1. |
Glide -> D3D wrapper (mind) |
64 sor |
(cikkei) |
2. |
w:SET3patch (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
3. |
Icarus rpg. (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
4. |
Creatures 2 csere (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
5. |
Elkobzott gep (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
6. |
HOMM2 (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
7. |
RE: Diablo ki tudja mi az (mind) |
64 sor |
(cikkei) |
8. |
>Az a 6 Ft. d?jfizet?s nem volt kamu. Csak nem lett bel (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: Need for speed 3. (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
10. |
HalfLife - Fogonosz?? (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: netes jatekok kontra win98 (fwd) (mind) |
53 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: carma 2 - kosz es HalfLife (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
13. |
Amator kerdes - Unreal (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
14. |
Roadrash (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
15. |
Star Trek: A Final Unity (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: *** HIX JATEK *** #972 (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
17. |
Re: Settlers3 fix (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
18. |
Re: Diablo, Diablo2, (mind) |
24 sor |
(cikkei) |
19. |
carma2 (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
20. |
HOD (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
21. |
sin vege (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
22. |
Re: Diablo - Tudja valaki hogy mi ez? (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
23. |
Re: Croc problema (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
24. |
Re: Tanacsot kernek... (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
25. |
Re: kam (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
26. |
Carma2 patch (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
27. |
Re: En a kalandjatekok kedveloje vagyok. (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
28. |
Utoljara 6 Ft-os dij. (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
29. |
Na, itt van megint egy ****** (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
30. |
Re:s3 fix (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
31. |
Indiana Jones (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
32. |
K&M nemi suketseggel (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
33. |
re: Diablo (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
34. |
thief (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
35. |
TOCA and NFS interneten (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
36. |
Re: Total Annihilation - Core Contingency (mind) |
84 sor |
(cikkei) |
37. |
Re: Melyiket valasszam? (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
38. |
Re: Multiplayer - Te mivel jatszol? (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
39. |
Matáv... (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
40. |
Hupikek (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Glide -> D3D wrapper (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozletem Mindenkinek!
Nem tudom, hogy volt-e mar szo a fent emlitett temarol, nevezetesen
arrol a szoftverrol, ami (?elvben?) kepes a kimondottan glide-os
(magyarul 3dfx-es) jatekokat direct 3d kompatibilissa tenni.
<minden amit most irok nem 100%-os info, tehat ha barkinek van
tapasztalata kerem ossza meg. Ugyanis erdekelne...>
Szoval: szorfozgeteseim soran botlottam bele ebbe a temaba. Ha meg jol
emlekszem, a tegnapi jatekban is kerdeztem egy jatekrol, nevezetesen a
Croc-rol, ami nagy banatomra csak a kulonfele Voodoo alapu kartyak (meg
az S3-as) hardveres 3D gyorsitasat tamogatja, nekem pedig egy Viper
v330-as figyel a gepemben. Persze szoftver renderrel megy, de hat ugye
az azert teljesen mas :(
No, mivel hallottam mar olyanrol hogy OpenGL -> D3D "atalakitast" vegez
(pl a GLQuake, GLHexen es tarsai eseteben megy), gondoltam megjatszom az
altavistan 3dfx-re (Glide) is a dolgot. Hatha....
Nos, rovid szorfozgetes utan raakadtam egy glid3d.zip nevu allomanyra,
ami elvben ezt a feladatot el is vegzi (ez alig 15 perce volt, majd este
tudom kiprobalni).
Azonban a fajl mellett egy hatalmas leiras is volt, ami - ha igaz - a
3dfx ceg inkorrekt eljarasat mutatja be.
A tortenet, ha jol ertettem, arrol szolt, hogy egy programozo gyerek -
kivancsisagbol - kis kiserletezes utan kitalalta hogyan oldhato meg a
glide hivasok "atalakitasa" direct 3d-s hivasokka (biztos o is Croc-ozni
a Riva TNT-jen :) ), s igy az eddig csak voodoo-n mukodo programok
mostmar mas 3d-s kartyakat is hasznalhatnak. Az elmelet utan
gyakorlatban is kiprobalta - az Unreal es az NFS II SE gamekkal - az
otletet, es lon csoda: mukodott. Igaz, nem volt teljesen korrekt, a
texturakkal is gondok voltak, de egy 1-2 honapos fejlesztes
eredmenyekent szuletett betatol azert szerintem ez nem semmi.
( "A CEG" 1 ev utan is ilyen "betakat" szokott kiadni jo penzert... >:>
)
Sajnos, mikozben beindult volna a fejlesztes, a dolognak hire ment, es a
3dfx megfenyegette az illetot, mondvan, hogy a fejleszteshez olyan SDK-t
(Software Development Kit) hasznalt, aminek az ilyen iranyu
felhasznalasa tilos stb. stb., tehat allitsa le magat, mert bajok
lesznek. Es a dolog, itt rekedt meg, mivel a sracnak nem erte meg a
dolog.
A beta azonban fellelheto, s nem csodalkoznek rajta, ha a tortenetnek
meg nem lenne vege, es folytatodna.
A dologrol tehat jelenleg ennyit tudok, de ha barkinek van valami
infoja, az ne tartsa magaba. Mindenesetre megadom a cimet, ahol az egesz
historiat talaltam:
http://www.angelic-coders.com/kshaikh/GlideUnderground/
Azert nem lenne rossz, ha egyszer tenyleg megvalosulna egy ilyen
proggy...
SzabFer
ui: megegyszer hangsulyoznam, hogy az egesz csak kicsit megbizhatobb,
mint a sarki fuszeres pletykai. Mindenesetre a beta megvan, ha sikerul
valamit kezdeni vele - es erdekel valakit - akkor majd irom a
tapasztalataimat.
ui2: bocs, ha senkit nem erdekelt, de nekem erdekes volt.
|
+ - | w:SET3patch (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
megtudna mondani valaki hol talalok teljesen mukodo s3 patchet?
vagy nagyon kellene a starcraft brood warshoz valami crack mert qrvara nem
indul(keri a cd-t)
koszi
|
+ - | Icarus rpg. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Jatszopajtik!
Felfedeztem egy jopofi /kezdoknek valo/ rpg-t.Mar regota szerettem
volna megismerkedni ezzel a stilussal/hogy ne legyek monomanias/
Nagyon szepen lehet benne tekerni,van benne rengeteg kepregenyszeruen
kiirt locsi-fecsi.Szerencsere a jatekmenethez nem kell mindent erteni.
Minden rpg alapelemet megtalalunk benne,varazslas,szintlepes,
globlinok, trollok,papok,kiralyok es nagy harcosok.
Kerdesem a kovetkezo:
mi az a ketfele modon irt rovidites?Pl. MA /gondolom magia/ es ma?
Valamint,hogy mik az alapveto karakterjellemzok.
En ezek kozul csak a HP-t meg az MA-t talaltam ki.
Es ha esetleg valaki jatszott vele,miert nem mukodnek a cheatek???
Kalandozok valaszoljatok!
Kokler
|
+ - | Creatures 2 csere (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Elcserelnem a CREATURES 2 full CD-met valami masra.
Nagyon szep grafikaju de nem az en vilagom, a lanyomnak
meg me'g nehez. :o(
Udv!
OliApa
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
|
+ - | Elkobzott gep (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Mint igertem, ha ujabb fejlemeny lesz akkor irok rola.
A mai Deli Kronikaban vegre meglehetett tudni valamivel
tobbet a hazkutatas elozmenyerol.
A Kronika szerint Pecsen letartoztattak egy 22 eves ferfit
aki kulonbozo szamitogepes rendszerekbe hatolt be. Foleg
felsofoku tanintezmenyek es egy fovarosi ismert Korhaz
szerveret torte fel, ahol az adatbazisokat valtoztatta meg
ill. torolte le az Interneten keresztul. Pl. a beteglistat az utobbi
intezmenynel. (?)
Az uggyel osszefuggesben "illegalis szoftvermasolo bandat"
fuleltek le es elkoboztak tobb mint ezer CD-t! Ennyi...
Hirlik, hogy a Belugyminiszterium szerverebe is beleptek,
de errol persze semmit sem lehet tudni.
A gepem meg mindig a szervnel van. Szivesen vennem, ha valaki
tudna jogi tanacsot adni, hatha lenne tanulsaga mas szamara is.
Udv!
OliApa
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
|
+ - | HOMM2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
A HOMM2 PL-ben van egy cheat amivel x szer 5 fekete sarkanyt
lehet lehivni. Valami 5 jegyu szam (?). Ki lehet ezt kapcsolni
valahogyan, mert a fiam mikor kerul, mindig eloveszi
ahelyett hogy kuzdene mindhalalig? Igy sosem lesz belole ember.
Udv!
OliApa
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
|
+ - | RE: Diablo ki tudja mi az (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia!
En tudom! En Diablorol mondhatni mindent tudok! (Csak szerenyen, ahogy kell.
:) Szoval az a lotyi jo volt. Azert valtott arany szinure a felirat, mert
elerted a kaszt maximumat. Ennel tobb nem lesz. A dolgon persze lehet
valtoztatni, leszaladsz a dungeonba vagy a catacombaba, es akkor ott
keressed a szokokutakat. (Fountain of Tears) az levesz egy tulajdonsagodbol,
es ad egy masikra. Ha szerencsed van, akkor levesz az erodbol, es mar meg is
van oldva az a borzaszto dolog, hogy nem tudsz fejlodni. (ez persze csak
idoleges, amig megin el nem ered ezt a szintet)
Aki karaktert akar fejleszteni, annak tovabbra is azt mondom, hogy multi
playert jatszon. Lehet a dolgot egyedul is jatszani persze (marmint a multit
egyedul). Probaljatok ki. Ugyan a single karit nem lehet atvinni multiba, de
ez nem olyan nagy gond szerintem. Singleben megal a fejlodes, mert nem lehet
valasztani nehezsegi szintet, igy egy ido utan mar nem fogtok experience
pointot kapni. Ellentben multiban pedig van nehezsegi szint, ami azt jeleni,
hogy egyre erosebb szornyek johetnek, szoval lehet fejlodni egeszen 50.
szintig. (ez a max, de ide telleg csak a nagyon kitartoak jutnak el
mindenfele cheat nelkul) Nehany kulonbseg van csak a multi meg a single
kozott, de szerintem mind a multi fele dontik el a dolgot. A legfontosabb a
nehezsegi szint, ami lehetove teszi a fejlodest. (singleben a leg
maximalisabb szint amit el lehet erni, az szerintem valahol 30 korul van. )
A masik dolog, hogy a karakter mentese maskeppen tortenik. Nem save game
van, hanem autosave. a progi csak a karaktert menti le, nem azt hogy hol
allsz eppen, vagy hogy milyen cuccok vannak eldobva. CSak ami nalad van meg
teged. Szoval ha kilepsz akkor a palyakat elorol kell kezdeni, de viszont
nincs az hogy csak az 1. szinttol indulhatsz, mert ha elert a karid egy
bizonyos szintet, (catakomba=7, caves=12, hell=17) akkor egybol mehet le.
(egybol nyitva vannak a lejaratok) Olyan mint singleben, csak ott eloszor
fel kell jonni a kozvetlen lejaraton. Es ez a dolog nagyban noveli az
izgalmat, hogy nem lehet mindig a savera ulni. Nincs az hogy na nem jott
ossze, megprobalom megint. nincs megint. Ha meghaltal, akkor ujraeledsz
targyak nelkul a varosban, de a targyid ott vannak ahol meghaltal, a
gyilkosaiddal egyetemben, es le kell menned, es meg kell olni oket, hogy a
cuccaidat vissza bird szedni. Szoval ha ugyes vagy, semmi nem veszik el.
A 3. nagy kulonbseg, hogy multiban nincsenek kuldetesek. Nekem ez tetszik,
de ugye izlesek es pofonok, de azok a kuldetesek mindig ugyanazok, mindig
ugyanazt a tobbnyire gyenge targyat adjak, szoval nem vesztunk vele semmit.
(ihmo, de a legtobben ezt nem szoktak szeretni amig ki nem probaljak a
multit. )
Ha valakinek valami kerdese van Diabloban az tegye fel batran, megprobalok
segiteni.
Akit erdekel a Diablo, az nezze meg a Diablo Paholyt. Nagyon jo. De telleg.
cime:
www.pok.hu/diablo
Nemtom kozuletek ki ismeri a Jarulf's Diablo Guide-ot. Akinek nem ismeros,
annak elmondom hogy egy csudajokis leiras a Diablorol meg a Hellfirerol. KB
100 oldal, es benne van minden amit errol a ket progirol lehet tudni.
(letoltheto a paholyrol) Akit erdekel ennek a Jarulfnak a magyar nyelvu
verzioja, (250 KB) (en forditottam le) az irjon nekem emailt, es akkor
elkuldom. (hamarosan remelem ez is fonn lesz a Paholyon. )
Sziasztok!
Gergo. (Battle neten Tersius(TIE) illetve Brigike)
Windisch Gergely
UIN: 16688379
|
+ - | >Az a 6 Ft. d?jfizet?s nem volt kamu. Csak nem lett bel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> volt, hogy a Hivott megn?zheti egy LCD-?n a telefonj?n, hogy ki hivja, ?s ha
n
>em tetszett a sz?m nem vette fel. Ennek a szolg?ltat?snak az ?r?t kellet volna
>megfizetni. De azt?n ?szbekaptak, ?s r?j?ttek, hogy M. o.-n senkinek (Vagy csa
k
> nagyon keveseknek) van ilyen k?sz?l?ke. Hogy a rendszer m?k?dik-e azt nem tud
o
>m, de fizetni azt (egyenl?re) nem kell.
ezt az okossagot hallottad valakitol vagy magadtol talaltad ki ?
mert utobbi esetben csak gratulalni tudok. nem kene mar
terjeszteni a sok felfullel hallot blodseget a tarifakkal
kapcsolatban.
nmi
|
+ - | Re: Need for speed 3. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Úgy hallottam, hogy 8 megás voodoon nincs műszerfal! Nem tudom, hogy neked
nem az van-e. Ha igen akkor sajnos ez a helyzet.
>Meg tudna nekem valaki mondani, hogy hogyan lehet a Need for Speed
>3.-ban az autonak a nezetet ugy beallaitani hogy a kormanyt es a
>motorhazat is lassam. Egyebkent minden mas mukodik rajta, csak ez nem
>megy.
|
+ - | HalfLife - Fogonosz?? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali again!
Mar egy ideje kuzdok a HalfLifeban kozepes nehezsegen,
es eddig meg nem volt semmi gond, de ....
Van itt valami fogonosz feleseg az idegen dimenzioban.
Egy nagy csarnokban lebeg, es folyton atteleportal engem
mas termekbe, ahol szebbnel szebb meglepetesek varnak.
Arra mar rajottem, hogy a teleport go:mbo:t ki lehet loni, mielott
elerne, ezert meg csak kb. 3-szor teleportalt at. Mar bele-
lottem egy rakas loszert, azokat is, amiket a masik termekben
lehet felvenni, de csak nem akar megdogleni. Sejtem mar,
hogy az eszem kene hasznalni, a fegyverek helyett, de
nincs semmi otletem.
A szornyi akkora mint egy haz, kulsore eltorzitott ember, es
ha nem teleportalni akar, akkor vilagito gombokkel soroz.
P L S. H E L P ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Bye,
Cyc
|
+ - | Re: netes jatekok kontra win98 (fwd) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho mindenkinek!
(Ez mar tenyleg az utso lesz)
Stalin irta, hogy szerinte a DX verzio miatt van a gond.
Nalunk biza tuti mindenki u.a. a verziot hasznalja, es megis elszall.
Nagyon lusta vagyok, ezert inkabb bevagom a valaszom, bar ezt
eredetileg nem akartam ide bekuldeni (mar en sem tudom miert,
futo idegbaj lehetett (a hangok is ezt mondtak)).
-...-...-...-...-...-...-...-...-...-...-...-...-...-...-...-
Hali!
> Egyik gepemen atalltam win98-ra. Azota a legtobb jatek 3-15 perc
> jatekido utan leallnak.
> A hibauzenetek lenyege, hogy a netes szinkron elveszett a masik fellel.
> Korabban ugyanezen a hardweren nem volt ilyen hiba.
> Talalkozott valaki ilyen hibajalenseggel rajtam kivul is? Ha igen mivel
> tudta megoldani.
>
> A jatekok: Age of Empire, a tobbi most nem jut eszembe, de szinte menden
> leáll.
>
> TCP/IP protokoll 192.168.0.XXX fix cimekre kiosztva a gepek.
>
> Net kartyak: Realtek 8029 PCI, Intel Etherexpress 16 ISA vegyesen.
>
> Kabelhiba lenne? vagy win98 driver problema?
Ez bizony nem egyedi gond, nalunk is hasonlo a helyzet.
Van mindenfele kartyank vegyesen (van egy u.o. Realtek nalunk is).
A gepek sokszor nem latnak mindenkit a Network Neighborhood-ban.
Szerencsere van ket ezereves ISA-s kartyank. Azokkal meg soha
nem volt gond. Mindig ezek a gepek a Host-ok, es akkor minden tokeletesen
megy. Ha a tobbi kartyaval Host-tol valaki, altalaban par perc mulva kivag
valakit. A peer-to-peer jatekok (pl. Age of Empires !!) remenytelenek. Ilyenkor
ugyanis minden kartya egyforma szerepet kap, nincs egy kiemelet Host.
Ezek biztos kivagnak valakit szinkronhibaval, nem csak TCP/IP-ben de IPX-ben
is. A Server-Client rendszeru jatekok viszont jol mennek, ha a fent emlitett
regi kartyak egyike a Host. Ha az ujabbakkal probal valaki Host-tolni, altalaba
n
az egesz halot lefagyasztja.
Sajnos se magyarazatot, se megoldast nem tudok.
-...-...-...-...-...-...-...-...-...-...-...-...-...-...-...-
Mara asszem' ennyi eleg belolem.
Bye,
Cyc
PROGRAM TERMINATED - RETURNING TO HALFLIFE
|
+ - | Re: carma 2 - kosz es HalfLife (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
> Ja, a HalfLife-ban kinyirtam az a haromcsapu allatot a siloban, most
> beszakadtam egy
> csovel valami banyaba, vagy mi, ahol egy hatalmas "vaddiszno" (nagy fej,
> rakas stukker,
> meg hegesztoje is van, vagy mi :-)) jarorozik, egy prof elmond valamit, de
> nem ertem.
> Szoval hogy kell a pofat elkapni ? A palya neve asszem PowerUp.
Ha jol gondolom, hogy melyik is az, akkor nincs benne semmi extra, csak
eppen rohadt sok HP-je van. Be kell jutni az or szobajaba. Onnan van egy
ablak arra a teremre ahol a dogocske van, es o szerencsere nem tud rad-
loni, kiveve ha kozel mesz az ablakhoz. Egy teljes keszlet kezigranat, meg
egy adag a csoalatti granatvetobol eleg neki. Kezigranat van az or szoba-
jaban, a csoalatti granatert viszont le kell kapni par kommandost. Persze
barmilyen fegyver megteszi ha nincs mas.
Remelem segitettem.
Bye,
Cyc
"Long live the quakers!"
|
+ - | Amator kerdes - Unreal (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali !
Most jutottam odaig, hogy fut a gepemen az Unreal.
(K6-2/300, Asus TNT, 64M.) Softverrenderrel igen sokat
koszoruli a vincsit. Leszedtem hozza az Opengl patchet, installtam.
Az video/advanced-ben beallitottam az opengl pontot.
Ennek ellenere tovabbra is sokat kever a vinyo. El kell menteni vhogy
a beallitast, vagy ha kivalasztas utan becsukom a kis ablakot, akkor
mar opengl-el fog menni?
Eleg a jatekhoz a fenti vas ? Eleg idegesito a sok vinyohang.
Tom
|
+ - | Roadrash (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
egy haverom keresteti velem a fenti programot. ("valami motoros
orultseg...")
Az ajanlatokat nekem kuldhetitek.
udv,
Robert
|
+ - | Star Trek: A Final Unity (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Nemreg kerestem a Subjectbeli jatekhoz nehany emberket,akinek sikerult
mar vegigvinni. Sajnos senki nem jelentkezett :-(. Szerencsere viszont
sikerult egy _angol_ teljeskoru jatekleirast talalnom hozza itt:
http://www.game-revolution.com/games/codes/pc/unitywalk.htm
Marton
Bacso Marton
http://www.geocities.com/SouthBeach/8080/
http://www.geocities.com/Hollywood/Cinema/3578
|
+ - | Re: *** HIX JATEK *** #972 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali !
Velemeny a Settlers 3-rol :
Szerintem az eddig megjelent programok kozul a legjobban elrontott progi.
Ez a diszno - acel, favago - fa, barack - katona bug - vedelem abszolute
rontja a
BlueByte -rol megalkotott velemenyemet. Johet ki barmennyi patch hozza. Az
mar nem segit a dolgon. Abba is hagytam a szenvedest a Settlers3-mal.
FAD
---------------------------------
---------------------------------
|
+ - | Re: Settlers3 fix (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia!
Krisztián vagyok!
Nem tudod véletlenül,hogy a kínai népnél az iron-t miért nem viszik az ágyukész
ítőhöz,ill. a fegyverkovácshoz?
Köszi!
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: cache-engine.c3.hu)
|
+ - | Re: Diablo, Diablo2, (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi Zoli!
> A DIABLO>>Mar van 35 os es egy 26 os karakterem is de meg
> apokalipszis illetve resust, es nova magikus konyvel, de identify-vel
> sem talalkoztam, tehat a gep nem surun adja multiban. ESetleg magasab
> karakterosztaly beszamolhatna milyen gyakoriak ezek a
> konyvek
A Diabloban nincsenek ilyen konyvek, csak scroll-ban es staff-ban
leteznek ezek a varezslatok. Vagyis az identify azt hiszem csak
scrollban. A Hellfire-ben mar van Apo. es Nova konyv.
> DIABLO2> Szerintem mar most ki tudnak adni, csak sima
> marketing politika amit csinalnak. A Diablo a tavalyi evben meg mindig
> a legtobbet eladott tiz programban tanyazik, ezert a Blizzard
> teljesen hulye lenne most kiadni, mikor meg mindig igy fogy a Diablo.
> Ha ezt a logikat kovetjuk 99 karacsony elott nem nagyon lesz masodik
> resz. Viszon a fiuknak lesz idejuk tesztelni, igy egy bug mentes
> szuper jatekot varhatunk. Az idopontban bar ne lenne igazam...
Hallottam egy olyan hirt, hogy szeptember lesz a dologbol.
Udv:
Energy
|
+ - | carma2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho! A problema a subject-beli jatekkal a kovetkezo: a 7. palyan
vagyok, (kov azutan, hogy kinyirtam 11 radart) es inditaskor nem rak
alam palyat. Erthetoen: szoval a kocsim ott van a nagy fekete semmi
kozepen ahol mar inditaskor zuhan, majd a recovery visszahozza, es a
kocsi ismet zuhanni kezd, amig a idom le nem jar. Ha valaki tud valami
jo megoldast, az legyszi irjon.
Daemon
|
+ - | HOD (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Jatekosok!
Nem olvasom ezt az ujsagot, viszont olyan problemam tamadt, amit
legjobb,ha erre a listara bocsajtok fel, hatha tudja ra valaki a
valaszt. Nevezetesen a Heart of Darkness jatekrol van szo,
aminek lassan mar a vege fele jarok ( level 8 stage 11 ), de itt
hirtelen akadalyba utkoztem, amit nem tudok lekuzdeni. ( Ez az a
szint, ahol az ember eloszor talalkozik a foellenseggel es ahol
annak a hatalmas kraternek a belsejebe kellene eljutni egy
hidon, amibol emlitett ellenseg a videokban lathato modon
kiemelkedik.)
Ha valaki tud nekem segiteni, azt kerem, hogy maganba irjon a
level elejen emlitett ok miatt. Ha ez a tema mar leragott csont,
akkor ezuton kerek mindenkitol elnezest.
Schafi >
Ne kímélj, e-mailj...
|
+ - | sin vege (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> Na hali mindenkinek!!!!
>...
> U.I.: Láttátok a SIN végét???
Persze. A cd-n a setup\data\base\movies-ban van Intel indeo5 kell
hozza...
--
bye,
ATi
mailto:
IRC: ATi, ATi-SU
http://www.extra.hu/su_site
|
+ - | Re: Diablo - Tudja valaki hogy mi ez? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> Sziasztok!
>...
> boszinak ezért nekem adta. Miután megittam minden érték megugrott hárommal,
> de az erő színe átváltott aranyra és innetől kezdve szintlépéskor nem
> lehetett az erőt fejleszteni és az elixírek sem hatottak. Ez most már végleg
> így marad a karakternél vagy meg lehet ezt szüntetni valahogy? Köszi a
> segítséget!
Hi!
Meg lehet szuntetni valami cheat-tel. Amugy pedig vegleg ugy marad,
mivel a karaktered elerte valamely tulajdonsagabol a maxot. Minden
karakternel mas, pl harcosnak nagy az ereje, de a varazslashoz nem
igazan konyit. Erre azert van szukseg, mert kulonben nem sok kulonbseg
lenne a harom karakter kozott.
ATi
mailto:
IRC: ATi, ATi-SU
http://www.extra.hu/su_site
|
+ - | Re: Croc problema (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Nekem rippelt verzio van, s minden tovabbi nelkul tudok menteni, kodokra nem vo
lt szuksegem.(a cheatek viszont nem mukodnek) A 3D kartya tamogatasrol nem tudo
k semmit mondani, de majd megnezem!
Bye, Pooshi from Mohacs.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: d3-mohacs.elender.hu)
|
+ - | Re: Tanacsot kernek... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ajanlom figyelmedbe a Grim Fandango nevezetu Lucasarts gamet!
Bye, Pooshi from Mohacs.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: d3-mohacs.elender.hu)
|
+ - | Re: kam (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Szoszerint? "Lovagok es kereskedok"
Bye, Pooshi from Mohacs.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: d3-mohacs.elender.hu)
|
+ - | Carma2 patch (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Letoltottem a 2.0-as patch-et a Carma2-hoz, de nem igazan akar mukodni,
mert inditas utan a CD-ert panaszkodik, hogy nincs a meghajtoban, pedig
benne figyel.
A readme.txt-je szerint ez a patch az angol verziohoz valo, de az
amerikaival nem uzemel. Az en CD-m angol nyelvu ugyan, de semmi utalas
nincs ra, hogy ez angol, vagy amerikai verzio. Szoval azt a patch-et Ki
rakta mar fel?
Attis
|
+ - | Re: En a kalandjatekok kedveloje vagyok. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Tanacsot kernek... ( 9 sor )
> Idopont: Mon Jan 4 06:55:26 EST 1999 JATEK #972
> En a kalandjatekok kedveloje vagyok.
> Eddig lejatszottam a Neverhood, a 3Skulls, a Broken Sword es a Monkey
> Island3 nevu gamekat. Ehhez hasonlo(k)ra faj a fogam... Tudnatok tanacsot
> adni? Elore koszonom. Sandor
Broken Sword II, Myth, Myth II, Day of the Tentacle,
Phantasmagoria, Sanitarium stb. Ha elfogyasztottad oket, szolj,
mondok meg.
Udv,
awender
|
+ - | Utoljara 6 Ft-os dij. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Felado : [Hungary]
> Temakor: MATÁV ( 16 sor )
> Idopont: Mon Jan 4 09:18:13 EST 1999 JATEK #972
> Az a 6 Ft. díjfizetés nem volt kamu. Csak nem lett belőle semmi.
Nos, akkor megegyszer, higgadtan. Hivasfelepiteskor (amikor a
szemben levo oldal felveszi, vagy esetleg az alkozpont veszi fel
(mondjuk korhazak eseten)), akkor kell hivasfelepitesi dijat fizetni,
ami 8,25 Ft brutto. Ezutan a szamlazas masodperc alapu. Ilyesmi
regebben is volt. Amikor hivtal valakit, kezdodott az impulzus, ami
13,50 forint volt. Tavaly 6 db 10 masodperces helyi hivas 6x13,50
Ft volt brutto.
Jelenleg 6 db 10 mp-s helyi hivas: 6x8,25Ft brutto hivasfelepites dij
+ 1perc beszelgetesi dij nappali: 10,50 Ft brutto, kedvezmenyes:
3,30, ejszakai: 2,10 - ez napszaktol fugg.
> Eredetileg úgy
> volt, hogy a Hivott megnézheti egy LCD-én a telefonján, hogy ki hivja, és
> ha n
> em tetszett a szám nem vette fel. Ennek a szolgáltatásnak az árát kellet
> volna megfizetni. De aztán észbekaptak, és rájöttek, hogy M. o.-n senkinek
> (Vagy csak
> nagyon keveseknek) van ilyen készüléke. Hogy a rendszer müködik-e azt nem
> tudo
Hogy Magyarorszagon hany ilyen keszulek van, abba ne menjunk
bele. De itt meg veletlenul sem volt szo ilyesmirol. Ezt az ujjadbol
szoptad, vagy remhirkent hallottad. Egyebkent a hivo kijelzese
ISDN eseten alapszolgaltatas.
Senkinek nem kellett tehat eszbekapnia, mert eleve fals az info.
Udv,
awender
|
+ - | Na, itt van megint egy ****** (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Nem is olyan hulyeseg, mint amilyennek gondolod. A MATAV
bevezette ugyanis
> a kapcsolatfelepitesi dijat. (Vagy valami hasonlo neve van) Ha kicseng,
> vagy foglaltat jelez akkor a kapcsolat mar ki van epitve. Egyebkent ennek
> az ara kb. az egysegdij fele, azaz kb. 6 Ft.
Sajnalom, tevedsz.
Foglaltsag<>kapcsolatfelepites.
Kicsenges<>kapcsolatfelepites.
Udv,
awender
|
+ - | Re:s3 fix (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> =======================================================
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Settlers3 fix ( 8 sor )
> Idopont: Sun Jan 3 15:32:42 EST 1999 JATEK #971
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hello
Feltettem a weblapomra a rip-elt verziohoz a fix-et. Eddig a
www.extra.hu/sett3 -rol letoltottet hasznaltam, de ez csak a malacokat
oldotta meg. Az uj fix-nel kivagjak a fakat es vannak katonak is. A fix a
www.extra.hu/nokia5110 -es weboldalon talalhato.
RhOLAS
CSAK AZ A BAJ ITT NINCS EGY KUMMA FIX SEM!
|
+ - | Indiana Jones (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi mindenki!
Ki az, aki Fehervari es megvan neki az Indiana Jones and The Fate Of
Atlantis cimu jatek ANGOLUL!!? Kellene nekem egy peldany belole. Nem
muszaj crack-elt. Nekem nemetul van meg.
Gubi
|
+ - | K&M nemi suketseggel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : [Hungary]
>Temakor: kam ( 7 sor )
>
>Hali!
>
>Tudna nekem valaki abban segiteni, hogy hogyan lehetne magyarositani a
>Knights & Merchants c. jatekot?
Hat pl :
Kiralyok Hercegek Grofok....es felkaru rablo automataaaak
Resszkessetek mert......
(megfelelo dallammot ki tudod talalni ) :-)
Komolyabban szolva talan:
Lovagok es Kereskedok
Tudok ajanlani online szotart hasonlo problemakra:
http://www.sztaki.hu/services/dictionary/index.html
szia
Pista
|
+ - | re: Diablo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szervusztok!
Az en varazslom mar elerte immaron a 29. szintet, es sikerult
beszereznem az Apokalipszis varazslatot. Elso szinten 150 manaba kerul,
es ut kb 20-150-ig a kornyezetedben mindenkin. Eleg kellemes, ha nagy
tomeg tamad rad, bar zabalja a manat. A kornyezetet kb negyed
kepernyonek ertsd.
Tud nekem valaki mondani valamit a bard es a barbarian kasztokrol, mik
az elonyei, milyenek csataban, mennyire nehez veluk Diablo ellen
harcolni, milyen a magiajuk(marmint a bardnak), stb?
Apropo, meseljen mar valaki nekem a multiplayeres jatekrol. Hogyan kell,
egymas ellen, avagy egymast segitve?
Udvozlettel: Papai Tamas
|
+ - | thief (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Az "Undercover" nevű pályán hogy tudom kinyitni a két rácsot ott ahol a föld
és levegő talizmán található. Tud valaki segíteni? Aki még nem vergődött át
az előző pályán azoknak egy tipp: először a víz talizmánt keresd meg, mert
ha előbb a tűz talizmánt veszed fel nem tudsz visszajutni én is kétszer
kezdtem újra. Jah, és a víz talizmán közelében egy oszlopon megtalálod a
kart amivel a hidat ki lehet nyitni.
Üdv.: Claydove From AMORPH TM }
|
+ - | TOCA and NFS interneten (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szasztok!
Óriási problémám van! Nem tudom, hogy hogyan és hol lehetne interneten
játszani olyan játékokat mint pl. Duke Nukem, Toca, Need for Speed, stb.
Ja és ingyen!! Quakelni azt bezzeg lehet minden szögből...
Nagyon örülnék egy pozitív válasznak!!
Köszi
Attila
|
+ - | Re: Total Annihilation - Core Contingency (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv SzabFer!
On Mon, 4 Jan 1999 23:20:19 EST, HIX JATEK wrote:
>Regebben volt szo a fent emlitett jatek Krogoth Encounter kuldeteserol.
>Ez az, amiben a gep rendkivul brutalis, mivel mar kezdetben is
>rendelkezik 3 Krogoth-al, akik kb 20 perccel a start utan megjelennek.
Igen emlekszem! :)
>Aki ismeri a jatekot, az tudja mit is jelent ez... (a folyamatos
>invaziorol nem is beszelve... ilyen heves tamadast sose lattam a
>geptol...)
Akkor probald ki a BAI bovitest, es lathatsz meg ilyet.
Bar az teny, hogy a BAI rendkivul brutalis csalassal eri ezt el. :)
Azert erdemes kiprobalni. Ember legyen a talpan, aki BAI ellen jatszva
a Painted Desert-en, nem vesziti el az onuralmat (mikozben persze
nyerni szeretne) :))
Ha a BAI erdekel, akkor az orszagon belulrol is letoltheted (nem kell
messzire menni).
(http://www.szikszi.hu/comps/jamina/ta/index.html)
Bocs a kiteroer!
>A palyat vegul - bosszubol - en is Krogothokkal nyertem meg, ugyanis
>sikerult megfujni a gep egyik epito robotjat :)
:)
>Igazabol az erdekelne, hogy valakinek sikerult-e a dragon teethek
>hasznalata nelkul kibirnia a Krogoth-ok tamadasat?
Igen. Ketszer vegigvittem. Egyszer sem hasznaltam a teeth-eket (ezeket
inkabb a BAI ellen probaltam bevetni, hat nem sok sikerrel :))
En nehany Advanced Radar Tower segitsegevel (egy keves, mert az
ellenseges legi tamadasok elsodleges celpontjai a radarok) mindig
figyeltem mikor bukkan fel egy lassan de hatarozottan kozeledo pont.
Amikor meglattam, elementem a Commanderrel, es le D-Gun-oztam.
Kozben 6 Construction Aircraft es egy Atlas is keznel volt. Az epito
repulokkel megjavitottam a serult Commandert (kapott az arcaba
rendesen) az Atlassal meg hazavittem ha tul messzire kellett
elsetalnia. Amikor az epitoknek nem volt jobb dolga, akkor a
repulogyarat segitettek (Guard).
Mivel eleinte csak natur a Commanderrel mentem a kozelgo Krogoth ele,
elofordult, hogy a Krogoth lenyomta a Commandert. Igy sokszor kellett
mentett allast visszatolteni.
De eszrevettem, hogy ha csinalok 6-8 Flash tankot, es azokat is a
Krogoth ele kuldom ugy, hogy a Commander elott odaerjenek, de ne sokkal
elobb, akkor a Krogoth a Flash-ekkel volt elfoglalva, kozben a
Commander szep kenyelmesen le D-Gun-ozhatta. Ezzel a modszerrel a
Commandert egyszer sem lotte meg egyik Krogoth sem, mindig a Krogoth
megsemmisulesekor keletkezo robbanasban serult meg, de azt boven
kibirja.
Eleg idokritikus a muvelet, mert a Commander megerkezeseig nem szabad
elfogynia a Krogoth korul nyuzsgo Flas-eknek (mivel azokat nem tul nagy
megeroltetes neki hamar szetloni).
De az sem jo, ha a Krogoth elobb a Commandert pillantja meg es nem
valamelyik Flash-t. Ilyenkor lead egy lovest a Commanderre, az pedig a
Krogoth robbanasat es a talalatot egyutt mar nem birja ki.
>Tenyleg, mi a velemenyetek a dragon teethek hasznalatarol gep ellen?
>Etikus?
A fene se tudja. Ami azt illeti a gep sokat csal. Elvileg etikus,
hiszen azert vannak a Dragon's teeth-ek, hogy hasznalja az ember.
De a TA eseteben nem annyira lehet "eredmenyt" elerni a teethekkel,
mint pl. C&C-ben a homokzsakokkal. Ott ha korbeepitettem a bazist,
akkor tenyleg csak osszecsoportosult az ellenseg a zsakok alkotta fal
menten, es nezett mint a birka.
Sot, kello rurelemmel be lehetett dugitani egyenesen a bazisa
kijaratat, akkor kijonni sem birt :)
TA-nal ez nem ennyire sarkalatos, mivel sok AI bovites (az emlitett
cimen tobbet is talalsz) hatasara a gep "utazik" a fogakra, tehat
szetlovi oket. Amigy enelkul is elofordul hogy a heves csataban
megserul a fogfal es ott szepen beszivarognak.
Plane ha a fal kozel van a bazis szelehez. Pl. a Guardian nem kepes
atloni folotte, ha a cel kozel van a foghoz, ezert a fogat lovi szet...
Ui: Ajanlom figyelmedbe az Annihilator levlistat (a fenti web cimen van
rola info). Iratkozz fel! :)
Bye !
Szirty
|
+ - | Re: Melyiket valasszam? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Szeretnek vasarolni egy jobb videokartyat, es nem tudom
>eldonteni, melyiket is lenne erdemes.
>Az egyik: S3 Savage 3D AGP 8 mb
>a masik : Intel 740 AGP 8 Mb.
Riva TNT a jo valasztas. Az a kiraly. Megéri az árkülönbözetet.
Üdv: Guriga
|
+ - | Re: Multiplayer - Te mivel jatszol? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>Lassan az a m kßs helyzet ßllt el , hogy a haverokkal nagyon unjuk
>>mßr a hagyomßnyos mindenki-mindenki ellen t pus Doom s Duke
>>meccseket. A k rd sem az, hogy ti mivel szoktatok jßtszani hßl ban?
Hello!
Ha valaki erezne egy kis kesztetest golfozni, akkor a Golden Tee Golf (c)
Interplay jatekkal nyomulhatnank egyet. A doomot mar en is unom, meg a
strategiat is.
Udv! Guriga
|
+ - | Matáv... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A tegnapi levél helyesbítése következik. Ha nem veszed fel nem kell fizetni, de
ha felveszed és 1 mp mulva akkor 9 Ft vel leszel szegényebb.
De pontos grafikonokat lehet találni a http://home.sch.bme.hu/~vegtilla/matav/
címen. Az oldal nem az én művem, de nagyon szépen ábrázolja a matáv extra profi
tját az új mp alapú rendszernél. És vessük össze azzal, hogy nyugaton mindenki
csökkenti a telefon előfizetési és használati díjakat addig a matáv addig gazda
godik meg amig tart a koncessziója. Ez mindenesetre érdekes. Mindezt figyelembe
véve érthető hogy nem akarja a matáv hamarabb feladni a monopolista állását.
HALLI:
A CIMEM:
Thomaska
____________________________________________________________
EGON - az ingyenes levelezorendszer http://egon.gyaloglo.hu
|
+ - | Hupikek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Van mar valakinek korrekt megoldasa arra, hogy hogyan lehet osszehozni a
> hupikek torpikek 2-t a magyar win98-al ???
SEHOGY :-(((( de en is keresem!!!!!!!!
Best regards,
Tibor
|
|