     (cikkei)
11 crc errors?! (mind)  22 sor     (cikkei)
12 RE: Vegyes (mind)  8 sor     (cikkei)
13 Ezust kulcs (mind)  10 sor     (cikkei)
14 X-com 3 fix (mind)  9 sor     (cikkei)
15 redalert (mind)  7 sor     (cikkei)
16 xcom3 kutatas (mind)  20 sor     (cikkei)
17 war3+virge3d+settlers2 (mind)  15 sor     (cikkei)
18 Sziasztok! (mind)  12 sor     (cikkei)
19 ez-az (mind)  14 sor     (cikkei)
20 Red Alert (mind)  9 sor     (cikkei)
21 DUKE szerkeszto (mind)  8 sor     (cikkei)

+ - Quake StarWars, Virge meg a 3d (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A StarWars Quake azt hiszem nem keszult el a fenyegetesek miatt. 
Ugyanigy abbahagytak a Marathon for Q. fejleszteset is. Elkeszult 
viszont a Wheel Of Time ( nem neztem meg ), de betiltottak, es a 
leghiresebb ( es jo is ) Alien Quake. Ez volt az elso amit 
betiltottak, meghozza a Fox hollywoody studio nyomasara. A Fantasy Q. 
meg allitolag az id nyomasara lett ingyenesbol shareware.

Virge 2 M rammal is gyorsit. Ez a 2 Mega nemcsak a frame buffer, itt 
van pl. a z buffer is. A direct3d valahogy megallapitja, hogy az 
adott textura a video memoriaban van-e, hanem, akkor a rendszer 
memoriabol betolti. Persze ha keves a video memoria, akkor sok a 
lapatolas a PCI-n. Ez kenyszeritette az Intel-t az agp elkeszitesere. 
Demojukban mintegy 20 Mega-s texturat hasznaltak, amit a sajat 3d 
chipjuk a rendszer memoriabol volt kepes feldolgozni.
Egyebkent az teljesen a video chipek belugye, mikent hasznaljak a 
memoriajukat. Van egynehany, amelyiknel nincs dedikalt frame meg 
textura buffer. A 3Dfx voodoo viszont kulon memoriat hasznal erre, 
altalaban 2+2 Megat. Emiatt viszont ezek a kartyak bekorlatozottak a 
max. 640x480x16-os felbontasra. Efolott nincs hely a z buffernek. A 
legujabb csoda, a riva128 mind pci, mind agp porton kepes a rendszer 
memoriat textura manipulalasra felhasznalni.
Persze a tudomanyos ertekezes helyett egyszerubb a proba: probald a 
3d benchmarkokat, vagy pl. a motoracer demojat. Nekem csak egy 
benchmark hianyolta a plussz memoriat.
Sajnos a 3d teljesitmenye olyan pici az s3 virge-nek, hogy igazabol a 
3d-t benne ajandekkent kell elfogadni. Az ujabb virge ( dx, ill. gx, 
gx-2 ) is keves a karacsonyi direct3d-s jatekokhoz ( Jedi Knight, 
Unreal ). Szerintem csak a 3d miatt folosleges 4 megaval venni.
3Dfx voodoo: sorry, ez sem tokeletes. Igaz mindent tud, de nem egy 
ciklusban. Dimension3d-n volt errol 2 hete egy ertekezes. Persze 
semmi panik, mivel ez a leggyorsabb ma meg a piacon minden manapsag 
fejlesztett jatek fog rajta futni.

Azert en mindenesetre most epp virge/dx-et keresek. Mert nincs penzem 
jobbra. Ja, a jo: 2d/3d kartya egyben, Hercules Stingray: 
56.000-60.000+sarc. Csak 3d: Diamond Monster 3D ( 3Dfx voodoo ) 
30.600+sarc a Ready Computernel. De lehet venni 44.000-ert is.

Peter

+ - SWQ (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

hello!

meg van valakinek a star wars quake? kicsit erdekelne...
cserebe: anaconda, alien, fantasy quake

csabesz
+ - VIRTUAL FIGHTER 1 or 2 or 3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Keresem a VIRTUAL FIGHTER 1 vagy 2 vagy 3 reszet. Hozzavalo COMBO is
erdekel. Ha van jelentkezel. Elore kosz.

Viktor   
Email:   
Tel.: 62/423-263
Fax.:62/423-263
+ - DarkReign! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv JATEKosok!
Probalta mar vki Large installba feltenni a szerveres DarkReign-t?
Nalam a 31-es es 32-es Rarban volt egy kis hiba (valoszinu, hogy mar a
szerveren is igy hibasan van meg), de nem ez okozta a gondot
mivel a Rar hiba nelkul kijavitotta, a "serult file" teljesen meggyogyult.
No, de a lenyeg, hogy Large installban elinditva 92%-nal azt mondja, hogy:
"The following error occured during the move data process:-1"
A hibakodokra semmilyen helpet nem talaltam.
Ki mit tud ezzel kapcsolatban?
Lehet, hogy csak Typical installba megy a szerveres valtozat, jo lenne ha
nem mert igy nem tudok palyakat szerkeszteni, mivel nem ad semmilyen
epulet, terulet rajzot!
Kulonben nem rossz jatek, es nem is olyan nagy a helyfoglalasa sem mint
vartam volna.	
			ennyi.
				bye,mutt.
mailto:
	
+ - settlers2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

kerdes>Felado :  [Hungary]

> A settlers 2-rol kerdeznek meg mer most fedeztem fel, hogy egesz jo jatek.
>Hogy kel benne megtamadni az ellenseget? Amikor ossze ert a ket orszag
>hatara es a hatarra tettem egy katonai letesitmenyt akkor az elejen meg a
>szomszed terulet felegett es az enyem lett. De mar ez nem mukodik. A
>pcx-ben levo leirasban az van, hogy valahogy lehet tamadni de nem tudtam
>rajonni hogy.

Az egyik mod valoban a kiszoritosdi ahogy irtad de ez egy ido utan beall.
Lehet ezt tarkitani katapultok alkalmazasaval. Erdekes modon itt az is egy
eputet, amit kozel raksz az ellenseges katonai helyhez es kovekkel lovi az
ellent. Minden talalt loves kiirt 1 ellenseget es ha az ellenseg szama 0
abban az epuletben akkor a garnizon leeg. Ha van sok es jol kepzett katonad
akkor direkt harcra is sor  kerulhet ekkor egy kozeli ellenseges garnizonra
kell kattintani. Ha jol emlekszem a zaszlok jelzik azt hogy mennyire van az
a korzet ahol tamadhatsz. Termeszetesen nem tamadhatsz meg az ellenseg
kozepen levo varat, amig a vegvarak egy reszet el nem intezted. A dolog
egyszeru, ha jol emlekszem megkantintod az ellenseges garnizont es bejon egy
kis menu ahol beallithatod mennyi es milyen katonakkal akarsz tamadni.
Ezutran latod, hogy kijonnek ezek a katonak a garnizonbol es elindulnak az
ellenseges epulet fele. Ott kardoznak amig el nem dol mi a helyzet. Fontos
hogy a Te garnizonodban legyen egy csomo ember, mert ha csak 1 van benne az
nem megy ki tamadni, mivel orzi a hazat (1 mindig marad benne) csak a
"felesleg kozul tamad nehany. Az elhulltak potlodnak a kozpontbol ha van eleg.
Sok szerencset. Ez tenyleg a legjobb jatek, amivel valaha jatszottam.
Szia
Pista
+ - re. quake GUS Classic (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali !

Sajna el kell, hogy keseritselek...
En is ezert valtam meg a nevezett hardvertol, ugyanis a GUS Classic-hoz
nincsen DirectSound-ot tamogato driver, anelkul meg megette a fene az
egeszet... :(.
A GUS Max- hoz van, megpedig ugyanaz, ami a Classichoz, csak Max eseten
tamogatja a DirectSoundot...


Levi
+ - re war3+virge+... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello !

>Ugy tudom, javitsatok ki ha tevedek, hogy a 3d kartyak csak 4mb rammal
>mukodnek. 2mb kel a videomemorianak es 2mb-ban a texturak vannak
eltarolva.
>Tehat szerintem egy 2mb-os virgeben nem mukodik a 3d gyorsito.
>Legalabbis en meg nem vettem eszre.

Az alatalad emlitett elv elsosorban a 3Dfx-es kartyakra vonatkozik, a
Virge mas elven mukodik.
A Virgehez nincsenek megefelelo driverek, de nincs is ertelme, mert
rohadt lassu, inkabb lassit, mint gyorsit....


Levi
+ - re Virge 3D ????? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi !

Nem gyors, de lassu... :-).
Mint 3D-s kartyaval nem erdemes foglalkozni vele, ugyanis max. 1-2 fps-t
gyorsit a szoftveremulacios D3D -hez kepest, es raadasul a drivere is
hibas...
Egyebkent sincs tamogatva, ha jol tudom, akkor csak D3D driver van
hozza, az is szar....



Levi
+ - Vizi Szilardnak! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

-- [ From: Horváth Gábor * EMC.Ver #2.5.02 ] --

Sziasztok!

	Bocs, hogy nem kozerdeku dolgot irok, de a magancimrol sorozatosan
visszapattan a level.

Vizi Szilard, > legy szives ird meg, ha valtozott a
cimed. Vagy miert nem sikerul elerni Teged?

Udv.:			HvG
+ - Sega Rally (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Gamerek!!


Tudna valaki nekem segiteni(?), ugyanis van egy kis problemam, ill. nem
nekem
 hanem egy ismerosom ismerosenek.
 A SEGA RALLY feltort verzioja ,vagy lecsupaszitott verzioja( - ezt ok
nem
tudjak eldonteni, hogy melyik de szerintem lenyegtelen) CD-t ker
indulaskor. A Fakecd-vel sem mukodik.Mit csinaljanak, mert nekem semmi
ertelmes otlet nem jut eszembe.

Heeeeelp!!!!!   Thanks!

                                             Udv.: Tony
+ - crc errors?! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok Jatekosok!


Nehany a serveren levo anyag szerintem nem teljesen mentes a hibaktol:

- /new/puzz3d itt a PUZ3D.R13 es PUZ3D.R14 file-ok hibasak
- /new/larry7 itt a LSL7.R42 file hibas
- /new/virtualf2 "csak" demo verzio. Egesz jol fut viszont csak 2 jatszhato
    karaktert tartalmaz. Ebbol az egyik egy kinai oregember aki mindig
siman   kikap. Szoval jo uj jatekok demojat nezzegetni, de arra ott van   a
pc-x meg   a cd guru...
- /new/viking2 sajna ki van rippelve az osszes(!) music es sfx. Vegig
csondben   van a jatek. Ez pedig '97-ben nagyon tragikus.

A puzzle 3d es a larry hibas file-ait rakja fel ujra a feltolto,  ha ez
lehetseges!

							Csaba
Hirosima '45				mailto:
Csernobil '86
Windows '95
Windows '98
+ - RE: Vegyes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Shadow Warrior-t emlitett valaki a multkor:
  En voltam az az alavalo :-)

>elerheto az a razor kiadas valahol?
  Iiiiigen...  :-)
  /pub/new/shadows_warroir  - ne engem szidj a nevert!

       <*=-_(c)_Pierre_|mailto:|_UIN:_1810067_-=*>
+ - Ezust kulcs (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> de az ezust kulcsot nem talaltam. Log egy a kapu felett, de nem
>> sikerult lelonom onnan, vagy megszerezni.
>Egyszeru: felugrasz erte...
  Nem egeszen. Egyaltalan hol van felakasztva???
  Mert a shareware SW elso palyajan atbujsz a futoszalagnal es a
taviranyitoval kihozod az autot a kulcssal egyutt a lukon. Van folotte egy
prize pickup vagy ilyesmi felirat.
  Vagy nem ez volt a kerdes???

       <*=-_(c)_Pierre_|mailto:|_UIN:_1810067_-=*>
+ - X-com 3 fix (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello All

szuksegem lenne az X-Com 3 fix file-jaira, mert nem tudok fellepni a
server-re, hogy leszedjem. Ha valaki elkuldene halasan megkoszonnem.

Koszi


NB
+ - redalert (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Hogy lehet interneten keresztul RedAlertezni?
Van valaki a vonalban, aki mar jatszott igy?

Adam

+ - xcom3 kutatas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kell valakinek olyan progi aminek segitsegevel minden kutathatova valik?
Ugyan meg eleg beta allapotban leledzik, de nalam mar tokeletesen fut.
(van egy csomo olyan is amit a tenyleges jatekbol kihagytak de ezzel
azokat is ki lehet kutatni...pl.: advanced alien container)

Ja igen es ha a raktarak tartalmat modositom elerheto lesz egy csomo cucc
aminek a rendelteteset iletoen halvany lila gozom sincs. pl.: PSI-Grenade,
ForceWeb, Force Field Generator, Energy Pod, Alien Detector, Tracker Gun,
Multi-Tracker... Ez utobbi ketonek a rendeltetesere nagyjabol rajottem de
eleg kidolgozatlanok, ezeket is kihagytak volna a jatekbol?

Miert jobb a Dimension Destabilizer a Disruptor Cannonnal? Szerintem annak
ellenere, hogy az elobbinel nem szamit, hogy van-e pajzsa az ellenfelnek
messze gyengebb.

Aki tudja a valszokat please irja meg...
___________________________________________________________________________
From : 
HP.  : www.geocities.com/timessquare/5756
___________________________________________________________________________
+ - war3+virge3d+settlers2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ugy tudom, javitsatok ki ha tevedek, hogy a 3d kartyak csak 4mb rammal
>mukodnek. 2mb kel a videomemorianak es 2mb-ban a texturak vannak
eltarolva.
>Tehat szerintem egy 2mb-os virgeben nem mukodik a 3d gyorsito.

De mukodik. Nekem van egy miro MEDIAView 3D VGA-m , (S3 Virge + 2MB EDO),
es adtak hozza egy CD-t ket game-val. DESCENT 2 es a TERMINAL VELOCITY.
Mind a ket jatek-ban mukodik a 3D gyorsitas, a kep pixelmentes es gyonyoru,
kisertetiesen hasonlit a 3Dfx-es teljesitmenyhez. 

Borsodi Zoltan certified economist  
 _____ _____ _____ _____ _____  	                               
|_   _| __  |   __| __  | __  | 
  | |      -|   __| __ -| __ -|  
  |_|  __|__|_____|_____|_____| 
+ - Sziasztok! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nemreg szereztem meg a Pacific General-t. Minden nagyon szep, jo addig,
amig az egyik lepes utan visszalep csak ugy magatol a win 95 desktopjaba.
Hiaba allitok felbontast, installaltam ujra a directx-et semmi. 

Igy most technikai es "logisztikai" akadalyok miatt megrekedt a japan
elorenyomulas Kanton, Hengyang iranyaba.
:)

Az amerikai oldalt meg el sem kezdi. Segitsetek, mert nagyon szeretnem
folytatni. 
Tenyleg masnak is produkalja ezt a full verzio???
Elore is koszonom!
+ - ez-az (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Volna nehany kerdesem: az Alien Trilogy-hoz nem tud valaki valamilyen
csiitet?
Es hogy hogy kell hasznalni? Nekem van egy, de nem tudom,
hol kell "beirni". :((

A masik kerdes: ujra van "kozos szerver"? S ha igen, megtudhatom, hogy s
mint lehet "hozza ferni"?

Koszi!

bye
          Feri  (the bjs)
+ - Red Alert (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello JATEK-osok !

Mukodik a RA Windows NT -n is, mert amiota beinstallaltam winNT
workstationt sehogyan sem sikerul rabirnom, hogy mukodjon.
A valaszokat legyetek szivesek magan emilbe is.

Kosz.

Ati
+ - DUKE szerkeszto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

BuBu irja:
>>Eleg sokan kerestetek palyaszerkesztot a DUKE NUKEM3D-hez.Nos,egy par
>>embernek elkuldtem mar de ha ez igy megy tovabb akkor inkabb folrakom a
>>SZERVERunkre.Tehat innentol fogva ott keressetek.

En is hozzatettem valamit: DUKEDIT.ZIP

            Samuka

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS