1. |
Hordozhato grafikus API kerestetik! (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
2. |
Kylix soros port (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: C++ forraskod ellenorzo (UNIX) (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Windows konzol kerdes (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Hook megy ket (tobb) peldanyban? (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Hordozhato grafikus API kerestetik! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Rogton a kozepebe vagok, mar egy ideje fejlesztunk
egy jatekot egy tarsammal, eddig a pascal+asm megfelelo
volt, de rajottunk, hogy talan jobb lenne hordozhatova tenni.
Elso gondolatunk az OpenGL volt, de nekunk csak 2D grafika kene,
s lehetoleg alacsony szintu, gyors rutinokkal, az OpenGl meg ugy tunik
inkabb a 3D-re van kihegyezve. Tud valaki ilyet?
Megcelzott platform elsosorban Linux, mellette persze a Win is.
Jut eszembe ki hallott mar az OpenALrol? Mennyire hasznalhato
egyszeru hangeffektusok megszolaltatasahoz?
Laci
/a valaszokat maganba is legyszi, mert nincs idom Codert olvasni/
|
+ - | Kylix soros port (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szasztok !
Csinalt mar valaki soros port kezelest Kylix alatt ? Szivesen vennem a
segitseget. A neten ugyan talaltam ra componenst de 400USD es ezt sokallom
egy kicsit erte.
Elore is Kosz
Borzok Karoly
|
+ - | Re: C++ forraskod ellenorzo (UNIX) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Halihó!
>> Tud-e valaki olyan programot, amely átnyálazza a forrásokat és
>> különféle hibákat keres. Például malloc után nincs free, és egyéb
>> gyönyörűségek.
> Nagyon nem hiszem, hogy van olyan eszköz, ami fordítási időben ilyesmit
> mond neked. Egy kivétel eldobása például nagyon bekavarhat egy ilyen
> eszköznek.
Éppen nem ilyen kellene, tudom, hogy ez csak álom, a második példám
már életszerű és néha-néha előforduló gond... ezt észreveszi az lclint.
> Viszont vannak sok pénzért, vagy akár ingyen is olyan
> programok, amik figyelik a mellécímzést, a memóriafolyást, stb. Az
> ElectricFence például általában kiszúrja a mellécímzést (ez ingyenes).
Ezt használtam, használom, csak ugye ez már futásidő... :(
--
Frank O'Yanco - Auth Gábor -=- Mobil/SMS +36203494743 /+36303687792
Age of The Penguin -=- SuSE Linux 7.1 -=- http://andromeda.rgstudio.hu
|
+ - | Re: Windows konzol kerdes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Lenne egy kerdesem azzal kapcsolatban, hogy hogy lehetne
> felgyorsitani a Windows konzol modjat kb. olyan sebessegure,
> mintha DOS-os Pascal-ban irtam volna. (Osszehasonlitva pl.
> a kepernyon a sorok kiirasi sebessege szemmel lathatoan lassabb)
>
> Olyasmi kene nekem, mint pl. Pascalban
> vidbuffer: array[1..25,1..80,1..2] of byte absolute $B800:0000;
> Ha valaki tudja, milyen modszert hasznal a FAR Manager, azt is
> szivesen fogadom!
Azonos sebesseget lehetetlen elerni (hiszen sokkal komplexebb muveleteket
kell elvegezni a grafikus megjelenites soran), de ennek ellenere nem hinnem,
hogy ne lehetne a programod megjelenitesi sebessegen javitani. Feltetelezem
minden egyes karakter kiirasahoz kulon API hivast hasznalsz, ami igy tenyleg
meglehetoseg lassu lehet. A helyes megoldas a kepernyore iras puffereles, es
viszonylag nagy meretu (akar teljes kepernyos) teruletek egyetlen API
hivassal torteno frissitese lehet. (Ezt legegyszerubb ugy megoldani, hogy a
fenti - vidbuffer - tombhoz hasonlo tombbe irsz a megjelenites soran, majd a
modositasok befejeztevel egyetlen API hivasban az egesz kepernyofeluletet
frissited a buffer alapjan.)
Gabor
|
+ - | Re: Hook megy ket (tobb) peldanyban? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Az szeretnem megtudni azoktol, akik mar csinaltak global hook-ot, hogy
> megy-e egyszerre ket (tobb) peldanyban a programjuk? Nincs-e itt
> valamilyen
> elvi csapda, korlat?
> (Nekem a hook csak egyetlen parancs inditasahoz kell, tehat nem
> alapvetoen a
> hook-ra epul a programom [mint pl. egy billentyuzet atdefinialo
> programnal],
> viszont szukseges lenne ket (tobb) peldanyban is futtani, ami kb. azota
> nem
> megy, miota a hook benne van: stack overflow hiba keletkezik.)
Ez minden valoszinuseg szerint azert van, mert nem vetted figyelembe a
globalis hookok irasaval kapcsolatos megszoritasokat valamint elmeleti
hatteret es/vagy helytelenul adod tovabb az esemenyt a tobbi hooknak.
Ajanlom olvasd at alaposan a helpet, es nezd at a hook peldaprogramokat! (A
stack checkinget pedig helybol kapcsold ki a hook rutin - es az altala
kozvetlenul v. kozvetve hivott rutinok - "korul", mert a kulonbozo
processzekben a legkulonbozobb stack-pointerek mellett kerul majd meghivasra
a hook-rutin, ami nyilvanvaloan nem osszeegyeztetheto a stack checkingben
ellenorzott elore definialt stack-limitekkel.)
Gabor
|
|