1. |
template - friend - operator (mind) |
47 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Hogyan muxik a DivX algo??? (mind) |
35 sor |
(cikkei) |
3. |
Nachos (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: pipe (mind) |
23 sor |
(cikkei) |
|
+ - | template - friend - operator (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Adott a következő template osztály:
template<class T>
class Maki {
T a;
public:
friend int operator==(Maki<T>& a, Maki<T>& b);
};
és egy külső template operator fv.
template<class T>
int operator==(Maki<T>& a, Maki<T>& b)
{
return a.a==b.a;
}
amikor egy példány létre akar jönni az op. fv-ből egy másik .cpp-ben:
int main() {
Maki<int> egyik, masik;
if(egyik==masik) {
} else {
}
}
akkor unresolved external operator== ....
stb. üzenetet kapom...
(az osztály nem teljes, csak a lényeget akartam listára írni).
valahogy tudatni kellene a friend-del, hogy ő tul. képp egy template
fv.,
de hogyan?
tag függvényként simán megy, csak elsőre friend-ként ugrottam neki és
bosszant a probléma...
van ötletetek?
előre is köszi!
Üdv.: mean
|
+ - | Re: Hogyan muxik a DivX algo??? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
At 14:45 2001.03.12. +0100, Kovács" Antal wrote:
>>>p.s.: A Project Mayo-n mogvan a forrasa
>> Ha mogvan a forrasa, akkor abbol kiderul,
>> hogyan mukodik, nem?
>Ja, akinek megvan a Linux 2.4.xx kernel forrasa
>az tudja a multiprocesszor rendszerek programozasat,
Miert, nem?
>a tobbirol ne is beszeljunk.
pl. mirol?
>Gondoltam, hogy belenezek, de azert mas kodjat
>nem olyan egyszeru megerteni (nincs agyondokumentalva!)
Nem ertem, mi a bajod. Persze, hogy nincs kommentezve.
Kivancsi lennek, Te vajon beleolnel-e meg plusz 2x annyi munkat a
programodba, hogy masok is konnyen megertsek...
"Real programmers don't comment their code. It was hard to write - it
should be hard to understand" -- es ez kib***ttul igaz. Nem tankonyvnek
szantak.
Vagy azt varod, hogy majd valaki cakkpakk elmagyarzza Neked az egeszet?
>Az erdekelne, miert lesz kissebb (akar 1/4-del) mint egy
>normal MPEG-1 vagy MPEG-2.
A kisebb bitrate miatt.
Udv,
Hunter
|
+ - | Nachos (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
egy kerdesem lenne: tudja valaki mi az a Nachos??? Nem irom le mi az, aki
mar dolgozott vele az biztosan tudja. Segitseg kellene az implementaciohoz.
Valaszokat maganba: mailto:
Jani
|
+ - | Re: pipe (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
> A PeekNamedPipe-t egy vegtelen ciklusban kellene futtatnom,
> de az megfogna a gepet. Ha pl 100 millisecenkent
> hajtanam vegre, akkor meg kesve regalna a program a pipe-n
> erkezo adatokra.
Szerintem a vegtelen ciklus is jo csak eppen Sleep(0) vagy Sleep(1)-el.
A doksi szerint a Sleep(0)-ra feladj a task idoszeletet es jon a
kovetkezo taszk az utemezesben. Nekem szemely szerint a Sleep(1) valt
be.
(WinNT-n)
> A WaitForXXXObject-nek egyebkent van koze az aszinkron
> io-hoz. Ha egy file-t aszinkron modban olvasok,
> akkor megadok neki egy eventet (Az OVERLAPPEDSTRUCT-ban)
> , a ReadFile Azonnal visszater, az eventre meg varakozhatok
> WaitForXXXObject-el.
Vagy GetOverlappedResult. javasolom, hogy nezd meg a helpben.
Udv,
Alex.
|
|