1. |
par file! (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: doom2 (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: Doom2 (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: roguelike (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: rougelike jatekok (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
6. |
ADOM Download (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
7. |
Baldur's Gate 2 (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: roguelike (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: doom2 (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
|
+ - | par file! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
Szuksegem lenne par file-ra:
Silver Music Addon - musanm.c07
Theocracy - theo.c05 , theo.c13 [CLASS]
F12000 - CLSF12k.R24 [CLASS]
es a The Sims [CLASS]-on egy crc teszt eredmenyere
ha valaki tud segiteni, akkor az segitsen :)
Kosszikeee
|
+ - | Re: doom2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A #1592. HIX JATEK-ban irta :
>Egy aprocska kerdesem lenne.
>A Doom2 utolso palyalyan, ahol egy akarmibol ropkodnek ki dobozok, melyek
>"foldre" erkezeskor szornnye alakul, itt hogyan lehet "vegezni". Annyi
>loszer nincs, hogy eleg legyen, csalassal meg nem izgalmas.
>Elore is koszi
Van az a nagy ize, ami lovoldozi ki a kis kockakat. Na annak a homlokan levo
lyukba kell elhelyezni harom darab raketat, amit ugy tudsz megoldani, hogy a
kozepen levo oszlopra raallsz, amikor emelkedik felfele, es eppen jokor kell
lonod, hogy beletalalj a lukba.
A megjeleno szornyekkel ne sokat foglalkozz, inkabb siess, hogy ne jelenjen
meg tul sok.
--
Windisch Gergely - - ICQ: 16688379
"Olyan volt vele a tanc, mintha egy zongorat tologattal volna."
|
+ - | Re: Doom2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Egy aprocska kerdesem lenne.
> A Doom2 utolso palyalyan, ahol egy akarmibol ropkodnek ki dobozok, melyek
> "foldre" erkezeskor szornnye alakul, itt hogyan lehet "vegezni". Annyi
> loszer nincs, hogy eleg legyen, csalassal meg nem izgalmas.
> Elore is koszi
A nagy akarmi elott van egy lift.
Ezen kell felmenned, es menet kozben bekuldeni egy raketat az akarmi agyaba.
Akkor sikerult eltalalnod, ha nem latod a robbanast, es nem a lift legtetejerol
kell lonod, hanem menet kozben, amikor kb egy szintben vagy a fejen kivagott
lyukkal.
Kb 4-5 telitalalat raketa elge neki, de keszulj fel ra, hogy orok energia nelku
l kicsit
nehez dolgod lesz...
--
http://www.hunnia.net/dp The Abandonwarez Collection!
|
+ - | Re: roguelike (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hoi Jenci!
Je> lehetseges ezekben a jatekokban menteni?
Persze, az osszes RG-ban lehetoseg van ra... Konkretan nethack alatt az
'S'-el mentessz, amikor legkozelebb elinditod a jatekot akkor automagic be
is tolti es onnan folytatod ahol abbahagytad.
--
...sutongi tti olleh
|
+ - | Re: rougelike jatekok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hoi am0k!
am0k> En ezt tartom az ADOM egyik legnagyobb negativ vonasanak, mert ha
am0k> nem vagy rendkivul ovatos a chaos corruption elobb-utobb biztosan
am0k> elintez.
Ha jol emlekszem Terinyoban lehet szerezni valami scrollt ami megved a
corruption hatasaitol! (Es a jatek tobb pontjan is gyogyithattatod magad!)
am0k> Ignotus! Varom a beszamolodat! ;)
Sajna nincs idom jatszani a jatekkal, pedig mar elkezdtem irni... ;-)
am0k> Ui.: Amugy nekem az ADOM a Nethack-hez kepest konyebben kezelhetonek
am0k> tunik, habar igaz hogy az utobbival eleg keveset jatszottam.
Ez szerintem is igaz, en foleg azt szoktam meg nagyon ADOMban h. az
'o'pen-nel automagic valaszt ajatot.
--
...sutongi tti olleh
|
+ - | ADOM Download (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Valaki kuldhetne mar egy cimet, ahonnan a fent emlitett gamet le lehet
tolteni.
Udv: Chris
|
+ - | Baldur's Gate 2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
4+1 cd-s verzioban meg van a Baldur's Gate 2 ...
Jeaaaahhhh !!!!
Otto
ui. a +1 a Collector's CD
|
+ - | Re: roguelike (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta, 2000. 09. 22, 07:53:58 +0000-kor kelt leveleben:
> lehetseges ezekben a jatekokban menteni? mert nekem neha 15 percem van,
> neha 1-1 oram jatszani, de elolrol kezdeni nem lenne jo. vagy a nethack
> mashogy kezeli ezt?
Lehet, termeszetesen. Maskepp senkisem jutna tovabb az elso szinteknel,
hisz honapokig, evekig lehet egy-egy karakterrel jatszani...
Csak azt nem lehet, hogy egy nehezebbnek igerkezo akcio elott mentesz,
majd ha belehalt a karaktered, akkor visszatoltesz es ujra megprobalod.
Ha elhalalozik a karakter, akkor azonnal beirja a R.I.P.-et a mentesbe,
indithatod az ujat...
Persze multitaszk oprendszer alatt (Linux) megoldhato, hogy a mentett
allas masolatat elpakolod valahova es ha belepusztult az akcioba a
figura, akkor visszamasolod, de az olyan snassz...
--
Hali SaGa
SANDOR Gabor > a magyar TeamOS/2 tagja
gpg key fingerprint = 6D88 35BB 4607 F533 7419 210A 27F9 7270 0410 A7FA
|
+ - | Re: doom2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
irta, 2000. 09. 22, 05:23:30 +0000-kor kelt leveleben:
> Egy aprocska kerdesem lenne.
> A Doom2 utolso palyalyan, ahol egy akarmibol ropkodnek ki dobozok, melyek
> "foldre" erkezeskor szornnye alakul, itt hogyan lehet "vegezni". Annyi
> loszer nincs, hogy eleg legyen, csalassal meg nem izgalmas.
3 raketa az akarmibe. Jol kell idoziteni. Van egy oszlop, amire ha
ralepsz, fol-le jar, arrol lehet bekuldeni a raketakat a lyukba, mozgas
kozben...
--
Hali SaGa
SANDOR Gabor > a magyar TeamOS/2 tagja
gpg key fingerprint = 6D88 35BB 4607 F533 7419 210A 27F9 7270 0410 A7FA
|
|