1. |
M.A.X. leiras (mind) |
100 sor |
(cikkei) |
2. |
Hirdetes Keresem meg mindig a holgyet aki... (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
3. |
Laptop (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
4. |
Dune (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
5. |
Win98 The Game of the games. (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: Annihilation (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
7. |
LOL2 (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
8. |
Civ2 Fantastic Word (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
9. |
Total Annihilation (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
10. |
Trasport Tycoon (mind) |
42 sor |
(cikkei) |
11. |
TA, Alpha Centauri (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
12. |
Leiras?+regi gamet keresek (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
13. |
CD-k eladok (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
14. |
Hellfire karaktermento (mind) |
2 sor |
(cikkei) |
15. |
Re: FIFA98 (mind) |
81 sor |
(cikkei) |
16. |
Re:realtime strategia (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
17. |
Re:Annihilation (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
18. |
FIFA '98 (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
|
+ - | M.A.X. leiras (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A multkori cikkemben dicsoitettem a M.A.X.-et. Azota rengeteg level
erkezett, melyben kertek hogy irjak par sort a jatekrol.
Akinek megtetszik a program, kuldjon levelet es megbeszeljuk a reszleteket.
Tehat kovetkezzek egy kis izelito, melynek szerzoje a batyam volt.
Ime:
Aki esetleg nem ismerne, azoknak alljon itt egy rovid kis izelito a
M.A.X.-rol (Mechanized Assault & Exploration). Az Interplay altal kiadott
program egy korokre osztott (de van szimultan mod is) harci-strategia
jatek. Azaz minden egyseg egy kor alatt adott tavolsagot tud megtenni
(Speed). Egysege valogatja, hogy mozgatas utan lehet-e vele meg loni, vagy
sem. Ebben hasonlit a Panzer General-ra, mivel ott is voltak hasonlo
egysegek (pl. artillery). A M.A.X. hasonlit annyiban a C&C-tipusu
jatekokra, hogy itt is nekunk kell felepiteni a bazist, gyartani az
egysegeket, majd harcba kuldeni oket. De a M.A.X. ettol sokkal tobb ! Az
epitkezesekhez, az egysegek gyartasahoz nyersanyag szukseges (raw material)
amit, - az uzemanyaggal (fuel) es az arannyal (gold) egyetemben - a felszin
alol tudunk kibanyaszni a banya (Mining Station) segitsegevel. A banya
mukodesehez kell energia amit a Power Generator vagy a Power Station
szolgaltat, amelyek mukodesehez pedig uzemanyag szukseges. Azt, hogy mi van
a talajban a Surveyor segitsegevel derithetjuk ki. Szerintem nagyszeru
ujitas a connector, amivel ossze kell kotni az epuleteket, ha azt
szeretnenk, hogy minden epulet el legyen latva a mukodesehez szukseges
anyagokkal (nyersanyag, energia, arany).
Minden egysegnek (es ezalatt az epuleteket is ertem, mint ahogy a jatek is
!) kulon kis menuje van. Ezt ugy lehet elocsalogatni, hogy az egyseget
kijeloljuk, majd megegyszer rakattintunk. A legtobb eleg egyertelmu,
ugyhogy csak nehany kulonlegessegre ternek ki. Az X-FER segitsegevel tudjuk
feltolteni azokat az egysegeket amelyeknek ez szukseges (engineer,
constructor, stb). A feltolteshez eleg egy olyan epulet melle allni ami
ossze van kotve a banyaval vagy a tarolokkal. Igy lehet feltolteni a mine
layert is. Mert, hogy az is van benne ! A C&C-vel ellentetben itt az
aknakat FEL IS LEHET SZEDNI a mine layerrel, majd ujra lerakni ! Persze
mindenki csak a sajatjat tudja serules nelkul felszedni. Az aknakat csak
nehany egyseg veszi eszre. A tobbi csak ha mar rament. :)
Az ellenseg bazisat nagyszeruen fel lehet deriteni, az infiltrator es az
infantry segitsegevel, mivel az ellenseg hasonlo egysegein kivul, minden
egyseg szamara eszrevetlenul tudnak mozogni. Az infiltratorral meg lehet
benitani (DISABLE) az ellenseg egyseget, sot el is lehet lopni (STEALTH).
Ha a lopas nem sikerult akkor az infiltratort eszreveszik, ami szinte
biztos halal, ha volt a kozelben valamilyen ellenseges tamado egyseg.
Tovabbi kellemes jellemzoje a fenti ket egysegnek, hogy fejlodnek a
lopastol/benitastol es hogy eszreveszik az aknakat.
Az egysegeknek tobb tulajdonsaga van: attack, shots, range, ammo, armor,
hits, scan, speed, cost. Az attack a tamadasi erteke, minnel nagyobb annal
jobb. Azt, hogy az egyseg egy kor alatt mennyit tud loni, a shots (ez, mint
ahogy fentebb irtam, fugg attol is, hogy mozgott-e mar az adott korben),
hogy milyen messzire tud elloni a range. A lovesek fogyasztjak az egysegben
levo loszert (ammo), ha elfogy lehet ujratolteni :).
Az armor az egyseg pancelja. Ha a hits elfogyik az egyseg mar csak
potalkatresznek lesz jo. Ez viccnek tunhet, viszont igaz, mivel a bulldozer
segitsegevel be lehet gyujteni a roncsot, ami igy ujbol raw material lesz,
persze kevesebb mint amennyi a gyartasahoz kellett. A M.A.X.-ben allandoan
fog on war van (ld. Warcraft), az ellenseg csak akkor latszodik ha
latotavolsagon (scan) belulre kerult. Az egyseg hiaba lo messzire, ha NEM
LATJA AZ ELLENSEGET ! Persze lehet vaktaban is loni (ATTACK), bar ez inkabb
csak epuletek ellen valik be. A speedrol mar irtam, a cost pedig az egyseg
gyartasahoz szukseges nyersanyag merteke. Akinek ez meg nem eleg, annak
elarulom, hogy a jatekban lehetoseg van a tulajdonsagok fejlesztesere is.
Ennek ket modja van: vagy a banyaszott aranyat a finomitoval (Gold
refinery) penzze alakitjuk es ebbol fejlesztunk, vagy epitunk kutato
kozpontokat (Research center), ahol a fejlesztes penzbe nem, csak idobe
kerul. A kutato kozpontoknak annyi elonyuk van a finomitokkal szemben, hogy
itt lehet az egysegek gyartasi koltseget is csokkenteni (cost). A
fejlesztesek eredmenye nem valtoztatja azonnal meg az egysegek
tulajdonsagait. Epuletek eseteben az UPGRADE ill. UPGRADE ALL (ez NEM az
osszeset, hanem csak osszes, kijelolt tipusu epuletet fejleszti)
segitsegevel alkalmazhatjuk fejleszteseinket. A mobil egysegeket a nekik
fenntartott epuletbe kell vinni es ott lehet feltolteni, javitani
fejleszteni oket (hangar, dock, depot). A fejlesztesek alkalmazasahoz
nyersanyag is szukseges.
Meg nehany dolog:
- a vizre is lehet epitkezni, ha teszunk ra Water platformot,
- lehet utat epiteni az engineerrel, amin az egysegek ketszer olyan gyorsan
(gy.k. egy kor alatt ketszer olyan messzire jutnak el) mozognak,
- a banyakban az ALLOCATE menuvel be lehet allitgatni, hogy az alatta levo
foldben levo eroforrasokbol, mit es mennyit termeljen ki. A felesleg a
tarolokba megy (ha ossze van kotve connectorral). Kulon tarolo van a raw
materialnak,a fuelnek es az aranynak.
- epithetunk hidat a vizre, ami felemelkedik ha vizi jarmuvel akarunk
atmenni alatta
- a legtobb szarazfoldi egysegnek van vizi megfeleloje is. Pl. vizi akna. :)
- az egysegek gyartasat barmikor leallithatjuk ill. folytathatjuk
- a gyartast lehet gyorsitani, tobblet nyersanyag raaldozasaval
- a kulonbozo klanoknak, kulonbozo pozitiv tulajdonsaga van
- a jatekban van multiplayer lehetoseg is (Hot seat, serial, modem,
network), max 4-en lehet jatszani
- a jatekkepernyot tetszolegesen lehet zoomolni
- a kezikonyv bedigitalizalt valtozata megtalalhato a CD-n
- a jatekban szinte mindenrol reszletes help kerheto
- a hangok jok, a grafika aprolekos (pl. ha megszuntetjuk az
energiaellatasat az ellenfel banyajanak, kialszanak rajta a fenyek).
Szerintem ez egy nagyon szuper jatek. Azoknak ajanlom akik nem csak loni
szeretnek, hanem gondolkozni is.
U.i. : Jon a M.A.X. 2 ! :)))) Ami meg jobb lesz. Addig is jatszatok ezzel.
Nem banjatok meg !
Tracker
|
+ - | Hirdetes Keresem meg mindig a holgyet aki... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv mindenkinek!
Keresem azt az embert akinek igertem a Modern Talking legujjabb CD-jet.
Kitorlodott a cime! Ha jol emlekszem holgy volt az illeto.
Kerem hogy ha halja vagy latja ezen sosokat irjon a fenti cimre.
Kuldenem a 3 CD-et de nem tudom hova!
Bandi szerves
|
+ - | Laptop (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello
Ugy hallottam, hogy a napokban eltunt egy kamion tele cuki kis
laptopokkal. Nem tud valaki valamit ezekrol.
Engem eppen erdekelnenek ilyenek, kar, hogy elloptak oket. :)
De ha valaki hasznos segitseget tudna nyujtani, akkor csak irjon
maganba.
/remelem ertheto/
--
Bye,
Danny @
mailto:
UIN:10730193
---
Minden számítógép azonos sebességgel vár.
|
+ - | Dune (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Aki a redi Dune uj valtozatat keresi, az menjen ide:
http://gp.gamestats.com/index1.htm
--
Bye,
Danny @
mailto:
UIN:10730193
---
Minden számítógép azonos sebességgel vár.
|
+ - | Win98 The Game of the games. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello
>Akit erdekel a Windows 98 vegleges verzioja, es kulonbozo full jatekok,
>kerjen reszletes listat.
Na ez mar mindjart mas. PEdig az elozo verzio sem volt rossz. Akkor ez
felfoghato 2.00-nak? Vagy ez mar esetleg a 3.1?
A kerdes:
Milyen full verzio van meg nektek? Es szerintem nekem is, csak meg nem
probaltam ki... Mert a Microsoft most jogi kinok miatt kesik a
kiadasokkal, es kozben folyamatosan fejleszt... Es amugy is junius
kozepen vagy elejen akartak kiadni, es itt mar reg megvan.
Na hogy van ez?
--
Bye,
Danny @
mailto:
UIN:10730193
---
Minden számítógép azonos sebességgel vár.
|
+ - | Re: Annihilation (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Van valakinek olyan progija, ami a TA totala4.hpi-bol kiszed kepeket,
> hangokat... stb...?
A HPIView-vel probaltad mar, vagy a HPIDump-pal? A negyessel meg nem
volt szerencsem de az 1-2-bol kiszedi ill. kibontja.
Best regards,
Gorduin
mailto:
|
+ - | LOL2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziokak
ELado a Lands of Lore 4 CD-s jatek leirassal 3500 Ftert.
e-mail ha erdekel.
Jozsi
|
+ - | Civ2 Fantastic Word (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali
A fenti programrol erdekelne minden informacio.
Udv Hogi
|
+ - | Total Annihilation (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
>A TA-ban nem egy kozponti konzolon intezheted a gyartast, hanem a
>megfelelo epuletekben. Ez nagyon jo arra hogy orulten gorgesd le-fol a
>kepernyot a szukseges gyarat keresve. Ha ezt sikerul megoldani
Ket modszert ajanlanek a megoldasra:
1) Hasznald a CTRL+F billentyukombinaciot (osszes gyar kijelolese) es
utana a 'T' nyomogatasaval vegigmehetsz a gyarakon.
2) CTRL+F5..F8 Igy letarolod az adott terkeppoziciot es utana az F5..F8
gombokkal valthatsz vissza.
Andreas
|
+ - | Trasport Tycoon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Hmmm. Ahogy elnezem, eleg sokan nyomultak ezzel a remek jatekkal. En egy
keveset jatszottam a simaval, de utana a delux volt az isten. Persze
azert bosszantott a dolog, amikor a gep beugatott, hogy nem tudok mar
tobb jarmuvet epiteni, meg allomast se, de azert vegig jatszottam a
maradek 20 evet.
Nehany aprosag amit megfigyeltem: ha egy uj varosba telepultem be
ami meg eleg kis telepules volt, akkor eloszor igyekeztem helyet
foglalni a majdani vasutallomasnak (truck/busz szerintem nem
hasznalhato) es utana (de csak kizarolag a varos fellenduleseig)
beepitettem a varosba ket-harom buszmegallot. Az egyiket persze a
vasutallomas helyere. Aztan elkezdtem egy buszt jaratni. Kozben neha
adtam penzt a fejlesztesre is, de fokent a buszjarat beinulasatol olyan
szinten megugrott a varosfejlesztok kedve, hogy maguktol is elkezdtek
szepen atepiteni a kis hazakat, illetve ujakat hoztak letre. Aztan
amikor fellendult a dolog, akkor johetett a vonat. A buszokat fel is
kell szamolni...
A varos hidjait ha tetszik, ha nem, mar nem lehet lebontani, ugyhogy
a megfelelo teruletkihasznaltsag erdekeben a forgalomba kapcsolando
varos kozepen leledzo pocsolyakat mar eleinte erdemes befoltozni, mert a
hid egyresz gagyi lesz, masreszt csak a helyet foglalja a hazak elol.
Uton ugysem erdemes szallitani...
Egy kis daralo: Ha a gep kitalalta, hogy uton fog szallitani
valamit, akkor azt rendszerint ugy csinalja, hogy osszekoti a kiszemelt
megallokat uttal, es egybol indit jopar teherautot. Ki kell nezni egy
megfelelo egyenes szakasz (eleg ha harom/negy negyzeten egyenes), es
kell ra epiteni keresztbe egy olyan sindarabot, ami ket negyzetnyit
foglal el. Az ut egyik oldalan sin, az uton sin, az ut masik oldalan
depo. Vegyuk meg a legolcsobb mozdonyt, es kezdjuk el jaratni. Ez a
vasalo:)) Elobb utobb lassan bedaraljuk az osszes teherautojat, es meg a
mozdonynak sem lesz semmi baja. (csak profitot nem termel, de hat az
most kit erdekel...:). Ha nagyon rossz hatasfokkal dolgozna a mozdony,
akkor esetleg erdemes lehet manualisan kezelesbe venni az ugyet.
Garantaltan megeri:)))))))
Ennyi.
Bye...
--
"...Master, Master, Where's the dream that I've been after?
Master, Master, You promised only lies..."
|
+ - | TA, Alpha Centauri (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
HAli
Kedvet kaptam en is a TA-hoz, egy komputer ellenfel ellen easy
fokozaton jatszottam, epitgettem a basist mikor az ellenfel
commandere a basisom melett szetlotte a metal makeremet majd a
sajatjat kezdte epiteni , en meg szetlottem az o commanderjet, es
vege lett a jateknak. Mennyire altalanos a gep taktikajaban hogy a
commanderrel boklaszik egyedul a palyan, mert egy masik palyan is
gzakorlatilag ez tortent.Valoszinuleg az elejen lehet vele
meglepetest okozni de mar kiepuloben levo basis ellen egy
commander azert kevesnek tunik. Mk esetben 4-5 konnyu tankkal siman
kilehetett loni a commandert + a defenderek is besegitettek.
Lehet hogy csak easy fokozaton van igy?
Mas::
ALPHA CENTAURI
A Zed-ben van egy kisebb cikk rola. A megjelenest ez ev vege fele
igerik.
Udv Zoli
Ui:::Ha kell a cikk reszletesen akkor bekuldom a jatekba.
|
+ - | Leiras?+regi gamet keresek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Meg mindig keresek leirast Men in Black-hez es egy meg regebbi jatekhoz,
mejnek cime Bermuda Syndroma.
Es keresnek egy regi gamet Another World ez meg AMIGA-s korszak, de volt
PC-s kiadas is es en is a PC-s verziot keresem.
Elore is koszi !
|
+ - | CD-k eladok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
CD-s jatekprogramok eladok. Ar 1200 ft/cd. Minden 4. CD ingyen van.
Igy csak 900 ft/cd!!
Erdeklodni:
Udv--> Stalin
|
+ - | Hellfire karaktermento (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ha valakinek van akkor pls kuldje el
|
+ - | Re: FIFA98 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Basic controls
Arrow keys - Run
A - Low pass
S - High pass
D - Shoot
A - Slide tackle
D - Tackle
W - Sprint
Skill moves (Special Keys) Ctrl or Alt
Moves with ball
A - High pass (lob)
A (2x) - Raise ball from back to front (rainbow kick)
S - Low pass
S (2x) - Through pass
D - Shoot
D (2x) - Lob on goal (chip over goalie)
E - Avoid tackle
E (2x) - Fake fault
Q / S - Pass ball to teammate / Get it back from him
W - Run faster
Moves without ball
A - Sliding tackle
S - Change player
D - Tackle
Q - Hard tackle
Q (2x) - Very hard tackle in players body
W - Run faster
Moves with special keys (Alt or Ctrl = SK)
SK (tap) Fast dribble to left (Ctrl) or right (Altl)
SK (hold) Run slow
SK + Q Simple dribble
SK + W Player rotate 360 degrees over ball
SK + E Fakes dribble by putting foot on ball
SK + E (2x) Ronaldo fake
SK + A Raise ball from back to front (rainbow kick)
SK + S Dribble to left (Ctrl) or right (Alt)
SK + S (3x) Passes the ball with the foot on wrong side
SK + D (hold) Fakes shot and slowly turns 90 degrees
SK + D (tap) Fakes shot and quickly turns 90 degrees
SK + D (2x) Fakes dribble and continue straight
SK + D (running diagonal) Automatic running dribble
Air moves
A - High header to teammate
S - Low header to teammate
D - Header against goal
A (2x) - High pass to teammate
S (2x) - Low pass to teammate
D (2x) - Shoot against goal
D (hold) - Hard header against goal (useful for clearings too)
Free kicks, corner kicks, goal kicks
SK Curves ball either to left (Ctrl) or right (Alt)
On Fri, 5 Jun 1998, Panczel Istvan wrote:
> Hali!
>
> Nincs valakinek véletlenül egy leírása a progihoz, amiben fel vannak
> tüntetve, hogy melyik billentyűzetkonfigurációnál, megyik gombbal, mikor,
> mit lehet csinálni...???
>
> Ha van, légyszi írjatok, kössz!
>
> Üdv: Isy
> E-mail:
> WWW: http://www.westel.hu/~panczel/isy.htm
>
>
>
|
+ - | Re:realtime strategia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Luke!
On Fri, 5 Jun 1998 21:33:13 EST, HIX JATEK wrote:
>Felado : [Hungary]
>Temakor: Re: realtime strategia ( 15 sor )
>Idopont: Fri Jun 5 21:21:14 EDT 1998 JATEK #766
>A C&C es Red Alert temahoz csak annyit szeretnek hozzaszolni, hogy a gep
>ellen jatszva mindig hatranyban lesz az ember.
Nem. A gep lesz mindig hatranyban!
Ugyanis nem tud gondolkozni :-)
>Itt arra gondolok, hogy a
>gep az egysegeit, gyorsabban tudja mozgatni mint egy emberi jatekos, mert
>neki nem kell az egyseghez scroll-ozni a kepet, kijelolni, stb. hanem
>mindent lat egyszerre es akar minden egyseget tudja egyszerre a szelrozsa
>minden iranyaba elkuldeni, mert mindenkinek szinte egyszerre ad(hat)
>parancsot. Szerencsere nem nagyon el ezzel vissza vagy legalabbis nem
>annyira, hogy emiatt veszitsen az ember. Eddig meg nem talalkoztam olyan
>realtime strategiaval amiben ezt valahogy kompenzalnak.
Ezt a dolgot nem akarjak "kompenzalni".
Epp ellenkezoleg szokott lenni. A jatek csal (amit irtal), hogy a gep
kompenzalja az emberi itelligenciat.
>Most biztosan sokan
>gondoljak, hogy ez nem lenyeges. Hat, igen, igazuk van, de szerintem ez is
>hozzatartozna a fairplay-hez.
Na ezert lesz mindig erdekesebb az ilyen jatekokkal a multiplayer mode!
Bye !
Szirty
|
+ - | Re:Annihilation (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Danny!
On Fri, 5 Jun 1998 21:33:13 EST, HIX JATEK wrote:
>Bar most ket palyat jatszottam easyben, es igy egyik sem
>tul megerolteto, sot unalmas, mert csak az elejen tamadnak, es mire
>felepitem a vedelmet, mar nem jonnek.
>
>Mar lassan Hardban is meg kene probalni vegigvinni...
Szerintem hard-ban siman vegig lehet ugy nyomni mind a 25 kuldetest,
hogy egyszer sem veszitesz!
Bye !
Szirty
|
+ - | FIFA '98 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Panczel Istvan irta:
>Hali!
>
> Nincs valakinek véletlenül egy leírása a progihoz, amiben fel vannak
>tüntetve, hogy melyik billentyuzetkonfigurációnál, megyik gombbal, mikor,
>mit lehet csinálni...???
>
> Ha van, légyszi írjatok, kössz!
Csatlakoznek az elottem szolohoz.
Bye:
Adam
|
|