Hell CODERek!
Ket keresem/kerdesem van:
1. Aki ert a Freepascalhoz, es mukodik is nala minden rendesen, irjon
nekem legyszi egy e-mailt!
2. Miert nem mukodik nalam Visual Basicben a vbCrLf? Ha ezt egy
stringhez masolom, majd azt beleteszem egy text-be, akkor nem
soremeles-kocsivissza tortenik benne, hanem csak megjelenik ket
"fuggoleges vonal". De miert van ez? Hogy kene hasznalni?
Elore is koszi mindent!
--
/---\
| Cumi | mailto: |
\---/
|
Hali,
En is most kezdtem beleasni magam a D3D-be, ugyhogy amit irok azt nem kell
feltetlenul szentirasnak venni :)
1. Nekem egybol nem voltak szimpatikusak ezek a transzformacios matrixok,
mivel hosszu evekig a jol bevalt (GYORS?!) rutinjaimat hasznaltam,
forgatasra, vagasr a es vetitesre. Mivel a DirectX mindenre univerzalis
megoldast ad, nem mondhato a le ggyorsabnak ezert, ha nincs HW tamogatas
(TnLHAL), akkor erdemes megirni sajatkezuleg. Erre pont jo a D3DTLVERTEX
ebbe kapasbol kepernyo koordinatakat lehet rakni, vi szont a 3D-s
vagasokat es fenyezeseket neked kell megirni. Ha jo rutinjaid vannak
erdemes ezt hasznalni, mert nagy poly/vertex szamnal nagyon lelassulhat,
pl: 10-15000 face-bol allo objektumnal mar eszreveheto sebessegnovekedest
produkal a sajatkezuleg irt transzformalo rutin. Raadasul, ha kikapcsolod
a CLI PPING-et, akkor meg megduplazhatod a teljesitmenyet.
2. Ha mindenkeppen a WORLDMATRIX-al kell megcsinalni, akkor egy otlet
lehet: Ha a BeginScene() es EndScene() kozott allithatoak a matrixok (meg
nem probalta m, de szerintem meg lehet csinalni), akkor objektumonkent
allisd at a WORLDMATRIXOT. Az SDK-ban mintha olyasmit olva stam volna,
hogy a matrix allitasoknal valami belso szamitasokat csinal, ami eleg
idoigenyes, ug yhogy csinyan kell vele banni.
remelem tudtam segiteni..
udv:
-marci
|
> Mivel forditotok alpha-n? gcc-vel vagy a Digital C++ forditojaval?
> Esetleg ki lehetne probalni a masikat, bar meglepodnek, ha a gcc jobb
> lenne, mint a Digital C++ forditoja.
A digital féle fordítót használjuk, de már kaptunk javaslatot, hogy
próbáljuk meg a gcc-vel, mert úgy biztosan jobb lesz :)
==============
Rado Andras
|