1. |
Re[2]: [LINUX] Koszonet es kerdes (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
2. |
RE: MIDI kottaszerkeszto (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
3. |
Re:[TELEFON] ASDL telefon (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
4. |
Re:Re: roviditesek ertelmezese (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
5. |
Eltunt "Sajatgep" ikon (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: Koszonet es kerdes (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
7. |
[LINUX] Re: Ujra Linuxos kerdesek (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: A rendszer leall (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
9. |
WEBserver PHP-vel (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
10. |
2oldalas print (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
11. |
va: A rendszer leall (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
12. |
par konyvtar szinkronja automatice (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
13. |
[TELEFON] Re: ASDL telefon (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
14. |
[LINUX] Re: WEBserver PHP-vel (mind) |
43 sor |
(cikkei) |
15. |
[LINUX] Re: Ujra Linuxos kerdesek (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
16. |
[LINUX] Re Re: velemenyem errol az egesz registry-temarol (mind) |
51 sor |
(cikkei) |
17. |
keszenlet kapcsolasa (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
18. |
[TELEFON] Re: ASDL telefon (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
19. |
Digital8 & Pyro 1394 (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
20. |
Re: Elektroncsoves szamkijelzo (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
21. |
[LINUX] rpm linux (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
22. |
[LINUX] lilo linux fekete zoltan (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
23. |
[LINUX] webserver php-vel (mind) |
36 sor |
(cikkei) |
24. |
[WINDOWS] WinNT server memory (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
25. |
Re: proxy szerver (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
26. |
mindenfele (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
27. |
lex (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
28. |
Halozat IP cimet akar (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
29. |
[LINUX] RE: Linux porblema (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
30. |
[WINDOWS] Re: 386 az urallomason (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
31. |
[LINUX] Re: velemenyem errol az egesz registry-temarol (mind) |
73 sor |
(cikkei) |
32. |
Re: Koszonet es kerdes (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
33. |
Re: velemenyem errol az egesz registry-temarol (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
34. |
[LINUX] Re: LInux + GNOME (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
35. |
[WINDOWS] Re: Re Re: velemenyem errol az egesz registry-temarol (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
36. |
[LINUX] Re: Ujra Linuxos kerdesek ( 40 sor )*** (mind) |
27 sor |
(cikkei) |
37. |
LimeWare (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
38. |
Real Player8 save? (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
39. |
Re: X-Men DivX (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
40. |
Slot A -> Socket A atalakito letezik ? (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
41. |
Re[2]: Grabbeljunk! (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
42. |
[TELEFON] Re: wget for win (mind) |
32 sor |
(cikkei) |
43. |
Re: Cardware (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
44. |
Re[2]: [LINUX] Ujra Linuxos kerdesek (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
45. |
[WINDOWS] FW: re: 386-os az urallomason (mind) |
49 sor |
(cikkei) |
46. |
Re: [DOS] Kep-remeges (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
47. |
Re: [LINUX] WEBserver PHP-vel (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
48. |
Re: [LINUX] LInux + GNOME (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
49. |
Re: procmailrc help (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
50. |
[LINUX] ismet linux script (mind) |
41 sor |
(cikkei) |
51. |
Slot1/PPGA atalakito (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
52. |
Re.: velemenyem errol az egesz registry-temarol (mind) |
76 sor |
(cikkei) |
53. |
Re: Miert nincs hang? (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
54. |
Re: Elektroncsoves szamkijelzo (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
55. |
Re: [DOS] Kep-remeges (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
56. |
Halokabel LAST (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
57. |
Winroute Pro segitseg (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
58. |
Re: [TELEFON] ASDL telefon (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
59. |
Keresogepek (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
60. |
TTF moncsit keresek (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
61. |
Sinclair ZX Spectrum (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
62. |
[HIRDETES] bor es irhahulladek kedvezo aron elado (mind) |
3 sor |
(cikkei) |
63. |
[HIRDETES] ELADO Logitech Cordless Desktop Pro + Gaming (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re[2]: [LINUX] Koszonet es kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A GURU 2230-ban irta Fekete Zoltan >:
wrote:
>Tenlyeg nezegettem a hixsplitet es nincs semmi cim megadva ahonnan le
>lehetne tolteni. Kertesz Vili, nem tenned fel a hixsplitet is a hixeditor
>melle a lapodra? Persze ha Ignotus beleegyezik, de latom mostanban ritkan
>ir a listara.
Megkerdezhetem tole. Esetleg egy linket rakok majd a lapomra. Az a progi
Ignotus termeke, igy nem illendo, hogy az en lapomon legyen. Ugy ertem, nekem
megtiszteltetes lenne, de en is jobban szeretem, ha a HIXEditor az en lapomon
van csak, ha valaki barhonnan linket epit hozza, az az O dolga.
Minden jot, Vili
www.nexus.hu/vili71
HIXEditor 1.15beta6
Kuldes: Csak GURU
|
+ - | RE: MIDI kottaszerkeszto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
http://www.whc.de/
oldalrol a Capella 2000 3.0a Demo verziot probald ki
(hogy jobb-e azt te dontsd el) amugy fizetos
udv Tibor
|
+ - | Re:[TELEFON] ASDL telefon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho!
A GURU 2230-ban irta :
>ASDL vonalon lehet netezes mellett (kozben vagy helyett) telefonalni?
Ugy tudom, hogy fuggetlen a telefonalastol, ill. szerintem
biztosan lassitja az adatatvitelt. Mindenesetre mivel korlatlan
hozzaferesrol van szo, ugyanazon a fizikai erparon, mint a
telefonkeszulek, kell, hogy menjenek egyutt.
MMI, MLI
LOGOFF suhy
|
+ - | Re:Re: roviditesek ertelmezese (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho!
A GURU 2230-ban irta A Gyakorlati Tudasert Alapitvany >:
>> > RFM = Read the F...ing Manual (Olvasd el azt a nyavalyas kezikonyvet)
>> Sajtohiba :)
>nem, a szerkeszto szalonkepes valtozata. ;)
>> RTFM: Read the F...ing Manual (Olvasd el azt a kib...tt
>> kezikonyvet)
>na igen, ez a nyers valtozat. ;)
RFM<>RTFM! Ott volt a sajtohiba!
LOGOFF suhy
|
+ - | Eltunt "Sajatgep" ikon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Van egy Win98, amin boot-olas utan nem jelenik meg az osszes ikon az
Asztalon, nehany (pl. a Sajatgep) lemarad. Ez a kisebbik baj. A
nagyobbik az, hogy ugyan az egerrel lehet a kurzort rangatni, de hiaba
klikkelek ra barmelyik ikonra vagy a Start gombra, nem tortenik semmi.
A billentyuzetre se reagal, Ctrl-Alt-Del-lel se tudom leloni. Probaltam
ujratelepiteni, de nem javult meg. Mostanaban osszesen annyi valtozas
tortent a gepen a tulaj elmondasa szerint, hogy kivette a CD irot a
gepbol. Mi lehet a gond, hogy hogy lehet megoldani a 'format c:' parancs
kiadasa nelkul? En arra tippelek, hogy a registry serult meg. Ezt lehet
valahogy javitani?
Bye,NAR
|
+ - | Re: Koszonet es kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Fekete Zoltan wrote:
> Tenlyeg nezegettem a hixsplitet es nincs semmi cim megadva ahonnan le
> lehetne tolteni. Kertesz Vili, nem tenned fel a hixsplitet is a hixeditor
A cim elvileg http://solaria.sch.bme.hu/~ignotus de ez sajnos jelen
pillanatban egy 301-es redirect, ami raadasul egy nem letezo cimre
mutat...
A cimrol ugy nezem hogy egy olyan szolgaltatas ami dinamikus IP-vel
rendelkezoknek biztosit stabil domain nevet (mint a dyndns.org), csak
hat ideiglenesen vagy veglegesen meghalt.
Udv, Sandor
PS. Azelott meg http://www.extra.hu/ignotus79/ volt de most az is csak
egy link a solarias cimre:(
|
+ - | [LINUX] Re: Ujra Linuxos kerdesek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> >Sokan azt fogjak javasolni hogy nem a home-ba hanem a /usr/src/linux-ba
> >csomagold ki, de ezt a megoldast Linus hatarozottan ellenzi.
> Miert ellenzi??? Nem erre valo ez a konyvtar? De gondolom akkor
> sincs semmi ha en megis ide teszem!!! :-))))
Peldaul itt irja le:
http://kernelnotes.org/lnxlists/linux-kernel/lk_0007_04/msg00881.html
erre a cikkre valaszul:
http://kernelnotes.org/lnxlists/linux-kernel/lk_0007_04/msg00876.html
(nem is emlekeztem hogy magyar vetette fel a temat). Az egesz
diskurzusrol a http://kt.linuxcare.com/kernel-traffic/kt20000814_80.epl
cimen, a 4edik pontban lehet olvasni.
Diohejban azoknak akiknek nincs webeleresuk vagy hadilabon allnak az
angollal:
Amennyiben belso szerkezezetvaltas tortenik a forrasban (amely persze
megorzi a binaris szintu kompatibilitast a regebben kompilalt
pogramokkal), akkor ha a /usr/src-ban kompilalunk, az objektumok
linkelesenel a regi es uj struktura keveredik (mert a /usr/include/asm
tulajdonkeppen egy utalas a /usr/src/linux/include/asm-re es igy mi
felulirtuk az ujonnan kicsomagolt, a mar meglevo binarisokkal
strukturaszinten nem kompatibilis headerekkel), elszurva az egeszet.
Amennyiben userspaceben kompilaljuk a kernelt a /usr/src/linux-ban
meghagyva az eredetit, a /usr/include/asm tovabbra is a rendszeren levo
binarisokkal kompatibilis headerekre mutat es igy nem lesz ilyen gond.
Allitolag a gond nem letezik a debianon amelynel a /usr/include/asm egy
rendes konyvtar (benne a headerekkel) es nem egy symlink.
Es egyebkent igen, a kernel doksija egy csomo helyen /usr/src-t javasol,
meg senki nem vette a faradsagot hogy lecserelje oket.
Udv, Sandor
|
+ - | Re: A rendszer leall (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Tulmelegedett a procid. Hutsd jobban, vagy vedd vissza mondjuk 100-ra az
alapot.
Bye: Krapulax
Original message:
---
>Sziasztok!
>
>Mitol van ez:
>
>Windows vedelmi hiba. Inditsa ujra a szamitogepet.
>A rendszer leallt.
>
>Es ez mind kek kepernyon, amikor ki akarom kapcsolni a gepet.
>Altalaban akkor van amikor a video kartyat izzasztom.
>Utanna ha ujrainditom a gepet reserttel, akkor szepen kikapcsol.
>
>Gondoltam memoria lehet, de masik RAM-mal is ezt csinalja.
>
>A7V, 8x107MHz Duron, Win ME, 128MB Ram.
>
>Zsolt
|
+ - | WEBserver PHP-vel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Adott egy kisebb gep (P75/24MB RAM/100M HDD/NE2000 Halokartya/512K
>TridentVGA)
>Erre szeretnek feltenni egy kis WEBservert (otthoni gyakorlasra).
Winodze ala egy nagyon jo es kismeretu megoldas az OmniHTTP webserver.
Mindent tud, amit irtal.
http://www.omnicron.ca
Freeware
Magyar (felig) PHP dokumetacio :
http://www.php.net/manual/hu/manual.php
|
+ - | 2oldalas print (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Talan mar talalkoztatok
a problemaval word doc ketoldalas
nyomtatas. A nyomtato csak egyet bir, de
en kettot szeretnek. Megpedig ugy,
hogy eloszor a paratlan oldalakat,
azutan a tombot megforditva
forditott sorrendben nyomtassa a
maradek oldalakat.
Ti milyen szoftveres megoldasokat
hasznaltok?
|
+ - | va: A rendszer leall (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Windows vedelmi hiba. Inditsa ujra a szamitogepet.
>A rendszer leallt.
>
>Es ez mind kek kepernyon, amikor ki akarom kapcsolni a gepet.
>Altalaban akkor van amikor a video kartyat izzasztom.
A videokartya tipusat nem irtad, de ha izzasztod, akkor szegenynek melege
lesz. Egy huto a vga kartyara(ventillatorral), vagy melle, vagy fole
megoldhatja a gondot.
Jedimi
|
+ - | par konyvtar szinkronja automatice (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Most, hogy vegre sikerult beszereznem az ahitott HDD-t (nagy-nagy
koszonet az illetonek ezuton is!), felmerult bennem egy otlet.
Szeretnem, ha a regi es az uj HDD-n is meglenne napi mentesben
egy-egy konyvtar. Mindez sajna dozer ala. :( [Lin*xszal mar megint
nem lenne gond :)]
Gondoltam arra, hogy valami autmatizalo szoftvert keresek, de
olyat meg nem talaltam, ami pici (par, max. parszaz kB) es free.
Aztan felmerult a WSH hasznalata is, csak ehhez kellene valami
doku.
Ha van tippetek ne tetovazzatok, minden kosza otletet szivesen
fogadok! Tenyleg csak arra kellene, hogy 1-2 konyvtar azon
belul is a fileok szinkronba legyenek a ket HDD-n/particion.
(Van valami "Taska" nevu cucc, ez elvben ezt tudja? Es automatice
is?)
Koszi!
LiRul
|
+ - | [TELEFON] Re: ASDL telefon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A #2230. GURUba irta NAR >:
> ASDL vonalon lehet netezes mellett (kozben vagy helyett)
> telefonalni?
Lehet, kozben is.
LiRul
"Forras": valamelyik hwsw portalon levo Matavnetes interju.
|
+ - | [LINUX] Re: WEBserver PHP-vel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A #2230. GURUba irta Robi >:
> Adott egy kisebb gep (P75/24MB RAM/100M HDD/NE2000 Halokartya/512K
> TridentVGA)
> Erre szeretnek feltenni egy kis WEBservert (otthoni gyakorlasra).
> Win/esetleg Linux johet szoba. Linuxot nem nagyon raktam eddig
fel.
En a Debiant ajanlom. (Ki hitte volna?!:) Azert, mert azt a
disztribet
ismerem, es tudom, hogy fel lehet rakni mindenfele X-es cucc nelkul
is. Alaprendszer negyvenvalahany mega, a szukseges csomagokat meg
apt-get-tel (vagy dselect-tel) felpakolhatod.
> PHP servernek apache jo, vagy van egyszerubben felrakhato?
Annyira nem ertek az Apache-hoz, de az inkabb web szerver, mintsem
PHP szerver. Az egy dolog, hogy mint modul asszem van hozza PHP
tamogatas.
> Karakteres mod alatt van valami jo filekezelo (Norton-szeru)?
Mindnight Commander (mc)
> Valamint: Alapszinten honnan induljak el?
Hat, nemtom. Ha teljesen nullarol kezded, sok-sok elszantsag kell,
az Apache configja egy oreg buheratort is megizzaszthat neha.
> Ha ezt a gepet Proxy kiszolgalonak szeretnem utana hasznalni,
> lehetseges (boviteni a WEBszervert ilyen funkcioval)?
Persze. A szerverre olyan kiszolgalo daemonokat teszel fel,
amilyeneket csak jolesik. Proxy daemon pl. a squid. De annak a
configja is (bizonyos esetekben) huzos.
> Ha a gep 486/DX2-66/16MB RAM lenne, mukodhet a dolog?
Nezd, ez attol fugg, hogy mekkora terheles varhato a web
kiszolgalas teren. IMHO (!) napi parszaz kerest egesz biztos
el tud latni egy ilyen gep is, bar RAM nem artana meg bele.
LiRul
|
+ - | [LINUX] Re: Ujra Linuxos kerdesek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A #2230. GURUba irta Friczy >:
> szorozesnek tunik, de megsem az: ebbol a parancs
> (es nem parancsok) mindossze a tar, az xzf illetve a v kapcsolok.
Hmmm, valoban szorozes, de igazad van. :) Legyunk pontosak, ezt
alt. en is hangoztatni szoktam. Koszi a kiigazitast!
LiRul
|
+ - | [LINUX] Re Re: velemenyem errol az egesz registry-temarol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
>>vitathato, hogy a /windows/system a legjobb megoldas-e. A gonoszabb eset az,
>>amikor az ujonan telepitett program megtalaja az osztott DLL egy verziojat,
>>de ugy dont, hogy az tul regi, es o lecsereli egy ujabbra. Ezek utan a
>>regebben telepitett program nem biztos, hogy mukodik, hiszen az ujabb DLL
>>nyilvan nem teljesen ugy mukodik, mint a regi (ettol ujabb, ezert volt
>De ennek felulrol kompatibilisnek kene lenni, nem? Azaz max. uj fuggvenyeket
>szabad tartalmaznia.
Elben igen, gyakrolatban ezt borzaszto nehez 100%-osan biztositani. Ez kulonose
n
a hibajavitasoknal jon elo: mi van akkor, ha egy program szamit egy hibara, ne
adj isten kihasznalja azt?
>>Magyarul: a problemak forrasa a komponens-alapu programozas, amire eddig
>>egyetlen rendszerben sem lattam jo megoldast. Tobb felevel probalkoznak,
>>tobb-kevesebb sikerrel. Az egyik rendszer itt szurja el, a masik ott.
>En ugy latom, hogy a legnagyobb baj az, hogy a userek turkalhatjak a reg.
>adatbazist. Meg a user progija donti el, hogy egy .dll felul lesz-e irva, vagy
>sem...
Ebben az a vicces, hogy szinte mindenki mas, aki hozzaszolt, pont az
ellenkezojet irta: szerintuk az a baj, hogy bena telepitok mindenfelet
beleszemetelnek a rendszerbe, amit nem kene. Bezzeg, ha kezzel csinalod a
dolgokat (es itt felhozzak a Linux-ot peldakent) mennyivel tisztabb a dolog.
Ebbol is lattszik, hogy nincs mindenhato megoldas. Kinek ez fekszik, kinek az.
>En azt csinalnam az MS helyeben, hogy ezt nem engednem. Minden programot az MS
>egy progijanak kene telepiteni, annak kene nyilvantartani, hogy mit
>telepitett. Ugyanigy, amikor egy .dll telepitese kert, akkor megnezne, hogy a
>jelenlegi .dll-nel ujabb, kompatibilis-e vele.
Ja. A kerdes csak az, hogyan: a verzio meg eldontheto egy resource megnezesebol
(felteve, hogy az tenyleg karban van tartva), de, hogy nezi meg, hogy *tenyleg*
kompatibilis-e?
Amugy a kozponti telepito (ami szinte az OS resze) pont a Linux distrib-eknel
merul fel: Debian, RedHat. Az egyik lengnagyobb kulonbseg koztuk a csomagok
formatumaban es az oket kezelo program mukodeseben van. Persze meg lehet keruln
i
ezeket a szerkezeteket, de ha egyszer pl. elkezdtel egy Debianra felrakni
..tgz-bol dolgokat, ugy ossze tudod kavarni szegeny telepito adatbazisat, hogy
ihaj. Akkor meg megette a fene az egesz csodaszep konfliktus-feloldo, kezet
csokolo tepeitorendszert, ha csak ugy tudsz csomagokat felrakni, hogy mindig od
a
kell irni, hogy -force meg --ignore-dependencies.
Udv,
Tantos Andras
|
+ - | keszenlet kapcsolasa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello minden kedves guru olvasonak!
Azt szeretnem megtudni, ha leallitaskor a keszenletet valasztom,
akkor mit indit el, parancssorbol tudom e azt inditani. pl.egy idozito
programnak megadva, hogy futtassa, ha lejart az idozites.
mas kerdes: a mobilrack wincsit a winnek kellene felismerni (none-ra
van állitva) megis a vincsik moge, de a cd-k ele sorolja a betujelet,
nem a vegere
maganba is szivesen varom a valaszt, elvegre ez eleg lamer kerdes, nem
sok mindenkit erdekelhet a valasz
Köszönöm a válaszokat
joe
--
Best regards,
kovacs mailto:
|
+ - | [TELEFON] Re: ASDL telefon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali,
NAR:
>ASDL vonalon lehet netezes mellett (kozben vagy helyett) telefonalni?
Termeszetesen, az ADSL a beszedcsatorna folotti frekvenciatartomanyban
dolgozik, a modemben, vagy a modem mellett levo splitter szetvalasztja a
kettot.
Megfelelo splitterrel ISDN kapcsolat folott is megy az ADSL.
G.Laci
---
http://www.netposta.net NetPosta, E-m@il ingyen!
|
+ - | Digital8 & Pyro 1394 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Guruk!
Vettem egy Sony DCr-TR8100E Digital 8 videokamerat, egy
Pyro 1394 Port kartyaval.
A csaladi anyagokat szeretnem megvagva Cd-re irni.
Milyen programokat javasoltok erre a celra?
1./AVI-bol DivX-be mivel kell tomoriteni?
2./Allitolag megoldhato, hogy bar csak DV out van, vissza
is lehet irni.Hogyan?
3./Ha VHS-re akarom a kesobbiekben kiirni, van jelentosege,
hogy milyen formatumban tomoritem most?
4./Hol talalok ezzel a temaval kapcsolatosan anyagot?
(konyv, internet, folyoirat stb.)
Koszonettel:
Gabor
|
+ - | Re: Elektroncsoves szamkijelzo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Halihó!
wrote:
> A la'da'k me'lye'n talaltunk egy Z590M jelu piros,
> elektroncsoves szamkijelzot. A labai a kovetkezokeppen
> neznek ki:
> [...]
> Hogyan kell egy ilyet bekotni es mekkora feszultseggel
> kell zargatni?
Ezek Nixie-csovek. Csak latszatra elektroncsovek, valojaban
Glimmlampak. 50-100V egyenfesszel (es soros kb. 50-100
kohmmal) lehet kiserletezni a beuzemelesevel. Az egyik
kivezetes a kozos anod (v. katod), a tobbi kivezetes pedig a
kijelezheto szamjegyeknek felel meg. Most nincs a kozelemben
doksi rola, de ha gondolod, utananezek.
--
Udv From:, a latszat
Tibcsi(R) -
|
+ - | [LINUX] rpm linux (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nagykekesi Arpad:
###
Az egesz egy ICQ kliensbol indult ki. Sajnos nem talaltam olyat, ami
hajlando lenne proxyn keresztul mukodni. Letezik egyaltalan ilyen?
Kettot talaltam egy licq meg egy klicq de egyik sem muxik a proxyn
keresztul. Raadasul az licq azt irja, hogy az RPM-el nem lehet
telepiteni mert neki valami, idezem "<=3. or later" verzio kell.
Nekem meg 3.0.5-os van fent. Ertelmezesem szerint valami korabbi
program kell neki?! Vagy csak en nem ertem meg a lelkivilagat.
###
az RPM csomagkezelod 3-as verzioju, es valszeg a suse 7-nek mar 4-es
verzioju rpm-je van.
rpm -q rpm megmondja, hogy hanyas az rpm-ed.
file akarmi.rpm megmondja, hogy hanyas az rpm file-od.
|
+ - | [LINUX] lilo linux fekete zoltan (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
##
editalod az /etc/lilo.conf -ot a kov keppen
image=/usr/src/linux/arch/i386/boot/bzImage
label=ujlinux
read-only
root=/dev/hdax
#az x helyett a linuxos root particio szamat ird be
aztan kiadod a lilo parancsot rootkent, gep ujraindul es ha minden ok
akkor van egy uj rendszermagod.
##
nem tul elegans megoldas, es nem is teljesen pontos.
sokkal celszerubb a /boot-ba bemasolni a bzImage-et, mert ha ugy
csinalja, ahogy Te irod, akkor mindig editalgatnia kell a lilo.conf-ot,
ha mas kernelt is akar bootolni.
a System.map kimaradt a mesedbol.
|
+ - | [LINUX] webserver php-vel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
az apache nem php-server.
az apache egy webserver, ami megfelelo beallitas eseten tamogatja a
php-t.
kiindulas: www.linuxdoc.org, www.freshmeat.net
karakteres filekezelo: midnight commander (mc)
mi koze az apacsnak a proxy-hoz? semmi.
486dx2 66 16mega ram elvileg eleg.
persze forgalomtol fugg, a memoria lesz az elso bottleneck imho.
> =======================================================
> Felado : [Hungary]
> Temakor: [LINUX] WEBserver PHP-vel ( 18 sor )
> Idopont: Mon Mar 19 17:23:06 CET 2001 GURU #2230
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sziasztok!
Adott egy kisebb gep (P75/24MB RAM/100M HDD/NE2000 Halokartya/512K
TridentVGA)
Erre szeretnek feltenni egy kis WEBservert (otthoni gyakorlasra).
Win/esetleg Linux johet szoba. Linuxot nem nagyon raktam eddig fel.
XWindow
nelkul szeretnem felrakni, amim most van: Mandrake, CHIP CD melleklet
(azt
hiszem 7-es verzioszamu).
PHP servernek apache jo, vagy van egyszerubben felrakhato? Karakteres
mod
alatt van valami jo filekezelo (Norton-szeru)? Valamint: Alapszinten
honnan
induljak el? Neten valami "gyorstalpalo van fenn"?
Ha ezt a gepet Proxy kiszolgalonak szeretnem utana hasznalni, lehetseges
(boviteni a WEBszervert ilyen funkcioval)?
Ha a gep 486/DX2-66/16MB RAM lenne, mukodhet a dolog?
Elore is koszonom:
Robi
|
+ - | [WINDOWS] WinNT server memory (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
a WinNT servernel memoria hianyban szenvedek. ha a taskmanaggerben
osszeszamolom a procesokat, hogyu mennyi memoriat foglalnak le, akkor ugy
kb. 200MB kulonbseg jon ki azzal szemben, amit a memoria hasznalatrol ir a
task manager/performance.
a gepen SQL server, IIS server es Exchange server fut...
probalkoztam mar Mem Defrag programmal is, de az sajna nem segitett...
fizikailag 512 MB memoria van a serverben...
a level ment a guruba es a windowsba is,
a segitsegeteket koszonom.
zoli
|
+ - | Re: proxy szerver (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
wrote:
> > Tud valaki olyan proxy szerverrol ami a 25-os vagy a 110-es porton
> > "figyel"?
>
> Nem igazan ertem a kerdest, mert egy proxy szervert arra a portra raksz
Latom felreertodott a kerdes. Olyan az interneten letzo proxy szerver cime
kell amelyikre a 25-os vagy a 110-es porton tudok csatlakozni a
bongeszommel. Tobb ezer szerver cimet atneztem, de nem talaltam ilyen
"egzotikus" szervert. Azt is elmondom 2 szoban, hogy miert kell: email
only elofizetesem van es szeretnek kimenni a halora is. Az otlet nem az
enyem de jo lenne kiprobalni.
--
Minden jot, Fekete Zoltan
"Eredmenyeink mellett sikereinkrol se feledkezzunk meg!"
|
+ - | mindenfele (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
> A masik problema ami eddig ugyancsak nem jelentkezett, hogy idonkent
> "szetesnek" az ikonok az ablakokban es minden olvashatatlanna es
> zavarossa valik, ilyenkor ujra kell inditani a gepet es ezutan all
> helyre minden.
Nem kel ujrainditani, csak valts at karakteres modba, aztan meg
vissza. (dos prompt pl.).
Maradok foldig ero tisztelettel...
Dome
mailto:
mailto:
http://w3.swi.hu/domeapo
|
+ - | lex (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
> Sziasztok,
>
> Tudja valaki, hogy milyen szerkesztovel, vagy nyomdaszprogrammal
> keszulnek .lex kiterjesztesu fajlok ?
> Esetleg mivel lehet oket megnezni? Ki szeretnem oke nyomtatni, de csak
> krikszkrakszok vannak benne. Bar hasonlitanak a szoveghez (versbe vannak
> szedve, egy krikszkraksz - egy betu )
>
> Koszi,
> Laci (valaszt maganba is, ha lehet)
Nehany magyar elvalasztoprogram szotara ilyen. Egy kisse el van
kodolva, hogy ne legyen egyzseru az elet...
Nem hiszem, hogy csak ugy vissza lehet kodolni oket (biztos lehet,
csak nem biztos, hogy negeri...)
Maradok foldig ero tisztelettel...
Dome
mailto:
mailto:
http://w3.swi.hu/domeapo
|
+ - | Halozat IP cimet akar (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali Laci, Guruk!
>>>A halokartyat mar berektam (latszolag minden O.K.). De
mivel NAGYON KEZDO vagyok nem tudom hogyan tovabb. A W95-os
gep allandoan arrol panaszkodik, hogy nem kapott IP cimet a
kiszolgalotol. Azt meg nem tudom, hogy lehet beallitani,
hogy a W98 adjon neki... :-(( <<<
Ez furcsa, nekem meg soha nem csinalt ilyet.
A halozat tulajdonsagaiban a munkacsoport-nak meg kell
egyeznie mindket gepen, a szamitogep nevenek viszont mk.
gepen kulonbozonek kell lennie.
A fajl es nyomtato megosztas be van jelolve?
Probalj meg feltenni NetBeui-t, bar azt hiszem ezt alapbol
felteszi.
Ha minden kotel szakad, akkor a TCP/IP tulajdonsagainal az
IP-cim fulon az IP cim automatikus megadasa helyett valaszd
az IP cim megadasat es add meg mondjuk az egyik gepen a
192.168.0.1-et, a masikon pedig a 192.168.0.2-t. Az
alhalozati maszk mindket esetben legyen 255.255.255.0
Udv.
Benyus
|
+ - | [LINUX] RE: Linux porblema (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali Bazs, Guruk!
>>>Felraktam a gepemre egy Mandrake 7.2-es disztribet,
telepitesnel szepen kivalasztottam a Magyar nyelvet. Namost
a gond az, hogy van egy CD amin nem latok egy konyvtarat,
sem KDE alatt, sem textes konzolnban. A konyvtar neve
ekezetes betuvel kezdodik. Konkretan Á -val mint Akos<<<
A Mandrake-t nem ismerem, a tobbit se nagyon (meg!) :)
Az a gyanum, hogy a kerneledbe nincs beleforditva az ISO
8...-2 (a pontok helyen most nem tudom fejbol milyen szamok
szerepelnek, de forditaskor egyertelmu) tamogatas. Ez -
legalabb is a SuSe-ba - szukseges a FAT meghajtok ekezetes
betuinek kezelesehez.
Udv.
Benyus
|
+ - | [WINDOWS] Re: 386 az urallomason (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>=======================================================
>Felado : [Hungary]
>Temakor: [WINDOWS] 386-os az urallomason ( 19 sor )
>Idopont: Sun Mar 18 13:43:22 CET 2001 GURU #2229
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
>Hell GURUk!
>
>Remelem nem koveztek meg, amiert ideirom amit a Vasarnapi Blikkben, az
>epulo nemzetkozi urallomasrol (Alfa) szolo irasban olvastam:
>
>"A napelemek napkovetesere hasznalt szamitogepes program - barmily
>meglepo is - egy 386-os (!!!) osreginek es elavultnak tekintheto
>szamitogepen fut. Persze nem azert, mert nincs penz a modernebbre,
>hanem mert a regi tipusu integralt aramkorok nagyobbak, igy
>biztonsagosabban mukodhetnek az urbeli legviszonyok kozott."
>
>
>Kiraly a modern technika, nem? Gondolom nem Windows alatt fut a
>program... :-)))))))))
Termeszetesen nem Win alatt fut :-)
Amugy a nagyfoku integraltsagu aramkorok erzekenyek az atomsugarzasra.
Atomeromuvekben nem ajanlatos ilyen aramkoroket hasznalni...stb.
Es az urallomason kis foku sugarzas van, ha jol tudom, es ennek, mondjuk
nem orulne egy 1Ghz-es Athlon, mert rogton szamitasi hibat ejtene...
A dokkolas meg kulonos precizitast igenyel.
Tamas
|
+ - | [LINUX] Re: velemenyem errol az egesz registry-temarol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>>>> "An" == Andras Tantos > writes:
An> Szepen meg lehet talalni az analogiakat a ket modszer kozott.
>> Hat nemtom, en a Windows-os ganyolas es a linux kozott semmi
>> analogiat nem latok...
An> Pedig nem nehez:
An> /etc <--> registry/H_LOCAL_MACHINE
An> ~/. fajok <--> registry/H_CURRENT_USER
Ehm, azert a /etc/ es a ~/.* -ot osszehasonlitani a registry-vel
barmilyen szempontbol (kezelhetoseg, atlathatosag, dokumentaltsag,
megbizhatosag, hiba eseten helyreallithatosag, biztonsag, stb) eleg
morbid... ;-PP
An> Amugy bedobok meg egy temat, inkabb kozvelemeny-kutatas szintjen:
An> akik hasznalnak Win-t, es Unix-ot is, szamoljak ossze, hogy
An> idoegyseg alatt hany programot tesznek fel/vesznek le a ket
An> oprendszeren.
Jajj de nincs ertelme na mind1... Remelem linux alatt az idobe nem
szamit bele amig a program lefordul.
An> Nalam speciel az arany 1 Linux install - 4-5 Windows install, 1 Linux
An> un-install - 15-20 Windows uninstall. Lehet, hogy masnal maskent van.
Linux alatt ez eleg konstans (felteve hogy a programot mar
leforditottad):
Bemasolod a programokat egy konyvtarba, ez csak a vinyosebessegedtol
fugg:
,----
| $ make install prefix=/usr/local/stow/PROGRAMNEVE-VERZIO
`----
Szetszorod a fajlokat symlinkekkel a rendes helyukre (max 10 mp):
,----
| stow PROGRAMNEVE-VERZIO
`----
Program kiszedese a rendszerbol (max 10 mp):
,----
| stow -D PROGRAMNEVE-VERZIO
`----
(figyeld meg hogy igy 1 programbol tobb verzio is lehet egyszerre, ~5mp
alatt lehet koztuk valtogatni, uninstall utan nincsenek ottmaradt
fajlok, stb)
Teljes letorles (csak vinyotol fugg):
,----
| rm -r /usr/local/stow/PROGRAMNEVE-VERZIO
`----
Persze ha az egeszet a disztribuciod csomagkezelojevel csinalod akkor
meg egyszerubb.
No ezt csak azert irtam hatha valaki meg nem hasznal 'stow'-t a
/usr/local/ rendbentartasara.
Andras, egy dolgot -- talan sajnos -- el kell fogadni: hozzaerto ember
keze alatt a linux mint op'rendszer minden tekintetben jobb a
Windows-nal (nem sorolom fol mert minek). Egyszerubb kerdes hogy miben
jobb a Windows: programellatottsag, driver ellatottsag, tobben
hasznaljak.
--
....sutongi tti olleh
Real programmers don't comment their code.
It was hard to write, it should be hard to understand.
|
+ - | Re: Koszonet es kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>>>>> "Sa" == SZAKACS VASS Sandor > writes:
Sa> Fekete Zoltan wrote:
>> Tenlyeg nezegettem a hixsplitet es nincs semmi cim megadva ahonnan le
>> lehetne tolteni. Kertesz Vili, nem tenned fel a hixsplitet is a hixeditor
Sa> A cim elvileg http://solaria.sch.bme.hu/~ignotus de ez sajnos jelen
Sa> pillanatban egy 301-es redirect, ami raadasul egy nem letezo cimre
Sa> mutat...
Jee tenyleg. Majd kitalalok valamit, turelem... :-)
Sandor, koszi hogy szoltal.
Ja es addig is a hixsplit "letolteshez" nekem irjatok levelet, azt a 2
emailt evente el birom kuldeni. :-)
--
....sutongi tti olleh
Emacs: the answer to the world surplus of CPU cycles.
|
+ - | Re: velemenyem errol az egesz registry-temarol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Mon, Mar 19, 2001 at 02:23:44PM +0000, wrote:
> Igy van, ezzel en is egyetertek. Sajnos van olyan program, ami
> akar tobbszazas rekordszamu bejegyzeseit is a registryben tarolja.
> Persze, nem kellene annak ilyen soknak lennie, de nekem pl. igy
> fekszik. Azaz, tobbszaz bejegyzest szoktam benne letrehozni, ezek
> mindegyike atmeneti, de allando jelleggel megvan a letszam. A fene
> folyton rag, hogy ezt miert nem tarolhatja egy sajat kulon fajlban
> a program...
Itt nem teljesen tiszta szamomra: sajat gyartasu programrol beszelsz?
Ha igen, akkor miert kell a registry, miert nem jo helyette a jo oreg
(es sokkal veszelytelenebb) .ini file?
--
--- Friczy ---
'Death is not a bug, it's a feature'
|
+ - | [LINUX] Re: LInux + GNOME (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Mon, Mar 19, 2001 at 08:43:40AM +0000, wrote:
> Erdekes dologgal talatam szembe magam. Suse 7-est hasznalok Gnome
> XWindow-t. Rootnak angol, nekem magyar a szoveg. Hol lehet
> beallitani, hogy nekem is angol legyen?
Valoszinuleg a LANG valtozo beallitasa lehet az oka, ugy tudom a Gnome
automatikusan alkalmazkodik hozza. Tehat export LANG=en es utana indits
X Window-t.
> a menukben a feliratok vege le van vagva. Mindig csak az utolso betu
> annak is a fele. Egy felkialtojelnel viszont mar eleg gaz az azert.
A default fontokkal kell jatszani, nem fernek el a mezoben.
> Mas. Nezegetem a programokat hozza. Az egyik azt irja nekem, hogy
> kell a glib 1.2.x-es verzioja. Ok. Irany a net. Meg is talatam.
> Kimondottan a Suse 7-hez. Configure-Make-Make Install. Fent. Locare
> *glib* megvan. Ujra megprobalom felrakni a az elozo programot. Meg
> mindig nem talalja. Segitseg! Ha felrakok valamit, akkor meg nincs
> fent? Vagy valami eleresi utba kell beletenni?
A csomagkezelo (esetedben rpm) adatbazisaba nem kerult bele. Probald az
adott verzioju csomagot rpm-ben megkeresni, es az rpm-mel felrakni. Ha
ez nincs, akkor probald a felrakando programot is kezzel (leforditva,
stb) felrakni. Kerulo utnak a csomagkezelo biztositja, hogy felrakhasd
a csomagot anelkul, hogy a hozza szuksegeset felrakd (a man-jabol
kiderulhet), de nem javaslom.
--
--- Friczy ---
'Death is not a bug, it's a feature'
|
+ - | [WINDOWS] Re: Re Re: velemenyem errol az egesz registry-temarol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Mon, Mar 19, 2001 at 02:33:24PM +0000, wrote:
> >Azert a "szetszorva" itt jol meghatarozott rendet jelent ugye.
>
> Persze, a dolgok nem veletlenul kerulnek oda, ahova, ott van a helyuk. De ez
a
> Windows alatt sincs maskent. A registry-ben is (az elmelet szintjen legalabbi
s)
> eleg takaros rend uralkodik. Nem az elmelettel, hanem a szarul megirt
> programokkal van a baj.
Azt azert hozzatennem, hogy Windows alatt a jo szandeku programozo sem
igazan tud rendet tartani a registryben, mert egy program sem
dokumentalja (maga a Windows a legkevesbe), hogy milyen registry
kulcsokat akar letrehozni, es abban mit tarolni. Igy akar az is
megtortenhet, hogy ket program ugyanazt a registry bejegyzest irja
felul.
--
--- Friczy ---
'Death is not a bug, it's a feature'
|
+ - | [LINUX] Re: Ujra Linuxos kerdesek ( 40 sor )*** (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
On Mon, Mar 19, 2001 at 05:23:11PM +0000, wrote:
> > Sokan azt fogjak javasolni hogy nem a home-ba hanem a /usr/src/linux-ba
> > csomagold ki, de ezt a megoldast Linus hatarozottan ellenzi.
> Miert? (Tenyleg nem tudom :( )
> Bocs, ha hulye kerdes...
Az egyes linux disztribuciok (egy-ket hibatol eltekintve :)) altalaban
konzisztensen osszeallitott programcsomagokbol epulnek fel. Az egyes
osszetevoknek (program, library, konfiruracios file, stb)
a filerendszer hierarchia szabvany (Filesystem Hierarchy
Standard) meghatarozza a helyet ajanlas szinten. A nem a disztribucio
reszekent felrakott programokat, file-okat erdemes elkulonitett helyre
felrakni, hogy vilagos legyen az, hogy 'partizanakcio :))'
eredmenyekeppen van fenn. Erre az FHS a 'local' konyvtarakat ajanlja.
Pl. a felhasznaloi programok szokasos helye az /usr/bin, a nem
disztribuciobol jott programoke pedig az /usr/local/bin. Ha letoltok
egy forrasnyelvi programot (ez lehet akar a kernel is), azt nem
celszeru az /usr/src konyvtar ala tenni, inkabb az /usr/local/src ala
szokas.
Ha viszont nem rendszergazda vagyok az adott gepen, akkor sok
valasztasom amugy sincs, marad a home konyvtar, mert csak ahhoz van
teljes hasznalati jogom.
--
--- Friczy ---
'Death is not a bug, it's a feature'
|
+ - | LimeWare (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Sikerult mar valakinek kozuletek Debian Potato ala beizzitani a LimeWare
nevu programot? Telepiteskor nekem mindig elszall. A gyer dokumentaciojaban
annyit irnak hogy bizonyos disztribek alatt problemak lehetnek, de arrol hogy
mit kell csinalni, vagy mikre van szuksege a programnak, nem irjak :-/
Szoval ha valaki hasonlo cipoben jart kerem irjon!
Koszi
Debian 2.2r2 <o> 2.2.18
Szathmari Gabor <<o>>
Member of the PPP clan http://www.freeweb.hu/pppklan
"The Pope smokes dope every day" - David Peel
|
+ - | Real Player8 save? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi,
hogyan lehet lementeni (elkapni) az eppen hallgatott (nezett)
clipp-et?
A leirasa szerint a gyakran jatszott dolgokat menti,
de ezt en meg nem tapasztaltam.
Ha ez a progi nem kepes erre, tud valaki ajanlani "jobbat"?
Udv. Kalman
|
+ - | Re: X-Men DivX (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
2001. Mar 19.- n 03:23- kor wrote :
> --=====_98501520841=_
> Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-2"
> Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
>
> Hello Mindenki!
>
> Az =FAj X-Men mozifilm (magyarul: X-Men: A k=EDv=FCl=E1ll=F3k) 1 cd-n=
> megvan, 560 MB, DivX-es, magyar =E9s angol felirattal, multifunkci=F3s=
> DVD/MPEG-lej=E1tsz=F3val-akit =E9rdekel.
> Tam=E1s
>
1. Elobb tanulj meg levelet irni a hix-guruba!
2. Akkor sem hirdetsz ilyet itt!
3. Huzz innen a fracba!
4. :(((((((((
--
Bye, Janos Debian GNU/Linux 2.2 on 2.4.3-pre4
GPG/PGP fingerprint= 2365 40BD 2205 5C83 2296 68AE B372 2867 09BC CCE7
|
+ - | Slot A -> Socket A atalakito letezik ? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Guruk !
Eddig megrogzott Intel-es ember voltam, de ugy nez ki hogy megterek
:))) ! Kineztem magamnak egy ATHLON 750-t, de kellene hozza egy olyan
alaplap amelyen legalabb 1 ISA slot van, ki mit tud ajanlani (ABIT v.
ASUS erdekel csak) ? Es akkor jojjon a subject beli kerdes: a ket
proci gyakorlatilag csak a cache meretben ter el (nem biztos, csak
minden leirasbol erre kovetkeztetek) ugy gondolom, tehat
letezik-e olyan atalakito mint az Intel procik eseteben a
Slot1-> FC/P PGA ?
A valaszokat elore is koszi: LBandi
PS.: Ha offtopic akkor sorry.
|
+ - | Re[2]: Grabbeljunk! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A GURU 2230-ban irta :
>Bocs, elmrtam, az eredeti hossz: 2:57:00, FRau: 2:56:98; Blade: 2:57:00;
Lame:
>2:57:45.
>Azaz a Frau 2 szazadot, a lame 45 szazadot tevedett...
>
>Zavogyan Janos
Vagy nem annyi az eredeti hossz?:-))
rol_ler
HIXEditor 1.15beta6
|
+ - | [TELEFON] Re: wget for win (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
>Felado : [Hungary]
>Temakor: [TELEFON] Re: wget for win ( 12 sor )
>Idopont: Mon Mar 19 19:14:17 CET 2001 GURU #2230
>> Szeretnem kiprobalni a WGET webletolto W9x-re portolt valtozatat.
>> El is inditottam probakeppen, de szetverte a telefonos kapcsolatom.
>???? Bovebben legyszi.
A W95 beepitett tarcsazojaval kapcsolodom es hasznalok mindenfele
"alkalmas" progit. Pl. MSIE, Opera, Bat, Teleport stb.
Gondoltam megnezem ezt a Wget-et is, hogy linux alatt mar ismeroskent
koszonjon ram.
Elinditottam a Wget windowsos valtozatat egyszeru parancssorral
FAR alol. (wget.exe 200192 01.01.23. ver 1.7-dev)
"Dolgozott" is 1 percet, aztan szetbontotta a kapcsolatot.
A legegyszerubb utasitast kapta, amit a help-bol kiolvastam:
wget http://palyazat.lme.hu/
Vagyis azt kellene elernem, hogy a kapcsolat felepitesevel es
lebontasaval egyaltalan ne foglalkozzon. (ne tudja szetbontani)
>> Azert annyi eszem volt, hogy a kapcsolat kezdeten probaltam ki. :-))
>Miert nem mindegy, hogy mikor inditasz wget- et.
Tord a fejed Janos! :-)) Benne van a kerdesemben az egyszeru valasz.
Mivel telefonos behivassal otthonrol kapcsolodok, nem mindegy, hogy
hanyszor 150Ft/aktus! Ez van: ujkori nyomor.
Feri
Best regards,
P.F. mailto:
|
+ - | Re: Cardware (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A GURU 2229-ban irta :
>Milyen az a CARDWARE program??
Egy (vagy tobb) kepes levelezolapot kell kuldeni a programozonak. Van aki
megmondja, hogy milyent: az orszagodrol, varosdrol,allatosat stb, van aki
nem. Mindig tartok egypar magyarorszagi, soproni vagy aranyos, humoros
lapot erre a celra... Megeri, mert jo visszavelzeseket kap az ember.
>Es a FIRMWARE??
Ezt meg mas tudja, megmodani :))
HIXEditor 1.15beta5
Laci
|
+ - | Re[2]: [LINUX] Ujra Linuxos kerdesek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A GURU 2229-ban irta :
>On Sat, Mar 17, 2001 at 05:53:18PM +0000,
wrote:
>
>> A modemmel kapcsolatban (ACORP A-56EMR)
Ha vegkepp nem megy semmikepp a dolog, esetleg tudok kuldeni egy magyar
leirast a PPP beallitasrol, igaz a levelezesre kihegyezve es egy magyarul
beszelo config programot. SuSE 6.3 alatt kb negyed ora alatt normalis
net-elerest produkaltam (ez volt az elso probam vele)
HIXEditor 1.15beta5
Laci
Ui.: Ment maganba is
|
+ - | [WINDOWS] FW: re: 386-os az urallomason (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
> >Felado : [Hungary]
> >Temakor: [WINDOWS] 386-os az urallomason ( 19 sor )
> >Idopont: Sun Mar 18 13:43:22 CET 2001 GURU #2229
>
> >Hell GURUk!
> Kivanlak oda teged is! (Vicc volt, sertodes ne essek, csak
> nem birtam megallni :-D)
>
> >"A napelemek napkovetesere hasznalt szamitogepes program - barmily
> >meglepo is - egy 386-os (!!!) osreginek es elavultnak tekintheto
> >szamitogepen fut. Persze nem azert, mert nincs penz a modernebbre,
> >hanem mert a regi tipusu integralt aramkorok nagyobbak, igy
> >biztonsagosabban mukodhetnek az urbeli legviszonyok kozott."
> >Kiraly a modern technika, nem? Gondolom nem Windows alatt fut a
> >program... :-)))))))))
>
> Ami az elso mondatot illeti: Ha postan jarsz, KP atut.megbizast
> befizetni, (ertsd: "csekket", mint pl. telefonszamla), (MO-n,
> ertelemszeruen), es azt egy fekete dobozba latod a kissebik
> szele felol bedugni, amire az a gep (BEG, azaz Belyegzo, Ervenyesito
> Gep) egy belyegzot nyomtat, ebbe pedig matrixprinterszeruen a datumot,
> stb. adatokat, abban bizony 286-os proci dohog! Semmi mast nem csinal,
> mint a datumot, idot figyeli, azt nyomtatja a bizonylatra, ill.
> aktivalaskor, kikapcsolaskor IRDA kommunkikaciot folytat egy
> taviranyitoval. Azert irtam le (korul) ennyire a gepet, mert
> letezik egy regebbi tipus is, ami tok mechanikus. Namarmost, nem
> azert van benne 286-os proci, mert Pentiumra nem tellet volna,
> (1998-1999-2000-ben voltak gyartva a gepek) hanem, mert a feladat
> ellatasahoz tokeletesen elegendo a 286-os proci. Eleg lenne ZX80-as
> proci is, de hol a fenebe gyartanak meg ilyent? Ami a nagyobb meretet
> illeti (marmint az urbeli viszonyok kozott ezert lenne stabilabb a
> proci), szerintem nem allja meg az indoklas a helyet. Az urben
> tobbnyire akkora a hideg, hogy nem gond a hutes, a nagyobb felulet
> pedig nem igaz, a 386-os kissebb mint a Pentium, ugyanakkor
> minel nagyobb feluletu valami az urben, annal tobb sugarzast gyujt
> ossze ,bar de itt beleszol az arakori elemek surusege.
A sugarzas nem igazan tesz jot a felvezetoknek...
> Ami a masodik reszt illeti: lattam mobiltelefont WINDOWS-al.
> Tok stabilan mukodik a kollegeam allitasa szerint, mar masfel
> eve. Az en Nokia 3210-esem masfel ev alatt ketszer fagyott le.
> Atbongesztem a leirasat. Erre az esetre az all benne:
> "Kapcsolja ki a telefonkeszuleket, majd kis ido mulva
> kapcsolja vissza". Es bejott! Es nem is M$ szoftver van rajta!
> --
> Török István
> * Mailto:
>
|
+ - | Re: [DOS] Kep-remeges (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A GURU 2230-ban irta :
> A hetvegen csereltem ki az alaplapomat es ez ujon van egy video
chip
>integralva. Sikerult felinstallalni, de azert van egy kis problemam:
>...
> Raadasul mar az elozo alaplapommal is ez volt a helyzet (azon is
volt
>videochip)
>amit pont az emlitett S3-as videokartya beszerzesevel oldottam meg.
Akkor
>azt
Hali!
Elarulnad milyen tipusuak az alaplapok?
--
Udv:
Stanicz Feri
www.nemethvill.hu/stanicz/
2001-03-20 09:59:32 --HE 1.15beta6
|
+ - | Re: [LINUX] WEBserver PHP-vel (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A GURU 2230-ban irta :
>Ha a gep 486/DX2-66/16MB RAM lenne, mukodhet a dolog?
Hali!
Nalam mukodik tobb eve 1 ilyen gep. Kiszolgalja az egesz ceget web-
mail- ftp-szerverkent.
--
Udv:
Stanicz Feri
www.nemethvill.hu/stanicz/
2001-03-20 10:05:17 --HE 1.15beta6
|
+ - | Re: [LINUX] LInux + GNOME (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A GURU 2230-ban irta :
> olvashatattlan. Netscape-ben pedig egyesenes hasznalhatatlan lett a
> dolog. Nem lehet egy formot kitolteni, mert nem latni, hogy mit
>irok be. Csak akkor jelenik meg helyesen ha kijelolom. Mit csinaltam
> rosszul? Hogy lehet megcsinalni? Ujratelepites?
Hali!
Kb: 2 napja volt a linux hirlevelben, hogy a www.hwsw.hu oldalon
talalhato egy reszletes leiras arrol, mikent lehet normalis fontokat
telepiteni linux ala. Ha jol tevedek akkor arrol szolt a hir, hogy
windozeros true-type fontokat lehet normalisan beizzitani linux
alatt...
--
Udv:
Stanicz Feri
www.nemethvill.hu/stanicz/
2001-03-20 10:14:55 --HE 1.15beta6
|
+ - | Re: procmailrc help (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A GURU 2230-ban irta :
>Van egy scriptem, ami arra lenne hivatott, hogy a postafiokomba
>erkezo levelekrol kuldjon ertesitest, de valami gond van vele:
Hali!
Igazabol a Te problemadra nem tudom a valaszt, de En igy csinalom:
------------------------------
SHELL=/bin/bash
SENDMAIL=/usr/sbin/smail
LOGFILE=$HOME/.procmaillog
PATH=/usr/bin:/usr/local/bin:/usr/sbin
MAILDIR=/var/spool/mail
:0 c
* !^X-Loop:
| formail -X "" -A "X-Loop: " -I Received: | \
awk '{ sub("Subject:","Subject: [Stanicz]"); print}' | $SENDMAIL -oi \
----------------------------
Egy kis magyarazat:
Az X-Loop resz csak azert kell, hogy a visszapatano levelekbol ne
legyen aradat. Az awk-s resz pedig csak azert van, mert a masik
cimemrol mast szurok be a targy ele igy azt is tudom melyik fiokomba
erkezett.
--
Udv:
Stanicz Feri
www.nemethvill.hu/stanicz/
2001-03-20 10:27:17 --HE 1.15beta6
|
+ - | [LINUX] ismet linux script (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Adott a kovetkezo script /illetve itt csak egy reszlete/ ami nem akar
rendesen mukodni nekem:
.................................................
indir=/home/sferi/bejovo
tempdir=/home/sferi/temp
outdir=/home/sferi/kimeno
file=semmitmondo_nevu.txt
cd /
cd $indir
mv ./$file $atdir
cd $atdir
ev=`date | cut -b25-28`
ho=`ls -l -d -G $file | cut -b34-36`
nap1=`ls -l -d -G $file | cut -b38-38`
nap2=`ls -l -d -G $file | cut -b39-39`
if nap1=" "; then
nap1=0
fi
ujfile=$ev$ho$nap1$nap2.txt
...............................................
A gond "csak" annyi, hogy valoszinuleg nem latok a sajat szememtol,
mert nem tudok rajonni miert nem mukodik az a resze ahol az
esetlegesen 1 szamjegybol allo datumnap ele betenne a 0 szamjegyet.
Egyszeruen mindig odateszi igy ha eppen 20.-a van akkor abbol 00.-a
lesz. Roppant kellemetlen, de nem birok vele... ha esetleg valaki
sugna nagyon megkoszonom elore is.
--
Udv:
Stanicz Feri
www.nemethvill.hu/stanicz/
2001-03-20 10:49:55 --HE 1.15beta6
|
+ - | Slot1/PPGA atalakito (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Nincs veletlenul valakinek,
egy slot1/PPGA atalakito alkatresze?.
A kartya 2 oldalan levo bekatinto ful,
vagy ek, vagy mit tudom en, hogyan hivjak!
Magyarul, ami beszoritja a slot1 atalakitott,
fikszalja a kartya 2 oldalan levo karba.
Remelem valaki megertette, mit is keresek -
A gepemet hasznaltan vettem es nem volt benne
Szamtech boltban elhajtottak, mondvan ez jar az
atalakitoval - csak ezzert nem akarok venni egy uj komplett atalakitott.
Egy kicsi hutovel elmegy, de kiakarom cserelni egy nagyobbra
es ott mar jo volna fikszalni az atalakitott.
- Egyszoval Ha valaki eladna nekem ket ilyen pockot,
vagy mi ez? Annak nagyon orulnek!
Ha valaki tud segiteni irjon maganba
es megbeszeljuk.
|
+ - | Re.: velemenyem errol az egesz registry-temarol (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello Vili!
On Mon Mar 19 07:33:19 CET 2001 GURU #2230, Kertesz Vilmos wrote:
>De ennek felulrol kompatibilisnek kene lenni, nem? Azaz max. uj fuggvenyeket
>szabad tartalmaznia.
No igen. De ha az MS-rol van szo, akkor a kompatibilitas szot el kell
felejteni, vagy valami mas jelentessel kell felruhazni.
>En ugy latom, hogy a legnagyobb baj az, hogy a userek turkalhatjak a reg.
>adatbazist.
Szerintem nem ez a legnagyobb baj. Szerintem a userek (legalabbis a
hozzaertobbek) akkor kezdenek reg.-et turkalni, amikor mar kialakult
valamilyen dagvany es igyekeznek azt helyrehozni. Most az hogy ezzel
rontanak vagy javitanak-e a helyzeten adott esetben, mit sem szamit,
mert a baj mar elotte megjelent.
A rendszer gyonyoruen fel tud borulni akkor is, ha kezzel senki nem
pancsol bele a reg.-be.
>Meg a user progija donti el, hogy egy .dll felul lesz-e irva, vagy
>sem...
Igen, ez mar huzos. Altalaban kerdes nelkul felulirjak az install
programok a regi DLL-eket.
Ilyenkor utolag mergelodhetunk (ha kesobb kiderul hogy emiatt nem megy
valami) hogy legalabb megkerdezhette volna a felulirast... Na de ugyan
mire megyunk azzal hogy megkerdezi??
Akar azt mondjuk egy ilyen kerdesre hogy irja felul akar azt hogy nem,
ujabb problemak jelentkezhetnek. Ha nem irjuk felul, akkor az eppen
telepitett program esetleg nem fog mukodni a rendszerben mar korabban
bentlevo DLL-el. Ha meg azt mondjuk hogy irja felul, akkor esetleg mas
programok nem fognak mukodni az uj DLL-lel.
A telepites pillanataban a felhasznalo nem tudja eldonteni hogy egy DLL
torolheto-e vagy sem.
>En azt csinalnam az MS helyeben, hogy ezt nem engednem. Minden programot az MS
>egy progijanak kene telepiteni, annak kene nyilvantartani, hogy mit
>telepitett.
Hat voltak ilyen iranyu probalkozasok (installsield?).
Kulon elvezetes, amikor "elorelato" megfontolasbol az MS uninstall
egyszercsak kijelenti, hogy XY.DLL hasznalata megosztott, igy
eltavolitasa mas programok mukodesere is hatassal lehet, majd
megkerdezi, hogy torolje-e.
Ez olyan mintha bekopogna hozzam a postas es tolem kerdezne meg hogy
jott-e levelem...
Maga az egesz koncepcio olyan problemakat szul, amiket esetleg nem is
lehet megoldani.
(Ha telepszik az uj DLL, akkor regi cucc nem megy, ha nem telepszik az
uj DLL, akkor az uj cucc nem megy).
>Ugyanigy, amikor egy .dll telepitese kert, akkor megnezne, hogy a
>jelenlegi .dll-nel ujabb, kompatibilis-e vele. Ha regebbi, vagy ujabb, de nem
>kompatibilis, akkor nem telepiti, utobbi esetben talan az egesz installt
>leallitja...
>Igy talan megoldodnanak a bajok.
Bizonyos bajok megoldodnanak, de ez a megoldas azonnal uj bajokat
szulne.
Kimeletesebb megoldas lenne szerintem, ha amikor a rendszer egy program
futtatasa soran hirtelen ugy erezne, hogy egeto szuksege van egy
DLL-re, akkor azt eloszor az igenyt feltamaszto programot tartalmazo
konyvtarbol probalna betolteni es csak utana (ha ott nincs) keresne a
rendszerkomponensek kozott.
A telepito meg a DLL-eket a telepitett program melle tenne ha ketsegei
tamadnanak afelol, hogy mi legyen az uj es a regi DLL-lel es nem
omlesztene kerdes nelkul a system-be.
A masik, hogy a reg. kezelese programbol valoszinuleg igen kenyelmes
dolog lehet, mert nem hiszem hogy ez lenne a legjobb helye pl. egy
program ablakpozicioinak eltarolasara...
Bye!
Szirty
|
+ - | Re: Miert nincs hang? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv Kalman!
On Mon Mar 19 16:43:31 CET 2001 GURU #2230, wrote:
>a gepben van egy CD es egy DVD, az op. rendszer WinME, es van egy
>vagon CD lejatszo progi. A problema az, hogy a win. media playeren kivul
>minden lejatszo "hang nelkul" jatsza a DVD-ben levo audio CD-ket.
A DVD-ROM audio kimenete ra van kotve a hangkartya egy audio
bemenetere? Vagy a DVD-ROM digital audio kimenete ra van kotve a
hangkartya digital audio bemenetere (SPDIF)?
Es ha igen, akkor a hangkartyan az a csatorna amire a DVD mint
jelforras csatlakozik nincs mute vagy 0 hangero allapotban mikozben a
lejatszas zajlik?
Amikor a media player ilymodon hanggal jatszik le, akkor a hangkartya
mixereben a Wav audio csatorna, vagy a CD audio csatorna
hangerovaltoztatasa okoz hangerovaltozast? (A "master" hangeron kivul
termeszetesen)
Bye!
Szirty
|
+ - | Re: Elektroncsoves szamkijelzo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello !
On Mon Mar 19 17:53:50 CET 2001 GURU #2230,
wrote:
>A la'da'k me'lye'n talaltunk egy Z590M jelu piros, elektroncsoves
>szamkijelzot. A labai a kovetkezokeppen neznek ki:
>
>' o
>' ooooo
>' o o
>' ooooo
>' o
>
>Hogyan kell egy ilyet bekotni es mekkora feszultseggel kell zargatni?
A bekotesevel kapcsolatban nem tudok nyilatkozni (a szukseges
szakirodalom hijan).
De ez nyilvan egy Nixie cso.
A mukodesi elvet tekintve gyakorlatilag tobb elektrodas glimm lampa
(tehat nemesgazzal toltott).
A mukodtetesehez 50-100V-os egyenfeszultseg kell, amit aramkorlatozo
ellenallason keresztul (emlekeim szerint 100kOhmn nagysagrend) kell a
kijelzendo szamnak megfelelo elektrodara vezetni.
Az egyik elektroda egy femracs, ami az elolaphoz legkozelebb van,
mogotte pedig egymas mogott sorakoznak a szam alakura hajtogatott
elektrodak.
Ha jol emlekszem, akkor a racsra + feszultseget kell kapcsolni
(korlatozoellenallason keresztul) a megjeleniteni kivant elektrodara
pedig negativ feszt, igy az az elektroda vilagitani fog.
Meghajtasara kialakitott TTL aramkor is letezik, meghozza a 74141.
Ha ovatos vagy, akkor a bekotese probalgatassal is konnyen kitalalhato.
Hacsak tularamot nem kap, nem fog tonkremenni akarmit akarhova
kapcsolsz.
(Pl. semmi baja nem lesz a forditott polaritastol, de akkor a szam
helyett a racs fog vilagitani)
Bye!
Szirty
|
+ - | Re: [DOS] Kep-remeges (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
wrote:
>
> Sziasztok!
>
> A hetvegen csereltem ki az alaplapomat es ez ujon van egy video chip
> integralva. Sikerult felinstallalni, de azert van egy kis problemam:
> A kep remeg egy egesz picit es ezt fuggetlenul attol teszi, hogy eppen
> milyen
> frekvencian, illetve felbontasban uzemeltetem. Annal is inkabb, mert meg
> DOS-ban
> il lathato a remeges (a karakterek szele nem kontrasztos, hanem mocorog egy
> kicsit).
> Ha viszont belerakom a gepbe a regi videokartyamat (S3), azzal a kep
> tokeletesen
> eles. Vagyis nem a monitor a hunyo.
> Raadasul mar az elozo alaplapommal is ez volt a helyzet (azon is volt
> videochip)
> amit pont az emlitett S3-as videokartya beszerzesevel oldottam meg. Akkor
> azt
> gondoltam, hogy az alaplap a hibas, de most mar nem hiszem ezt; ket,
> kulonbozo
> markaju alaplappal ugyanaz a hiba gyanus, hogy nem onnan ered.
> Van valakinek otlete, hogy mi a hiba oka? Es hogy lehet megoldani. En
> egyelore
> valami olyanra tippelek, hogy a halozati feszultseg frekvenciaja
> szuperponalodik
> a videojelre, de miert? Es hogyan lehet ezt kikuszobolni?
>
En akkor lattam ilyet, mikor bemelegedett a videokartya valamelyik
IC-je.
Ha van valamilyen huto spray-d, akkor fujd ra az IC-kre, es ha igazam
van,
akkor egy kis idore megszunik (amig elparolog).
Ha nem, szerintem akkor is arra fog kijutni a dolog, hogy
garanciaban ki fogod csereltetni...
Udv. Vass Tamas
|
+ - | Halokabel LAST (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
kösz mindenkinek a hozzászólásokat hálókábel témára. Idöközben egy
ismerössel rájöttünk, miért nem müködött.
Azért írok, mert ez bárkinek fontos lehet :
A bekötés OK., DE !!! Az alapoldalon fontos a színek sorrendje, hogy
mindenkinek világos legyen,
az elosztás [szín1/félszín1] [szín2/félszín2] [szín3/félszín3]
[szín4/félszín4],
tehát [1,2] [3,4] [5,6] [7,8] . Ezek a párok ugyanis MIND 1 TEKERCSET
alkotnak.
A kábel másik fele megy a sémák szerint.
Tehát én már tudom, hogyan kell müteni, mindenki másnak pedig sok sikert
hozzá !
Róbert GURNYA.
|
+ - | Winroute Pro segitseg (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Tisztelt Gurulok!
Egy kis egitseg kellen a fenti programmal kapcsolatban:
Alapvetoen nagyon szepen mukodik, de be lehet-e olyat allaitani,
hogy ha mar senki sincs a RAS-ban akkor automatikusan bontsa a
kapcsolatot, illetve valamilyen modon jellezze ha kijelentkeznek.
A debug ablakban persze visszajelzi a RAS uzeneteit de nem
tudok mindig ezen logni :-))
Elore is koszonom!
Sziasztok
Zoli (alias:BIgZ)
|
+ - | Re: [TELEFON] ASDL telefon (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
>
> Hello!
>
> ASDL vonalon lehet netezes mellett (kozben vagy helyett) telefonalni?
Lehet! Kozben is meg helyette:-)) is.
Udv, jzs.
>
> Bye,NAR
> --
> "Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
> tried it."
|
+ - | Keresogepek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Arra a kerdesre keresem a valaszt, hogy hogyan lehet az Internetes
keresogepeket kliens oldalrol manipulalni.
A robots.txt fajlrol tudok, de ott minden szakirodalom csak a
Disallow -t irja.
A regisztralasok altal tobb het is eltelhet, mig felkerulok, de utana
lecsuszok vagy eppen jobb helyezest el sem erek az adott rangsorolas miatt
a listan.
Nehany helyen pedig eleg sokat kell erte fizetni.
Ha valaki tud valamit a temarol, kerem irjon!
Segitsegeteket elore is koszonom.
M.
|
+ - | TTF moncsit keresek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Tudtok nekem olyan helyeket cimeket mondani, ahol olcso(bba)n lehet venni
TTF LCD monitorokat? 15" es 17"-sok erdekelnek, es ujak legyenek feltetlen
(ceges vasarlas)
Elore is koszi,
Udvozlettel:
MyChroLesLie
mailto:
|
+ - | Sinclair ZX Spectrum (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Keresnek a Subj.-ben szereplo szamitogepet, mert meglegyintett a
nosztalgiazhatnek :)
Valamint nem tudom, tudja-e valaki Balogh Janos elerhetoseget, aki regen a
Tatra utcaban a SzamSzer szamitogep szervizt vezette. Nagyon regen lattam
utoljara (legalabb 6? 7? eve), es kivancsi vagyok, hogy mi lehet vele.
A szamitogep ajanlatokat akar listara is kuldhetitek, de az esetleges
elerhetoseget inkabb maganba kernem (bar ez talan termeszetes).
Koszonettel,
Pocze Balazs
|
+ - | [HIRDETES] bor es irhahulladek kedvezo aron elado (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bor es irhahulladek 400-500 Ft/kg-os kedvezo aron a keszlet erejeig elado!
Telefon, munkanapokon 7-15 ora kozott: 06-1-290-3953
|
+ - | [HIRDETES] ELADO Logitech Cordless Desktop Pro + Gaming (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Ismerosom eladna 5 honapos Logitech Cordless Derktop Pro, ergonomikus,
vezetek nelkuli billentyuzetet a hozza tartozo egerrel egyutt (szinten
vezetek nelkuli) 20eFt-ert,
valamint 1db 3 gombos Logitech Wingman Gaming Mouse egeret 6eFt-ert.
Mindegyik dobozos, boltban vasarolt, uj allapotu.
Erdeklodni lehet mailben v. telefonon: 06 20 911-6692.
Udv: Krisztian
|
|