1. |
Re: ubi f1 vs gp2 (vigyazz, flame lesz :) (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
2. |
CD cserek (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: win98 magyar telepites (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
4. |
cd boritok (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
5. |
Voodoo 2 problema (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
6. |
Unreal mentett allasok (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
7. |
populusdemo (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: Tycoon (mind) |
67 sor |
(cikkei) |
9. |
Heart of Darkeness (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
10. |
Par kerdes es Tycoon tippek (mind) |
87 sor |
(cikkei) |
11. |
Buszok a tycoonba. (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
12. |
CD (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
13. |
Quake akadas (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
14. |
Tycoon buszok (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: ubi f1 vs gp2 (vigyazz, flame lesz :) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Nekem az Ubi F1 tetszik jobban!
Indoklas: en vilag eletemben az autos jatekokat ( es mast is ) joyal
jatszottam. Mar a C64 -es es Amigas idokben is negyallasu digit joy volt a
gephez kotve ( ugye emlexik meg mindenki az F1GP1 -re? ), ami ugye nem
sokkal tobb a cursorbillentyuknel, de akkor is...
De a mai analog joyok hoztak meg az igazi elvezetet. Nem is tudom hogy lehet
billentyukkel jatszva valosagerzetrol beszelni ( azert van egy-ket szim,
amiknek a fejlesztoi a billentyuzetet favorizaltak, es elhanyagoltak az
analog iranyitas rendes kodolasat ).
Igazabol errol vitat majd akkor nyitok, ha majd beszerzek egy jofajta
kormanyt ( mondjuk force-feedback ), es beallok hitteritonek ;-)
Hofy
|
+ - | CD cserek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Elcserelnem a ZED magazin eddig megjelent 11 db cd-jet es 1 db
Creatures 2 CD-t 6 db nyers CD-re vagy valami mas full CD-kre.
Udv!
Oli
lllllllllllllllllllllllllllllllllll
lllllllllllllllllllllllllllllllllll
|
+ - | Re: win98 magyar telepites (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
írta a következő üzenetben: ...
>
>Hell o *.*,
>
><nyissz>
>Nos, a full WIN98 HUN telepito azt mondja, hogy a jelenlegi op.
>rendszert nem tudja frissiteni. _Se_WIN95-ot,_se_WIN3.11-et,_
>_se_DOS6.22-t!!!! :-(( Meg azt mondja,hogy szerezzek be egy frissitest...
>Azt meg minek, ha van full? Sajna, CD-rol bootolni sem tudok, meg
>lehet, hogy nem is boot-CD-n van...
><nyissz>
>
>Ha kinyitod a dobozt, talalsz benne a CD mellett egy boot-lemezt is, amirol
>inditva a gepedet fel tudod rakni a rendszert akar ures merevlemezre is (ne
>felejtsd el a sorozatszamot beirni, es a licencszerzodest megorizni).
>
>Gandalf (Dublin)
>
>Ui: egyesek hianyolhatjak a :-)-t a levelembol...
>
>Ha csinálsz 95 ben egy indítólemezt ami a cd-is megmozdítja
tudod telepíteni. asszem bimi
>
|
+ - | cd boritok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A multkor olvastam hogy valaki keresett CD boritokat jatakokhoz. Nehany
szammal kesobb valaki adott par cimet ahonnan le lehetett tolteni, de egy
csomo nem mukodott mar:(. A tobbi oldal iszonyu lassu volt. Amiket
nagynehezen sikerult leszedni, azokat meg at kellett alakitani, mert ORIASI
febintasban voltak (pl.: 3200*2400). Ebbol adodoan fel mega folotti volt a
meretuk...
Arra gondoltam, hogy csinalok egy gyujtemenyt. Igeny szerit lehetnenek
jatekok, es zenei albumok boritoi is. Esszeru meretekben lennenek, es
aranylag gyorsan lehetne letolteni, mivel "hazai" szerverrol lenne szo.
Elkezdtem a kepeket felrakni a <http://www.extra.hu/kozo> -ra, es
folyamatosan fogom frissiteni!!!
Ha valakinek vannak ilyen kepei, akkor azokat szivesen fogadnam. Minel
tobbet kuldtok, annal szelesebb lesz a valasztek. A leveleket (es kepeket)
a kovetkezo cimekre varom:
>
>
>
KoviZoli
HomePage: <http://www.extra.hu/kozo>
mailto:
UIN:5918756
|
+ - | Voodoo 2 problema (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Gamerek!
Van egy problemam... Vettem egy 12MB-s Voodoo 2-es gr. kartyat,
elegge noname ;-)), nos az a gond, hogy nem valami szep a kep...
Nemely resz pottyos... mintha a texturaba veletlenszeruen belerakna
par pixelt es ez a bi(tri)linear filtering utan "szetkenodne"...
Nehany transzparens texturanal is hasonlo a problema, pl. az
Incoming-ban a felhok mellett (ahol az eget kellene latni) korok vannak
szabalyosan "elrendezve"... (a korok gondolom ugy keletkeztek, hogy
pottyok/pixelek "szet lettek kenve" a filtering-gel), szoval nagyon
lehet
erzekelni, hogy a felhozet "csak" egy textura...
Hmm.. talalkozott mar valaki hasonlo esettel?? A legujabb driverokat
raktam fel... Esetleg a kartya volna hibas? Vagy a BIOS van rosszul
beallitva?
Amugy a gep egy AMD K6-2 3DNow! 300MHz-s (333MHz-en), alaplap
VP VIA3 chipsetes AGP-s, (QDI Advance II), a K6-os 5x66MHz-en megy),
a fo gr. kartya az AGP-ben Viper330-as 4MB SGRAM (RIVA128 chip),
8MB memoria van az AGP reszere beallitva, es van meg "ott" egy 64MB
SDRAM DIMM.
Hmmm.. Varom tanacsaitokat... Azt hiszem jobb lesz maganban...
(esetleg CC-zd a is, pliiz, ez az otthoni cimem)
Elore is koszonom!
bye,
Feri (the bjs)
- - telnet://sano.sk:7000 -
|
+ - | Unreal mentett allasok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Jatekosok!
Az unreal nem hajlando latni a mentett allasaimat egy uninstall+ujrainstall
ota. Ki mit tud erre mondani?
Koszi elore is:
Gergo
|
+ - | populusdemo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
tudna valaki kodokat, vagy ilyesmit adni a subj. gamahoz?
egyebkent meg nem hiszem el, hogy a Bullfrog az egyetlen jatekgyarto ceg
ahol van humoruk a jatekfejlesztoknek! nezzetek meg ezt is! en
visitottam!
Caliban
|
+ - | Re: Tycoon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HI!
Ha eltrafaljak a buszodat attol meg egy darabig megtudod nezni ,hogy melyik
volt az....Csak a kiegett roncsra kell kattintani... Egyebkent ami meg nekem
jovedelmezo volt azok a repulogepek.... Volt olyan jaratom ammi evi 600.000
$ bevetelt termelt..
A geppel en meg ugy toltam ki ,hogy ha teherautokat hasznalt ratettem az
utra keresztbe egy sint ,majd ledozeroltam. Ez utan az ures helyre ugy
tettem be a sint ,hogy ne lehessen utat epiteni rajta...A hulye gep nem
keruli ilyenkor meg hanem csak koroznek ott a gepei....Volt olyan hogy kb 50
eves volt a teherautoja......
Igi
Ignac Sauer
"We came out from the deep,
To help and understand ,but not to kill"
-----Original Message-----
From: Gesztelyi Adam >
To: >
Cc: >;
>
Date: Saturday, November 14, 1998 6:57 AM
Subject: Tycoon
>Sziasztok, szia , (oops a neved elfelejtettem, bocsi:))
>
>Tycoon buszok:
>Nem azt mondtam, hogy nem jok, de _kezdesnek_ orultseg.
>Nekem kb 10 subsidy-s buszom keresett annyit, mint 1 atlagos vonat.
>A masik kedvencem, amikor a buszok a vasuti atjroban robbannak le, es egy
ido utan jon a vonat es DURR! :)))) Aztan keresgeld a hianyzo lancszemet
egy 100 kocsis rendszerben. Nem en! Nincs az az Isten! :)
>(Ezt szoktam jatszani a geppel. Ahol jo sok busza van, oda rakok keresztbe
egy vonatot. Havi 1 "talalat" biztositva van :) )
>
>A hajok csakis ott erik meg (nekem), ahol
>1) kozel van a tengeri olajkut es finomito vagy valami mas forras, vagy
>2) sok tengerparti varos van, lehetoleg egy obolben. Itt utas es
levelaradat van egy ido utan. Persze ehhez az kell, hogy a varosok jol ki
legyenek epitve a tengerparton.
>
>Nagyobb varosokban meg lehet oldani a kozlekedest helikopterekkel, ha mar
abszolut nincs hely semmire. Azzal csak az a baj, hogy neha el kell
iranyitani oket egy-egy repter fele is, kulonen fustolognek :)
>
>Mi is volt meg?Ja, vonatok egy sinen. Ezen en is rohogtem egy jot eloszor,
amikor naivan felallitottam egy rendszert 6 vonat-4 palyan, aztan a kreten
vonatok mentek mindenfele, csak arra nem, amerre en szerettem volna :(
>DE! Ha jol meg tudod csinalni a jelzolampakat, akkor nem lesz balhe.
>En altalaban dupla sinparon szoktam vinni 4 szerelvenyt, igy kicsi a
valoszinusege, hogy rossz helyre erne valami. A sinek keresztezese egy
sikban nem szerencses (meroleges kanyar :)), a sok hid meg ocsmannya teszi a
tajat.
>Valahol meg kell talalni az egyensulyt.
>En ugynevezett "kiallokat" szoktam csinalni a vonatoknak, ahol elfernek es
meg is tudnak fordulni esetenkent. Ezt csinalja a gep is, csak o mas
lampazassal.
>
>Na mara ennyi,
>Udv,
>Adam(R)
>
>____________________________________________________________
>EGON - az ingyenes levelezorendszer http://egon.gyaloglo.hu
>
|
+ - | Heart of Darkeness (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali jatekosok!
Az lenne a nagy kerdesem, hogy a fent emlitett jatek hol tarolja a
Save-eket? (el akarom vinni egy haveromhoz a menteseket, es sehol sem
talalom...)
Elore is kosz, udv: Ulrich David
|
+ - | Par kerdes es Tycoon tippek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv mindenkinek !
Eloszor jojjenek a kerdesek :
1. A FIFA '98 miert nem megy D3D -ben, amikor -en ugy tudom-
tamogatja azt ? Jo, jo, elbirja a gepem igy is, de kivancsi lennek a
hardveres renderre is. Vagy nincs is neki ilyen supportja ?
2. Ki latta mar a Settlers 3 final -t ? Milyen ?
3. Regi Reunion-hivok : miert fagy a program, ha a hang is be van
allitva (DOS + EMS boot) ? Hang nelkul egy ideig jol megy, de aztan a
galaktikus terkep kezd villogni, majd vmelyik ablaknal kilep, hogy nem
talalja a megfelelo kepet (kiirja a nevet, de hibasan, so ugy tunik,
hogy beleir sajat magaba ...).
4. A Carmageddon -nak van-e D3D es / vagy Riva patch -e ? Ha igen,
hol lelheto meg ?
5. Hova lett Goyo oldala ?
Transport Tycoon tippek :
-A trukk egyszeru (vki mar emlitette) : akkor van a legnagyobb
profit, ha a legtobb arut a leggyorsabban tudod elszallitani egysegnyi
tavolsagra. Ez nem all az egymastol par mezonyire levo forras -
felhasznalasi helyekre, mert ekkor inkabb kicsit girbegurba, nem
nyilegyenes palya a jo.
-Ne figyeljuk a gepi ellenfelek epitkezesi modszeret, mert az
rettentoen rossz hatasfoku. Ha felvasaroljuk a ceget, akkor azonnal
lassunk neki atepiteni mindent. A hasznalaton kivuli utakat (amelyek a
mi tulajdonunkban vannak) bontsuk le, mert csak a fenntartasi
koltsegeket novelik.
-Kezdeskor erdemes par szen - eromu, vagy farm - gyar vasutra ES
buszozasra beallni. A szemelyszallitas nagyon fontos, mert egyreszt
kihat a varosfejleszesre (=tobb utasunk lesz), masreszt a megitelesunkre
is kihat. A varoskozpont kornyeken probaljunk helyet fenntartani (3
mezo) egy allomasnak, ahova majd a gyarakbol szarmazo goods -ot hordjuk
(ez fizet a legjobban !). A kesobbi fejlodes soran osszpontositsunk a
szemelyszallitasra, az ezredfordulo utan gyakorlatilag mar az lesz a
legjobban jovedelmezo. De csak akkor, ha haladunk a korral es a fo
vonalakat atepitjuk eloszor egysinu, majd magnesvasutra. Ekkor a vonatok
mar evi 1-3 millio dollart fognak termelni.
-Nekem a hajok is mindig bejottek, foleg a szemelyszallitas (azonnal
alljunk at a gyorsabb hajokra, amint megjelennek !) es az olaj.
-A legikozlekedes csak nagyvarosok kozott eri meg, de 2000 utan mar
ezen is jokorat lehet kaszalni.
-Buszmegallot, vasutallomast, repuloteret es dokkot soha ne
kombinaljunk (ne erjenek ossze), mert ekkor egymastol veszik el az
utasokat. Ha van koztuk 1 mezo tavolsag, akkor mindenhol nagyjabol
ugyanannyi utas lesz es mindegyik jol fog fizetni. Figyeljunk viszont a
limitre : egy varosnak max. valami 25-30 allomasa lehet (tehat amiben
szerepel a neve) !
-Szivatasok :
1. Hogyan robbantsuk fel ellenfeleink vonatait ?
-Epitsunk az allomasa vegetol egy mezo tavolsagra egy depot. Vegyuk
meg a legsz*rabb vonatot es inditsuk el. Ez ki-be fog jarkalni, meg
sipol, de nem baj. Valasszuk ki azt a sint, amely ossze fogja kotni a
depot es az allomast, de meg ne rakjuk le ! Varjuk meg, hogy az ellenfel
mozdonya beerjen az allomasra. Rakjuk le a sint. A hatas csak akkor
mukodik, ha az ellenfel vonata meg mozog ebben a pillanatban es az
utolso kocsi meg nincs bent.
2. Hogyan robbantsuk fel ellenfeleink repuloit ?
-Tobb modszer is jo. A lenyeg az, hogy a kifutopalya elejen vagy
vegen levo ket- ket mezore tudjunk hatni. Mivel kozvetlenul a repter
melle nem epithetunk, a masodik mezore rakjunk le egy helikopter -
leszallot. A gepek altalaban beletrafalnak :) A masik modszer, hogy
megemeljuk a bevezeto vagy a kivezeto foldeket legalabb ket - harom mezo
hosszusagban. Ez meg a palyak kezdeti szakaszan jo, akkor meg nincsenek
korbeepulve a repterek. Jo az is, ha a kornyeket fejlesztjuk (pl.
buszozassal), ui. ekkor magasabb hazak fognak epulni. Csak a be- illetve
kivezeto ket mezo szamit !
3. Hogyan akadalyozzuk meg, hogy ellenfelunk vasutat epitsen ?
-Egyszeru. Ha meglatjuk, hogy kirakta a ket allomast, akkor valtsunk
az egyikre. A gepi AI -k a ket allomastol egyszerre kiindulva
epitkeznek, de ez sem gond. A lenyeg az, hogy olyan sinekkel zarjuk el
mindig az utjat, mint amilyen kovetkezne (tehat ne keresztben, mert arra
hidat lehet epiteni). Az AI -k mindig visszafordulnak es mas utat
keresnek, de ha mar "bezartuk" az allomast, akkor egy ido mulva feladjak
es soha tobbe nem probalkoznak ott.
-Money cheat : Epitsunk a terkep egyik sarkatol a masikig egy
alagutat. Ha kell, emeljuk meg a foldeket, toltsuk fel a vizet, mert
megeri. Az epites koltsege olyan nagy lesz, hogy tulcsordul a penz
szamlaloja es kivonas helyett hozzaadodik a penzunkhoz ... :) Ezt az
elso evekben erdemes megcsinalni, kesobb mar nem tul sokat szamit.
Egyeb kerdes ? :-)
--
-----------------------------
Toth Peter / Petrus
E-mail:
Home: www.extra.hu/petrus/ (frissitve : 1998.10.05.)
-"A personal hell is where I reside..." /Slayer/
|
+ - | Buszok a tycoonba. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Nem azt mondtam, hogy nem jok, de _kezdesnek_ >orultseg.
>Nekem kb 10 subsidy-s buszom keresett annyit, mint 1 >atlagos vonat.
Na nem azert, de a legtobb varosban nem fer el egy
vonatpalyaudvar meg egy egysines se, ugy hogy az ne a
varos szelen legyen, ha pedig a varos szelen van akkor
keves lesz az utas. Tavolra viszont tenyleg erdemesebb
vonattal. Viszont a teherautokat tenyleg levaltja a
vonat. Kepzeld el, hogy 50-el pofogo teherautok mennek
a vilag masik vegere, jol is nezne ki!
BH
Join 18 million Eudora users by signing up for a free Eudora Web-Mail account a
t http://www.eudoramail.com
|
+ - | CD (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Van valaki Szeged kornyeken, aki vallal CD irast?
Nexus
|
+ - | Quake akadas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Egy kérdéssel fordulok a nagyerdemuhoz: a fent emlitett jatek kozben
>rendszeresen kb. 15-20 masodpercenkent leall pihenni a gep 1-2 masodpercre,
>ilyenkor a vincsihez fordul, a kep lefagy... Persze ez jatek kozben enyhen
>szolva zavaro, feler egy frag vesztessel.
>A konfig a kovetkezo: Asus alaplap, Celeron 400-on, 96Mb ram, Herkules
>kartya megfejelve Voodoo II 8 MB.
> Ha tudtok valami okosat orokke halas leszek...:)
En tudom am hogy mi a hiba!!! Az a V2 ott a gond. Azzal nem is fog sose
mukodni. HA gondolod, kis rafizetessel elcserlehessuk az en Diamond
Monsteremre, amivel csodalatosan fut a Quake.
Esetleg nezz korul a a windowsban a virtualis memoria kornyeken.
G.
UIN:16688379
|
+ - | Tycoon buszok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Tycoon buszok:
>(Ezt szoktam jatszani a geppel. Ahol jo sok busza van, oda rakok keresztbe
egy
>vonatot. Havi 1 "talalat" biztositva van :) )
Naja, esetleg ha megallitod a mozdonyt a keresztezodesben, akkor egy buszt
se fog ugyan elutni, de nem is nagyon fog atmenni rajta. Brutalisabbak
mehetnek ket egymas melletti sinnel, egyiken all a vonat, amasikon kb 10 cm
sinen megy elore hatra, szabalyosan ledaralja az ott allo buszokat.
Nekem a buszban az nem tetszik, hogy emberbol pl asszem 30 at szallithat,
egyszerre 2 busz fer el a megallloban, es all benn mondjuk 1500 ember. Es
allando a fennakadas. En nem szokatm buszozni. CSak vonat.
|
|