1. |
ELADO genisu scanner (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
2. |
Unreal. (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
3. |
re:re:minidisc (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
4. |
CD-k eladok! (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
5. |
600/CD (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
6. |
jatek cd-k. (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
7. |
re: riva (mind) |
99 sor |
(cikkei) |
8. |
Might and Magic 6. (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: Diamond Voodoo 1 hullamzas (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: CD-ROM sebesseg / CYBERDRIVE SUXXXXXXXXXXX (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: Voodoo, 3dfx Noplease (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
12. |
Kerdes= jatekhalot epitenenk (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
13. |
i166 wanted (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
14. |
Elado TombRaider II. cd (mind) |
3 sor |
(cikkei) |
15. |
Thrustmaster Forma 1 pro v. Nascar pro (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
16. |
Direct X6 (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
17. |
Riva Bios (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
18. |
Monster II fagyas (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
19. |
Re: Help Unreal (ladak) (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
20. |
vita es vitazok (mind) |
30 sor |
(cikkei) |
21. |
elado jatekok (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
22. |
15"os monitort keresek (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
23. |
Re; Re: 3d (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
24. |
Nem volt OLYAN rossz a powrvr! (mind) |
29 sor |
(cikkei) |
|
+ - | ELADO genisu scanner (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Figyelem ELADO egy GENIUS keziscanner 1600 dpi-s, optikai 300 dpi,
truecolor, saját kártyás.
Az ara 9 E Ft. Eredeti ara 24+ AFA volt egy evvel ezelott.
|
+ - | Unreal. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Van egy CyberVision :) markaju Voodoo kartyam, de neha (eleg gyakran)
>picit rendetlenkedik a megjelenitesnel. Tortenetesen arrol van szo, hogy
>a kep hullamzik, valami olyasmi lehet, mint amikor frekvencia gondjai
>vannak a tevenek. A problema nem egyenletes, mert van amikor teljesen
>k.isimul a kep, aztan szepel lassan ujrakezdi es megint tiszta Balaton
>lesz, aztan ujra lelassul...
>Egy Tseng6100 van mellette es lehet, hogy a kepfrissites beallitasai nem
>egyeznek meg a Voodoo-val, habar emlekeim szerint mar mindent
>vegigprobaltam...
>Kulonben jatek kozben bazira nem veszem eszre a hullamzast, pedig meg
>probaltam is figyelni ra, de nem...
>Masik kerdesem, hogy szerintetek milyen konfig kell az Unreal-hez, mert
>a sajatomat kicsit lassunak talalom. A normal jateknal altalaban szepen
>megy, de a BotMatch alatt, vagy amikor kodos helyre erek, akkor megakad
>az egesz es kegyetlenul rangat.
>A gep egy P266(233MMX), 64MB-SDRAM es a fentebb emlitett megjelenitok.
>Na mit kellene csinalni vele???
Nekem P166MMx megy 266 on, 75 HZ*3.5, os beallitassal, 64 MB EDO es MONSTER
Voodoo 1 felnyomva a frekije 57 re.
Abszolut nem szaggat 640*480 ban sehol, ill. egy ici picit darabossa valik
ha tul dok minden van a kepernyon, de ez csak fel masodpercig tart.
LEvisoft.
|
+ - | re:re:minidisc (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali !
Azert nem terjedt el szamitogepes adathordozokent, mert adatot ugyan
lehetne hordozni vele, csak eppen nem mennel vele semmire, mert
adatveszteses tomoritesi algoritmussal dolgozik, ugyanugy, ahogy
szamitogepen peldaul az mp3 tomoritok. Tehat ha valamit ezzel
betomoritesz, nem fogod visszakapni ugyanazt kitomoriteskor, es ezzel
mar lottek is az egesznek.... :-)
Levi
|
+ - | CD-k eladok! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello
Special Operations,ArmyMan,Uprising,Sanitarium,Deathtrap
Dungeon,Unreal,Forsaken,
World Cup 98, Motorhead, Redline Racer,Mortal Combat 4,Incoming,Descent
Freespace,Starcraft,Commando`s, Heart of Darkness,Fighting Force, Ultimate
Race Pro, Rebellion, Diablo Hellfire,Might & Magic 6,UBI F1,Toca Touring
Car,Mortal Combat Trilogy,Win 98 Final, ect..
900/CD + Posta ami 1-2-3-4db eseten 400, 5-6-7-8db eseten 800ft
TDK Reflex anyagon
Udv
Tom
30/953-843
|
+ - | 600/CD (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Most kezdtem a CD irast, es sikerult egy-ket selejtet csinalni, pontosabban
a CD-k kitunoek, egyszer hasznaltak, de az audio pattog. Ha kell valakinek
valamelyik, irjon egy lettert. Telefonon senkit nem hivok fel! Tehat a progik:
Total Annihilation (2cd)
Dungeon Keeper (1cd)
Udv: Tracker
|
+ - | jatek cd-k. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello emberek!
Latom itten ezt a rengeteg cd arust 800-1200 kozott plusz posta meg
miegyeb.
Lehet, hogy tul naiv vagyok, de nincs esetleg koztetek egy onzetlen
embrke,
aki az uj progik cd-it mondjuk odaadna egy napra, amig lekoppintom?
Cserebe modjuk irkalnek neki is.
(Vagy el vagyok tajolva?)
MB
|
+ - | re: riva (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>
hi
> ezt te sem gondolod komolyan... ha ez igy lenne, nem letezne olyan dolog,
> hogy 16 bites textura. sot, ha a nyolc bit ugyanolyan, mint a tizenhat,
bocsanat. jobban fogalmazva: jol palettazott, jol elkeszitette 8bitestextura ak
ar majnem ojan jol nezhjet ki mint a 16 bites valtozata.
ezen segit a mar 16 bites filtering, vagya az eletleges ujabb mapok
az adott poligonon (shadow map)
nem hiaba fizetik meg jol a texture artist-eket, akik akar 4 biten is
kurvajo texturakat csinalnak. Ne feledd! sokszor a texturak
nagyon hasonlo szinu pixeleket tartalmaznak: fal, fold, fa stb textura.
Persze ez nem mindig igaz...
> >A riva128 textue cache(TC)-t hasznal, ami asszem 32k. ez azertt kell
> neki,mivel
>
> Ahem. Bocsass meg, de ez egy nagy-nagy balgasag. Szoval azt mondod, hogy a 4
> MB SGRAM-al szerelt Rivan azert van ennyi memoria, mert ez pont eleg az
> 1024x1024-es 32 bites felbontasra? Es azert az SGRAM, hogy a RAMDACnak ne
igen ugy van ahogyen mondom, es de beszelsz nagy marhasagokat. A rivan NINCS!!!
!! texture memory.
AGP-n keresztul texturaz, es asszem 32 vagy 64k-s texture cahce van a chipen
idezet egy regi VE oldalrol:
Texture Caching - Used by Riva128/ZX and Intel i740
Local Textures and Swapping - Used by Voodoo 1/2 and Banshee.
Local Textures and Execute Mode AGP - Used by PVRSG, G200 and others...
link:
http://www.ping.be/powervr/TexturesRiva.htm
itt szepen le van irva hogy a riva128 4M ramja CSAK frame es z buffer.
> ha megszakadsz sem tudod a Riva-t OpenGL alatt 512x384-es felbontasnal
> nagyobbra birni. De nem azert, mer' a kartya keptelen ra, hanem azert, mert
erdekes. nekem lazan megy 800x600, ban a sin. sot.
A quake 2 960x720 ban is megy. ebben az esetben nem igazan van mar hely
texturanak. megis vannak texturak. milyen erdekes...
> az AGP-s es PCI-s kartyak sebessegeben egy nem tul textura-intenziv jateknal
> a kulonbseg elhanyagolhato. Ez is azert van, mert mar eleve ott vannak az
> SGRAM-ban a texturak. Ha nem igy lenne, es a PCI (vagy AGP) buszon kene
> atrangatni az adatokat, akkor biza latszana a kulonbseg.
nem latszo kulonbseg szerintem a kovetkezoknek koszonheto:
1. a nagy sebessegu texture cache folyamatos hasznalata
2. a texturak viszonylag alacsony felbontasa miatt pci-n keresztul
is elfogadhato a sebesseg
>
>
> >nekem a bajom a pass throug kabeles 3d addon. elcseszi a vga-jel
> >elesseget :(
>
> itt nem is annyira a kabellel van baj, hanem a plusz 'simitassal', amit a
igaz. nem kabel miatt van. a kartya a ludas
> voodoo vegez a videojelen. ha tenyleg nagyon zavar, akkor van olyan (Riva
nem zavar. voodoo2 nagyon jol meg van csinalva. 1152x864 szep eles.voodoo1 volt
nagyon homaly
>
>
>
> >ja! h3d rule! es nem is draga. bar 120-et tudo monitor nem art hozza,de hat
> tob
> >nyire ez is adott :)
>
> na, szoval lehet itthon kapni? hol? ami a 120-as monitort illeti, sajnos
nemtom sorry. kivancsi vagyok ra enis. egy probat megerne!
> nincs igazad. marmint nem azzal kapcsolatban, hogy ilyen kell hozza (a 60Hz
> tenyleg nem kellemes szemenkent) de most vettem egy Szep Uj Nagy Sony
> Monitort (csomo! penz!) es hat nem fog ez nekem 2x60Hz-t nyomatni soha az
ha nem tud 120hz-et jo szart vettel.ahogy mondtad nagy. vagyis legalabb 17-es.
vagyis legalabb 70khz-es
70 khz-el asszem lehet 640x480ban 120hz-et nyomatni
a 120hz meg nem az en maniam. a h3d-sek talaltak ezt ki.
balagee
p.s. bocs ha megis en tevednek valamiben, de legszi ne ird masnak hogy hujesege
ket
irkal ha nem gyozodtel meg rola.
|
+ - | Might and Magic 6. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho!
Nem tudja veletlenul valaki, hogy a fenti jateknak letezik-e
leirasa valahol? Ha valakinek meglenne kuldje mar el nekem!
Elore is koszonom!
Ujj Zsolt
Debrecen, 4026
Kossuth u. 42 III.17
|
+ - | Re: Diamond Voodoo 1 hullamzas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
írta:
> Udv..
>
> Nos, amig egy igen regi tipusu SVGA monitorom volt, addig nem
> tapasztaltam a kepernyo hullamzasat 60 Hz-n, de mikor vettem egy uj
> tipusu Daewoo-t arra lettem figyelmes, hogy 60 Hz-en erosen hullamzik a
> kep.. ami igy elegge elvezthetetlenne teszi a jatekot...
Nekem is hasonlo a problemam, (voodoo elephanton) de ahogy nezegetem a
leveleket, ez nem csak ennek a kartyanak a hibaja, hanem tobbhelyen is
elofordul. A jatek kozben mar nem csinlja, csak a menukben. Nagyjabol ki
lehet szurni a hullamzast, hogyha felinstallalsz egy olyan videokartya
vezerlo progit ami tudja allitgatni a frekit, majd beallitod a videokartyadat
85Hz -re, es utana a voodoo-t is 85 Hz-re, na nekemi igy nem csinalja....
sZoMy
|
+ - | Re: CD-ROM sebesseg / CYBERDRIVE SUXXXXXXXXXXX (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
írta:
> Sziasztok!
>
> Inkabb a Guruba valo, de itt jelent meg:
>
> >Cyber, Cyberdrive es hasonlo "markat" hasznalok figyelmebe ajanlom a
> >mielobbi tesztelest, ugyanis a 24x-esnek feltuntetett sebesseg, a
> >valosagban a 10x-es CD Rom-ok sebesseget is alig eri el, jo esetben
> >ezt egy picit meghaladja (1600-1700 Kbyte/sec)!!!
> >A mereshez ajanlom pl. a Chip CD-n talalhato CDERR.EXE progi
Hi all!!!
Nekem 16x Cyberdrive-om van, ES EZ AZ A CD AMIT SENKINEK SE AJANLOK mert
lofasz a seggebe a buzi ceguknek aki ekkora tragyat a piacra mert dobni
(sorry all, de nem birtam ki, hogy ne commentaljam).
Tegnapra a CD-ROM-nak nevezett egyseg, ami meg disznek se jo, vegleg
tonkrement, semmilyen cd lemezt se hajlando beolvasni, arrol nem is
beszelve, hogy amikor meg jo volt, akkor is max 9x sebesseggel ment (1000
fele testel, tobbek kozt sajattal is mertem), persze rengeteget szamit a
sebessegnel, ha a CD kulon kabelen van es nem a vinyo mellett
slave-kent...
A masik nagy hibaja az audio track masolasa, hat ez a szar azt se tudja,
ill le leszedi csak azt nem kell meghallgatni senkinek, viszont a
windac-al le lehet szedni sectorsync.....-al de ekkor a cyber sebessege
megkozelitheti a 0.5x sebesseget (es ez nem poen!!!!),
Jaah, meg valami az en peldanyom ami ugye tegnap ment gallyra, kereken 3
Honapos volt....
sZoMy
|
+ - | Re: Voodoo, 3dfx Noplease (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Gary!
Irtad:
>A voodoo-val az a legnagyobb bajom, hogy kezd csatlakozni az
Intel-Microsoft
>lobbyhoz akiknek az az ismervuk, hogy a szarabbnal szarabb termekeiket a
>leheto leggusztustalanabb modon nyomatjak, raadasul ugy, hogy a
konkurenciat
>alantas modszerekkel lejaratjak.
Amellet, hogy a hangveteled ocsmany, mi alapjan mondod, hogy a Voodook
szarok? Bocs de en meg nem lattam azt sem, hogy oriasi plakatokon 3DFx
feliratok csucsulnenek.
Hofy
|
+ - | Kerdes= jatekhalot epitenenk (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello JÁTÉK-osok!
Egy eleg kopmlex kerdessel fordulok hozzatok. A sracokkal kitalaltuk, hogy
jo lenne egy kis halozati-jatek party-t csapni. A kerdes az lenne, hogy
milyen halokartyakat vegyunk a gepekbe? Milyen topologiaval epitsuk ki a
halozatot (csillag v. adatsin) (ha csillag, akkor milyen legyen a hub)? A
szerver milyen gep kell, hogy legyen minimum, milyen operacios rendszert
celszeru futtatni rajta?
A halozati jatek amivel jatszani szeretnenk az foleg a Quake.
Ha valakinek van tapasztalata hogyan lehet a legolcsobban kihozni, esetleg
hasznalt cuccok felhasznalasaval az irjon lecci!!
Ha lehet maganba is irjatok a valaszokat es ne a szignomban megadott cimre
irjatok, hanem a -ra. _KOSZI_!!!!
Udv:
Fast Driver
|
+ - | i166 wanted (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hi all
vennek egy hasznalt vagy vadiuj
intel pentium 166-os procit
(nem mmx-est), minnel olcsobban
SURGOS!!!
elore is kosz
deffi
|
+ - | Elado TombRaider II. cd (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Elado egy Tomb Raider II. cd 800Ft-ert.
|
+ - | Thrustmaster Forma 1 pro v. Nascar pro (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hey all !
Thrustmaster F1 por-t vagy Nascar pro-t vennek, ujat vagy hasznaltat, ha
tudod hol lehetne venni, vagy eladod a sajatod, akkor email me:
Koszi !
Tilus
|
+ - | Direct X6 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hey all !
Gondolom, nem csak en szivtam meg....mert lejart a szavatossaga :-) Most
semmit nem tudok hasznalni !!!
Van valkinek ujabb DX6 mint az en beta1-em volt ???
Thanks,
Tilus
"It`s first when you accelerate so hard that your brain starts to pop out
through the back of your helmet, you know you have enough horsepower"
|
+ - | Riva Bios (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Irj mar errol valamit, en is BIOS atsutes elott allok, s jo lenne, ha
valaki elottem mar csinalt volna ilyet - s mondana is.
--
A hegyek magasak, a volgyek melyek, es a tengerek nedvesek, haver.
En: http://www.geocities.com/SoHo/Studios/5431/index.html
Tobbiek: http://www.geocities.com/SouthBeach/Shores/3909/index.html
|
+ - | Monster II fagyas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Koszonom szepen a sok reagalast a Monster II lefagyasaval
kapcsolatban. Elsosorban maganleveleket kaptam, es ugy latszik,
sokan kuzdenek hasonlo problemaval.
Veluk levelezve ket dolog merult fel:
- a kartya melegszik
- nem mukodik minden alaplappal.
Tegnap "lehutottem" a gepemet, tudjatok, ATX hazban tapventi
megfordit, alulra meg meg egy, ami nyomatja befele a levegot
(szereny elkepzelesem szerint igy folyamatosan aramlik a luft
lentrol fel, es az also venti pont a Monstert fujja.)
Ugyanugy fagy, mint eddig.
Szoval azt hiszem, nem vagyok egyedul, aki halas (ha'la's!) lenne,
ha irnanak olyanok, akiknek szuperul megy a Monster II, hogy milyen
konfigban mukodik, foleg az alaplap tipusa, es esetleg a 2D kartya
erdekelne.
Persze, ha valakinek "csak ugy" van valami jo otlete, hogy mit lehetne meg
tenni, az se kimeljen. Utalom, hogy pl. a Shadow of the Empire-ben meg
mindig
a legelso palyan tartok, mert a 4. feladat kozepeig tutira lefagy,
menteni meg nem lehet :-((((.
Elore is koszonom(juk) az otleteket, valaszokat
Sipoczy Gabor
|
+ - | Re: Help Unreal (ladak) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szabo Zsolt wrote:
> Tisztelt Nagyerdemu!!
>
> Az Unrealban hogyan lehet a nagy ladak tetejere felmaszni?
> Egyaltalan, hogyan lehet maszni? En csak ugrani tudok.
> Van valami cheat ami a Health-et visszaallitja? (vagy eleve nem fogy)
A nagy ladak tetejere ugy tudsz felmaszni, hogy melletolsz egy kis ladat
(altalaban fabol van, ugyanabban a teremben). Ezert nem szabad szetloni
reflexbol a kis ladakat, csak ha mar nem kellenek.
2. modszer: magas helyrol raugrasz a nagy ladara.
Ladat tolni egyszeru: moge allsz es elindulsz elore.
Udv.
Herold
|
+ - | vita es vitazok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hi all
nagyon jo hogy a jatekon megy ez a vita
a 3d-s kartyakrol... de
nagyon rossz olvasni olyan leveleket mint a
"kisfiam"-ozos volt, egyreszt semmi konkret
nem volt benne, masreszt csak a herotozas
ment hozzaertes nelkul
szerintem aki nem ert hozza ne irjon bele egy
vitaba csak ugy, mert epp semmi dolga nem volt...
akinek adni lehet a szavara az pl. balagee, aki
nagyon is ert hozza, sot komoly forumokon
neha publikal, sok tesztet csinalt stb.
hc.gamer-en olvashato is tole par, valamint
ismer figurakat akik hasonloan hozzaertok, es
nem az otthoni hibasan mukodo 386os gepukbe
betuszkolt gyari hibas kartyajukrol irnak amatorkent
velemenyt...
akinek nem inge, ne vegye magara...
maradok tisztelettel:
rule
ui: html-t ne irjatok mar a listara :( pliz
|
+ - | elado jatekok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hi all
nem vagyok cd-kereskedo, csak
van nehany cd-m amiket nagyon nyomott
aron szivesen atadok olyanoknak akik keresik
irott cd-n:
team apache, battle-zone 1-1 db
eredeti dobozos:
red alert, es red alert counterstrike missions cd 1-1
irjon akit erdekel, akar csere is lehet
kosz a figyelmet
sziasztok
rule
|
+ - | 15"os monitort keresek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
hella
bocs hogy itt keresem
vennek 15"os color svga monitort,
valami igazan jot, ha van alig hasznalt
esetleg amit eladnal, vagy tudsz szerezni
valami jo moncsit nagykeraron, vagy akarmi
lecci irj egy mail-t maganba
tenyleg milyen monitort erdemes venni?
belinea tenyleg annyira jo? vagy a mag?
na bye
rule
|
+ - | Re; Re: 3d (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Yo,
>- altalanos velemeny szerint gyenge kepe van. Ezt a riva128zx-ben
> orvosoltak
Bocs, ezt en irtam. A TNT-re gondoltam, nem a ZX-re.
Valami iterator nem eleg pontossagara fogjak a riva128 es zx kepet.
En nem lattam meg rivat, csak olvasom, hogy a szakiknak nem tetszik a
kepe. Masok szerint persze a 3dfx viszi tulzasba a filterezest.
>A ZX nem csak annyiban kulonbozik a nem ZX-tol, hogy 8MB RAM
>van rajta, nem 4 ? Nem okoskodok, tenyleg kerdezem.
Ugy tudom, hogy mar a 2x-es agp-t is tamogatja. Az eredeti csak
1x-eset tudott. Es tenyleg tamogatja a 8 megat, az eredeti 4 megat
tudott kezelni. Uj 3d feature nincs benne, ez csak egy javitott
valtozat. Az igazi ujdonsag a TNT lesz.
Peter
this message will selfdestruct
|
+ - | Nem volt OLYAN rossz a powrvr! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Yo,
( talan kene egy hix.3d-t inditani, jatekrol mar alig esik szo itt )
nem vagyok powervr2 arus, csak arra szeretnem a figyelmet felhivni,
hogy nem kell egyszersmindenkorra sux-olni a powervr-t. Az uj chip
nagyon igeretes, tobb feature-rel, mint a voodoo-k ( pl. 24 bites
szinek, bump mapping ) es jo teljesitmennyel. Olcson. Igenis teny,
hogy a 3dfx nagyon draga.
Teny, hogy a voodoosok utaljak a powervr2-t, mert ez volt az elso
chip, amelyik konkurrenciat jelentett a 3dfx-nek. Es nem is olyan
rossz, ha a Matrox gyartott vele kartyat. Messze volt a voodootol
szerintem, de merfoldekkel az s3, ati es rendition elott. Ezert ( es
a szemet NEC kampanyert ) orrolnak ra es uldozik a voodoosok.
A Matrox m3d (powervr2) egyebkent 99$-tol indult mindossze.
(A Monster 3d ( 3dfx ) 299$-ert indult, adtak hozza nehany demot, egy
kupont egy majd megjeleno jatekhoz es egy polot. )
Szoval a powervr pcx2-t lehet ( szerintem ajanlott ) felejteni, de az
uj chipre ( Next-Generation? ) igenis ajanlott figyelni. Nagyon is
gyengulnek a 3dfx pozicioi. Nem csupan teljesitmeny elonye tunik el
oszre, de 3d feature tekintetben is lemarad.
Peter
this message will selfdestruct
|
|