1. |
Re:rabbit (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Bridge, Poker, Kanaszta, WC2 (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
3. |
viagra (mind) |
3 sor |
(cikkei) |
4. |
Op. Flashpoint (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: Hazkutatas (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
6. |
Re: hazkutik - jogvedelem (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
7. |
civ3 again (mind) |
33 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: rabbit (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: Re: CIV III. (mind) |
43 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: CIV III. (mind) |
66 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re:rabbit (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
www.epicgames.com a lelohelye, hogyezenkivul hol lehet megvenni azt nem
tudom sajna:-)
Udv:Pepy
|
+ - | Re: Bridge, Poker, Kanaszta, WC2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
A canasta érdekelne engem is, és a WC2 internetcíme is. Ha téged érdekel,
akkor tudok zsír kártyajátékot küldeni.
Timur Lenk
> Hali!
>
> A targyban szereplok nekem meg vannak. A kanaszta raadasul kicsi,
> tehat, ha kered, akar email-ben is el tudom kuldeni. Jatszhato a gep
> ellen, es halozatban is.
> Poker: nagyon sok van (kicsi, nagy, szep, kevesbe szep, stb.).
> Bridzs: 2-3 fele van (kicsik es/vagy szepek).
> A Battle Net WarCraft 2: eleg nagy (tomoritve 19 MB), tehat esetleg cimet
> tudok
> majd generalni hozza :) !
>
> Bye Atisoft
>
|
+ - | viagra (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A Viagras bekuldonek uzenem, hogy bekaphatja... :))))
Inhouse
|
+ - | Op. Flashpoint (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
A fenti jatekhoz hol talalhatnek a Editor reszehez valami fele manual
felet, vagy legalabb tippeket (az eredeti gyari kezikonyvon kivul :) ).
Van egy palya, ahol mar mindenki ki van nyirva de a csapat nem hajlando
tavobb menni, ugyhogy egyedul be a varosba ott megcsinalni amit kell
plussz ellenseg eliminalasa, de meg mindig nincs vege csak ha a sajat
embereinket is kicsinaljuk. Biztos, hogy nem ez a jo megoldas, mert igy
mission completed ugyan, viszont a fonok jol lehord es par kuldetes utan
kirug. Mi a megoldas???
THANX Albert
|
+ - | Re: Hazkutatas (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nos köszönöm hogy a nevemet is közölted! Igazán kedves tölletek!
én is egy ártatlan áldozat vagyok, mint már rengetegen, igy igazán rosszul esik
ha a nevemmel példáloznak!
Nálam is elvittek mindent már két éve és nem kaptam még vissza semmit.
Majd talán egyszer...
Ezt is csak nálunk a mi kicsi hazánkban lehet megtenni.
az a baj hogy magyarországon a csoró kiss emberrel senki nem foglalkozik, mert
nincs pénze és kapcsolata megvédeni magát. Az előélete hiába fedhetetlen,
hiába egy talpig becsületes adozó álampolgár, elég egy kiss botlás és a törvény
máris teljes szigorával sujt le rá!!!
És nem tudunk tenni ellene semmit! Ez a szomorú helyzet...
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: paks.partner.enternet.hu)
|
+ - | Re: hazkutik - jogvedelem (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok! Nálam is voltak már vagy két éve.Elvitték a gépem, és azóta se kapta
m vissza!Az ügyem még folyamatban van, a gépem meg már nem ér semmit.Az a meglá
tásom hogy esélyünk sincs védekezni, az állam nem melletünk áll. Hiába vagyunk
egyébként becsületes adozó állampolgárok, elég egy kis botlás és máris élnek a
lehetősséggel, és amit csak tudnak rád vernek! Ez van...elég elkeserit!
7;!
Pedig ha észre vennék kormányzati szinten, hogy Magyarország informatikai fejl&
#337;désének ezekkel az ügyekkel mekkora kárt tesznek, és közben a nyugati gazd
ag szoftverfejlesztő cégek meg csak röhögnek rajtunk. Hogy miért? Vajon ed
dig miért nem volt nagy ügy ha valaki lemásolt egy programot és úgy használta?!
Azért kérem, mert annak programnak valahogy el is kellet terjednie ahhoz, hogy
széles réteg által közkedvelt és használt legyen! A kompatibilitás fontossága
ugye! De most, hogy már sokan ezeket használják, és függnek tőle, na most
húzzunk le róluk mindent amit csak lehet! Remélem értitek mit akarok ebből
kihozni. De könyörgöm legalább adtak volna nekünk is időt arra hogy átálj
unk mi is ezekre a nézetekre. Az állam a nagy cégeknek adott is időt a szo
ftvereik legalizálására, nyilvánosan bejelentették, hogy ilyen vagy olyan cég,
ennyi időt meg annyi és támogatást kap, hogy rendbe tegyég a házuk táját.
Amíg mi magánszemélyek csak esszük a kefé!
t!
Engem amikor két éve elkaptak csak lestem, igaz tudtam, hogy amit teszek nem te
ljesen törvényes, de álmomban sem gondoltam, hogy ezért ennyire meg fognak hurc
olni, hiszen mindenki ezt csinálta, még nálam sokall elismertebb köztiszteletbe
n álló emberek is. A comodoros időszaktól kezdödően abban nőttün
k fel, hogy a progik azért vannak hogy csereberéljük és használjuk.Ha akartuk s
e tudtuk volna legálisan megvenni hiszen nálunk még nem lehetett kapni azokat.
És egyszercsak hoztak egy törvényt, mellyeket szinte azonnal gyakorolták is. Én
azt mondom hogy az állam ezzel csak mesterségesen előállította salyát bün
özőit!!! A médiákat kellet volna felhasználni arra hogy az emberek tudatáb
a beültesék a szoftvereik tisztaságának fontosságát, és igenis ehhez idő k
ell! Az elmúlt két év alatt alig láttam ilyen közhasznú reklámot. Elötte soha!
Most mi a helyzet? Becsületes emberek attól rettegnek, hogy hozzá mikor mennek
ki a rendörök, és alázzák meg őket a!
szomszédok és barátok elött! Hát ennyi, és ez még csak a jéghegy csúcsa. Kösz
önöm a figyelmeteket!
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: paks.partner.enternet.hu)
|
+ - | civ3 again (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>> Egyebkent is ritka nagy hulyesegnek tartom, hogy csupan egyesevel lehet
>> nekimenni az egysegekkel egy ellenseges varosnak,
> Hat lehet, hogy forradalmasithatnanak valamit ezen a teruleten (pl. X-COM 2),
d
> e pl. a sakk nevu jatekban is
> ugyanez tortenik es attol meg egeszen nepszeru, nem? :-)
:) ez jogos. de ott nem kell egyszerre mozgatni mind a 16 babodat! :)
> m? :-) De hadd jegyezzem meg meg
> itt, hogy az ujratoltes SOHASEM jogos (marmint az en velemenyem szerint). Meg
a
> z altalad emlitett esetben sem.
> "Shit happenes", ahogy az oceanon tul mondogatjak. Amikor David halantekon ta
la
> lta, akkor Goliat is
> legszivesebben azt mondta volna, hogy "probaljuk ujra, fogadjuk, hogy megegys
ze
> r nem tudod megcsinalni". De nem
> volt ra eselye. Ettol harc a harc: neha szivsz es neha szerencsed van. De az
es
> elyek es az elofordulasi
en ehhez ugy allok hozza, hogy jatszani szeretnek, nem pedig
shit happenezni. elvegre ez nem az elet. persze-persze elvarjuk, hogy
realis legyen egy jatek, de ennek vannak hatarai. pl. ne en ajuljak el, ha
hasbalovik a karakterem :) ha vmi ilyesmi tul soxor fordul elo, az mar
frusztalo, foleg egy ilyen sok idot igenylo jateknal. mert pl. igy kivaloan el
lehet rontani az ember tobbnapi jatekat... :(
udv
El Diablo
|
+ - | Re: rabbit (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia/sztok!
> Jazz Rabit nevu jatekot keresek, ez egy windows95 alatt futo nyuszis
> jatek Hasonlit a mariohoz.
Majdnem, a Jazz Jack Rabbit 2 fut a win alatt, az elso resz DOS-os.
> Nem talakoztatok vele valahol? Regebben lattam
> boltokban, de mostanaban nem. Melyik boltban lehetne megvenni?
Boltot nem tudok, de szolj ha a letoltes megfelel :))
petya
|
+ - | Re: Re: CIV III. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> Felado : [Romania]
> Temakor: Re: CIV III. ( 79 sor )
> Idopont: Thu Jan 10 09:44:02 CET 2002 JATEK #2057
> Nos ehhez hasonlo problemak valoban leteztek mar a 2-es valtozatban
> is. Pl. a c sapat hosszabb tavon valo mozgatasa. Szoval enyhen szolva
> nem talalta meg az optimalis utat. Konkretabban : nagyon nem talalta
> meg!! Meg ott sem, ahol csak egyetlen ut volt meg a kep masik
> oldalaig sem. A hajokrol aztan
Most Diablo nem az utvalasztasrol beszelt, hanem arrol, hogy
automatizalt munkas elmegy kukutyinba eloszor es nem ott kezdi
a melot, ahol parancsot kapott ra. Az utvalasztas civ3-nal mindig
mukodik, azon egyszeru oknal fogva, hogy piros vonallal jelzi, hogy
mi az, amit valasztott.
Az utvalasztas egyebkent tobb jateknal az AI egyik sarkalatos
pontja.
> ezt rendesen megcsinalni. Foleg, hogy az 1-esben na gyon szepen
Az 1-esben mukodott frankon utvalasztas? :)))
> mukodott. Szoval fejlodunk? A problema egyetlen frissen erettsegizett
> negy osztaly programozassa l rendelkezo "nebulonak" is gyerekjatek
Hmm. Ez tulzas. Egyszeru utvalasztas oke. De Civ3-ban meg
benne vannak a terep, hatar es egysegfuggo utvalasztasi
lehetosegek is. + hajok eseteben a fejlettsegtol fuggo
vizvonalvalasztas (galya elsullyed ha nem part kozeleben nyomul).
Tobbivel egyetertek.
> hadd jegyezzem meg meg itt, hogy az ujratoltes SOHASEM jogos (marmint
> az en velemenyem szerint). Meg a z altalad emlitett esetben sem. "Shit
Nos, az ujratoltes egyertelmuen csalas, ezert nem tartozik a
strategiai valasztasok fegyvertaraba.
Udv,
awender
|
+ - | Re: CIV III. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello,
> > Az utvalasztas civ3-nal mindig
> > mukodik, azon egyszeru oknal fogva, hogy piros vonallal jelzi, hogy
> > mi az, amit valasztott.
> Es az a piros utvonal az optimalis is (ertsd legkevesebb idot, turat
> igenyel)? :-) Mert ha nem, akkor ismet nem hasznalhato tul sokra. Ha
> nem optimalis, akkor mindegy, hogy piros-e vagy nem. :-)
Bizony. Probald ki mondjuk vasut, sima ut, nincs ut, hegy es
siksag kombo-val.
> Igen!! Legalabbis arra emlekszem tisztan, hogy regebb nagyon sokat
> hasznaltam es mukodott is, a Goto funkcio, de kesobb mar teljesen
> lemondtam rola, mert minden probalkozasom kudarcba fulladt (nem az
> optimalis utvonalat valasztotta). Nos nem emlekszem tisztan, hogy az
> 1-esben mukodott, de arra gondolok, hogy nem lehet, hogy a 2-esben
Nos, sem az 1-esben, sem a 2-esben nem mukodott tokeletesen.
2-esben mar INI fajlt is lehetett allitani hogy hany valasztasi
lehetoseget nezzen at.
> > > mukodott. Szoval fejlodunk? A problema egyetlen frissen
> > > erettsegizett negy osztaly programozassa l rendelkezo "nebulonak"
> > Hmm. Ez tulzas. Egyszeru utvalasztas oke. De Civ3-ban meg
> > benne vannak a terep, hatar es egysegfuggo utvalasztasi
> > lehetosegek is. + hajok eseteben a fejlettsegtol fuggo
> > vizvonalvalasztas (galya elsullyed ha nem part kozeleben nyomul).
> Jol van, visszavobom a "gyerekjatek"-ot, de siman tartom, hogy
> egyetlen ember kozonseges grafelmelet tudassal (es kozonseges
> eszjarassal) jobbat tudott volna irni, mint ami ott van. Ugyanis
Ehm. Ismet tiltakozom :) A grafelmeletben ugy emlexem nincs az
ut "josagarol" kitetel.
> nagyon nem sok!), ha egyetlen ut van (vagy csak egy par), de az (azok)
> kicsit kerulnek, akkor egyszeruen lemegy az utrol es egyszeruen
> toronyirant megy! De meg olyan is gyakran elofordult, hogy oda-vissza
Ez elofordul, mivel neha az uton menni hosszabb, mint sima
terepen. A legegyszerubb ha megleped manualisan. Neha meglepo
eredmenyt fogsz kapni
> kezdett mozogni! Most jut eszembe.
Ide-oda mozgas nalam csak es kizarolag a 2-es verzioban fordult
elo. Soha, ismetlem soha a 3-asban. Biztos egy jatekrol
beszelunk?
> Amikor odaert, automatikusan ugrott a kep es akkor kijeloltem az ujabb
> celpontot ismet a kepernyo szelen stb. De igy mukodott! A kettesben
> meg ezt a modszert sem tudtam hasznalni.
Most mar erosodik a gyanum, hogy keversz vmit. Amit leirtal, az
az 1-es verziora igaz + 2-esre reszben. Egyebkent most jut
eszembe, jo hogy arrol vitatkozunk mi hogyan valtozott, amikor az
AI programozoja elmondta, hogy az AI 0-tol lett ujrairva. :)
> a jatekot. Az ujratoltes szamomra legfenneb csak akkor jogos, ha
> felreutok pl. egy billentyut es emmiatt megtamad egy olyan egyseget,
Igy van.
Udv,
awender
|
|