1. |
Mano ABC (mind) |
3 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: WarZone2100 (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
3. |
Fifa '99 (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
4. |
Tiberian Sun (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: RTS (mind) |
56 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: Total Annihilation (RTS) (mind) |
142 sor |
(cikkei) |
7. |
Re: Driver (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
8. |
Tim (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
9. |
Moto Racer (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
10. |
Caeser 3 (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
11. |
SimSity 2000 (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: Driver (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: Driver (mind) |
165 sor |
(cikkei) |
14. |
caesar 3 (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
15. |
Koszonet... (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
16. |
Strategak figyelem! (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
17. |
RTZ (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Mano ABC (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szisztok!
Honnan tudnék egy Manó ABC-t szerezni olcsón?
|
+ - | Re: WarZone2100 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Ismet nagyon fol a fejem.
A harmadik kuldetes sorozat (gamma bazis) ugy indul, hogy 40 unitot
tudok atmenteni. Az elso palyat nagynehezen (kb 50. probara) sikerult
kiirtani es mind a 7 olajkutat kiepiteni.
A kovetkezo kuldetes, hogy akadalyozzam meg az atombomba kiloveset.
Ezzel nagynehezen (kb. 30.ra) vegezetm is, ki lett irtva, de ezek utan
asszongya, hogy akkor biza felrobbantja it a fold alatt. En csak a
volgyben vagyok biztonsagban, jussak be oda. (Reenforcement nincs :-( )
Hogan lehet oda beverekedni magam, ha eccer alig van egysegem??
(kb. 5 cyborg meg 3 bombazo repulo meg 5 agyus (bombard) auto..
Van valami csel, vagy kezdjem elolrol es probalkozzam meg tobb egyeg
atmentesevel?
:.: Potyos
|
+ - | Fifa '99 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali Mindenkinek!
A Fifa '99-hez szeretnem a segitsegeteket kerni.
Kerlek titeket, hogy kuldjetek el nekem a kulonbozo
billentyuzet kombinaciokat.
Elore is koszi:
Parapatics Tamas
--
mailto:
|
+ - | Tiberian Sun (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
A Tiberian Sunban a NOD-okkal megakadtam azon a palyan, amikor a lezuhant UFO-t
,
kell megkeresni.
A masik meg a GDI-kkel vagyok es a NOD-ok Tibereium raketat lonek rám, es sehog
y
nem tudom vegigvinni.
Kerlek titeket, irjatok le, hogy ti hogyan vittetek vegig oket.
Parapatics Tamas
--
mailto:
|
+ - | Re: RTS (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Syg!
On Thu, 14 Oct 1999 20:34:22 EST, HIX JATEK wrote:
>RTS-ben nincs ido arra, hogy utvonalakat konfiguralgass.
>jo pelda a Dark Reign, ahol nagyon szepen lehetet
>allitgatni ki merre mit csinaljon, dehat egy igazi
>jatekban, ahol gyorsan kell dolgozni a franc se torodott
>ilyesmivel.
Nincs ido? Minek ehhez ido?
Raadasul eppen ezen lehetoseg miatt marad tobb idod masra!!
Persze nagyon fugg attol, hogyan oldottak meg a jatekban ezt az
utvonalkijelolosdit.
Ha ugy mint pl. a Tiberian Sun-ban, akkor valoban haszontalan, mivel
igen korulmenyes...
>> semmilyen mas parancsot sem lehet neki egynel tobbet adni.
>
>Starcraft: Shift+jobb click.. amint befejezi az elso
>parancsot, megy tovabb a kovetkezore.
Es osszesen hany es milyen jellegu parancs adhato meg igy elore?
(gyanitom hogy egy)
>> tornyot, akkor az odamegy (persze egy egyenes menten ha
>> teheti, tehat adott esetben keresztul a fronton) es elkezdi
>> javitani.
>
>Van amikor pont arra van szukseg hogy fej nelkul menjen.
Elofordulhat.
Am pusztan a lehetoseg meglete, hogy lehet az egyenestol eltero
utvanalat is kijelolni, meg egyaltalan nem azt jelenti, hogy kell is!
Ettol tehat ha eppen arra van szukseg, odaviheto egyenesen is
termeszetesen.
>szoval a problema csak ugy oldhato meg, hogy ketfele move
>parancs van, ez pedig szerintem tovabb bonyolitana a
>jatekot.
Na te sem lattad meg a TA-t! :)
Semmi szukseg ketfele Move parancsra. Eleg egy fele is.
Az ilyen tobb pontos move megadasa a TA-ban egy icicpicit sem
bonyolitja a kezelest (sot, eppen arrol beszelek, hogy mennyire
_leegyszerusiti_) es nem vesz igenybe idot sem!
>Egyebkent nekem inkabb az nem tetszik, hogy a
>unitok nem kepesek ket adott pont kozott az optimalis
>(legrovidebb) uton kozlekedni.
Pedig jellemzoen erre torekszenek. Es eleg nagy sikerrel.
Bye !
Szirty
|
+ - | Re: Total Annihilation (RTS) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Tomoka!
On Wed, 13 Oct 1999 20:33:49 EST, HIX JATEK wrote:
>Ez igen jol hangzik. Az AOE2 most kulonben is celkereszten van nalam, mert
>minden nagyobb uj RTS-t kiprobalok, maniakusan keresve azokat a dolgokat,
>amiket leirtam.
Akkor ne mulaszd el kiprobalni a Total Annihilation-t se!
( Itt talalsz rola reszletes magyar leirast:
http://www.extra.hu/totalannihilation )
Jatszhatsz akat kilenc gep jatekos ellen is (ha birja a geped).
A gep jatekosokat Team-ekbe rendezheted, tetszoleges szamu team-et
letrehozhatsz. Te magad barmelyik team tagja lehetsz.
A gepi jatekosok es sajat indulo nyersanyagkeszleted mennyiseget
kulon-kulon beallithatod, mindegyiknek megadhatod milyen "fajta" legyen
(ARM vagy CORE).
Az AI bovitheto. Jelenleg tobb is van belole, erosebb, es gyengebb. Van
amelyik jobban csal, van amelyik kevesbe.
Tovabba a TA mentes azoktol a dolgoktol, amikrol nemreg itt beszeltem.
Az egysegek nem elore letarolt bitterkepek, hanem real time 3D vektros
objektumok.
Ebbol kovetkezik hogy:
- Az egyseg nem csak nyolc iranyba mehet, hanem barmerre.
- Fordulas kozben a fordulas nem darabos (elore letarolt bitterkepek)
hanem teljesen folyamatos Pl. a repulok mozgasa teljesen folyamatos.
- Az egysegek a kiemelkedeseken megbillennek, doccennek
- Az egyseg a meretenek megfelelo helyen fer at. Kis meretu kis helyen,
nagy meretu nagy helyen.
- Az egyseg barhol megallhat,nem csak egy kepzeletbeli racs pontjain
A TA-ban barhova lehet epitkezni, nem csak egy mar meglevo egyseg
kozvetlen kozelebe
Az egysegek minden tevekenysege elore programozhato. Beleertve az
epitest, a mozgast, javitast, nyersanyag begyujtest, tamadast,
vedekezest, mindent. Ezen tevekenysegek termeszetesen keverhetok a
"programozas" soran.
Pl. egy felderitogepet vegigreptethetek egy elore meghatarozott
utvonalon, ami termeszetesen nem csak egy egyenes, hanem egy
tetszoleges szamu egyenesekbol allo utvonal.
Megadhatom egy repulocsapatnak, hogy tamadjak meg az ellenseg egy
kijelolt egyseget, majd repuljenek haza, es jarorozzenek a bazis
folott.
Egy epitonek elore megadhatom egyetlen parancssorozattal, hogy epitse
fel a bazis teljes legvedelmet. Nem kell mindig megvarni, hogy
elkeszuljon az eppen epulo uteg, hogy utana uj parancsot adjak neki.
Az epito egysegek kepesek egymast segiteni, stb...
A Total Annihilation Kingdoms is rendelkezik a fent felsorolt
tulajdonsagokkal!
Szerintem probald ki!
>Ha a fentiek mellett meg az is mukodne, hogy a gepi
>ellenfelek is megtamadjak egymast, akkor latatlanban kikialtom az ev RTS
>jatekanak...(lehet, hogy enelkul is az lesz).
Megnyugtatlak, a Total Annihilation mar elnyerte ezt a cimet :)
>Ugy latszik, a free for all elkerulte a figyelmemet... Ki fogom probalni. Az
>is egy gondom nekem, hogy en bena vagyok ahhoz, hogy a gepet megverjem
>kattingato-versenyben (azaz nem tudok egyszerre 4-5 fele figyelni), ehhez
>annyit kellene gyakorolni, amennyit sose fogok tudni.
Pedig minden RTS jatekban nagy elony ha egyszerre kepes vagy
tobbmindennel foglalkozni. :)
Az ilyen jatekokban az ember valoban hatranyban van a geppel szemben,
hiszen a gep rengeteg dologgal foglalkozik egyszerre. Kepes az osszes
egyseget egyszerre iranyitani. Az ember nem.
Plane, hogy az RTS jatekokra jellemzo amit korabban mar leirtam.
Nevezetesen, hogy az ember kenytelen egy egyseggel folyamatosan
foglalkozni, mert azoknak egyszerre csak egy parancs adhato.
Pl. ha egy tankokbol allo csapattal tamadasba lendul az ember, akkor
kenytelen a tankokkal foglalkozni, mozgatni oket, uj celokat kijelolni
nekik, vagy eppen visszavonulni ha ugy alakul.
Kozben nem lehet a bazis epitesevel foglalkozni, pedig jo lenne, mert
pl. kozben eppen elkeszult egy uj, strategiailag fontos epulet, stb.
A Total Annihilation e szempontbol nagyobb teret enged az embernek az
egysegek elore programozhatosaga reven. Jol megvalasztott
parancssorozatokkal a bazis hosszabb idore magara hagyhato, a
programozott epitok szepen vegzik a dolgukat anelkul is, hogy folyton
figyelnenk oket, es allandoan kattingatnank.
Kozben nyugodtan lehet tamadni, akar egyszerre 3-4 kulonbozo iranybol,
3-4 kulonbozo csapattal!
>Igy persze a profik a gepet mindig
>lenyomnak, de nekik ott volna az "ereszd el a hajam" opcio, ahogy az
>mostanaban minden RTS-ben amugy is default.
A geppel szemben az RTS jatekoknal az embernek mindig van (legalabb
egy) elonye, es ez a dinamikus helyzetfelismeres es a gondolkozas (es
most altalanosan beszelek, nem a TA-rol van szo)
Egyetlen RTS AI-ja sem tudja ezt az ember utan csinalni! Ez ez hatalmas
elony az ember javara.
Ebbol kovetkezik, hogy gyakorlatilag az osszes AI csapnivalo stratega,
es pocsek jatekos.
Gyakorlatilag szinte minden AI konnyu ellenfel az ember szamara, ezert
az "ereszd el a hajam" nem is annyira ereszd el a hajam.
Viszont van egy masik oldala is a dolognak. Megpedig az, hogy a
fejlesztok is tudjak mi a hatranya az AI-nak, ezert megspekelik kicsit
csalasokkal az AI jatekost, ellensulyozva butasagat.
Ezzel neha tul is lonek a celon.
Jellemzo pl. hogy az AI mindig a tulerore es a lerohanasra epit.
Igyekszik nagyon gyorsan nagyon sok egyseggel tamadni.
Bar nehany helyzetet kepes felismerni, es arra elore programozott modon
reagalni (ami tortenetesen akar eredmenyes is lehet) de teljes
mertekben keptelen szamara uj helyzetben megfeleloen reagalni.
Ilyen engedmenyeket szokott kapni a gepi jatekos:
Nincs szuksege radarra, anelkul is latja az egesz palyat (ennek
ellenere jellemzoen szokott radart epiteni, megtartva igy a
szabalyossag latszatat). Az epuleti gyorsabbanelkeszulnek, az egysegei
gyorsabban mozognak (jo pelda erre a Red Alert Hard fokozata gep ellen:
a tankja ketszer gyorsabban tud haladni mint az ugyanolyan ember
jatekos tankja).
A radarzavarok nincsenek ra hatssal. Ugyanolyan eszkozokkel nagyobb
mennyisegu nyersanyaghoz jutnak (pl. egy fuvar tiberium ketszer akkora
penzt hoz neki, vagy egy banya sokkal tobbet termel), stb...
Ha egy gepi jatekost ugyanolyan korlatok koze szoitanank mint
amilyenekkel az ember kenytelen jatszani (azonosak lennenek a
szabalyok) akkor a gepnek egy szikranyi eselye sem lenne meg a
legkezdobb ember ellen se.
>Egyszeruen nem tudok mit kezdeni
>azzal, ha 15 perccel a jatek megkezdese utan egyszerre feltunik 12 zealot,
>12 zergling meg 12 terran katona, nyilegyenesen felem tartva - nem
>keresgeltek semmit, tudtak, hogy merre vagyok -, s a legnagyobb
>egyetertesben nekiallnak szetverni mindent.
Na igen. Errol beszelek :)
De mivel a gep nem intelligens, ezert egysikuan jatszik. Hamar fel
lehet ismerni a "szokasait", azt a semat ami szerint cselekszik. Ezutan
mar meg lehet talalni az ellenszert is, es ez az a pont, amikor egy RTS
jatekban a gep elleni csatak unalmasak lesznek.
Es itt jon be a multiplayer mod. Az emberi jatekos (felteve hogy a ket
jatekos azonos szinten van) viselkedese altalaban nem szamithato ki, es
a jatek minosege ugrasszeruen no.
Bye !
Szirty
|
+ - | Re: Driver (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> wrote in message news:...
> Hali!
>
> A Driver nevu progi nem akar menni
> ASUSV3000-en. Van hozza valamilyen
> Patch ami ezt kiajvitja?
Rakd fel a legujabb asus meghajtot (v3.41beta), nalam a demo igy mukodott.
Bye
|
+ - | Tim (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi GAMEREK !
Emlekszik valaki meg egy regi jo logikai
jatekra?A neve TIM es a SIERRA adta ki.
Tudtok valamit a legujabb verziorol?
Ha igen akkor hol lehet letolteni?
Kossz elore is
matyi
____________________________________________________
ICQ# 50067519
|
+ - | Moto Racer (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Tudom régi játék a Moto Racer , de szeretnék valakivel Interneten játszani
vele.
Ha van aki még szeretne az írja meg nekem az IP számát hogy játszhassunk...
Üdv:
Cheat
http://freeweb.interware.hu/jatek/
http://www.extra.hu/cheatweblap
|
+ - | Caeser 3 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Köszönöm mindenkinek a kimerítő válaszokat, most már sok mindent értek, pl.:
hogy miért rohangál nekem az kocsi mindenfélét követelve:-) Még egyszer
köszönöm mindenkinek!
--
!!!!!!!!!KOVI!!!!!!!!!
http://w3.swi.hu/kovika
ICQ: 34164422
|
+ - | SimSity 2000 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Egy újabb kérdés! Nem rég elővettem a SimSity 2000-t és nem igen megyeget.
Az elöző részé-hez képest nem találom itt az erőműveket, ennél fogva nem is
tudom elkezdeni építeni a várost, mert minden áram és víz nélkül van. Hol
lehet építeni ilyesmit? Vagy mi a megoldás?
--
!!!!!!!!!KOVI!!!!!!!!!
http://w3.swi.hu/kovika
ICQ: 34164422
Ui.: Hírtelen nem tudom, hogy-hogy kell írni a SimSity-t, így előre is
boccs, ha nem így kell!
|
+ - | Re: Driver (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
wrote:
> Hali!
>
> A Driver nevu progi nem akar menni
> ASUSV3000-en. Van hozza valamilyen
> Patch ami ezt kiajvitja?
Nekem is pont ilyen kártyám van, és nagy nehezen megtudtam a megoldást.
Állítsd be a képernyő tulajdonságait az alábbiak szerint:
Felbontás: 800*600
Színmélység: 16bit (high color)
Képernyő frissítése: Optimális
Ezután már megtalálja a config a kártyát és lehet nyomulni :)
Egyébként érdekes módon ezt a "3D compatible device not found"
(vagy mi) problémát más típusú kártyáknál (pl. Ati Rage) is
meg lehet ezzel "gyógyítani".
Üdv:
Gábor
|
+ - | Re: Driver (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Előre bocsátom: nekem tetszik a jáék és sok helyen nem értek egyet az
alábbiakkal:
Pierre wrote:
> Mult heten irta Bunny hogy szerinte bukas lesz a jatek, a multiplayer
> hianya miatt.
Ez nem igazán multiplayeres típusú játék, mint ahogy soha nem fognak multis Tom
b
Raidert se pl. Thief-et csinálni, hiába "first person shooter". Egyszerűen nem
illene
a játék imidzséhez.
> Szerintem meg multival egyutt is bukas lenne...
Sokan szeretik, veszik, szerintem már most szép pénzt hozott (szeptember végén
adták ki. Mellesleg: nem hozták volna ki Pc-re, ha PlayStation-ön nem lett voln
a
siker.
Pedig ott tuti nincs mulitplayer...)
> Folytatom: menurendszer. Idiota.
Ebben van igazság, túlságosan "képszerű" lett. Meg lehet szokni.
> Herotom van az uj kuldetesektol (az uzenetrogzitore gondolok), nem tudom
> melyiket csinaltam vegig, mi var ram.
A dolog ott kezdődik, hogy ezt amerikai, vagy legalábbis angol anyanyelvűeknek
találták ki. Ergo ők értik, hogy a kínai csávó/néger fickó/stb. mit mond
akcentussal,
sőt szerintem még élethű is lehet. Én hál' istennek értem, hogy mikor mi van.
Az üzenetrögzítős forma ezen kívül az "életszerűséget" is növeli, mivel saját
izlésed szerint válogathatsz az ajánlatok közül.
> Toltoget, toltoget....betoltotte, indulok...aha, elobb rakozelit, aztan
> var par masodpercet majd akkor. OK, belso nezet...a Q! anyja a
> programozojanak aki pont kozepre iratta ki a szoveget, nem latok semmit
> (ennel csak az a jobb amikor majdnem szetvertek a zsaruk a kocsimat es jon a
> "Lose the tail!" felirat es van meg par masodpercem es nem latok semmit a
> felirattol...orditani tudok ilyenkor.
Erről csak annyit, hogy használd a külső nézetet. Én mindig azt használom, noha
így
nem olyan, mintha bent ülénl, de jól lehet tájékozódni.
> Zsaruk: egyszer beledjon, felig szetment a kocsid (alig lehet kikerulni
> oket).
Ez azért így nem igaz. Sőt, engem az szokott zavarni, hogy túl strapabíró a
kocsi.
Pl ha 88 mérföldes sebességgel nekimész egy falnak / villanyoszlopnak /
szembejövőnek(!) akkor azt a valóságban soha nem éled túl. Vagy ha valami csoda
fojtán mégis, akkor is porrá megy a kocsi eleje. Egyébként ha mész mint a mesze
s
(mondjuk 80Mph+, akkor a szemből jövő rendőrök NEM jönnek beléd, hanem félre
rántáj a kormányt.
> A sajat kocsim: szar.
Bevallom, ezt nem tudtam. Minden esetre nekem így is elég nehéz (egyelőre).
> Ido: 1:30mp van az egyik kuldetesben, el kell jutni San Francisco egyik
> reszebol a masikba...5mp-nel tobb sosem maradt, de
> vegigkinlodtam...huszadjara. Vagy lejart az idom (kellett volna 1-2
> masodperc), vagy a tetu zsaruk szetvertek a kocsimat :(
Nem tudom, nekem sokszor volt már "Too early, come back later"-em, és csak
nagyon ritkán volt kevés az idő. Mindazonáltal igaz, hogy így egy kissé
"checkpoint" jellegű a játék. De általában csak a küldetés elején kell időre
menni (vagy akkor sem), utána pedig már csak a cél a lényeg.
> Meg nehany "aprosag": hozza sem ertem a masik kocsihoz, a csik szerint
> viszont igen - eleg szomoru.
Én ennek pont az ellenkezőjét figyeltem meg. Amikor elsuhanok két kocsi között,
de a damage nem nő semmivel, néha akkor is hallom a rendőrségi rádón a "Suspect
crashed another vehicle"-t (vagy valami ilyesmit.)
> Hosszu egyenes ut, mogottem sehol egy zsaru,
> elottem megjelenik egy. 180-as fordulo, megyek par metert - ket
> zsarukocsibol allo torlasz, a harmadik meg belemjon. Elotte ott sem voltak!
Ezt nem pontosan értem, de tény, hogy nagyon hirtelen "teremnek" az úttorlaszok
.
Ezért nem "legyorsulni" kell a zsarukat (teszem hozzá, általában nem is lehet),
hanem
a keresztuccákban leráni őket.
> Masik: szaguldok, zsaru szinten. A keresztezodesben talalkozunk (o jobbrol
> jott), befordul vagy 70 merfolddel _a fal mellett_ (ki se csuszik), es
> belemjon, telibe.
Ehhez csak annyi, hogy mivel van térkép amin a rendőrök is látszanak, ezért ha
látod hogy kb. egyszerre értek oda, akkor használj féket. (Én csak csodálkozni
szoktam, hogy röpködnek ki a keresztutcákból, neki a falnak, vagy egymásnak.)
> Stopnal megallok, lefordulok (zold lampa), zsaru hatulrol
> kivagodik, felnyom a falra es vegem (0% damage-em volt elotte).
Ez nem tudom, miért történt, nekem ilyen nem volt. Egyébként a szemetesek és
útjelző "kúpok" feldöntése is "bűncselekmény", vagyis ha ezt látják,
megorrolnak.
> Megyek lazan, alig 20MPH-val, megelozom a zsarut, erre elkezd uldozni...meg
> nem is csinaltam semmit!
Nálam ez is fordítva van. Ha rendőr megy előttem, semmi gond. Kicsit fékezek,
negyven körül, mellé lavírozok, majd elmegyek mellette. Noha én azt hittem, hog
y
városban odakint is csak 35 mérföld a megengedett, ezek 50 alatt sohasem szólta
k
semmit. Amikor meg kiértem valamelyest a látótávolságból, gyorsítok, és kész.
1 dolog: ne használd rendőrközelben a Burnout-ot. Ezt még a hátuk mögül is
meghallják, és nagyon allergiásak rá :)
> Dudalok a masik baromarcunak, o belemjon (nem zsaru) -
> akkor minek van a duda???
Én ezt sem igy láttam. Én akkor dudálok, ha mondjuk döngetek végig a sztárdán a
két sáv között (menetirányban). Ekkor ugyanis mindig van 1-2 vasárnapi sofőr,
aki csigatempóban áthúz egyik sávból a másikba. Mivel 80-90 mérfőldnél elég
bajos a lavírozás, ezért ilyenkor rátülkölök és visszamegy, vagy legalábbis, ne
m
jön tovább.
Egyébként pedig elég jól reagálnak a közlekedők: ha bevágsz elé, lefékez, ha
megállsz a szembesávban, nem jönnek beléd,stb. Alapvető intelligencia.
> Nem sikerult a kuldetes - megprobalom ujbol: are you sure? es fel ora
> toltes (kepletes fel ora, nem a gep lassu). Komolyan, az ideggorcs kornyekez
> ilyenkor.
Hát nem tudom. Nekem gagyi Amd-350-em van, Gagyi 4Mb-os gyorítóval, mégis kb
30-40 másodperc alatt újraindítja a küldetést.
> Nem ertem miert kellett igy elszarni ezt a jatekot, szuperjo lett volna.
Szerintem jó, csak a fent említett 1-2 hiba van. Meg az, hogy ha már egysze
úgyis csináltak ember sprite-okat (vagy mit) akko megcsinálhatták volna, hogy a
rendőr ki tudjon szállni a kocsiból. Mert az tényleg röhejes, hogy ha mondjuk
kicsit túl lépem a sebességkorlátot, vagy felborítok egy kukát, akkor erre az
életük árán is megpróbálnak
halálra zúzni a zsaruk. Meg ha már nagyon a nyomoban vannak és mondjuk beállok
egy lámpaoszlop mögé, akkor elég problémásan tudnak belém jönni...
Ha tudnék programozni, akkor biztos építettem volna valami "vétségi fokozatot"
a
rendőri vislekedésb. Pláne ha egyszer már van "Felony" potméter is.
(Pl. ha gyorsn megyek, megállít és ilyenkor meglépek, akkor már jöhetne a
leszorítósdi.)
> PS: 40 sec alatt csinalom vegig a treninget a garazsban...
Hurrá.
Na, jó hosszú lett.
Üdv:
Gábor
|
+ - | caesar 3 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta:
>A Ceaser 3-nál már rögtön a 2. pályánál akadtak gondjaim. Felépítem a magam
>kis városkáját szépen ahogy kell (ill nem így kellett volna, de felépült)
és
>egyszer csak jönnek kék ruhás katonák és lerohanják vársosom és mindent a
>földel tesznek egyenlové. Én meg kikötök egy gályán. Ja és közben igen
dühös
>a Cézárom is. Még a poharat is a falhoz csapja mérgiben. Mit tettem
rosszúl?
>Hogy tudnám kivédeni a kékek támadását?
Epits barakkot meg erodoket (fort).A barakk az erodokbe kuldi a katonakat.
Jo ha beszerzel fegyvert is,hogy legionariusokat is tudj csinalni,ugyanis 3
fele
hadsereged lehet:legio (fegyver kell),lovasok(mounted),dardasok.
Legio:lassu de a legerosebb
Dardasok:kozepesen gyorsan,de nincs pajzsuk,csak tavkuzdelemre jok.
Lovasok:nagyon gyorsak,de gyengek.
A kek fickok egyebkent meg nem is csak az ellenseges hadsereg,hanem helyi
bennszulottek felkelese.
Udv:
Tamas
|
+ - | Koszonet... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szervusztok Jatekosok!
Mindenkinek ezer koszonet ki segitseget,tippet adott Half-Life ugyben.
Kulon koszonet blbl,ldunai,marosvolgyi,EL DIABLO,tpe, XEN -nek.
Udv: Zoltan
> ---------------------------------------------------------------------
http://www.netposta.net NetPosta, E-m@il ingyen!
|
+ - | Strategak figyelem! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Lenne nehany kerdesem.
Az elso az alabbi strategiaval kapcsolatos
CLASH *ENGLISH VERSION* (c) Leryx Longsoft, 1998
Kerlek benneteket, ha valaki tud, segitsen, mert mar az elejen
elakadtam, sajnos nincs leirasom es igy nem igazan tudom, hogy pontosan
mit es hogyan kene csinalni. Rovid tippeket, tanacsokat szivesen fogadok
akar maganban is, mert nem biztos, h. mindenkit erdekelne.
Hasonlo keresem van az alabbi jatekkal kapcsolatban is.
Fields of Fire -War Along the Mohawk- (c) Empire Interactive July 3rd,
1998
Koszi elore is
Laci
|
+ - | RTZ (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ismeri valaki /emlexik valaki a Return to Zork nevu kalandjatekra?
Biztos... egy nagyon rulez, kituno hangulatu kalandjatek. Grafikailag nem
rossz, bar a maiakkal nem vehetne fel a versenyt. De hangulatilag igen,
meg agyon is verne nehagy ujat. (maganvelemeny, nem anyazni erte :) )
Szoval a kerdesem az volna, van-e a dolognak valami folytatasa?
Marmint a jateknak...
Koszi
Udv:
Tamas
"Survey says: Scott Hall, you are dead." - STING
+--------------K--I--S--S-----W--R--E--S--T--L--I--N--K--P--@--G--E-------+
| http://arthur.bmk.hu/~kiss |
| |
+-------------------------------------------------------------------------+
|
|