1. |
Re: Half Life (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
2. |
Total Annihilation: Kingdoms (mind) |
82 sor |
(cikkei) |
3. |
Total Annihilation Kingdoms Part Two (mind) |
74 sor |
(cikkei) |
4. |
Corsairs (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
5. |
Re:Thief 1.33 (Nem igazi Re:..) (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
6. |
TA Kingdoms (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
7. |
Unreal V3-on (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
8. |
FAKECD (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
9. |
Commandos, BtCoD (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
10. |
SW game (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
11. |
offtopic - QT3 (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
12. |
SW games HELP! (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
13. |
Mirc script (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
14. |
Yawi (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
15. |
cheatok mindenre... (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
16. |
Q3+Voodoo2 (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
17. |
Re: Jedi Knight, AvP (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
18. |
Re-Volt, Grim Fandango (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
19. |
Re: necckep 4.51 (picit offtopic) (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
20. |
fanzine (kicsit offtopic) (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
21. |
Atomic Bomberman (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
22. |
Re: Programot keresek (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
23. |
SW Epizode 1:Racer hiba? (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
24. |
SW lista (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
25. |
Jostick (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
26. |
Re: Half-Life XEN (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
27. |
Re: Half Life (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
28. |
Defribilllaltuk a HARDWiRED-et... (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: Half Life (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Thu, 1 Jul 1999 wrote:
> Elakadtam a Half Life azon palyajan ahol egy tudost kellene valoszinu
> megvedeni a reaktorkiserlet kozben azoktol a kis repkedo csufsagoktol amik
> ilyen sarga tuzesgolyokat lovoldoznek. Valahogy mindig az a vege hogy a
> tudos kinyiffan es a program veget vet a jateknak. Probaltam mar
orokelettel
> is de a vegen olyan sokan vannak hogy mar keptelen vagyok mindegyiket
> leszedni... Szoval hogyan tovabb? Tenyleg valahogy kikene tartanom?
addig kell kibirnod, amig nem szol a tudos, hogy ugorj be kozepre. el kell
terelni a repulo szornyek figyelmet, nekem altalaban azzal volt gondom
hogy engem lottek le, nem pedig a tudost .. ;-] de tul lehet rajta jutni,
csak turelem kell hozza. ha minden igaz, talaltal elotte egy uj fegyvert
(nem emlekszem a nevere, regen jatszottam mar vele), azzal nagyobb
hatekonysaggal lehet irtani, mint a tobbivel.
udv,
----
(C) Medve! )
|
+ - | Total Annihilation: Kingdoms (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi all!
Ahogy eszrevettem az uj gamek kozul mindenki csak a Dungeon Keeper 2-rol
aradozik, pedig megjelent egy masik realtime strategia is amely szerintem
kategoriajaban a legjobbak koze tartozik. /Itt nem a DK2 ellen beszelek, mert
az elso
resze a kedvenceim koze tartozik a masodikat meg mar lattam, gyonyoruszep az
is,
de elobb egy jatekot jatszom vegig es nagyon nagy a csend e felol a game
felol/
Ez a Total Annihilation: Kingdoms cimu progi.
Akit nem erdekel az PGDN, mert en most elhataroztam, hogy omlengek egy kicsit
rola. /ket reszben, mert nem akarom, hogy sorlimit miatt levagjanak./
Mar nagyon vartam a gamera, es feltem is tole mert ilyenkor szokott jonni a
nagy
pofaraeses amikor a game nem felel meg az elvarasoknak. Most ellenben egeszen
el
vagyok durranva a gametol.
Bevezetoben a hardweres elvarasai a gamenak:
A readme szerint p233, 32mb ram a minimum. Azonban teszteltem p166-on 32 mb
sdrammal es egy s3 virgevel, hat elindult, ment, lehetett vele jatszani, de
csak
640*480-as felbontasban es amikor mar sok egyseg mozgott/40-50-nel mar igen/
elegge lelassult es cammogosra valtott a jatekmenet meg a max game speeddel
is.
Viszont Celeron 300-as 375-on, 128 Sdram, es ASUS V3000-en kiraly modon fut a
game meg 1024*768-ban is /bar en 800*600-ban jatszom, hogy az egysegek apro
reszletei is jol latszanak, mert valoban gyonyoruen kidolgozott egysegek/. A
game
ezen a konfigon csak un. Softweres mmx renderelessel fut, mert kihazsnalja a
3d
kartyeszeket nehany effekt erejeig. Azonban az ehhez az effektekhez min. 8 mb
videoramos 3d kartya kell. Becsusztattam egy 12mb-s Voodoo2-t /csak a teszt
erejeig :))) es ekkor mar hasznalta az effekteket. Ez abban merul ki, hogy a
viz
szepen fodrozodik, hullamzik, a kod /fog of war/ nem egyszinu szurke, hanem
feheren gomolygo igazi kod. Illetve a varazslatok latvanyeffektjeiben a
karikak nem
karikak, hanem gombok /a felreertes elkerulese vegett nem gombok, hanem
tavirati
stilusban goemboek :))))/. Azt hiszem a hardwerrol ennyi eleg, jojjon a game:
A videok gyengecskere sikerultek, az elso video amely vegulis csak egy
Cavedog
logo az egyedul "normal" pcgrafika, a campaign atvezeto videok inkabb csak
alokepek /de szep allokepek/ egymas utani sorozata, terkepbetoldasokkal es
szobeli
eligazitasokkal /kb. mint a Panzer General 2-ben/ azert ennel tobbet varna el
manapsag mar az emberke.
De ha elinditod a gamet akkor az eddigi legszebb strategiai progi var.
Gyonyoruen
kidolgozott mapek, rendkivul szepen megrajzolt taj, mely valtozatos, homokos
sivatagtol fuves sztyeppen es palmafas tengerparton keresztul a lombos
europai
erdokon at a fenyvesekig minden, hogy a kidolgozott nyuzsgo varosokrol mar ne
is
beszeljek. Az egysegek aprolekosan szepen meg vannak rajzolva es ami
legjobban
meglepett es megtetszett nekem az az, hogy eddig barmelyik gameban /akar
Warcraft akar Starcraft, akar Age of Empires, akar Red Alert/ ha egy egysegem
mondjuk ment eszaknak es en hirtelen azt mondtam neki, hogy irany del akkor
csak
ugy spontan helyben megfordult es avesz a masik iranyba. Na most ez ugy nez
ki,
akar egy lovasrol, akar egy nagy csatahajorol akar egy sarkanyrol van szo,
hogy az
egyseg tesz egy kis /vagy a meretetol fuggoen nagy felkort/ viszonylag kis
sebessegel /azaz MEGFORDUL/ es majd ezt kovetoen szaguld teljes sebesseggel
az eredeti iranyba.
folyt. kov.
|
+ - | Total Annihilation Kingdoms Part Two (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Az egysegek fejlodnek, szamolja a progi a killeket es aszerint lesz egyre
tobb
alkatresze/ felszerelesi targya, testresze/ aranyszinu, minel tobb a killje
az
egysegnek. Szamszeruen nem irja ki, hogy az ertekei hogyan valtoznak, de az
egyseg gyorsabban lo, pontosabban es nagyobbat sebez, amennyire ezt szemre
meg lehet allapitani, de annyira nem is hianyoznak a szamszeru ertekek, mert
vegulis nem szerepjatekot jatszom /Baldur's Gate rulez forever!!!/ hanem egy
realtime
strategiat. Ha mar a Baldur's-nal tartok akkor megszeretnem jegyezni, hogy
pauseban az emlitett jatekhoz hasonloan uj utasitasokat adhatok az
egysegeknek
/singleben ez hadjan, de multiban nemhiszem, hogy a kozonseg ertekelne a
rendszeres pausekat :))))) /. Az egysegeknel egyenkent allithato, hogy
Offensive,
Deffensive esetleg Passive legyen ilyenkepp lehet elerni, hogy mennyire es
milyen
melysegben tamadja a mellette feltuno ellenseget. Az iranyitas konnyu, ezt
segitik
billkombinaciok amik a readme-ben reszletesen le vannak irva, de pl CTRL 1-9
csoport kijelolese, ALT 1-9 formacio kijelolese. Az egysegek kihasznaljak a
domborzatot, dombtetorol gyorsabban rohamoz illetve messzebre lo. A fakat ki
lehet
vagni, hogy jobban tudj mozogni, a romokat el lehet tavolitani az epitoiddel,
mert
ezek mind akadalyozzak az egysegeidet lovesben illetve mozgasban /nagyon cool
amikor egy vad erdei csataban a Skeleton Archerek lovesei nyoman
kigyulladnak es
leegnek a fak, vagy a katapult lovesei miatt nagy porfelhoben omlik ossze a
fa.
Egyseg a beigertnek megfeleloen valoban sok van es erosen valtozatos
strategiakat
lehet kialakitani, illetve kell is, mert ami az egyik palyan megfelelt az a
masik palyan
mar nem biztos hogy jo lesz. Sok hajo, repulo egyseg, illetve gyalogos var,
ha ki
akarod probalni a gamet. Mind a negy nepnek elteroek teljesen az egysegei.
Allitolag
a neten lesz rengeteg letoltheto egyseg, en mar nagyon varom.
Azert negy nep van, mert a game a negy elem a víz, fold, tuz, es a levego
harcarol
szol. Termelni emiatt nem is kell a hagyomanyos modon, hanem a palyan szerte
vannak manatermelo helyek, ez egy kis korocske a talajon, amit altalaban egy
Stonehenge-hez hasonlito kokor vesz korbe. Mivel ezt a manat hasznalod
mindenhez nem is a hagyomanyos epitomunkasaid vannak, hanem varazslokkal
illetve papokkal hozod letre az epuleteket, ahol gyarthatod az egysegeket,
illetve
nehany egyseget csak a varazsloid kozvetlenul tudnak elovarazsolni. Az epites
soran
viszont hiba az, hogy falat csak kockankent tudsz epiteni, nem ugy mint a
AoE-ben,
hogy kijelulted, hogy hova rakja es akkor szeplassan az egesz hosszt
megepitettek
a kis muksok.
Az aprobb-nagyobb hibaktol eltekintve egy nagyon szep es hangulatos gamet
sikerult alkotni. A campaign-ben sem fog senki unatkozni, mert nem ugy van,
hogy
fogod magad es vegig megcsinalod az eggyik nepet aztan a tobbit, hanem egy
sztori
van amiben parhuzamosan tortennek az esemenyek es ezert egyik kouldetesben a
víz neppel vagy majd a masikban a tuzzel, a harmadikban pedig a levegovel.
En egy hete jatszom, de azt hiszem elleszek vele egeszen e Tiberian Sun
megjeleneseig?.
Udv:
Nuanda
PS: Flameket he lehet maganba kernem kar veluk a savszelesseget terhelni.
|
+ - | Corsairs (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok !
Ha valaki jatszik a Corsairs-val arulja mar el nekem, hogy hogyan
lehet eladni a hajokat a kikotokben?
Mindig ott szivom meg, hogy percekig kell tokolnom mire felszerelem az
osszes hajomat es addig a tobbi orszag elfoglalja a varosaimat.
Neha felbukkan a sell a varosban neha nem. Nem tudtam rajonni, hogy
mitol fugg, pedig az osszes epuletem mar harmas szintu.
Ezzel a kikotoi menuvel szurtak el az egeszet szerintem
tulbonyolitottak, azonkivul legalabb allna meg az ido amig a kikotoben
horgonyzok.
Tier Nan Gorduin UIN:7814261
mailto:
http://internettrash.com/users/gorduin
Csatlakozz te is a magyar RC5 toro STB+ csapathoz: http://www.elte.hu/~rc5/
|
+ - | Re:Thief 1.33 (Nem igazi Re:..) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Az 1.33as patch nekem se megy fel, pedig gyari CD-mvan..
Tud valaki valami okot??
--
Kayser Soze mailto:
|
+ - | TA Kingdoms (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Kiprobaltam a fenti gamet.
A TA meg a TACC szuper volt. Ez viszont negativ elmenyt nyujt.
Lehet jo a jatek jo lenne, de azon a gepen amin a 2 elodje
500-600 unitnal kezd akadozni, ez mar 5-6 ficko legyartasa utan
is darabosan scrolloz , 15 felett meg mar nagyon akadozik....
A K&M nak is szep a grafikaja de nincs speed gondja.
Miert kell egy strat. jatekhoz erogep???
--
Kayser Soze mailto:
|
+ - | Unreal V3-on (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Folpakoltam az Unreal rip-et, de az istennek sem akar elindulni V3-on. Van
egy 2.24rip patch, de a szokasos" modon (not expected version...) leall,
pedig asszem ebben van benne a V3 tamogatas. A 2.25-el is ez a helyzet. Megy
valakinek az Unreal rip egyeltalan V3-on??? (a Quake3 driver van font)
ByE
ricci
|
+ - | FAKECD (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!!
Need For Speed: High Stakes -et akarom cd nélkül működtetni de a FAKECD
1.3 -as verzióval nem megy. Ha valaki tud segíteni akkor az ide írjon!
E-MAIL:
|
+ - | Commandos, BtCoD (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Nincs-e koztetek olyan, akinek van "megunt" Commandos es/vagy Beyond
the Call of Duty (ha igy hivjak) lemeze? Szivesen elcserelnem vele
HUF-ra. (Nehogy man uzleti ajanlat cimen kiszurjon a
moderator!) Esetleg gyari verzio is erdekel, de... ;-)
Cim fent, oda lojetek!
Csak jokat!
ARP
|
+ - | SW game (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
!
Regebben megjelent egy kis gagyi SW jatek, Star Wars Dekstop Adventures volt
a cime
talan. Nincs meg valamelyikotoknek?
Az Episode I.hez keszitett kalandjateknak tudja valaki a kovetelmenyeit?
Szeki ] - [ICQ No. 26037667]
|
+ - | offtopic - QT3 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
!
Hasznal kozuletek valaki Quicktime 3at? Kellene egy kis segitseg....
Szeki ] - [ICQ No. 26037667]
|
+ - | SW games HELP! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
!
Kellene nekem az osszes valaha gyartott, nem 3Dfxes SW jatek neve, es
rendszerkovetelmenye. Kozelebbrol olyanok amik elfutnak egy 32 MBos P100on.
Hat hiaba lemaradtam a kortol.
segitsetek
Szeki ] - [ICQ No. 26037667]
|
+ - | Mirc script (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Keresek a Mirc-hez script-eket. Aki tud segitsen.
Koszi.
Udv.:
OliBLOOD
www.extra.hu/oli123/ (Dunaferr SE nem hivatalos oldala)
www.extra.hu/red-alert/ (ULTRA RED ALERT hivatalos oldala)
www.extra.hu/avg99/ (Anti Violence Group hivatalos oldala)
|
+ - | Yawi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Re: Yawika ( 23 sor )
> > Felkesz allapotban van az uj Yawi. Ha valaki ismeri az FTP SERVER 2.5
> > nevu programot legyszi irjon mert lenne par kerdesem. Ezenkivul varnam
> > olyan emberek jelentkezeset is akik tudnanak feltolteni meg jatekot meg
> Jo nagy marha vagy, ha itt hirdeted magad... Es mi az az FTP Server 2.5?
> ServU, WarFtpD nem eleg jo? Vagy Unix, Linux mifene, amiben alapbol van
> ftp szerver?
Nos latszik, hogy leveliroink jaratlanok az ftp serverek teren, de
mig a Yawis-t lelkesedese viszi, addig a masikat a rombolas.
Elarulom, hogy bar volt ez az oriasi CD lebukas ugy, ez csak azert
volt, mert penzert arultak ezeket a progikat. A Yawi annakidejen
nem amiatt bukott, mert hirtelen megjelent a rendorseg, hanem
amiatt, hogy egyetemi gep volt, es a forgalom megbuktatta. Foxi
szavaibol azt vettem ki, hogy o a hozzaferesert fizet. Az mar az
egyeni joszerencse, hogy kabelTV-s Internet eleg jo savszelessegu.
Azt is elarulnam, hogy az uj mediatorveny nem rendelkezik az
MP3-rol! Mivel a tomorites miatt nem az eredeti anyag kerul
hozzad, ezert Mo-n hivatalosan is mukodhet olyan ftp, ahol fenn
vannak a legujabb kulfoldi, belfoldi albumok.
Masik dolog, hogy az, hogy nyilvanosan meg van hirdetve a dolog,
nem azt jelenti, hogy mindenki kap logint.
Udv,
awender
|
+ - | cheatok mindenre... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> HI all
Sokmindenki mondogatja hogy kellene ehhez ahhoz CHEAT ...
Van egy program... amiben eleg sok mindenool van cheat...
Papp Mikloos ... miky/kukac/nexus.hu -ez az E-mail ... www.nexus.hu/miky/
ciirool
elvileg le lehet tolteni ...az a neve a proginak hogz -Cheat for Win95...
remelem ezzel valakinek segiitettem...
paaa
|
+ - | Q3+Voodoo2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho!
Lehet, hogy mar lement a tema, de Quake3Arena-val van gondom:
Voodoo2(12mega), mellette egy Diamond Fire Gl1000. A C**P
CD-rol lejott a Q3-hoz ajanlott driver, es telepitodott.
A game inditasakor a menuben lehet bogaraszni, de ha a voodoo
meghajto programjat valasztom, jon a kek-halal, es azt mondja,
hogy baj van az FXMEMMAP.VXD-vel. Ha a default meghajto
programot valasztom, akkor ugyan bent vagyok a jatekban, de
nem latok semmit a loszer-szamlalon, a healt-levelen es a szal-
kereszten kivul /na, jo, a jobb also sarokban ott a teszt sav is/.
Ha ilyenkor halozati jatekot valasztok, es csatlakozok a szerverre,
akkor ott megjelenik a figuram, tudom mozgatni, loni stb., csak
eppen a masik kepernyot kell lesnem...
Probaltam a regi driverrel is, eredmeny ugyanez...
Van otlete, tapasztalata valakinek ezugyben?
Joe voltam
|
+ - | Re: Jedi Knight, AvP (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
> 1. A JK-nal (rip) a 8. szint vegen lefagy. Ugy hallottam, van 1 kis
> proggy ami ezt kijavitja. Megvan valakinek / tudja valaki hogy hol >
elerheto?
Nekem ugyan nem rip van, de mintha azt rebesgettek volna regebben, hogy
az options-ben ki kell kapcsolni a cutscene-eket, es mar megy is. Asszem
ekkor kerne be a 2. lemezt.
--
Dohi
"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"
mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
|
+ - | Re-Volt, Grim Fandango (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho!
2 dologrol lenne szo:
Megneztem az uj Guru CD-jen a Re-Volt demojat. Emberek, CSUCS az a
game!!! Regebben a Micro Machines volt csak ilyen jo, meg a 2. resze. A
3. mar suxx, de ez ismet fenyt hoz eletembe! :) Kar, hogy augusztus a
megjelenese :(
Masik, hogy ma egesz nap Grim Fandangoztunk a haverral, es vagy a game
nagyon bugos, vagy a CD hibas, vagy nalam van valami bibi (bar a win95
meg 2 napos sincs). ELoszor a jatek elejen lep ki, de ha bekapcsolom a
3d gyorsitast, akkor ez ok. Utana meg 4-5 helyen belefagy az animokba,
de semmi gond, mert ezeket atlepve, kesobb a menuben meg lehet oket
nezni. NADE! Mikor a jatek vege fele Hector beinvitalna minket, hogy
dumaljunk egy kicsit, kifagy vegleg es megmasithatatlanul. Mivel
kozvetlenul az animacio kezdete elott kifagy, nem muxik az "atlepem,
aztan majd megnezem" c. dolog. Valami otlet?
--
Dohi
"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"
mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
|
+ - | Re: necckep 4.51 (picit offtopic) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Alabbi uzenet targytalan, legkozelebb figyelmesebb leszek! :(
> Hogy lehet megmondani a proggynak, hogy ne szedje le kapcsolodaskor
> automatikusan a leveleimet?
--
Dohi
"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"
mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
|
+ - | fanzine (kicsit offtopic) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Nemtom, atcsuszik-e a moderatorok kezei kozott kicsiny uzenetem, de
hatha...
Szoval, biztosan vagytok itt paran (remelem), akik szeretik Stephen
King-et, esetleg csak ugy altalaban a horror mufajat (filmeket,
konyveket, jatekokat...). Namost, nem lenne esetleg kedve valaki(k)nek
egy fanzine-t csinalni? Nem feltetlenul velem, de ha maskepp nem... :)
En igazan egy 100% Stephen King Fanzine-t szeretnek, havi megjelenessel,
lehetoleg ingyen, vagy nagyon olcson, de ha egy horror fanzine lenne,
benne egy King-rovat, vagy ilyesmi, az sem lenne rossz.
Ha valaki esetleg benne lenne, dobjon meg egy emillel, please!
Koszi szepen, es bocs az offtopicert!!!!
--
Dohi
"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"
mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
|
+ - | Atomic Bomberman (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Megy valakinek az Atomic Bomberman? Nem csak a menuig, hanem ugy
istenigazabol! :) Uj jateknal ugyanis internal error-ral kilep. Mi lehet
a baj??? Cords off screen es hasonlo uzenetek.
Koszi minden esetleges valaszt elore is!
--
Dohi
"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"
mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
|
+ - | Re: Programot keresek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Peti!
> Nem tudjatok, hogy a Warlord nevu regi strategiai jatekot
> honnan lehetne letolteni? A legelso resz erdekelne.
Itt biztosan meglesz: http://www.gangsters.org/search/index.html
--
Dohi
"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"
mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
|
+ - | SW Epizode 1:Racer hiba? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
A Racerben a 3. pályacsoport 3. pályályán a sokadik probalkozas utan egyszer
egy ujrainditas utan a gépem nem úgy ment,mint szokott,hanem sokkal lassabb
lett,mintha elszáltak volna rola az upgrade-ek.A lista szerint
rajtavannak,de megsem ugy megy.Letiltotta a boostert,nem tudom meghajtani a
motort.A tobbi palyan szinten igy viselkedett a gep ezutan, mint itt:nem
gyorsul.Talakozott mar valaki ilyen jelenseggel,vagy ez egyedi?Valszokat
elore is koszi!
Udv: PITE
|
+ - | SW lista (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv.
Hogy lehet feliratkozni a listara mert en valami levelet
kapok vissza de egy szot sem tudok angolul segitsen valaki
legyszi. Koszi
Dev
|
+ - | Jostick (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Szeretnek venni egy jostick-et ( 6 tüzgomb+ toloero szab.)
Ami eleg jó fogasra is.
Ha tudtok valamit javasolni, meg hogy mennyibe kerul egy ilyen akkor
irjatok, (please maganlevelben)
Thanx:
Sanya
|
+ - | Re: Half-Life XEN (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Lattam sokan elakdtak a hl-ben kulonbozo helyeken, de errol meg senk inem
>irt. Sikerult atteleportalodnom a XEN-re, de arrol a kis placcrol nem
>tudok sehova se eljutni. Mit lehet/kell itt csinalni?
Mielott atmentel a XEN-re a prof-tol kaptal egy BIG-JUMP nevu valamit
az ugy mukodik, hogy legugolsz es utana rogton ugras. Ennek kovetkezteben
egy szep nagy ivut tudsz ugrani.
Udv:
Tpe
mailto:
|
+ - | Re: Half Life (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Elakadtam a Half Life azon palyajan ahol egy tudost kellene valoszinu
>megvedeni a reaktorkiserlet kozben azoktol a kis repkedo csufsagoktol amik
>ilyen sarga tuzesgolyokat lovoldoznek. Valahogy mindig az a vege hogy a
>tudos kinyiffan es a program veget vet a jateknak. Probaltam mar orokelettel
>is de a vegen olyan sokan vannak hogy mar keptelen vagyok mindegyiket
>leszedni... Szoval hogyan tovabb? Tenyleg valahogy kikene tartanom?
Lodozgesd csak szaporan azokat a kis repulo tetuket.
Ha a tudos elkezd neked pofazni, hogy ugorj, akkor tedd meg!
Vagyis a palya kozepen levo teleportba teljes erobol.
Udv:
Tpe
mailto:
|
+ - | Defribilllaltuk a HARDWiRED-et... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Ujra feses agyhullamoknak orvend a site. Akinek kedve szottyan ugorjon be es
nezze meg hogy is nez ki :).
Kezdetnek egy Baldur's Gate forumot gondoltam, de egyeb otletek is johetnek
a forummal kapcsolatban.
Best Regards,
http://lisa.njszki.hu/~izsof --> Dixie Flatline's HARDWiRED
Flatline
|
|